Noroc din ghioc, paranghelie, măi dragă

21 Februarie 2010 at 13:41 70 comentarii

De douăzeci de ani, noi, o societate dezlânată, asistăm neputincioşi la bătaia cu minciuni, hoţii şi manipulări, peste capetele noastre, pe un front cât ţara. Un război de întreţinere a ocupaţiei statului prin corupţie, un proces permanent revigorat de către aleşi. O situaţie tot mai greu de schimbat pe măsură ce trece timpul. S-ar  putea răsturna lucrurile? Sau, măcar, opri avântul degradării? Am salutat apariţia unei forţe potrivnice, solitare, chiar din interiorul combatanţilor, capabilă să le ţină piept în persoana preşedintelui Băsescu. Intrarea în alt climat, mai sănătos şi mai prielnic unei societăţi normale, însă, depinde de o mulţime de elemente greu de controlat. O şansă ca aceea a unui moment în care haita „leproşilor” a ajuns aproape să se-nvingă singură, ar fi ajutat din plin la ieşirea din marasm. Vanghelizarea dincolo de orice limite mai ales în ultimele luni, a produs această slăbiciune care ar fi putut întoarce soarta războiului. Dar tot vanghelizarea, care a dat pe dinafară, a provocat şi depăşirea momentului. Ocupanţii şi-au reluat poziţiile aproape ca-n „vremurile bune”! Părintele revoluţiei şi reformei ticăloşiei a fost şi de astă dată cel care a acţionat rapid profitând de momentul de slăbiciune pentru a-şi recupera oastea ticăloşită şi a o pune pe picioare. Acum se poate retrage împăcat. Şi-a indeplinit „cu onoare” rolul istoric. Singurul aspect pozitiv e depărtarea de crin. Dar crin, un balon gonflat care se poate sparge oricând şi-nlocui cu altceva, nu prea contează. Doar să vrea patriciu, penelistul iubitor de pesede şi, în general, de orice personaje şi structuri suficient de corupte şi eficiente în lupta anti-justiţie.

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , .

Pontalog “Unghiile la control”

70 comentarii Add your own

  • 1. tibi  |  21 Februarie 2010 la 15:24

    servus !

    Nu sunt chiar asa de sigur ca vanghelie se da batut asa de usor ! In definitiv, ponta a obtinut sub o suta de voturi mai mult decit geoana. gresesc ? Si sint destul de sigur, ca pesedeaua tot se sparge. Degeaba tot flutura ticalosiile lor steagul unitatii.

    Apreciază

  • 2. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 15:39

    tibi, servus! Au recuperat ce era mai important: „nucleul”. Sigur că se vor mai pierde unii, mai ales din cei care se tem la „represalii”. Dar anuntul repetat al lui papasha ca nu e ranchiunos, plus graba cu care niste geonieni s-au declarat multumiti de rezultat si dornici sa sustina unitatea partidului, nu prea lasa loc de indoieli. Cu o zi, doua inainte, tot papasha anuntase ca-i iarta si pe clujeni. :mrgreen:
    Apoi, sa nu uitam ca astia-s extrem de hârşiti in rele iar „tanarul ” ponta are exact profilul recuperatorului de clan.
    Daca ramanea geoana spargerea pesedelei era iminenta ca a unui buboi prea copt. Acum, om vedea. Sigur, nimic nu e imposibil. 🙂

    Apreciază

  • 3. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 15:43

    uite si un argument din partea celui care, impreuna cu grupul „reformator” din Cluj, pentru a scapa pesedeul de iliescu acu’cativa ani, l-a proptit pe geoana la carma. Ca sa nu mai amintim, ca iluminatul dâncu a fost ministru cu propaganda in guvernul lui bombo!

