Romania reală.
iulie 7, 2009
Postat de tibi în “biblioteca din chioşc”
In timp ce politicienii nostri dezbat în plină criză economică dacă trebuie, sau nu, să fie cheltuiţi, din banii publici, milioane de euro pentru spectacole care concurează relativ neloial discotecile, bani care intră nonşalant în buzunarele unor patroni de firmă de apartament, patroni abonaţi permanent la “ugerul banului public” cu adâncă neruşinare, în ţară mai sunt localităţi în care viaţa s-a oprit în loc : localităţi fără apă, fără electricitate, fără şcoală sau biserică. Bineinţeles, şi fără cimitir. Când mor, acolo, oamenii sânt îngropaţi firesc, în fundul grădinii, la umbra pomilor umbroşi, printre strămoşi. Acolo, moartea chiar face parte din viaţă La propriu ! Îi preocupă pe onorabilii noştri politicieni lucruri mărunte cum ar fi faptul că în plin secol XXI, viaţa electoratului are pe alocuri accente de ev mediu?… Altele-s grijile lor!
E mult mai important ca Năstase să scape la infinit de justiţie, e mult mai important ca în marile oraşe să fie instalate fântâni arteziene gigantice, e mult mai important să fie construită “Catedrala Mântuirii neamului” la dimensiuni cu adevărat faraonice, bineînţeles tot pe bani publici deşi Biserica îşi are propriile terenuri, păduri, afaceri, e mult mai important ca la Petroşani să fie construită o telegondolă sau pe aiurea cine mai ştie ce alte matrapazlâcuri sau năstuşnicii. De acest soi de lucruri măreţe se ocupă cu precădere politicienii nostri. Oamenii ? Ăştia nu sunt decât o turmă informă care din când în când e tratată cu ceva pomeni electorale, iar după ce votează pot să se ducă liniştiţi înapoi în găurile din care au ieşit ca gândacii flămânzi. Şi când mor, pot să se ducă liniştiţi în fundul grădinii şi să se ascundă sub câţiva metri de pământ ! Dar si de noua generatie are grijă onorata noastră clasă politică! Îi dă pe mâna unora ca Adomniţei care habar n-are pe ce lume trăieşte Uniunea Europeană, sau mai nou, pe mâna doamnei mini-strese care se pricepe la orice, numai la educaţie culturală, nu. Important e pentru onorabilii noştri politicieni, faptul că trebuie respectată legalitatea, pe care ei o construiesc fervent, dar în lipsa oricărei minime morale. Pentrucă (nu e aşa ?) etica aia avea iz de morală comunistă, iar noua legalitate, garantul matrapazlâcurilor lor, are de-acum aură de legitimitate. Ce importanţă are ca preocupările lor nu au nimic de a face cu grijile reale ale oamenilor? N-au decât sa meargă linistiţi în fundul gradinii când mor şi să aştepte o altă renaştere a vieţii din România. Între timp, muzica discotecilor publice le acompaniază somnul de veci. Mai ştie cineva cum se cheamă imnul nostru de stat ?
Entry Filed under: Biblioteca din chioşc.. Etichete: discoteci, educaţie culturală, imnul de stat, somn de veci.
65 Comments Add your own
Leave a Comment
Some HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <pre> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Trackback this post | Subscribe to the comments via RSS Feed
1.
dora | iulie 7, 2009 at 11:20
tibi,
servus!
Multa amaraciune razbate din postarea ta!La ce sa te astepti,cand si biserica stramoseasca s-a aliniat atat de bine la structurile mafiote?Daca preotu,platit din bani publici nu-ti ofera serviciu religios fara o “spaga”babana de-ti sta mintea in loc?Unde-i mila lor crestineasca daca nu imormanteaza,nu boteaza fara o suma ce intrece de multe ori posibilitatile credinciosului?Si ce sa mai vorbim de legatura celor din Bor cu odioasa Securitate?Biserica a fost si va fi parte din puterea statala si nu devotata credintei si enoriasilor.De asta eu ma adresez cu rugaciunea direct lui Dumnezeu si nu am nevoie de intermediari-de acei oameni hrapareti si care sunt mai degraba slujitorii diavolului,al banului, si nu creatorului nostru.
