Şuviţa PDL-istă.

29 iunie 2009 at 21:29 109 comentarii

… Câţiva nori întunecaţi de la orizont,  tot ar trebui observaţi  şi de la galerie, oricât de mare  ar fi agitaţia acolo pe  baricadele înălţate pentru doamna Ridzi!
Dacă după primele patru luni din 2009, chiar prin majorarea cotelor de contributii sociale, conform ultimelor date oficiale, pensiile platite au fost cu doua miliarde lei mai mari decat contributiile colectate la bugetul asigurarilor sociale, până la finele anului, pe fondul cresterii somajului, deficitul bugetului de pensii ar putea ajunge la opt miliarde lei, echivalentul a 1,5% din PIB.
Fara masuri radicale de reducere a cheltuielilor bugetare, statul ar putea ajunge in imposibilitatea acoperirii facturii sociale, chiar si in cazul in care s-ar imprumuta mai mult.
» Pe fondul cresterii somajului, numarul salariatilor a ajuns in premiera sub cel al pensionarilor, iar pana la finele anului decalajul poate depasi 300.000. (Marius Pirloiu, România Liberă Miercuri, 24 Iunie 2009.
…În loc să vadă în alegerea lui Oprescu, un avertisment dat încă de acum un an de bucureşteni, pdl-ul revine dramatic la şcoala practicilor pesediste.  Întristător  CV de partid! Cel puţin pentru preşedinte, acum, cu patru luni înainte de alegeri! Dar şi un derapaj poate fi o oportunitate când te cheamă Traian Băsescu!  Sau, mai bine zis o uriaşă provocare!  Acesta  este  unul din momentele acelea în care simţul său politic, unul flexibil, total opus celui încremenit, dictatorial, poate găsi rezolvarea, nu numai cea a neputinţei naţionale dar şi a  nemulţumirilor sale personale. Acel fler al transformării dezastrelor în ocazii care l-a singularizat în dezolantul peisaj politic autohton. Dacă antibăsescismul lipsit de conţinut al mărunţilor săi combatanţi  l-au adus şi  continuă să-i favorizeze  poziţia de top în preferinţele electorale, punctele slabe ale candidaturii sale vin tocmai dinspre partidul pe care l-a dus  şi „l-a crescut” şi ale copilei sale remorcate de vehicolul portocaliu. De la partidul care într-o parte e blocat de ameninţarea crizei, în cealaltă de ameninţarea „aliaţilor” pesede, iar în braţe o duce, gâfâind,  pe dansatoarea Ridzi! Pare-se că aici,  oricât ar fi de greu de crezut,  se deschide frontul în perspectiva alegerilor prezidenţiale. Încă de acum un an presa semnala că Traian Băsescu făcuse un pas înapoi, învins pe moment  în încercarea de a-i trece în plan secund pe greii partidului. Creşterea  ulterioară a influenţei d-lui Berceanu şi a acoliţilor săi în partid, probabil, de aceea,  să nu fie tocmai pe placul preşedintelui. Asta în ciuda „victoriei” pe care i-au asigurat-o „independentei” sale fiice, un câştig la prima vedere, dar numai pe plan personal, familial! În realitate toate astea însemnând potenţiale pierderi de poziţie, pe care preşedintele-candidat nu şi le  mai poate îngădui!  Cum adversarii dumnealui refolosesc la nesfârşit, în gol, aceeaşi muniţie uzată, pe frontul prezidenţialelor din această toamnă vor conta mai mult piedicile produse de  portocalii.  Deloc de neglijat în această perspectivă sunt şi tendinţele de apropiere între pnl şi pdl în teritoriu. O bună parte, însă, au condiţie obligatorie excluderea din re-alianţă chiar a lui Traian Băsescu! Campania, aşadar, se anunţă un bun prilej de rezolvare a problemelor cu propriul partid! O altă strategie, extrem de problematică şi dificilă. Readucerea formaţiunii, posibil mai periată,  într-o formulă reaşezată pe traseul succesului va fi posibilă, însă, abia după realegerea lui Traian Băsescu ca preşedinte. Cu condiţia unei operaţii pregătitoare în timpul campaniei. În calitate de „hair-stilist”, e limpede că Boc nu va avea deloc o misie simplă.

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , , , .

Ascensiunea şi decăderea unui CV Michel Braudeau: Cafea,Cafenele

109 comentarii Add your own

  • 1. orangeskorpion  |  29 iunie 2009 la 21:59

    noroc cu intermezzo transmis de dora, ca spargeam ceva dupa ce am citit interviul bashinosului de felix….

    Nora, bine scris articolul !!!

    dar nu stiu cum poate fi invinsa caracatitza care acopera Ro…

    citeam in urma cu CITIVA ANI BUNI, ca Marea Britanie era ingrijorata de un colaps privind plata pensiilor, la fel si Germania,

    ani buni inapoi, atentie deci….

    astazi citesc ca Italia are aceleasi griji…

    noi ???

    dansam in ploaia de broaste aruncate de corupti…

    aici in caz de colaps efectele ar fi DEVASTATOARE…

    si probabil ca colapsul ne cam bate la usha, dar nimeni nu vede, pentru ca nu vrea sa vada acest lucru….

    Apreciază

  • 2. noradamian  |  29 iunie 2009 la 22:08

    skorpion,

    asa cum e mai bine sa nu se vorbeasca despre cutremur ca sa nu se induca panica, oficialitatile se feresc sa spuna exact cum stau lucrurile! Desigur ca vedem ce se-ntampla prin jur, auzim de disponibilizari zilnic , peste tot, marile santiere au incremenit etc. De o saptamana, insa s-a inversat raportul intre numarul celor care aduc bani la buget si cel al pensionarilor! Asta e un semnal de alarma, intr-adevar!
    Daca adaugam ca numarul somerilor creste e de dedus ca urmeaza o perioada extrem de critica!
    Care se suprapune peste prezidentiale…

    Apreciază

  • 3. orangeskorpion  |  29 iunie 2009 la 22:37

    nora,

    este jale, intr-un cuvint!