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-6942882-vasile-dancu-victoria-lui-ponta-pus-capat-vanghelizarii-psd.htm

    Apreciază

  • 4. amanda13  |  21 Februarie 2010 la 15:48

    da, si eu cred ca sub steagul lui Ponta se vor reuni si imbecilii si cei mai rasariti… Ponta e prea lacom pentru a nu-si strange in jur „marele partid”. este genul care le va da unora locuri caldute la mare, altora locuri caldute la munte si se va chema „reforma a paridului”

    Apreciază

  • 5. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 15:56

    amanda, servus! Ponta a declarat că nici nu mai vrea sa foloseasca termenul de „reforma” (pentru a-l menaja pe papasha!) l-a inlocuit cu „modernizare”

    Apreciază

  • 6. tibi  |  21 Februarie 2010 la 16:01

    Aha ! Va coalizati impotriva mea ! Bineeee 😀
    Bine sa spunem ca aveti dreptate. Eu spun insa, ca vanghelie este o nuca tare : a coagulat in jurul sau destui mafioti si destui securoi periculosi; daca pierde lupta, e mort si o stie; si mai e si vicepresedinte. Asa ca … eu tot spun ca pesedeaua se sparge.

    ps. Pe Dancu nu il cred nici cind spune ca apa e lichida. Pecis e vorba ori despre gheata, ori despre vapori. E un mincinos patentat.

    Apreciază

  • 7. Creanga  |  21 Februarie 2010 la 16:55

    Servus!

    La Romexpo in parcare
    Presedinte nu moare
    Zambeste inca fericit
    -A iesit ce-am zamislit
    Cu tupeu si arogant
    Un CURajos de barbat
    Acum unde e masina?
    Sa ma duc la Cristina
    S-o fi dus?nici nu stiu
    Mama lui de damblagiu
    O saptamana usuoara
    In gradina far’ de cioara!

    Apreciază

  • 8. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 17:04

    tibi, cred ca se coagulează ei impotriva noastra! Cu sau fara vanghelie 🙂
    iar declaratia lui dancu e chiar argumentul recoalizarii patentatilor in minciuna fondatoare :mrgreen:

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 17:04

    creanga, servus, asa-i, sub cupola de la romexpo, damblagii, tupeisti, aroganti etc, au zămislit ce a iesit… 🙂

    Apreciază

  • 10. Băşcăliosul  |  21 Februarie 2010 la 18:00

    Motto: “Cine-a pus cârciuma-n drum, ăla n-a fost om… vinovat; nebun a fost tat-su: să bei cu deca şi-apoi să te apuci să faci copii, e curată nebunie. Să te mai aştepţi să iasă ceva bun din combinaţia asta de adormit copiii şi mintea românului cea de pe urmă, e deja prea mult; e ceva mai grav decât o decanebunie”
    *
    Decalogul democraţepei decaprostului Ponta:
    *
    1. „Să nu ai alţi dumnezei!” pentru mine nu-i o poruncă ci o virtute. Eu n-am niciunul.

    2. Să nu-ţi faci un chip aparent cioplit, ca al meu, cu niciun chip! Lumea te va confunda cu mine şi va zice că eşti viitorul preşedinte al României, or eu nu permit nici măcar în glumă o asemenea confuzie.

    3. Să nu iei numele domnului Năstase în deşert! Este mentorul meu, formator de viitor şi actual preşedinte. Cine se ţine de foondul lui se împiedică de mine, că eu sunt îl urmez orinde şi oricând. Pentru el am fost şi voi fi cel mai profitabil discipoolică.

    4. Adu-ţi aminte de ziua în care am fost ales preşedinte al PSD şi cinsteşte-o cum se cuvine! Consecinţele tragice ale duminicii orbului au avut o durată mai scurtă.

    5. Să nu ucizi prostia în favoarea parşiveniei mele! Când veţi înţelege asta pe deplin, va fi deja prea târziu.

    6. Cinsteşte-l pe tatăl meu socru! În familia mea, acum vreo 39 de ani, a mai fost o băută pe cinste, dar din păcate abia acum vedeţi şi voi ce-a ieşit. Cu tata socru e altceva. De la el am învăţat ce înseamnă să slujeşti cu credinţă. Să te laşi de slujba Domnului şi să te apuci de lucrături în slujba mafioţilor e o decafacere de bine: de,ca mafiotul! Ăsta îţi îngroapă orice speranţă, ba poţi să dai ortul popii înainte s-o vezi îndeplinită sau să mai crezi în ea.