2.
tibi | iulie 7, 2009 at 11:37
servus dora
Din pacate, ceea ce am relatat putin mai sus, este perfect adevarat. Am vazut un repostaj facut undeva in jud. Hunedoara si m-am cutremurat. Povestea asta cu mortii ingropati in fundul gradinii este seculara. Fiecare gospodarie isi avea propriul cimitir. CU-TRE-MU-RA-TOR !
Dar nesimtitilor care ne conduc, le arde de concerte si de gondole si de cearta nesfirsita pentru te miri ce! E un jaf nesfirsit si o prostire continua la adresa bietului om necajit. De sase luni de zile nu se poate gasi o formula legala ca sa curme pensiile nesimtite de sute de mii de lei lunar; etcetera…
Nastase a risipit bani sa faca zid in fata parlamentului, Anastase vrea acum sa cheltuiasca alti bani ca sa-l darime, ca asta e prioritatea politica a Romaniei acum, NU ?
3.
dora | iulie 7, 2009 at 11:50
tibi,
eu n-am de ce sa condamn pe ecela care incearca sa-l darame pe Bombo.Din pacate e blindat si sunt multi carora le tzatzaie fundul ca ar putea ei urma drumul DNa-lui.Politicienii isi au retorica lor si asta e arma lor-cuvantul -In ceea ce se intapla in comunitati tine de puterea locala si in mare parte de oameni care nu renunta usor la cutume bine insurubate in mentalitatea lor.Eu cand vad multi asa zisi gospodari care se limiteaza la intretinerea ordinii si curateniniei doar in interiorul perimetrului lor de casa si curte…..ma cutremur.Dincolo de gardul casei e treaba altora si nu a lor.Asta-i realitatea.Mai aminteste-ti de perioada de calamitati cand bravii sinistrati stateau la birtul din sat,asteptand voluntarii sa le scoata apa din casa.Vina e impartita.
4.
tibi | iulie 7, 2009 at 12:04
dora
Nu despre darimarea lui Bombo am spus eu, ci despre gardul acela care inconjoara Palatul Parlamentului.
Parca alta treaba chiar nu ar mai fi pe lumea asta de facut. Nici mie nu-mi place gardul acela. Dar daca tot vor transparenta, ar face bine mascar sa indeparteze zecile de gardieni care nu te lasa sa treci dintr-o parte in alta, decit ocolind intreg parlamentul.
Cit despre Bombo, din partea mea, duca-se invirtindu-se in Congo; numa’ ca o sa vedeti, atita se vor prelungi termenele, ca se va prescrie si mama faptei savirsite de baronu’ ot Cornu’, chiar daca va fi vreodata, dovedit.
5.
dora | iulie 7, 2009 at 12:48
tibi,
cazul Bombo deja s-a cangrenat.Din cate am auzit eu e vorba de multe dosare si fiecare a stat sub umbrela parlamentului.Camarazii lui mai vechi cred ca au si ei pete si se tem sa nu fie descoperite.Nu stiu precis,dar sunt fapte ce nu se prescriu,adica se pot relua oricand.O prevedere din legislatia europeana.Numai sa nu fi mosit astia in noul cod penal si procedura ala practica damboviteana.
In privinta gardurilor ocrotitoare ;faceam referire si la omul simplu lenes si care asteapta tot timpul interventia statului sau al binevoitorilor,al oamenilor de bine.Am exemplu mica mea colectivitate din bloc.Nu-i intereseaza curatenia din jurul blocului,intretinerea spatiului verde si nu s-ar apleca sa indeparteze o crenguta uscata si culmea nici bani nu sunt dispusi sa dea pentru a plati un ingrijitor.Chiar aseara am avut o scurta sedinta pe tema asta.Am reusit sa adoptam o hotarare prin care se vor pune pe statul cu cheltuieli asemenea munci.Pana cand sa suportam delasarea?