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  29 iunie 2009 la 22:42

    skorpion,

    asa cum totul se poate duce la vale dintr-o porcarie( nu mai zic care), totul se poate drege printr-un antidot pe masura. Daca se va intampla sau nu asta, vom afla curand… 😉

    Apreciază

  • 5. orangeskorpion  |  29 iunie 2009 la 22:45

    Nora,

    din punct de vedere economic, daca sintem in prapastie sau pe buza ei, este greu sa iesi cu masuri lejere….

    in privinta inlaturarii unor balasturi = de acord cu tine!

    Apreciază

  • 6. noradamian  |  29 iunie 2009 la 22:48

    skorpion,
    Uneori si „porcariile” au rostul lor! Ca si criza!
    Or sa apara in zilele urmatoare dedesubturi care arata ca practica publicitatii mascate ( adica hotii ale autoritatilor din banii nostri aia, tot mai multi) nu s-a oprit nici un moment dupa regimul nastase! Doar s-a perfectionat! Daca ministra tineretului saracit si debusolat nu facea o greseala, lucrurile ar fi continuat!
    Asa poate,se vor mai diminua( ca de oprit de tot… :()

    Apreciază

  • 7. orangeskorpion  |  29 iunie 2009 la 23:12

    asa-i!

    sa vedem cum vor evolua lucrurile…..
    om trai si om vedea…..

    pentru dezamorsarea balonului ridzi, era bine sa fi demisionat…
    oare basescu nu mai da deloc sfaturi pdlului?

    gute Nacht

    Apreciază

  • 8. noradamian  |  29 iunie 2009 la 23:18

    skorpion,

    sa nu-ti imaginezi ca pe Basescu il iubesc toti pedelistii! Mai ales „greii”
    Si ca nu e constient ca Eba a fost pur si simplu atrasa de grupul care acum ii face probleme( via Berceanu) Sa vedem cum reactioneaza…

    Gute Nacht
    🙂

    Apreciază

  • 9. orangeskorpion  |  29 iunie 2009 la 23:21

    da, am ajuns si eu la concluzia asta,

    ca exista pedalisti fortzosi care nu-l MAI iubesc…

    corect ai observat

    🙂

    Apreciază

  • 10. noradamian  |  29 iunie 2009 la 23:31

    Skorpion,

    pedeleul e creatia lui Basescu si nu invers!
    El le-a adus succes, pe cand ei, unii dintre ei îl trag in jos.
    Nu cred ca va lasa treaba asa… 🙂

    Apreciază

  • 11. dora  |  30 iunie 2009 la 20:19

    nora,skorpion,

    am revenit din plimbarea prin padure.Am respirat mai adanc si mai profund decat o fac de obicei.Dupa o pauza cam lunga de prizonierat in apartament,iesirea asta a fost ca o izbavire.Ma simt parca altfel.

    Art. acesta ar trebui dezbatut mai pe larg in livada.Fa propunerea lui viq sau filadel.Pacat sa ramana doar in familie.

    Am si eu un cui contra unora din partidul portocaliu.Ma abtin,nu doresc sa tulbur apele mai mult decat sunt si asa tulburate.Mie Ion Oltean(desi cred ca e ardelean)nu mi-a placut niciodata-un necioplit ,cu apucaturi de primitiv.

    Stiu ca nu-l suportati pe Radu Berceanu.uite omul acesta o fi avand pacate(scheleti prin dulapuri, dar mie imi place ,ii admir inteligenta si sarcasmul lui.

    Recent, vorbind de masuri de restructurare in transportul aerian si de nevoia de a taia sporurile uriase ale unor sef, a scos cateva perle de milioane.Va semna personal pentru un numar de sefi contractele de munca si nu va admite ca sporurile sa depaseasca 50%din salarrul de baza.Iar pensionarii retinuti doar in cazuri exceptionale si pe termen scurtDe exp.instructori cu experienta.

    Iata cateva din perlele lansate:unii sunt „sefii sefilor tuturor sefilor”(cu acel cumul naucitor de salar si pensie),sau una din sefe ,care mai are o sora(Tot acolo)ca,norocul s-a raspandit in toata familia” Cum sa nu-l admiri? Va rog!nu dati cu parul! 😆

    Apreciază

  • 12. dora  |  30 iunie 2009 la 20:21

    Tocmai pentru ca PD-L este creatia piratului nu se va dezice de el niciodata.

    Apreciază

  • 13. dora  |  30 iunie 2009 la 20:29

    Mi s-a facut dor de printesele mele-flecirica si bui –

    Apreciază

  • 14. noradamian  |  30 iunie 2009 la 20:47

    Servus dora!

    Bine ai revenit inviorata, cu plamanii ozonati.
    Sunt si aluni pe acolo?
    Sper ca nu e vorba de Padurea Baciului!…
    🙂

    Apreciază

  • 15. orangeskorpion  |  30 iunie 2009 la 20:54

    …………….

    Dora,

    ai fost adorabila cu cintecelul…

    dar alunele tale mi-au adus in minte o excursie facuta prin 1987 in muntii Apuseni,
    o zona miraculos de frumoasa, pe la Intregalde, daca stii…

    insa timp de 10 zile nu prea am avut ce minca si toata familia, inclusiv copiii nostri
    am cules si mincat …………….alune…

    erau enorm de multe, asa ca am adus si acasa vreo 5 kg, pe care le-am mincat saptamina urmatoare..

    🙂

    Apreciază

  • 16. noradamian  |  30 iunie 2009 la 20:57

    dora,

    aprecierea mea, oricat de inteligent sau bascalios ar fi un personaj politic, tine exact pana intra sub incidenta coruptiei!
    Berceanu e trecut de ani de zile la „dalmatieni” de niste ONG-uri credibile(Romania Curata, SAR etc) si e cel care si-a pus semnatura initial pe proiectul Rosia Montana! Daca nu faceau galagie o multime de institutii, persoane publice etc. acuma s-ar fi labartat deja peisajele lunare si iazurile cu cianuri in zona!Si nici acum nu e sigur ca nu vor reusi!
    Ioan Oltean a fost vizat de afaceri cu baietii destepti! Cum s-a musamalizat treaba pentru toţi a iesit basma curata si el.

    Eu inca mai astept ziua in care hotii si coruptii nu vor mai avea privilegii date de apartenenta la un partid. Oricare ar fi.