    7. Să nu fii desfrânat, că n-avem locuri pentru toţi! Plătesc pensie alimentară de peste 300 milioane lei vechi pe an şi încă pe-atâta rate pentru un apartament pierdut, adică mai mult decât veniturile anuale din 2005, când m-am ales cu hotărârea judecătorască de debitor. Acum mi s-a acordat creditul salvator, fiindcă m-a răsplăt Dumnezeu cu dreptul de a-mi pune mâna în cap, odată cu preluarea sarcinilor Prostănacului, inclusiv de a-mi trage câte-un p(l)ic, plic, plic, până n-o mai rămâne nimic din ocaziile fără număr pentru acordarea colegială a locurilor eligibile în alegeri şi primirea de foloase cuvenite… campaniei electorale.Totul e pe cinste în PSD. Hai noroc, cu alt ghioc! Vă daţi seama ce pagubă vrea să-mi producă Băsescu prin reducerea numărului de parlamentari?

    8. Să nu furi la întocmirea declaraţiilor de avere şi interese! Scrii cinstit tot ce-ai furat şi nu ţi se întămplă nimic, din moment ce nu poţi fi acuzat de fals în declaraţii! Constituţia a fost gândită de predecesorii şi mentorii mei, în aşa fel încât „Hoţul neprins e declarat cinstit şi cu drepturile depline”, inclusiv de a fi scutit de grija confiscării averii, prezumată a fi licită şi… decalicită, atât timp cât nimeni şi nimic n-au cum să-i probeze caracterul ilicit.

    9. Să nu dai mărturie mincinoasă asupra aproapelui tău! Pe Monica Macovei n-am considerat-o niciodată o apropiată de-a mea, de asta am minţit despre ea şi activitatea ei fără nicio mustrare de conştiinţă. În parsivenia mea asta e doar o decaprostie nevinovată, adică am judecat după mintea mea de procuror necopt: am lăsat sarcina probei în seama acuzatei şi am mizat pe prezumţia de nevinovăţie a mea. Asta s-a întămplat din cauza experienţei mele de nici măcar 3 ani într-un parchet de pe lângă o judecătorie. Când am sărit direct la PNA am ars nişte etape şi n-am mai prins nicio experienţă în braţele lui Ioan Amariei, fiindcă am fost acolo trimis special de Bombonelul meu, asistat social de mine la o universitate de frecat menta. Cine spune că la PNA am finalizat vreun dosar anticorupţie, minte şi încalcă această poruncă de pomina decaprostului. În schimb, nu minte cine afirmă că bat câmpii când debitez perle juridice. Eu nu mint nici acum, când recunosc: toate că sunt scoase din capul meu… nevinovat, dar sunt multe demne…de enumerat, peste o decadă.

    10. Să nu ciocăneşti la femeia aproapelui tău! Dacă uşa e de tablă, te poate auzi bărbat-su, tocmai fiindcă e apropiat. Dacă e mai depărte sau uşa e din lemn, bate-n lemn, să nu fii prins din altă cauză! Uitaţi-vă la mine, că v-o spun pe faţă… în calitatea mea de ciocănitoarea Woody!
    Important este să nu preacurveşti sistemul judiciar, din interese identice cu ale mele. Muierile în robe vor vedea şi vor simţi cum le apăr şi interesele lor (salarii, sporuri, funcţii, protecţii şi alte stimulente ale legii confortabile), iar ele, la rândul lor, mă vor ţine minte ca fiind binefăcătorul lor şi ne vor apăra: procesele şi soluţiile de interes, dosarele mentorilor, averile, tergiversările, iluzionismele sau lupta împotriva anticorupţiei. Preacurvia salvează Romania! Altfel n-am mai avea sistemul nostru judiciar de protecţie reciprocă, am fugi, ca dracul de tămâie, de politica parlamentară, de cumulul de funcţii, venituri şi alte derivate pe cinste, încât am ţine-o toţi într-o singură credinţă şi ne-am spune numai „Doamne, păzeşte!”