6.
tibi | iulie 7, 2009 at 13:05
dora
Nici eu nu sunt specialist in drept, dar stiu precis ca anumite fapte se prescriu dupa o anumita perioada, DACA SI NUMAI DACA a inceput o ancheta penala !
De asta si trag mafiotii astia de timp cit pot. Mai ales ca daca apare o legislatie mai favorabila lor, SE APLICA legea cea mai favorabila celui in culpa !
Cit despre vecini, ce sa zic! Am amenajat o mica gradinita in fata ferestrelor mele, nu cresc flori pentru ca este foarte multa umbra de la niste copaci grozavi – tei si nuci – dar este sapat, inierbat si curat si in fiecare zi trebuie sa adun gunoaiele (nu multe -mai mult asa, simbolic) pe care binevoitorii le arunca DELIBERAT acolo ? Ce sa fac ? Tac si rânesc după porci.
7.
dora | iulie 7, 2009 at 13:19
tibi,
acum o luna sotul meu a dus la ghena,care e la o aruncatura de batz 3 brazi ramasi de la Craciun.exact sub balcon.Asta nu e nesimtire?Atunci ce sa ne asteptam de la oameni straini,care traiesc la distanta de noi?
8.
tibi | iulie 7, 2009 at 13:26
`
Mdea!
Brazi ramasi de la Craciun ! Hai ca asta e chiar taaaare de tot !
9.
tibi | iulie 7, 2009 at 13:43
Uitati aici realitate romaneasca : clanul judecatoresc a devenit stat in stat !
ca! relaxeaza !
Ei fac legea, ei o abroga, ei isi stabilesc salariile, ei judeca ce sa se judece si cum, ei sunt inamovibili si deci deasupra legii !
Ei au intrat acum in greva timp de trei ore pentru ca nu li se mai plateste sporul de stres psihic ! Sa cinte muzica !
Bon ! vorbim mai pe seara.
10.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 19:27
http://www.revista22.ro/ridzi-buturuga-mic259-6324.html
11.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 19:29
……….
ANDREI CORNEA
procesul Madoff a durat câteva luni şi acuzatul s-a recunoscut vinovat.
Unde aţi văzut la noi proces important durând atât de puţin şi încheindu-se cu condamnări grave? Şi unde aţi mai văzut la noi persoană publică importantă acuzată, care să se recunoască vinovată?
http://www.revista22.ro/articol-6320.html
12.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 19:40
Tibi,
postarea ta este foarte corecta si reala…
dar as avea un singur amendament: de ce nu crezi ca oamenii aceia din judetul Hunedoara nici nu concep sa nu-si ingroape mortii lor dragi in fundul gradinii, daca ei au mostenit acest obicei (recunosc ciudat, am vazut si eu odata la TV) de secole?!
in schimb, da, este adevarat ca tot in zona aia, muntii Apuseni, aproape de Alba Iulia, undeva pe la Intregalde, exista sate fara biserici, fara scoli,………… fara tineri, doar batrini…
plus niste obiceiuri extrem de vechi dar inca actuale, spalarea covorului la un fel de cascada improvizata in fata casei, daca curge un riuletz, baterea cu maiul a diverselor obiecte textile de spalat
facind abstractie de lipsa totala de confort cu care noi, orasenii, sintem obisnuiti, recunosc ca zona aceea este raiul de pe lume…
iar in ceea ce priveste clasa politica este jaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeeee,
dar si noi sintem vinovati, ca stam cu totii capra…si nu miscam un deget…
asta avem daca nimeni (in cantitati relativ industriale mergind spre suta de mii cel putin) nu riposteaza, nu se indigneaza decit intre 4 pereti, nu demonstreaza, nu se manifesta zgomotos dar cf. legii….
c’est la vie en Roumanie!
iata ca am si versificat!