    Apreciază

  • 17. noradamian  |  30 iunie 2009 la 20:59

    skorpion,

    servus! Vezi ce-nseamna sa te plimbi prin padure?
    Adica ce vorbesc eu! Doar tu esti mereu cu rucsacul in spate 😆

    Apreciază

  • 18. orangeskorpion  |  30 iunie 2009 la 21:01

    Nora,

    mai mult: eram!!!
    😦

    Apreciază

  • 19. noradamian  |  30 iunie 2009 la 21:03

    skorpion,

    sunt sigura ca o sa mai fii! Sa nu-mi spui ca nu 🙂

    Apreciază

  • 20. orangeskorpion  |  30 iunie 2009 la 21:08

    ok, Gavroche,

    ciudat legat de ion olteanu,

    ce scrii tu mai sus

    si

    faptul ca cere cu insistenta de vreo saptamina demisia lui ridzi..

    Apreciază

  • 21. clemycali  |  30 iunie 2009 la 21:12

    Nora, bun articolul. Ma bucur ca te-am gasit haladuind prin cyberspace.
    @dora, Berceanu este intelgent dar ticalos iar baza lui de putere in partid s-a consolidat simplu, in momentul in care Traian Basescu a ajuns la Cotroceni, Boc era la Cluj iar Videanu era ocupat de trebuirle de la primaria capitalei. A avut cel putin doi ani la dispozitie, dupa ce au plecat din guvernul Tariceanu, sa isi puna oamenii in posturi cheie. Asa au ajuns sotii Iacob-Rizi sa controleze organizatia Hunedoara si organizatia de tineret. Si mai sunt si altii dar care pana acum au fost mai putin vizibili.

    Apreciază

  • 22. clemycali  |  30 iunie 2009 la 21:14

    @skorpion, Olteanu a mirosit sange in apa. Are un dinte mai vechi impotriva lui Berceanu si stie ca cerand demisia MIR il ataca de fapt pe Berceanu. Pe mine nu ma mira deloc.

    Apreciază

  • 23. noradamian  |  30 iunie 2009 la 21:14

    skorpion,

    am citit si eu! Tipul nu e asa hotoman ca altii, a fost amestecat acum vreo doi ani daca tii minte, ceva cu firme intermediare pntru distribuirea de energie, am impresia ca s-a lepadat iute de treaba aia si nu s-a mai auzit nimic. Altceva nu stiu despre el decat ca e tare impiedicat la vorba. 😆

    Apreciază

  • 24. noradamian  |  30 iunie 2009 la 21:15

    servus clemy!

    Si eu ma bucur ca ai intrat in gradina noastra 😆

    Apreciază

  • 25. dora  |  30 iunie 2009 la 21:16

    nora,

    absolut de acord!Cand e vorba de coruptie dovedita n-am nici un fel de intelegere.Mincnosii si hotii (cu toate variatiunile pe aceste teme)sunt dusmanii mei de moarte.

    Padurea de langa mine e Fagetul.In maxim um 10′ sunt la liziera.Mai am in fatza blocului dealul Colina,unde mai iesim cu Kino.In xare se vad Apusenii,iar padurea Baciului se afla in partea de nord de mine la 6-7km.

    Apreciază

  • 26. orangeskorpion  |  30 iunie 2009 la 21:16

    clemy,

    aha, am inteles, nu stiam ca are dintii infipti in berceanu…
    inteleg, ca sint doua canalii, una mai puternica, alta mai slaba???!
    🙂

    nici mie nu-mi place de olteanu, nora,
    de fapt, de nici unul din ei,
    nu am incredere!!!

    Apreciază

  • 27. dora  |  30 iunie 2009 la 21:18

    m-ati intrebat de alune…La liziera padurii e plin de aluni,acolo gasim iutari si galbiori cateodata.Azi n-am avut noroc de ciupi.Poate in zilele urmatoare ca a plouat zdravan d.m

    Apreciază

  • 28. noradamian  |  30 iunie 2009 la 21:20

    clemy,

    inseamna ca tot grupul acela e in alerta!… 🙂

    Nu stiu daca ai citit (parca prin ziare.com era acum doua zile) Eba laudandu-l pe Berceanu! Vedea in el emblema PDL! Nici mai mult nici mai putin!
    Atunci m-am gandit ca n-o sa-l ierte Basescu pana la urma.

    Apreciază

  • 29. orangeskorpion  |  30 iunie 2009 la 21:28

    azi nu am fost la servici….

    asa ca mi-am luat inima in dinti si am privit si TV.

    mi-au sarit in ochi urmatoarele 2 chestii:

    1. a avut loc o intilnire dintre 47 de firme de constructii initiata de berceanu, la care a fost invitat Basescu…
    are vreun substrat aceasta invitare a lui basescu de catre berceanu????

    basescu a vorbit cam mult in fata directorilor generali ai celor 47 de firme de constructii, dar a spus lucruri corecte.
    inca o data am regretat ca nu a fost sa fie prim ministru….

    2. faptul ca Ridzi nu vrea sa isi dea demisia cind a inceput scandalul, din contra AZI a spus iarasi ca este semn de lasitate, sa-si dea demisia…

    ori prin anii 2004 cind a fost o greva/un miting in germania si un demonstrant a fost cotonogit pina la a-si da duhul de catre un politist, ministrul de interne german si-a dat demisia,

    desi nu el l-a batut pe bietul manifestant…

    asta nu poate sa inteleaga ridzi nici in ruptul capului, fiind si probabil consiliata gresit…
    are doar 32 de ani, complet lipsita de experienta in fata sacalilor…
    vai de curul ei mult prea fraged pentru hienele politice, mediatice…

    exista vreo legatura intre pupila lui berceanu (aka ridzi) si invitarea lui basescu la reuniunea celor 47 constructori???

    :mrgreen:

    a picat basescu in plasa lui berceanu???

    Apreciază

  • 30. noradamian  |  30 iunie 2009 la 21:35

    skorpion,

    zicea ceva Riddick, la precedenta postare de cum l-ar fi privit Basescu pe Berceanu… Cred ca la intalnirea asta se referea!

    Nu, nu cred ca basescu poate pica in plasa lui Berceanu. Trebuie doar s-o scoata de acolo pe fiica-sa, adica sa nu-i mai lege nimeni numele de grupul berceanu-ridzi!