    PS.
    -Ospătar, mai adu-ne o decă de vin roşu, să sărbătorim evenimentul, că după asta mergem acasă să mai facem nişte copii… după actele de succesiune pentru urmaşii noştri, în vecii vecilor!

    – Lăutare, ia mai cânt-o p-aia cu cârciuma-n drum! Da’ p-asta, cu tâlhării la drumul mare, o ştii?

    Apreciază

  • 11. orangeskorpion  |  21 Februarie 2010 la 18:32

    EXCELENT, NORA, EXCELENT, BASCALIOSUL, EXCELENT

    buna seara!

    🙂

    Apreciază

  • 12. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 19:28

    Bascaliosul, salut! Corect!! Smecherasul potrivit la locul potrivit in momentul potrivit, cu discurs de pacalit… Pe cine? 🙄

    Apreciază

  • 13. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 19:28

    skorpion, seara buna si calma 🙂

    Apreciază

  • 14. Băşcăliosul  |  21 Februarie 2010 la 19:54

    Salut, Nora! Scuze pentru lungimea şi lăţimea mesajului! Întrucât e dificil de redus un decalog la 2-3 puncte, voi aplica principiul compensaţiei în contumacie, până ating o medie neglijabilă.

    Apreciază

  • 15. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 20:02

    Bascaliosul 😆

    Apreciază

  • 16. Fini  |  21 Februarie 2010 la 22:01

    BUNĂ SEARA! 🙂

    Apreciază

  • 17. gigel  |  21 Februarie 2010 la 22:08

    onoarea si-au reperat-o ei cumva , dar linistea mea este acum : are si nenea Gioana , brend …….

    Apreciază

  • 18. Fini  |  21 Februarie 2010 la 22:08

    ADAGIO – o mişcare potrivită pentru seara

    Apreciază

  • 19. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 22:25

    fini, servus! Minunat concert, inaltatoare muzica 🙂

    Apreciază

  • 20. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 22:27

    gigel salut! Un brend istoric si asta 😆

    Apreciază

  • 21. tibi  |  21 Februarie 2010 la 22:29

    Seara buna noilor veniti ! 🙂

    Cer scuze ca nu am fost mai prezent in aceasta seara in gradina. 😦

    Poate ca voi recupera miine. 🙂

    Va spun cuviincios, noapte buna, tuturor !

    Apreciază

  • 22. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 22:33

    tibi, se accepta! Noapte buna 🙂

    Apreciază

  • 23. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 22:34

    un clip superb, un monoduet, primit adineaori pe e-mail, vi-l aduc si voua:

    Apreciază

  • 24. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:24

    buna dimineata 🙂
    ready? steady go!

    Apreciază

  • 25. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:24

    Apreciază

  • 26. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:25

    Apreciază

  • 27. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:26

    Apreciază

  • 28. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:27

    Apreciază

  • 29. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:30

    beyonce pt necunoscatori 🙂

    Apreciază

  • 30. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:30

    Apreciază

  • 31. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:31

    Apreciază

  • 32. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 23:32

    murfi, buna dimineata, gata suntem de ieri si de anul trecut 😆

    Apreciază

  • 33. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:35

    so… let’s rock’n’roll!!! 🙂

    Apreciază

  • 34. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:35

    sau, ma rog, longe n roll

    Apreciază

  • 35. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:36

    lounge 🙂
    ma shcuzati

    Apreciază

  • 36. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:37

    Apreciază

  • 37. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:37

    obligatoriu

    Apreciază

  • 38. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:38

    Apreciază

  • 39. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 23:39

    Fain canta Richard Cheese, surpriza placuta
    Multzam, murfi 🙂

    Apreciază

  • 40. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:40

    richard cheese cinta orice doriti 🙂

    Apreciază

  • 41. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:41

    Apreciază

  • 42. murfi  |  21 Februarie 2010 la 23:43

    noapte frumoasa tuturor! 🙂

    Apreciază

  • 43. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 23:45

    crazy music, excelent! murfi, dupa “O Mary, Don’t You Weep”,a lui bruce springsteen credeam ca n-o sa mai gasesc ceva sa-mi placa la fel, dar sunt pe cale sa completez topul cu „Creep” 😆