13.
tibi | iulie 7, 2009 at 19:46
OK skorpion
Urmeaza ca toti cei care spun ce au de spus despre Ridzi, inclusiv Culcer si Cornea, sa fie demascati ca dusmani inversunati ai pdl. Imi pare bine ca voi avea o perioada de liniste, departe de acest scandal devenit imund.
Ce m-a umplut pe mine de … hm! nedumerire, a fost nonsalanta cu care un coleg de-al doamnei in cauza, incerca IAR sa explice, cit de mare este diferenta dintre aspectul ‘penal’ si aspectul ‘moral’.
Deci, e limpede : daca NU se poate dovedi vinovatia cuiva, din punct de vedere legislativ, morala poate sa intre linistita intr-un con de umbra binefacator. Asta E !
Se pot cheltui in mod nesabuit bani publici cu toptanul, fara teama de repercursiuni. Morala nu mai conteaza! Conteaza numai ca cei care ajung in fruntea ministerelor, sa aiba grija sa se acopere de hirtii. Si atunci binele public poate fi pus intre paranteze, fara pic de jena, rusine, sau retinere. Aferim!
14.
tibi | iulie 7, 2009 at 19:53
skorpion
referitor la postarea ta 12, as putea fi de acord, dar tot cu un mic amendament : in virtutea dreptului ancestral de exercitare a oricarei traditii, fie ea cit de ciudata, probabil ca nu ar trebui nici sa ne mai miram de faptul ca romii au propriile lor tribunale, isi insoara copiii la virste imature, eventual ar trebui sa decretam zone intregi ca fiind puse intre paranteze in ceea ce priveste progresul societatii in mentalitati. Sigur ca mai sunt zone mirifice de contopire cu natura; totusi …
15.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 19:54
tibi,
postarea ta no. 14 este ko pentru postarea mea 13
si totusi…………..
16.
tibi | iulie 7, 2009 at 20:13
skorpion
Nici-o postare de a mea nu este KO pentru nici-o postare de a ta, sau a indiferent cui a altcuiva. Este doar un punct de vedere. O parere.
Orice situatie intilnita in calea noastra este mult mai complexa decit pare la prima vedere. Si oricare dintre noi, nu poate decit sa-si spuna parerea, numai in functie de bagajul individual de informatie despre acea chestie.
Ce am vrut eu sa reliefez, a fost numai faptul ca mai exista in Ro, zone care pot sa faca obiectul unei calatorii in timp, CU BRIO ! Calatorie in trecut desigur !
E mult de vorbit pe tema asta … dar acum, nu prea sunt in stare.
17.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 20:20
am glumit
dar unde-s fetele?
fini plecata,
nora plecata,
dora asijderea,
toate plecate????
18.
tibi | iulie 7, 2009 at 20:23
skorpion
Si in curind incep sa plece si baietii …
Eu, primul !
Probabil ca a venit vremea ca gradina sa intre in vacanta …
Sau poate ca nu ! Cine stie ? Poate nora.
19.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 20:27
………..
eu/noi abia pe la 15 septembrie..
asa procedam de multi ani, vrem sa avem vara in urma noastra…
si
da, mai sper, sa ne putem evapora undeva “afara” ca sa ne rupem totalmente de Ro.
20.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 20:28
interviu cu Tismaneanu:
http://www.revista22.ro/la-3-ani-de-la-raport-6321.html
21.
noradamian | iulie 7, 2009 at 20:32
skorpion,
tibi,
salut!
Acum m-am adunat si eu de pe drumuri…
22.
tibi | iulie 7, 2009 at 20:34
servus nora
Macar drumurile au fost cu folos ?