    „are doar 32 de ani, complet lipsita de experienta in fata sacalilor…
    vai de curul ei mult prea fraged pentru hienele politice, mediatice…”

    Skorpion, aici am alta parere! O hotomana proasta ca ea se potriveste bine cu hienele mediatice! 😆

    Apreciază

  • 31. orangeskorpion  |  30 iunie 2009 la 21:37

    Nora,

    vrei sa spui, ca mir este o arivista?
    o parvenita?

    Apreciază

  • 32. noradamian  |  30 iunie 2009 la 21:42

    skorpion!

    Pai cu kilogramele de diplome la activ, cu alte kilograme de functii si responsabilitati, plus
    campania jenanta pentru Eba, e un prototip de parvenitism!
    Care a papat din electoratul pelede… Daca mai ramane, il face şveiţer 😆

    Apreciază

  • 33. tibi  |  30 iunie 2009 la 21:43

    seara buna
    TUTUROR
    🙂

    Nora
    Dora
    Clemycali
    skorpion

    &ALL
    😀

    Apreciază

  • 34. orangeskorpion  |  30 iunie 2009 la 21:44

    Nora,

    te aud pina aici,

    esti furioasa fok si ai de ce !!!

    Apreciază

  • 35. tibi  |  30 iunie 2009 la 21:48

    Vaaaaai ce norocosi sunt cite unii : care prin padure dupa alune si mure, care mingiie pisici ca nu merge la servici, care abia asteapta sa mearga iar la casuta de pe colina, de unde nu prea mai are de gind sa vina 🙂

    De unde si vorba aceea : fiecare cu norocul si pregatirea sa !
    Sa va fie de bine !

    Da’ las ca va trimit io’ bezele de pe meleagurile cele ! 😀

    Apreciază

  • 36. clemycali  |  30 iunie 2009 la 21:50

    Skorpion, dora, nora, este vorba de rivalitati in interiorul vechiului PD care dateaza inca de pe vremea cand Petre Roman era inca presedintele partidului.
    Berceanu a fost unul din fondatorii partidului alaturi de Severin, Roman, Sassu, Niculescu-Duvaz. Basescu nu a facut parte din grupul razvratitilor din FSN, nici macar nu era membru FSN. A fost insa cooptat odata cu intrarea in guvernul Roman si a devenit ulterioru vicepresdinte al PD. Basescu a fost insa omul care a muncit cel mai mult dintre fostii vicepresedinti democrati. El a fost cel care a inceput sa carmeasca politica economica a democratilor catre dreapta, el a preluat organizatia Bucuresti care era in deriva dupa ce partidul s-a lamurit ca Sassu nu facea nimic si a facut din ea una din cele mai puternice organizatii. El i-a adus din Ardeal pe Blaga, Olteanu si Boc. Or in momentul in care noul venit Oltean a fost votat vicepresedinte, Berceanu, printre altii, s-a aratat cel mai nemultumit. Basecu a fost printre primii care a inteles ca Severin avea dreptate cand spunea ca Petre Roman trage partidul in jos prin maniera de conducere, prin favorizarea clicilor, etc, si nu s-a repezit sa-l acuze nici pe Severin nici pe Vilau la sedinta de excomunicare a celor doi din partid.
    Asta a fost si motivul ptr care a fost trimis Basescu sa candideze la primaria Capitalei, in speranta ca isi va frange gatul si va putea fi eliminat din partid. S-a intamplat pe dos. Basescu a castigat, si dupa alegerile catstrofale din 2000, a preluat conducerea partidului.
    Berceanu nu a avut curaj sa plece la PSD asa cum au facut Sassu, Duvaz, Severin si a trebuit sa accepte domnia lui Basescu care a adus oameni noi in partid, a inceput sa transforme radical partidul. Or, asta nu i-a convenit lui Berceanu. Nu mai vorbim ca Berceanu a fost unul din cei mai inversunati opozanti ai platformei liberale. Astea sunt lucruri cunoscute in PD iar Berceanu a fost pastrat pe o pozitie buna doar ptr simplul fapt ca are clont in fata kknilor de la televizor. Atat.

    Apreciază

  • 37. noradamian  |  30 iunie 2009 la 21:55

    tibi,

    servus!

    🙂

    Apreciază

  • 38. noradamian  |  30 iunie 2009 la 21:55

    skorpion,

    ai ghicit! 🙂

    Apreciază

  • 39. noradamian  |  30 iunie 2009 la 21:56

    Clemy,

    Acuma inteleg mai bine unele lucruri. Oricum, si-a permis mult prea multe lucruri care acuma chiar nu mai sunt de suportat!

    Apreciază

  • 40. clemycali  |  30 iunie 2009 la 21:56

    @nora, si astea sunt doar cateva amanunte din goana calului.

    Apreciază

  • 41. orangeskorpion  |  30 iunie 2009 la 21:57

    tibi,

    nu ti-as fi dorit o asemenea zi libera cum a fost a mea.
    mi-am luat ramas bun definitiv de la colega noastra de liceu..
    am fost vreo 6 fosti colegi….
    vorba ta: bineeeeee?
    🙂

    Apreciază

  • 42. noradamian  |  30 iunie 2009 la 21:59

    Clemy,

    cred ca cei mai multi nu le stiu!

    Eu am o retinere fata de personaj demult, de cand facea economii „cu chiria” ca parlamentar, dar si alte chestiuni…

    Apreciază

  • 43. tibi  |  30 iunie 2009 la 22:01

    Daca tot e musai, o sa-mi dau si eu cu parerea la tema. 🙂

    Nu stiu cit de mult se gindesc unii din pdl la trecut dar, cred ca la prezent se gindesc sigur. Prezentul se prezinta 🙂 cam asa : daca alegerea piratului este departe de a fi o certitudine, faptul ca unii sint bine infiptzi in functzii e limpede; nu conteaza cita vreme, pentru ca totzi pallamentarii pdl , mai au cel putzin trei ani de trai neneaca pe vatrai. Viitorul ? Haida-de ! Asta cine o mai fi ?