    Apreciază

  • 44. noradamian  |  21 Februarie 2010 la 23:46

    murfi, noapte buna si o saptamana usoara 🙂

    Apreciază

  • 45. Fini  |  22 Februarie 2010 la 00:07

    După Murfi……………. trec la ascultare , ca la mânăstire. Acum este Miezonoptica lui.
    Răruţ, răruţ prin Grădină, dar şi când vii rămân mută.

    NOAPTE BUNĂ! 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 46. noradamian  |  22 Februarie 2010 la 00:11

    fini, mda, faine clipuri! Richard canta de toate si orice, cum zice murfi, mie mi se pare ca nebunatecul parodiaza unele piese, sau le interpreteaza intr-un stil foarte personal 😀

    Apreciază

  • 47. noradamian  |  22 Februarie 2010 la 00:12

    fini, prieteni, noapte buna tuturor 🙂

    Apreciază

  • 48. murfi  |  22 Februarie 2010 la 00:18

    salut fini 🙂
    la asta se poate fara dans ca e lounge, un fel de muzica „de sarmale” 🙂

    nora
    daca ti-a placut “O Mary, Don’t You Weep”
    e de pe un album care se cheama ‘seeger sessions’ unde mai sint minunatii 🙂 (oricum, mr boss are multe alte fete surprinzatoare, o sa vezi…)
    http://en.wikipedia.org/wiki/We_Shall_Overcome:_The_Seeger_Sessions

    Apreciază

  • 49. murfi  |  22 Februarie 2010 la 00:20

    voila

    Apreciază

  • 50. noradamian  |  22 Februarie 2010 la 00:23

    murfi, merge si fara sarmale 🙂

    Da, ii spusesem si lui fini ca „O Mary, don’t you weep” m-a facut sa topai şi nu stiu cum de n-am aflat pana acum de „mr. boss” ! Asa ca-ti multumesc 🙂

    Apreciază

  • 51. noradamian  |  22 Februarie 2010 la 00:24

    Wow, asta-i un cantec cunoscut, dar habar n-aveam cine-l cânta 🙂

    Apreciază

  • 52. murfi  |  22 Februarie 2010 la 00:28

    the dark side

    Apreciază

  • 53. murfi  |  22 Februarie 2010 la 00:31

    Apreciază

  • 54. Fini  |  22 Februarie 2010 la 00:32

    Nora,

    ai trecut pe la căsuţa din turtă dulce a lui Murfi şi ai ascultat „O Mary,Don’t You Weep” ? 😆

    VISE FRUMOASE!

    Apreciază

  • 55. murfi  |  22 Februarie 2010 la 00:35

    asta n-o sa fie hit niciodata… (da nu-i bai ca nici n-o vrut 🙂 )

    Apreciază

  • 56. noradamian  |  22 Februarie 2010 la 00:36

    fini, da, si am dat si de altele! Si inca mai am de ascultat!

    🙂

    Apreciază

  • 57. noradamian  |  22 Februarie 2010 la 00:40

    murfi, merge si 55, e mai sobru un pic 🙂

    Apreciază

  • 58. murfi  |  22 Februarie 2010 la 00:42

    noapte frumoasa fini, nora

    For two days the river keeps you down
    Then you rise to the light without a sound
    Past the playgrounds and empty switching yards
    The turtles eat the skin from your eyes, so they lay open to the stars

    Your clothes give way to the current and river stone
    ‘Till every trace of who you ever were is gone
    And the things of the earth they make their claim
    That the things of heaven may do the same

    Goodbye, my darling, for your love I give God thanks,
    Meet me on the Matamoros
    Meet me on the Matamoros
    Meet me on the Matamoros banks