23.
noradamian | iulie 7, 2009 at 20:34
Habar n-am ce s-a mai petrecut…
24.
noradamian | iulie 7, 2009 at 20:36
tibi,
ceva mai tarziu am sa viu cu o mica noutate…
25.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 20:37
tibi,
vorbeam de lupoaice si lupoaica la usha!

aka gazda Nora…
salve, Nora,
sper ca totul a fost ok!
26.
noradamian | iulie 7, 2009 at 20:38
Skorpion,
agitatie destula, dar e OK!
27.
tibi | iulie 7, 2009 at 20:39
skorpion
Asa se intimpla intotdeauna : vorbest de # nora, si apare mintenas
Cu noutati !
28.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 20:39
]
Asteptam noutatile, Nora
29.
noradamian | iulie 7, 2009 at 20:39
tibi,
ai inceput numaratoarea inversa? La ce ora decolati?
30.
noradamian | iulie 7, 2009 at 20:41
tibi,
ca tot ce se petrece in ultimul timp! Inclusiv pe blog(uri)!
31.
tibi | iulie 7, 2009 at 20:41
ce zambilici oribili are platforma asta acum.
32.
tibi | iulie 7, 2009 at 20:43
nora
Plecam miine dimineata.
Ce se intimpla pe blog-uri ????
???
33.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 20:45
tema de gindire pentru tibi cind se va plimba pe malul marii, cu picioarele in apa splendid de albastra….
de acord cu cele scrise de tine privind Romania Reala,
dar totusi repet si societatea civila are o MARE VINA…
cum iti explici ca duminica trecuta au manifestat impotriva construirii monstrului arhitectonic de linga Biserica Sf. Iosif doar
50 de oameni
adica 0,0025% din totalul locuitorilor Capitalei….
Absolut tot ce s-a facut impotriva noastra si in acesti ultimii 20 de ani este si gratie noua pentru ca simtul civic, indignarea, riposta, miscarea body-ului sint ZERO,
adica ~ 0.0025% spre 0.04 % (miting sustinere MMacovei in februarie 2007)
cifre cutremurator de MICI!
vreo solutie?
34.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 20:46
Atunci, tibi, repede, repede iti urez sa ai cel mai frumos concediu din viata ta…
35.
tibi | iulie 7, 2009 at 20:49
gata! nu mai folosesc zambilici, ca eu nu scot limbas la nimeni; aia ar fi trebuit sa fie mirarea “roll” .
36.
tibi | iulie 7, 2009 at 20:56
skorpion
Chiar nu stiu de ce la catedrala au fost numai 50 de oameni, ca protestatari.
Dar stiu din pacate bine, faptul ca in ultima vreme, oamenii au redus credintza numai la o valoare de traditie de uz cultural, aproximativ mimetic.
Prin urmare, nimeni nu mai este realmente interesat ce se intimpla in afara caminului propriu.
Iar pentru ca ortodoxii sunt majoritari, se mira de ce intimpla la catedrala, dar nu se simt obligati sa se implice.
Mai ales, ca sunt redusi la neputinta de catre autoritati. Oamenii STIU ca protesteaza de pomana.
Remember ? Justitia a devenit “stat in stat” !
37.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 21:09
ca sunt redusi la neputinta de catre autoritati.
Oamenii STIU ca protesteaza de pomana.
tibi, gresesti!
daca protesteaza 50 de oameni => degeaba,
daca protesteaza 800 de oameni => degeaba,
dar ia sa protesteze vreo 100.000 – 150.000 de oameni????
dar nici in acest caz nu bag mina in foc ca s=ar rezolva problemele
(vezi Ungaria in toamna 2006/2007 – 100.000 de oameni, zilnic, timp de 45 de zile si prim-ministrul socialist, i-am uitat numele, Gyurcsany parca, a ramas de neclintit)
dupa cum vezi un raspuns de dilematic..
ce-mi place zimbiliciul este cu gura strimba…
38.
tibi | iulie 7, 2009 at 21:20
skorpion
Eu admit cu zimbetul pe buze cind gresesc in ceea ce priveste religia; si asta, numai pentru faptul ca eu de teama represaliilor, nu am primit in familie o astfel de educatie – religioasa- . Mi-am facut-o singur, ca autodidact.