    Pacalim noi electoratul si peste trei ani cumva, cumva. Pai NU ? 😀

    Apreciază

  • 44. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:04

    tibi,

    cred ca daca va fi reales Basescu, lucrurile s-ar putea schimba! A mai facut si pe vremuri ordine, acuma-si stie si mai bine musteriii,
    mai are si noi veniti, de valoare… 🙂

    Apreciază

  • 45. tibi  |  30 iunie 2009 la 22:04

    skorpion

    Departe de mine de a persifla; se pare ca gafez 😦

    Am incercat o gluma (colectiva), uitind de pierderea pe care ne-ai spus-o in urma cu citeva zile. Te rog sa ma scuzi ! Te rog !

    Apreciază

  • 46. fini  |  30 iunie 2009 la 22:07

    Apreciază

  • 47. orangeskorpion  |  30 iunie 2009 la 22:07

    tibi,

    nu m-am suparat deloc pe tine, doar nu sint buricul pamintului….
    asa ca te rog nu-ti face nici un fel de problema,
    nu tu ai gafat!

    Apreciază

  • 48. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:08

    servus, fini!

    🙂

    La momentul potrivit, cu piesa potrivita! Ne mai imblânzim unpic… 🙂

    Apreciază

  • 49. fini  |  30 iunie 2009 la 22:11

    Apreciază

  • 50. tibi  |  30 iunie 2009 la 22:11

    nora

    Nu prea imi mai place sa operez cu „IF” .
    Pentru ca : if, basescu iese iar presedinte, nu e sigur ca aliantza pdl+psd+felix va mai functiona; semne sunt de pe acum ca nu prea; if, basescu va fi ales, iar boc va fi dat jos de pe fonctia de PM, nu prea mai vad cum boc ar ramine si presedinte pdl; in acest caz noii venitzi nu prea vad cum ar putea fi mai vocali decit shacalii batrini gen berceanu & cei numitzi de #clemycali. Deci ?

    Apreciază

  • 51. fini  |  30 iunie 2009 la 22:12

    Nora servus, trec la citit. 🙂

    Apreciază

  • 52. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:14

    minunat concert!

    Multzam, fini!

    😀

    Apreciază

  • 53. clemycali  |  30 iunie 2009 la 22:14

    @nora, pai astea sunt chestiuni care tin de bucataria interna a partidului. Nu au fost spuse niciodata public, nu au aparut in presa. Dar ptr ca i-am cunoscut foarte bine pe multi din liderii democrati, stiu toate amanuntele astea. As fi putut sa-mi iau si carnet de simpatizant cu acte in regula, sau chiar de membru de patid. Nu am facut-o din doua motive:
    1.ideile mele politice si votul mergeau catre liberali desi eram in relatii de amicitie cu democratii.
    2.nu-mi place sa am stapan si sa ascult de ordinele superiorilor. Disciplina de partid e disciplina si e vorba de o regula care ar trebui sa se aplice tuturor.
    Aaaaaa, si nu mai vorbesc de cat s-a strofocat partidul ca aventura amoroasa a lui Berceanu cu Manuela Harabor sa nu fie facuta publica. In fine.

    Apreciază

  • 54. tibi  |  30 iunie 2009 la 22:15

    servus fini

    iar eu trec la ascultat 🙂

    skorpion, OK !

    Apreciază

  • 55. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:18

    clemy,

    ambele puncte le impartasesc!

    Am votat DA pentr liberali. Dupa ce si-au aratat adevaratele scopuri, am trecut de partea cealalta, fara sa am o mare simpatie pentru ei, iar pentru cativa dimpotriva!

    Chestiunea cu Harabor, transpirase , totusi, dar nu se stia de „eforturile partidului”… 😆

    Apreciază

  • 56. clemycali  |  30 iunie 2009 la 22:19

    @tibi, in primul rand Basescu trebuie sa fie reales. Ce se va intampla dupa nu e cazul sa discutam de pe acum. Sigur, ca Berceanu se si vede presedintele partidului, si in acest sens interpretez eu cuvintele laudative ale EBA in ceea ce-l priveste. Din pacate ptr el, afacerea EBA si acum afacerea MIR il marginalizeaza in partid. Nu sunt toti orbi sa nu-si dea seama ca aventurile astea nu costa imagine si voturi ptr partid. Iar platforma liberala asteapta de mult un motiv ca sa sara la gatul lui Blaga, Berceanu, Videanu si Boc ptr ca au fost marginalizati in partid. Acum eu nu vad de ce nu ar fi fost mai bun Sever Voinescu sau Andreea Vas la MTS decat MIR. Sau chiar Boureanu.

    Apreciază

  • 57. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:21

    tibi,

    nu putem opera de cat cu „if”!
    Multe lucruri le-om intui mai bine in perioada urmatoare si, mai ales, in preajma alegerilor. Am auzit un zvon ca vor fi cu o luna mai repede. Asa ca vazand si gandind… 😆

    Apreciază

  • 58. clemycali  |  30 iunie 2009 la 22:22

    @nora, au transpirat totusi doar amanuntele cele mai putin daunatoare ptr Berceanu. Si au mai fost si alte indiscretii. Acum in Romania faptul ca un ministru sau lider politic are o aventura nu inseamna moartea lui politica. Dar totusi. In cauza au fost si niste finantari nu tocmai curate catre niste proiecte in care era implicata domnisoara Harabor, niste pumni intre Berceanu si alt domn, etc.

    Apreciază

  • 59. fini  |  30 iunie 2009 la 22:22

    Tibi servus!

    Apreciază

  • 60. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:23

    Clemy,

    Oricare din ei „ar transforma dezastrul in castig”
    🙂

    Apreciază

  • 61. orangeskorpion  |  30 iunie 2009 la 22:23

    clemy,

    1. berceanu Nu trebuie sa devina presedinte PDL.
    si nici nu cred ca va ajunge vreodata aici.
    Eu il vad pe Boc mai bun, iar din punctul de vedere al onestitatii – dupa care alergam noi simpatizantii pedalisti – chiar net superior

    2. mi-e teama de un gind, dar mai bine nu-l spun…sa nu citeasca si …dusmanii
    :mrgreen:

    3. Andreea Vass – in comparatie cu ridzi, eba, roberta – este cu citeva clase bune mai sus… poate cititi si voi site-ul ei pentru ca merita…

    Apreciază

  • 62. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:25

    clemy,

    bine macar, ca se stiu in partid si prin preajma! Oare d-ra Basescu stie?? 🙂

    Apreciază

  • 63. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:26

    skorpion,

    toata aprecierea pentru Vass! Ca deobicei, asemenea persoane nu prea sunt in prim-plan, din pacate!