    Over rivers of stone and ancient ocean beds
    I walk on sandals of twine and tire tread
    My pockets full of dust, my mouth filled with cool stone
    The pale moon opens the earth to its bones
    I long, my darling, for your kiss, for your sweet love I give God thanks
    The touch of your loving fingertips
    Meet me on the Matamoros
    Meet me on the Matamoros
    Meet me on the Matamoros banks

    Your sweet memory comes on the evenin’ wind
    I sleep and dream of holding you in my arms again
    The lights of Brownsville, across the river shine
    A shout rings out and into the silty red river I dive
    I long, my darling, for your kiss, for your sweet love I give God thanks
    A touch of your loving fingertips
    Meet me on the Matamoros
    Meet me on the Matamoros
    Meet me on the Matamoros banks

    Apreciază

  • 59. Fini  |  22 Februarie 2010 la 00:42

    Murfi,

    ieri seara m-am rupt în figuri căutând ce scrie în linkuletele de la 48!
    Mulţumesc mult.

    Apreciază

  • 60. murfi  |  22 Februarie 2010 la 00:42

    ma rog…

    Apreciază

  • 61. noradamian  |  22 Februarie 2010 la 00:47

    murfi, triste versuri, impresionant text!

    noapte frumoasa si tie 🙂

    Apreciază

  • 62. murfi  |  22 Februarie 2010 la 00:47

    fini
    la 48 ziceam de richard cheese; ce cinta el is variante „lounge” la hituri mari care ori i-au placut, ori l-au enervat (vezi ice, ice 🙂 )

    lounge s-ar traduce la noi, cel putin in ardeal, prin „muzica de sarmale”, adica muzica de atmosfera numa buna de pus la nunta cind se arunca lumea pe sarmale

    Apreciază

  • 63. Fini  |  22 Februarie 2010 la 01:11

    Murfi, 🙂

    de data asta nu ne înţelegem! Tu-mi vorbeşti de sarmala şi eu ţi-am spus de linkul de la 48. Adică nu prea ştiam mare lucru despre The Seeger Session. Acum este OK

    Apreciază

  • 64. Fini  |  22 Februarie 2010 la 01:13

    erată sarmale sau sarme, cum se zice pe la noi.

    Apreciază

  • 65. murfi  |  22 Februarie 2010 la 01:30

    fini
    ok, am pricipit si io in sfirsit; nu-i bai; oricum, acu-i de dansat 🙂

    pentru o saptamina buna tuturor:
    glory days
    „she says when she feels like crying
    she starts laughing thinking about…”

    Apreciază

  • 66. Fini  |  22 Februarie 2010 la 01:37

    🙂 🙂

    Spor la trebi, săptămâna asta.

    Apreciază

  • 67. Fini  |  22 Februarie 2010 la 06:55

    NEAŢA! 🙂

    Apreciază

  • 68. noradamian  |  22 Februarie 2010 la 12:01

    Salut fini, sa ne bucuram ca vine primavara. cu ploi dar si cu shining sun 🙂

    De dimineata, insa am dat de stirea ca Teodor Maries intra in greva foamei pana la capat: http://www.ziuaveche.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=858o stire intristatoare. La 20 de ani , un martir care nu renunta a denunta impostura falsilor revolutionari, a celor care de fapt, se straduiesc din rasputeri sa blocheze lucrurile. Din nefericire, pana acum le-a reusit. Doamne ajuta lui Maries si cauzei lui care-i si a noastra. 😉

    Apreciază

  • 69. Creanga  |  22 Februarie 2010 la 14:22

    Heloooo, anybody???

    S-a terminat paranghelia
    Acum incepe veselia
    Sedinta mare la Pesedeu
    Tocilescu se da zmeu
    Cica are multa minte
    Cu 6 viteze doar inainte
    Nimeni sa nu-l deranjeze
    Vama de o sa rateze
    Se opreste la Paris
    Verde, copt si compromis

    Apreciază

  • 70. noradamian  |  22 Februarie 2010 la 14:42

    crenguta, salut! 🙂

    Postare noua 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nora Damian Facebook nora.damian@gmail.com

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 886,351 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 2.316 urmăritori

Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Add to Google

Member of The Internet Defense League

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 886,351 hits
Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Feeds