Vroiam numai sa spun, ca la noi lehamitea este la ea acasa; desi aparent ma contrazici cu cei oricite sute de mii de protestatari – nu protestanti – de fapt subliniezi ce am spus eu. Exemplul tau cu Ungaria este elocvent !
Protestele societatii civile – indiferent unde -, au succes numai daca se inscriu intr-un trend istoric agreat de catre “marile puteri” . Nu le mai enumar ca proibabil le stii; si nu ma refer la entitatile politice din indiferent ce stat. E o chestie ceva mai subtila, ca de exemplu batalia pe resursele din ce in ce mai firave, ca de exemplu, resursele de energie si de APA! APA! .
39.
noradamian | iulie 7, 2009 at 21:27
tibi,skorpion,
impartasesc acest punct de vedere, desi la noi in tara, cel putin, el pare idealist:
“Uite secretul lui Polichinelle: virtutea poate fi controlată. Nu prin legi, decrete sau procurori, ci prin atitudinea societăţii faţă de aceste fenomene. Nu vă subestimaţi importanţa! Dacă o lume întreagă îţi bate obrazul sau îşi întoarce, ruşinată, privirea când te întâlneşte, presiunea e formidabilă. (Vă asigur, atitudinea e cât se poate de liberală, promovată de chiar J.S. Mill în faimosul său eseu „Despre Libertate“.) ”
(Alin Fumurescu, Cotidianul)
40.
maya | iulie 7, 2009 at 21:33
Buna seara si buna sa va fie inima!

Acum este inmormintat Michael Jakson si daca nu deranjez as vrea sa va spun si voua parerea mea despre ceea ce cred ca a insemnat si ce inseamna pentru noi toti plecarea unui Spirit ca al lui.
Nu am fost neaparat un mare fan al lui, dar acum lacrimile imi curg pe obraz.
Stiam ca este un mare artist,dar din pacate, nu mi-am oprit “timpul” prea mult asupra lui ,preocupata de o multime de alte lucruri. Acum imi pare tare,tare rau.
Dar nu este aceasta ceea ce facem noi de obicei cu tot ce ne inconjoara? Nu noi sintem cei care oferim celor de linga noi prea putin? Chiar si lumii intregi din care facem parte?
Se intimpla insa ca numai Moartea, acest sublim Mister al intoarcerii noastre ACASA,ne trezeste si ne face SA VEDEM cu adevarat minunea in mijlocul careia petrecem o vreme.
De ce numai acum cand am aflat de moartea lui Michael, am inceput sa fim (unii) atenti la Personalitatea lui ? De ce numai acum am reusit sa vedem si sa descoperim un Spirit urias a carei lucrare in umanitate abia acum incepea sa straluceasca?
De ce nu am vazut? De ce nu am fost ajutati sa vedem?
Mickel mi s-a revelat ca un “invatator ascuns” De ce ascuns? Asa le spun eu Spiritelor care isi “arata” marea Invatatura abia dupa ce pleaca de pe Pamant
Urma lor de lumina,”Steaua” lor incepe sa se aprinda puternic abia dupa ce nu mai pot fi atinsi de imbratisarea noastra paminteana.
Nu se poate sa nu te intrebi cum se face ca aproape un miliard de oameni l-au plans si regreta plecarea lui? Nu se poate sa nu te intrebi ce Spirit este acesta? Cum de a avut puterea sa intre in Inimile unui miliard de oameni de pe intreaga Planeta? Ce Spirit este acesta pentru care s-au aprins mii si mii de lumanari, s-au depus uriase mormane de flori, pe tot Pamantul acesta frumos al nostru?
Am vazut un tinar la televiziunea romana la ceremonia organizata in memoria lui Michael,spunind: MICHEL NE-A INVATAT SA DORIM SA FACEM LUMEA MAI BUNA!
De ce numai acum am devenit mai atenti la tristetea imensa din ochii lui?
De ce numai acum multi obseva faptul ca a refuzat sa se maturizeze si a continuat sa se joace ca un copil in micul regat pe care si-l creease si -l umpluse cu eroi ai Povestilor lui preferate?
Oare acest lucru NU a insemnat un urias strigat de avertizare pentru noi toti care pare sa spuna:ce faceti cu LUMEA noastra? Cu INOCENTA noastra?
Cu SUFLETUL vostru?
Michael, omul, in mod sigur ca nu era constient de toate acestea. Dar Spiritul lui si-a facut “lucrarea de trezire” a constiintei multora dintre noi, in momentul in care, cu gratie, s-a intors in bratele Luminii !
Pacea si Bucuria sa-i insoteasca pasii in Eternitate in notele muzicii lui!
Doamne,Doamne sa-l odihneasca in pace!
41.
tibi | iulie 7, 2009 at 21:34
nora
Eu desi ma declar un optimist incurabil, probabil ca in acest moment traversez o perioada de ‘recalibrare’. Vad eu peste vreo doua saptamini unde si cum ma situez.
(zambilic amar).
42.
maya | iulie 7, 2009 at 21:35
nora

Servus!
dora

Servus!
skorpion

Servus!
tibi

Servus!
43.
maya | iulie 7, 2009 at 21:36
Sint cam “uriti” – “zimbilicii” mei astazi! Nu stiu de ce?
44.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 21:37
BUNA SEARA, MAYA,
ai spus superb tot ce ai spus, dar
45.
tibi | iulie 7, 2009 at 21:37
servus maya
Bine ai venit !
Si eu despre MJ am pareri; numai ca nu o sa le spun acum; sint prea amestecate.
Sa-l odihneasca Dumnezeul in care a crezut domnia sa !
46.
maya | iulie 7, 2009 at 21:37
tibi
Vacanta placuta!
Soare,frumusete,lumina si bucurii in suflet!
Noi pe aici o sa fim cumintzei!
47.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 21:38
ISAIAH BERLIN:
“Există o anecdotă – nu știu în ce măsură e adevărată – conform căreia când prim-ministrul Marii Britanii, lordul Salisbury, a fost întrebat într-o zi care este principiul în virtutea căruia va hotărî intrarea în război, el a răspuns că nu face decât să privească cerul pentru a decide dacă își ia sau nu umbrela… Dacă ar exista o știință demnă de încredere aptă să prezică intemperiile politice, aceasta ar fi, fără îndoială, condamnată ca prea subiectivă… A ne comporta ca și cum ea ar exista sau ar fi pe cale să fie descoperită constituie o piedică funestă în calea tuturor mișcărilor politice, oricare ar fi principiile sau țelurile lor”
(sterpelit citatul de pe blogul lui Cristian Preda)
48.
maya | iulie 7, 2009 at 21:40
O seara buna/noapte buna,vise frumoase si colorate!
Ingerasii sa va aiba in paza!
Doamne,ocroteste-i pe toti cei nascuti pe acest “picior de plai” oriunde se afla ei!
49.
noradamian | iulie 7, 2009 at 21:40
maya,
servus!
Pe de o parte tristetea oamenilor obisnuiti,a milioanelor de anonimi care-l plang sincer e impresionanata, pe de alta, felul in care e “impresariat” si dupa moarte de catre cei care s-au imbogatit de pe urma lui, este alt motiv de tristete.
50.
noradamian | iulie 7, 2009 at 21:43
maya,
o seara linistita si o noapte cu vise frumoase sa ai!
Noapte buna!
51.
noradamian | iulie 7, 2009 at 21:44
skorpion,
intelept citatul! Cu tâlc! Merita “sterpelit”
52.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 21:49
noapte buna, gradinari si gradinarese…
DRUM BUN, TIBI!
enjoy!
53.
tibi | iulie 7, 2009 at 21:50
“De fiecare data, cind un poet, un predicator, un SEF, un mag, au emis niste bolboroseli fara noima, omenirea pierde secole intregi ca sa le descilceasca mesajul”.
Umberto Eco / Pendulul lui Foucault .
54.
orangeskorpion | iulie 7, 2009 at 21:53
tibi,
mortal (ECO),
te referi la Berlin?
gata, v-am pupat
55.
tibi | iulie 7, 2009 at 21:59
Si daca tot veni vorba, cind primul ministru al Marii Britanii, Disraelli, a fost intrebat ce ar trebui sa fie facut pentru saraci, acesta a raspuns sec : NIMIK.
Socialistii, l-au contrazis; ce a urmat, se stie.
Inclusiv la noi, politicienii de sorginte iliesciana, fac la fel.
Ce se intimpla, se vede : modul in care se cheltuiesc banii publici pentru pomeni electorale, au efecte directe : coruptie, anchete, blablabla, etcetera.
Noapte buna
TUTUROR
Ne mai citim cind ma reintorc din concediu. (zambilic vesel ).
56.
noradamian | iulie 7, 2009 at 22:00
Noapte buna, skorpion, tibi!
Bucura-te de frumusetile si noutatile locurilor pe unde vei merge, tibi!
Vacanta frumoasa!
57.
dora | iulie 7, 2009 at 22:07
Scuzati!Am disparut ca magarul in ceata!
tibi,se oprise ploaia si l-am luat pe al meu sot de manuta si pe Kino de zgarda si am fugit in padure.Am cules mai mult de 1 kg/ de ciuperci si am avut de lucru nu gluma.Tocanita si snitele.Abia le-am terminat.
Iti urez drum bun si plaja luminoasa si apa albastra.
@skorpion,
am dat explicatii pentru absenta mea;acum sunt franta si ma var in scutece.
Noapte buna!
58.
luminita | iulie 7, 2009 at 22:35
Bine v-am regasit , prieteni dragi !
Tibi,
distractie maxima si te astept cu bateriile reincarcate si cu noi povesti adevarate in biblioteca din chiosc !
PS: nu mai pun emoticoane ca sunt naspa .
Nora,
ne revedem maine .
Salutari prietenesti !
59.
Riddick | iulie 7, 2009 at 22:54
Servus! Ei, ce naiba, bizonu’ trebuie distras de la realitatea crunta! Ca te pomenesti ca se apuca sa gandeasca cu capul lui…
60.
tibi | iulie 7, 2009 at 22:55
Multzumesc frumos
luminita
pentru amabilele tale urari.
Chiar ma bucur ca pot pleca in scurta mea calatorie, insotit si de frumoasele tale urari de bine.
La buna revedere… va urez TUTUROR.
61.
Riddick | iulie 7, 2009 at 22:55
Tot eu sunt, am pus avatar nou…
62.
tibi | iulie 7, 2009 at 23:07
Riddick
In calitate de postator ma simt cumva o gazda; si te intreb relativ simplu, inainte de a pleca : cit de tare conteaza noul tau ‘avatar’ in raport cu ceea ce este sau va fi ‘bizonul’ ?
63.
Riddick | iulie 7, 2009 at 23:08
???
64.
tibi | iulie 7, 2009 at 23:15
Bine, Riddick,
tot tu esti indiferent de avatarul tau.
OK! daca va fi sa fie, ne vom mai conversa. Ori aici, ori in alte locuri.
Noapte buna ! Bine ?
65.
Riddick | iulie 7, 2009 at 23:17
Noapte buna…