    Apreciază

  • 64. clemycali  |  30 iunie 2009 la 22:28

    @skorpion, Berceanu nu va ajunge liderul PDL. Poate doar peste cadavrul lui Basescu. Cat priveste competenta categoric Andreea Vass le este net superioara celor trei doamen enumerate de tine.
    @nora, doamna Berceanu a stiut intotdeauna de aventurile sotului ei. Ca a acceptat sa ramana alaturi de el este ala chestiune si nu pot specula pe marginea motivelor.

    Apreciază

  • 65. tibi  |  30 iunie 2009 la 22:29

    @clemycali

    Singurul pilon valabil si solid pe care imi ancorez 🙂 eu momentan nadejdea in eradicarea pe cit posibil a unor metehne din politica romaneasca este realegerea lui Basescu.
    Numai ca daca va avea in continuare un parlament ostil inca trei ani, este greu de crezut ca IF mai ramine presedinte in ultimii sai doi ani din cel de-al doilea mandat (daca va fi reales ) va avea succesul scontat de noi.
    Chiar ! Cine crezi ca va putea sa configureze plauzibil peisajul politic la urmatoarele alegeri parlamentare ????

    Apreciază

  • 66. clemycali  |  30 iunie 2009 la 22:31

    @nora, in plus uite cum actioneaza platforma liberala din PDL. Cand Vass a intrat in polemica cu EBA, total gresit eu, au fost in stare s-o aduca la ordine imediat pe principiul ca dauneaza imaginii si asa subrede a partidului. Nu stiu daca nu ar fi cumva un castig ca din toata afacerea asta platforma liberala sa preia fraiele partidului ca de la vechii democrati m-am lamurit cat le poate pielea. S-ar putea ca Basescu sa nu fie strain de manevra asta.

    Apreciază

  • 67. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:32

    clemy,

    sper ca grupul respectiv sa nu fie prea influent! Probabil or mai fi si alte grupuri mai ales prin teritoriu. Nu cred, insa, ca mai pot face ravagii in interior! Sper ca isprava cu ridzi-Eba sa fie deajuns 🙂

    Apreciază

  • 68. clemycali  |  30 iunie 2009 la 22:33

    @tibi, daca Basescu este reales in toamna, probabil ca si majoritatea guvernamentala se va schimba. Cel putin asa sper.

    Apreciază

  • 69. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:35

    clemy,

    cum-necum, Eba e in PE, nimeni n-o poate da afara de acolo, ramane de vazut cum se va descurca. Acum Basescu poate sa se ocupe de ce a ramas dupa toate astea si sa gaseasca o cale mai sigura…

    Apreciază

  • 70. clemycali  |  30 iunie 2009 la 22:36

    @nora, dar gandeste-te. Nu trebuiau sa aiba o sedinta dupa alegerile europene in care sa traga la raspundere filialele cu rezultate proaste? Au tinut sedinta dar n-a fost nimeni sanctionat. Or asta imi spune mie ca sedinta aia a fost una cu scantei in care s-a spus in clar ca EBA a mancat mai multe voturi de la partid decat a adus. Probabil s-au cerut capete, s-au spus lucruri dure. Nu e de mirare ca s-a pus batista pe tambal iute si degraba. Iar acum cu MIR lucrurrile se agraveaza din nou. Tensiunile din teritoriu sunt mari.

    Apreciază

  • 71. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:38

    clemy,

    aici la sibiu, de pilda, se vorbeste de refacerea aliantei cu penele, dar conditionat de excluderea lui Basescu din formula!!!

    Apreciază

  • 72. clemycali  |  30 iunie 2009 la 22:38

    @nora, exact. Acum la Bruxelles va fi un deputat dintre alte cateva sute iar grupul PDL are acolo oameni care vor fi mult mai vizibili decat EBA de o mie de ori. TRU, Macovei, Preda ca sa citez doar pe primii trei. Iar Basescu va gasi sper o cale ca sa limiteze pagublee de imagine pe care le-a facut deja grupul Berceanu din partid.

    Apreciază

  • 73. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:39

    Bineinteles ca a pedeleul a pierdut mult! Si ca mandate, si ca imagine si psihologic!
    Bine ar fi sa-nteleaga si aia mica ce a facut!

    Apreciază

  • 74. dora  |  30 iunie 2009 la 22:39

    Apreciază

  • 75. clemycali  |  30 iunie 2009 la 22:40

    @nora, stiu. Este conditia liberalilor ptr refacerea aliantei. Asta a fost si conditia ca PDL sa ramana in guvern in momentul suspendarii lui Basescu. Este o conditie falsa, sper ca PDL-istii sa inteleaga asta. Nu Basescu este problema ci influenta lui Patriciu asupra PNL. Dar readuc pe tapet problema ptr ca sunt destui nemultumiti de afacerile EBA si MIR. Au asadar un auditoriu mult mai aplecat sa asculte astfel de argumente. Si asta este pericolul cel mai mare.

    Apreciază

  • 76. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:41

    dora,

    pe aici au mai fost mâte care au facut pocinoage… 😆

    Dar astea sunt de iertat orice prostii ar face! 🙂

    Apreciază

  • 77. orangeskorpion  |  30 iunie 2009 la 22:41


    Lacrimi pentru Lena

    by cristian preda

    Atunci când am intrat prima dată în redacția Dilemei, prin 1993, m-au întâmpinat Tita Chiper și Lena Boiangiu.
    După ce prima s-a dus la Domnul acum câțiva ani, Lena ne-a părăsit ieri.
    Era o femeie superioară.
    Deșteaptă și informată, modestă și înțeleaptă.
    În materie de politică externă, avea rafinament.
    Ca și Tita Chiper, Lena Boiangiu își pregătea cu mare atenție numerele de revistă pe care le coordona.
    Îți explica pe îndelete la ce s-a gândit, cum vede ea lucrurile despre care urma să scrii tu și cum crede că va arăta întregul.
    Ultima dată ne-am întâlnit la Cărturești. Am râs cu ea din toată inima. Pentru că, am uitat să vă spun, vâna prostia din spațiul nostru public cu un calm și cu o abilitate care îți stârnea nu disprețul. ci hohote de râs.

    Apreciază

  • 78. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:42

    Clemy,

    ei, aici sa vedem cum o intoarce Basescu!

    Apreciază

  • 79. tibi  |  30 iunie 2009 la 22:43

    nora

    Sigur ca singurul mod in care putem opera este cel cu IF.
    Numai, ca : in lumea normala, IF se refera la doua posibilitatzi; adica, la DOUA alternative.
    Asa merg si computadoarele pe care uniii sociologi manipulantzi de profesie incearca sa configureze, de la intentzia de vot, pina la formule guvernamentale mai mult sau mai putzin iluzorii.
    Necazul e ca in politichia din Ro, alternativa are o multitudine de nuantze, ceea ce este un non-sens logic.
    D’aia ziceam io’ ca nu-mi place sa operez ciu IF ! 😀

    Apreciază

  • 80. clemycali  |  30 iunie 2009 la 22:44

    @nora, EBA nu e un monument de inteligenta. Dar ptr ca MIR i-a tot spus cat de capabila este, fata a ajuns sa si creada asta. Nu EBA trebuie sa inteleaga ceva ci oamenii care au lasat ca astfel de lucruri sa se intample fara sa miste un deget. De ce a fost lasata MIR sa faca ce o taia capul la organizatia de tineret fara ca nimeni din partid sa se sesizeze? De ce este mentinut in continuare Negoita in functiile pe care le detine desi nu performeaza de nici un fel? De ce a acceptat Boc numirea lui MIR in fruntea MTS? Si pot continua. Au tacut malc si Blaga, si Videanu, si Oltean si multi altii.

    Apreciază

  • 81. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:45

    Asa e, skorpion!

    Modesta, placuta, desteapta si cu un simt al umorului foarte special.
    Am mai saracit cu un om de valoare plecat dintre noi… 😦

    Apreciază

  • 82. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:47

    Clemy,

    chiar nu-mi explic atitudinea obedienta a lui Boc in situatia respectiva! Era o chestie sensibila, inteleg, dar parca prea a lasat lucrurile sa iasa de sub control…

    Apreciază

  • 83. noradamian  |  30 iunie 2009 la 22:51

    Eba e voluntara, poate ca are ceva din firea lui taica-su, dar îi si lipsesc multe ! Grupul Ridzi a folosit-o, asta e limpede! Cred ca are si carente in educatie.

    Apreciază

  • 84. tibi  |  30 iunie 2009 la 22:51

    dora

    Simpaticutze mitze ! 🙂

    Da cred ca am uitat retzeta de pregatit galbiori. Mi-o mai dai o data ?

    Apreciază

  • 85. tibi  |  30 iunie 2009 la 22:55

    ooooooof ! eba E,virgula, BA !

    Am mai spus asta odata, dar nimeni nu era dispus sa ma asculte atunci.

    Si gata! eu tac despre ritzi-berca-eba ca e prea alandala. 🙂

    Apreciază

  • 86. noradamian  |  30 iunie 2009 la 23:01

    tibi,

    ai dreptate cu eba! Dar eu atunci nu stiam! N-avusesem curiozitatea s-o urmaresc de niciun fel! Am scris cu simpatie despre ea, imi amintesc, o postare din trei motive:

    -fusese ingrozitor de terfelita-n presa,
    – iesise amp cu o conditionare legata de candidatura ei la partid care s-a dovedit a fi un bluf,
    -si pentruca am crezut ca o sa candideze independenta!… 😆

    Apreciază

  • 87. dora  |  30 iunie 2009 la 23:10

    of,of! Un pic am lipsit si ati umplut ecranul cu postari.

    @clemy,bine ai venit in casuta…pardon,gradina noastra.Aici ne bem ceaiul de dimineata,mai sutim cate un piscot,mai rontaim seminte si ascultam muzica….CAT INCAPE!

    Am aflat multe de la tine din secretele interne ale democratilor.N-am facut sapaturi si nu prea-i stiu decat din aparitiile de la tv.Eu tot cred ca Berceanu este o personalitate si mie imi place de el.Probabil sunt in mare eroare,dar ce sa fac ?Sunt o fidela de felul meu si ma despart greu de ce mi-a placut odata.

    Apreciază

  • 88. dora  |  30 iunie 2009 la 23:12

    Aici in familie ii putem trage de urechi p’ai nostri,totusi eu n-am de gand sa tabaresc prea tare pe ei pana la alegeri.Nu e bine,credeti-ma!

    Apreciază

  • 89. tibi  |  30 iunie 2009 la 23:12

    nora

    Nu stiu altzii cum sunt, vorba nemuritorului Creanga dar, eu am marele avantaj de a cunoaste aproape exact! viatza exact! asa cum e ea. Nu ma prea poate convinge nimeni ca griul este un soi de alb patat numai! temporar, dupa cum stiu bine ca alb pur nu exista. Nici negru perfect. Iar in politica cei care pozeaza, au intotdeauna pete. Rar gasesti in politica un non-dalmatzian. D’aia nici nu prea mai vreau sa comentez la teme politice. Sint cumva inflexibil pentru ca sunt patzit.

    Prefer sa-mi canalizez atentzia, iata, mai nou, pentru, stii tu ! NU ? 🙂

    Apreciază

  • 90. noradamian  |  30 iunie 2009 la 23:16

    Stiu, tibi,

    dar cateodata si galagia noastra îi forteaza sa fie putintel mai normali! Doar atat si inseamna mult! NU? 🙂

    Apreciază

  • 91. dora  |  30 iunie 2009 la 23:18

    Lucrurile trebuie sa se rezolve din interior,nu sub presiune externa.

    De ce ne alarmam de sifonarea imaginii PD-L ,aflat sub lupa presei oricum,si sa nu ne bucuram ca este lasat Base sa mai rasufle.Cand se vor intoarce toate tunurile in directia lui,tare am dori o mica diversiune ala Ridzi.

    De Bocut nu se atinge nimeni!Un om onest si de caracter ca el trebuie cautat cu lumanarea. 🙂

    Apreciază

  • 92. noradamian  |  30 iunie 2009 la 23:18

    dora,

    din ce s-a spus azi pe aici si nu numai, ideea e ca, oricat de greu ii va fi, Basescu va trebui sa schimbe ceva pe ici pe colo…

    Apreciază

  • 93. noradamian  |  30 iunie 2009 la 23:20

    dora,

    nu mai vreau veci sa aud de personaje a la ridzi! Maine o sa urmarim si ce spune Monica Macovei si Cristi Preda pe tema asta! Si ei sunt cu carnet, nu ca noi!

    Apreciază

  • 94. dora  |  30 iunie 2009 la 23:21

    nora,

    Base nu e presedinte de partid,l-a cautionat pe Bocut si o face in continuare.Nu e momentul de a starni furtuna in partid,este inoportun.

    Apreciază

  • 95. dora  |  30 iunie 2009 la 23:26

    nora,

    matzele astea sunt aristocrate,n-ai observat?

    Apreciază

  • 96. tibi  |  30 iunie 2009 la 23:28

    nora

    Probabil ca ai dreptate : galagia noastra ii face sa fie mai atentzi la…

    Numai ca eu, iara eu, tibi-centristul , nu mai vreau sa pap ‘broaste riioase”, chiar daca Sever spunea ca nu trebe sa le pap ci numai sa ma prefac a le, iar dezamagire mai mare ca atunci cind TRU s-a transformat in activist (apropo de implicarea intelectualilor in politc-a), nu am mai avut.

    De atunci nu mai risc dezamagiri. Sunt circumspect. Sper sa ma insel eu, in beneficiul celor care cred ca gresesc eu, PUNCT. Bine ? 🙂

    Apreciază

  • 97. dora  |  30 iunie 2009 la 23:30

    Daca stau si ma gandesc bine,pe MIR am considerat-o o tanara de perspectiva si atat.Am avut incredere in puterea de discernamant al conducerii pedeliste,asa cum am avut si la achizitionarea europarlamentarilor.Pana la urma eu vreau dovada,dovada!Vai cand ma gandesc cine a mai pretins asta….!!!!!!!

    Apreciază

  • 98. tibi  |  30 iunie 2009 la 23:31

    bon!

    „se pare ca ma cam retrag in scutece !” 🙂

    hai dora, nu te mai supara, stiu ca tu ai inventat sintagma asta. Dar imi place ! 😀

    noapte buna
    TUTUROR
    🙂

    Apreciază

  • 99. noradamian  |  30 iunie 2009 la 23:31

    Dora, pentru coruptie e totdeauna momentul oportun! Dar acuma e vorba si de altceva:
    in toate judetele sunt djts-uri de unde Ridziada s-a raspandit ca focul! Toata tara stie de ispravile ministrei si toate astea se rasfrang asupra lui basescu. Cu noi, sau fara noi. Daca boculet era un pic mai hotarat( eu oricum tiu la el), ridzi era imediat data jos si opinia publica ar fi facut diferenta intre felul in care psedenele i-a facut protege-ul acela ordinar lui bombo si atitudinea de combatere „a sistemului ticalosit” din propria ograda, fara echivoc si fara intarziere…
    Cu ce sa-ti pastrezi, altfel, electoratul?…

    Apreciază

  • 100. noradamian  |  30 iunie 2009 la 23:32

    bine, tibi!

    Pe maine!

    Noapte buna!

    😀

    Apreciază

  • 101. dora  |  1 iulie 2009 la 00:40

    tibi,

    sa ma supar pe tine?Never! 😆

    Asculta si tu intermezzo de ieri inainte de a te vari in scutece.

    Noapte buna!

    Apreciază

  • 102. dora  |  1 iulie 2009 la 00:45

    nora,

    te inteleg perfect!

    Nu uita ca pedelistii au reactionat,pe plan local in multe situatii.Crezi ca li s-a ridicat vreo statuie?Acum cel putin a intrat DNA pe fir si se va ajunge la o solutie.Pe Bombo nici cu racheta nu-l poti urni.

    Maine iti trimit cateva fire din florile culese:maci si campanule.

    Noapte buna! 😆

    Apreciază

  • 103. dora  |  1 iulie 2009 la 00:54

    Apreciază

  • 104. fini  |  1 iulie 2009 la 02:21

    Ina,

    se pare că este seara şi noaptea macilor. Aseară am primit de la o doamnă, care mi-a zâmbit, cinci fire de maci.
    Acum vii cu o câmpie de maci frumoşi. Nu-i rup.Mulţumesc!
    Somn uşor!

    Apreciază

  • 105. fini  |  1 iulie 2009 la 09:08

    ‘Neaţa, ‘neaţa! 🙂

    Apreciază

  • 106. fini  |  1 iulie 2009 la 09:20

    Nora,

    să ai o zi bună!
    Ţi-am lăsat un bileţel pe blogul Hultanului, la „Mistic” 🙂

    Apreciază

  • 107. noradamian  |  1 iulie 2009 la 11:57

    dora, servus!

    Iar ai reusit sa ma surprinzi!
    Ceva din frumusetea pădurii Făget a ajuns si aici.
    Minunati maci!

    😀

    Apreciază

  • 108. noradamian  |  1 iulie 2009 la 11:58

    fini,

    servus!

    Sa ai o zi frumoasa ca un camp de maci.
    De aseara remarcasem „mistic” de la Hultanul!
    Acuma, cu contributia ta mi-a placut si mai mult!

    😀

    Apreciază

  • 109. Împuşcături cu gloanţe murdare « Gradina de hartie  |  26 aprilie 2012 la 13:38

    […] Şi, de mare importanţă, eliberarea PDL-ului  (care ar fi trebuit de mult operată, vezi aici) prin evadarea mizerabilului lest – va uşura sensibil această reaşezare politică. Like […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 916.284 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 1.435 de urmăritori

Follow Drumul spre Mirhinia on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 916.284 hits
Follow Drumul spre Mirhinia on WordPress.com

Feed-uri


%d blogeri au apreciat asta: