Ce model preferaţi?…

27 aprilie 2010 at 11:56 155 comentarii

„Sabina Fati: Ce model de politiciană preferaţi: Elena Udrea sau Monica Macovei? Vasile Blaga: Din punctul de vedere al vieţii de partid, nu mă feresc să spun: Elena  Udrea. Într-un partid atunci când s-a luat o decizie ea trebuie respectată, fiindcă nu suntem ONG, iar atunci când ridici probleme e bine să aduci şi soluţii” (Interviu , R.L.) Răspunsul, previzibil de altfel, al unuia din onorabilii tripletei BVB,  pare foarte motivat. Întrebarea asta generează o altă întrebare, anume, dacă modelul politic PDL, aşa cum e desenat în prezent de grupul greilor sub acoperirea discutabilă a d-lui Boc, va mai rămâne model de partid preferat în România post 2010. Sau, altfel spus, dacă criteriile interne ale acestui partid mai sunt şi cele ale electoratului. Cam asta  ar trebui să-i frământe!… Categoric că-i preocupă dar,  mai tare decât această nelinişte pare a fi nevoia de a nu pierde avantajele personale şi de grup, conferite de poziţia de putere. Mă-ntreb, plecând de aici, dacă Teo Trandafir ar fi avut acelaşi succes cu o campanie condusă de dl. Blaga cel care a pierdut capitala la ultimele parlamentare! Ori de Videanu&Berceanu, aceşti goldmeni ai economiei româneşti şi a drumurilor ei spre viitor! Mica victorie a lui Teo ar putea să le inducă pedeliştilor păguboasa impresie a popularităţii de care se bucură partidul perceput tot mai mult a fi dominat semnificativ de o grupare- gaşcă, aşa cum spunea preşedintele. „Oamenii voteaza, în general, cu omul, nu cu partidul. Nu m-am portocalizat deloc, nici în mesaj, nici în afise, deloc„, declară chibzuit, Teo Trandafir, în timpul emisiunii „Naşul”, pe B1 Tv”, refuzând din start să intre în modelul de succes sugerat de dl. Blaga. Exact peste doi ani, dacă lucrurile merg pe acest trend, portocaliada se poate duce definitiv la fund. Cristian Preda şi-a exasperat, poate, confraţii, prin unele contre şi teribilisme, exasperat la rându-i de evidenta nepotrivire a personalităţii sale cu nucleul politic  BVB &comp, ruda un pic mai evoluată a pesedeului. Succesul lui Teo consemnează, prin urmare, şi o reuşită a „dizidentului Preda”  în plus, prin asociere, poate şi a grupului reformator în frunte cu Monica Macovei. Greu de crezut, însă, că semnalul dat de  electorat va fi tradus vizionar de  PDL, ca un imperativ de a da cale liberă modelelor aducătoare de succes.

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , , .

Lanţul pro-criză …Şi atunci, ce facem?

155 comentarii Add your own

  • 1. luminita  |  27 aprilie 2010 la 12:24

    Nora,
    salut !
    De acord cu tot ce ai scris.
    Cred ca lui Cristian Preda sau Monicai Macovei nu trebuie neaparat sa le dea cineva cale libera in partid.
    Ei au calea libera .
    Trebuie doar sa continuie sa se manifeste si sa se exprime asa cum au facut-o si pana acum .
    Pana la urma ce ar putea sa li se intample decat , eventual , sa fie dati afara ?
    Iar afara inseamna societatea civila care i-a generat .
    Si care ii poate reinventa sub o alta forma.
    Daca va vrea.

    Apreciază

  • 2. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 12:27

    luminita, servus! Ma gandeam, doar, ca fiind o minoritate( majoritatea pedelista fiind pe partea tripletei) au de infruntat piedici in interior care sunt si piedici puse dorintei societatii civile Dar, cu siguranta, asa cum spui, nu-i vad cedând 🙂

    Apreciază

  • 3. luminita  |  27 aprilie 2010 la 12:50

    Nora,
    s-ar putea ca si perceptia aceasta cu tripleta BVB care decide tot in PDL sa nu fie chiar corecta ci tpt o manipulare venita dinspre presa.
    Adica dracul nu-i chiar atat de negru pe cat vor altii sa-l faca sa para.
    In ceea ce priveste modul in care guverneaza PDL_UDMR acum tara…..sunt multe de reprosat.
    Mie mi se pare ca mergem spre nicaieri.
    Si asta nici macar in lilie dreapta ci balanganindu-ne dintr-o margine de drum in alta.
    Vai de capul nostru !

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 13:48

    luminita, perceptia asta, recent, a fost livrata presei exact in acesti termeni (gasca!) de presedintele Basescu. În afara de asta e probata de multe alte aspecte referitoare la atitudini, fapte si declaratii. E mai bine de stiut cum stau lucrurile, oricum, chiar daca am fi vrut sa arate altfel. Nu inseamna ca „nu mergem spre nicaieri” cred eu, doar ca e un moment de clarificare si decizie.

    Apreciază

  • 5. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 13:49

    Sincer, as dori sa nu fie chiar asa 🙄

    Apreciază

  • 6. luminita  |  27 aprilie 2010 la 13:51

    Nora,
    tu intrebi in titlu ce model preferam.
    Intrebarea ta nu este retorica insa raspunsul la ea devine dificil atata timp cat mai tinerii veniti in PDL nu ofera la randul lor raspunsuri ci tot intrebari.
    Cristian Preda a incercat un raspuns implicandu-se in campania lui Teo si -din fericire – a reusit s-o faca deputata.
    Monica Macovei a incercat reformarea justitiei implicandu-se din postura de ministru si a sfarsit facandu-se europarlamentar si lasand justitia sa se descurce si fara ea.
    Nu numai ei vor o politica ALTFEL .
    Important ar trebui sa li se para si altora sa gasasca si solutii nu numai
    intrebari.

    Apreciază

  • 7. luminita  |  27 aprilie 2010 la 13:53

    cam multe greseli de ortografie , scz .

    Apreciază

  • 8. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 13:57

    luminita, adevarat! Întrebarea, inspirata de cea pusa de Sabina Fati în interviul cu pricina, ar fi, in cazul acestei postari, una si pentru societatea civila la care făcea trimitere si Teo .

    Apreciază

  • 9. luminita  |  27 aprilie 2010 la 14:03

    Nora,
    Basescu s-a referit la „gasca” in contextul deciziei de a se candida pe o lista = presedinte de partid+ 4 vicepresedinti .
    Adica exact ceea ce au refuzat pesedistii dar au facut penelistii la congresele lor recente .
    Asta denota o dorinta de consolidare a puterii greilor in PDL , fiecare cu lista lui , evident.
    Daca PDL va persista in a-si proteja greii in devafoarea reformatorilor vor sfarsi intr-un 2012 in groapa unei opozitii ridicole .
    Spun ridicola pentru ca nu cred ca vor reusi cu actuala componentza a guvernului sa ajunga in 2012 cu o imagine buna in privintza masurilor anti-criza .

    Apreciază

  • 10. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 14:11

    luminita, din partea lui Basescu au avut toata libertatea, desi nu ma-ndoiesc ca el ar fi vrut sa-i fie traduse-n practica ideile de inoire. Chiar faptul ca i-a admonestat prin presa denota ca „greilor” nu le plac interventiile. Nici macar din partea celui care le-a adus partidul unde nici nu visau acum vreo zece ani.

    Apreciază

  • 11. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 14:17

    „Intr-un partid atunci când s-a luat o decizie ea trebuie respectată, fiindcă nu suntem ONG, iar atunci când ridici probleme e bine să aduci şi soluţii” îşi argumenteaza Blaga preferinta, rezultand de aici ca spre deosebire de EU, Macovei trateaza partidul ca pe un ONG si n-are solutii! O propozitie care spune TOT 😦

    Apreciază

  • 12. luminita  |  27 aprilie 2010 la 15:47

    Nora,
    eu cred ca ar trebui rupta pisica in doua.
    Asa cum s-a procedat cu interzicerea cumulului intre pensie si salariu de la stat de pilda.
    Adica politicianul cooptat in guvern ca ministru sa fie obligat sa renunte la functia din partid pe perioada mandatului .
    Astfel Blaga sau altul ca el nu si-ar mai putea baga nasul decat intr-o singura oala : la minister sau la partid .

    Apreciază

  • 13. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 16:10

    luminita, o tema de reflectie! 🙄

    Apreciază

  • 14. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 16:23

    In privinta intrebarii din titlu, sigur ca modelele nu se aleg neaparat una in defavoarea celeilalte! Pentru fiecare din cele doua, ca sa ne rezumam numai la ele, perceptiile publicului sunt diferite. Daca Blaga ar fi spus ca ambele persoane reprezinta modele politice distincte, de valoare şi pentru el, pentru partid si pentru societate era OK. Un semnal ca in pedele exista diversitate, intelegere, deschidere spre nou etc. Din pacate, a muscat momeala 😉

    Apreciază

  • 15. luminita  |  27 aprilie 2010 la 16:34

    Nora,
    ok.
    Cred ca a vorbit gura fara el.
    Iar noi dam prea mare importantza acestor vorbe.
    Sau poate i-am creat tot noi o aura mistificatoare lui Blaga iar acum ne miram ca spune prostii.

    Apreciază

  • 16. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 17:28

    lumi,dl Blaga a fost un vames iscusit, un bugetar si politician econom, un „revolutionar” care a nimerit exact unde si cand trebuia sa fie. Ca multi altii. Aveam o parere mai buna, insa, despre inteligenta sa.

    Revin mai pe seara 🙂

    Apreciază

  • 17. clemycali  |  27 aprilie 2010 la 20:56

    Buna seara, buna seara. Incitant post nora. Declaratiile lui Blaga desconspira politrucul de partid perfect. Blaga stie, sau cel putin spera, ca Elena Udrea este apropiata si apreciata de Basescu (ceea ce eu nu cred ca mai este valabil dar asta e o alta poveste) si atunci se declara admiratorul ei primar si isi clameaza pe toate cararile admiratia in speranta ca seful cel mare va afla de aceasta profunda admiratie si va actiona in consecinta. Este aceeasi mentalitate idioata care a determinat ascensiunea EBA cu consecintele politice care au urmat. Nefericite in marea lor parte.
    @luminita, Blaga nu a fost niciodata o culme a politicii ci un foarte muncitor si mediocru organizator in partid.

    Apreciază

  • 18. Creanga  |  27 aprilie 2010 la 21:21

    Buna seara!

    Modele pentru pictat
    Cu pieptul bine umflat
    Conteaza doar aspectul
    Nu-i timp de citit prospectul
    Asa e dom’le la gashca
    Disciplinat, altfel la bashca

    Apreciază

  • 19. Creanga  |  27 aprilie 2010 la 21:26

    Si lacrimile iar au curs
    Rimelul in barba a ajuns
    Nu am de ce sa traiesc
    Daca pe ea n-o gasesc

    PS Cred ca baietasul nu a mai dormit 2 zile

    Apreciază

  • 20. Creanga  |  27 aprilie 2010 la 21:39

    De ce plangea asa tare?
    It’s a song for her brother , dead.

    Apreciază

  • 21. Fini  |  27 aprilie 2010 la 22:00

    BUNĂ SEARA ! tuturor 🙂

    Apreciază

  • 22. Fini  |  27 aprilie 2010 la 22:02

    PINA BAUSCH

    Apreciază

  • 23. Fini  |  27 aprilie 2010 la 22:03

    Apreciază

  • 24. Fini  |  27 aprilie 2010 la 22:08

    Apreciază

  • 25. orangeskorpion  |  27 aprilie 2010 la 22:08

    salut, ggradina draga,
    voi aparea mai rar in perioada urmatoare…
    totul este ok!

    nora,
    misto postarea,
    si pe mine m-a mirat interviul lui blaga….

    om trai si om vedea

    Apreciază

  • 26. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 22:09

    Seara buna, prieteni!
    Clemy, da, se defineste singur chiar si printr-o propozitie! Si nu.i suficient ca isi clameaza admiratia pentru una din cele doua( o mitocanie, la urma urmei) dar are grija sa o persifleze, indirect pe cealalta, adica pe Macovei. Ironia face ca o asemenea apreciere sa fie pana la urma si in defavoarea EU! Daca era mai inteligent, isi dadea seama si de asta si de alte efecte.

    Apreciază

  • 27. orangeskorpion  |  27 aprilie 2010 la 22:10

    NORA<

    for you, especially:

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/razboi-intre-mitropolitul-ardealului-si-miliardarul-carabulea-893327.html

    Apreciază

  • 28. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 22:11

    Creanga, voce, interpretare, fizic, sensibilitate, pe toate le are Mylene! Nu-i de mirare ca-ti place! Si ca am prins si noi drag de ea 🙂

    Apreciază

  • 29. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 22:14

    fini, seara de balet cu Pina Bausch! Asta e o dansatoare celebra din Franta, nu? 🙄 🙂

    Apreciază

  • 30. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 22:16

    skorpion, habar n-am! Intre ei „magnatii” locali! Cu niciunul nu mi-e rusine, sunt oameni ai afacerilor si banilor inainte de toate. Carabulea e tractor: cand vrea ceva obtine.

    Apreciază

  • 31. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 22:19

    skorpion, 25, sper sa fie OK, si sa revii in forta 🙄 🙂

    Apreciază

  • 32. clemycali  |  27 aprilie 2010 la 22:30

    @nora, repet, nu inteligenta este punctul forte al lui Blaga. Cat timp a tacut nu s-a observat. Acum ca a inceput sa prinda glas incep sa se vada toate lipsurile lui.

    Apreciază

  • 33. orangeskorpion  |  27 aprilie 2010 la 22:30

    un proiect de lege ridicol, absurd fatat de voiculescu felix…

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/geoana-si-voiculescu-vor-sa-ne-educe-cu-forta-893418.html

    Apreciază

  • 34. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 22:32

    clemy, categoric! E mult mai destept cand tace 🙂

    Apreciază

  • 35. Creanga  |  27 aprilie 2010 la 22:33

    Noapte buna gradinari si gradinarese. Closca nu a mai aparut, poate sta pe dupa gard si priveste.
    Hasta manana!

    Apreciază

  • 36. rahoveanu  |  27 aprilie 2010 la 22:33

    Salut, Nora!

    Alegerea lui Teo este dovada faptului că cetateanul simplu alege bunul simt. Optiunea majoritara ptr PDL nu a fost una pe motiv doctrinar. Portocaliii nu au votat cu stanga sau cu dreapta, ci cu un alt fel de politician, educat, cu o prezenta eleganta pe la TV. Oamenii s-au saturat de tate gen Buruiana, Olguta Vasilescu, Norica Nicolai etc, de golanasi gen Banicioiu sau de isterici gen Vadim. Din nefericire, BVB, Udrea, Ridzi, Boc etc. au distrus sperantele electoratului care a crezut ca PDL e altceva.
    Daca Basescu nu face miscarea la timp si nu schimbe liniile, ca la hochei, trecandu-i pe cei de mai sus pe banca de rezerve si bagandu-i in terenul politic pe Macovei, Preda, Voinescu, Boureanu, Teo, Turcanu chiar Cezar Preda, PDL va pierde alegerile in 2012

    Apreciază

  • 37. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 22:34

    skorpion, speram sa nu fie votat!…

    Apreciază

  • 38. clemycali  |  27 aprilie 2010 la 22:36

    Apreciază

  • 39. clemycali  |  27 aprilie 2010 la 22:37

    @noapte buna, creanga 🙂

    Apreciază

  • 40. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 22:39

    Alex, servus,exact asa sta treaba! Eu inclin sa cred ca ceeace a spus Lazaroiu, desi usor straniu, a fost un avertisment cu tinta! Tripleta asta si cei ce o sustin, par sa tina cu dintii si ghearele de puterea in partid si stat… Sa vedem ce face Basescu. Cred ca a avut destula rabdare…

    Apreciază

  • 41. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 22:40

    creanga, noapte buna, pe :)maine

    Apreciază

  • 42. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 22:41

    clemy, nelly miricioiu cu un turc, ce cuplu fain! 🙂

    Apreciază

  • 43. clemycali  |  27 aprilie 2010 la 22:43

    @nora, nelly miricioiu care canta inca ca un inger si cu un turc de mare talent. Benduz este mai bun decat Calleja si Beczala la un loc si totusi nu este invitat sa cante la Metropolitan de exemplu. Un mare pacat.

    Apreciază

  • 44. Fini  |  27 aprilie 2010 la 22:45

    Nora, 🙂

    Pina Bausch, dansatoare şi coreograf, este cea mai influentă figură din dansul contemporan european. Ideea inovatoare de teatru- dans este ceea ce îi caracterizează arta cu tenta suprarealistă de multe ori. A fost o militantă feministă.
    „Le sacre du printamps” în viziunea ei este teribil de dramatică.

    Apreciază

  • 45. Fini  |  27 aprilie 2010 la 22:46

    erată: printemps

    Apreciază

  • 46. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 22:47

    clemy, da, tanarul turc are o voce uimitoare si e dragut! Poate totusi ii va veni momentul 🙂

    Apreciază

  • 47. clemycali  |  27 aprilie 2010 la 22:47

    Apreciază

  • 48. clemycali  |  27 aprilie 2010 la 22:51

    @nora, este relativ popular in Europa. Este inca tanar, are aproape aceeasi varsta cu Florez, poate va incepe sa cante si peste ocean.
    @fini, Pina Baush este o minte sclipitoare. Probabil cea mai importanta coregrafa a momentului.

    Apreciază

  • 49. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 22:53

    fini, un dans in acest stil am vazut chiar la Sibiu, facut de o trupa de francezi in 2007, vara cand era aici Capitala Culturala Europeana( evident nu cu aceasta mare dansatoare) O parte din public a plecat din sala la pauza, dar cei care au ramas au fost fermecati! Aplauze peste aplauze! Nu e un spectacol obisnuit de balet, intr-adevar. Trebuie sa ai rabdare pana intelegi ce exprima miscarea, atitudinile, expresia. Din acest moment esti „sedus” 🙂

    Apreciază

  • 50. clemycali  |  27 aprilie 2010 la 23:00

    @nora, aceeasi senzatie de nou am avut-o in urma cu mai multi ani cand am vazut un numar coregrafic al lui Gigi Caciuleanu. Dar vorba ta, trebuie sa ai rabdare ca sa intelegi pe deplin profunzimea sentimentelor pe care le reprezinta miscarea.

    Apreciază

  • 51. clemycali  |  27 aprilie 2010 la 23:00

    Apreciază

  • 52. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 23:05

    clemy, ambele uverturi rossiniene le aud in premiera. Nu stiam de cele doua opere, de fapt. Repertoriul clasic de opera din Romania parca nu le include sau nu stiu eu.

    Apreciază

  • 53. clemycali  |  27 aprilie 2010 la 23:19

    @nora, cred ca in Romania singura opera rossiniana care se joaca este Barbierul din Sevillia. O mare greseala. Eu cred ca geniul lui Rossini se vede cel mai bine in operele lui comice. Barbierul din Sevillia, Italianca in Alger si continuare ei Turcul in Italia, Cenusareasa, Contele Ory si Voiajul la Reims. Dar Rossini este greu de cantat, interpretii capabili sa cante Rossini asa cum trebuie sunt relativi putini si foarte scumpi, si atunci multe teatre de opera prefera sa nu se riste.
    Am sa mai caut pe viitor clipuri din Cenusareasa si Italianca in Alger si o sa le pun.

    Apreciază

  • 54. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 23:25

    clemy, asta e situatia asa ca asteptam sa mai aduci clipuri cu Rossini cel nestiut si necântat pe la noi, are o muzica fermecatoare. 🙂

    Apreciază

  • 55. clemycali  |  27 aprilie 2010 la 23:27

    @nora, asa am sa fac. Dar nu azi. Trebuie sa fug la scoala 🙂

    Apreciază

  • 56. noradamian  |  27 aprilie 2010 la 23:33

    clemy, ore placute si rezultate bune la scoala!

    🙂

    Apreciază

  • 57. Fini  |  28 aprilie 2010 la 00:00

    NOAPTE BUNĂ ! tuturor

    Apreciază

  • 58. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 00:07

    fini, amazing! Surpriza tare placuta de miezonoptica!

    Noapte buna!

    Somn usor, tuturor

    🙂

    Apreciază

  • 59. Fini  |  28 aprilie 2010 la 07:08

    NEAŢA ! 🙂

    Apreciază

  • 60. Turnofftheglory  |  28 aprilie 2010 la 08:46

    Blaga ii este frica de Udrea. De aia ii face complimente. Monica Macovei este un diavol ce le cere astora cinste cand si-au infipt dintii in ciolan. Cum sa lasi pedeleul sa ii curga balele mai? Pai de aia au luptat ei la 1848?

    Apreciază

  • 61. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 12:25

    Prieteni, salut!
    fini, delicioasa cafeaua cu Pina :)si extrem de expresive mainile ei!… Interesant dansul din 2002, marile dansatoare danseaza adesea desculte – imi amintesc si de Isadora Duncan in rochia ei, tot rosie

    Apreciază

  • 62. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 12:30

    TOG, adevarat! Cu pozitionarea asta a incercat sa fie destept si a reusit exact opusul! Undeva, in subconstient, numele de Macovei le da frisoane… 🙄 🙂

    Apreciază

  • 63. dora  |  28 aprilie 2010 la 12:52

    Saut gradina fermecata!

    nora,ma tem ca eu am o parere un pic diferita.Sa ma explic.

    Cand Blaga a acceptat candidatura la primaria capitalei s-a spus hotararii partidului,nu din orgoliu si s-a vazut ca era constient ca functia nu i se potriveste.El este om de actiune in domeniul pe care-l stapaneste bine.Si sa nu uitam intregul complex conjunctural de atunci,propaganda antiportocalie,aversiunea miticilor ce se cred superiori fata de provinciali si mai cu seama fata de ardeleni.Mentalitatea asta balcanica ,inradacinata profund, se manifesta cu orice ocazie ca si misoginismul sau xenofobia. Nu e nici un secret pt.noi,cei din afara zonei.O simte si E.Boc,unii maghiari(chiar de buna calitate) si chiar social-democrati ardeleni.(ei de ce au fost exclusi din structurile de conducere ale miticilor?) Numai insist,dar exeplele istoriei ne dovedesc deschiderea romanilor dinspre vest spre est intotdeauna si nu invers.

    Revenind la Blaga,ce repede uitam rolul lui alaturi de Monica Macovei in anularea steguletelor rosii pt.a obtine pasaport in UE. Iar Blaga a fost primul care a aparat-o pe Monica in guvern.Iar azi o apara pe colega lui din guvern Elena U.Este cat se poate de clar.Una e sa vb despre viata de partid si alta sa sa fii solidar cu programul de guvernare pe care ai acceptat-o.

    Am uitat si de monstruoasa coalitie,prezenta si acum,dar mai diminuata.Aparandu-l pe Base,atunci,am admirat si calitatile de luptatori ai greilor,in frunte aflandu-se Blaga.Dar profesionalismul lui Videanu in campaniile electorale?

    Am sustinut si voi sustine fluidizarea in politica de cadre.Sper sa se implice cat mai multi intelectuali care au ceva de spus spre binele nostru.N-as vrea insa in plasa fetisizarii unor persoane,onorabile si care se remarca prin calitatile lor intelectuale si morale,de cetateni onestiTrebuie sa devina si oameni politici activi.Poti avea idei geniale -dar utopice-sa fii un profesionist de exceptie,dar autist in politici publice si de menegment .Si Teo s-a convins in cateva saptamani ca de acum este om politic.Si trebuie sa-si asume noul statut. 🙂

    Apreciază

  • 64. dora  |  28 aprilie 2010 la 13:14

    luminita servus!

    Sunt absolut de acord cu afirmatia ta”:s-ar putea ca si perceptia aceasta cu tripleta BVB care decide tot in PDL sa nu fie chiar corecta ci tpt o manipulare venita dinspre presa.”.Nu sunt insa de acord cu concluzia ta pesimista.

    Constat si eu o oarecare molipsire in perceptii de la ce ne ofera „teribila”presa „deontologica”. Pana sa te dumiresti ca a fost o manipulare si daca ai rabdarea necesara sa te uiti si la alte informatii ti s-a cuibarit in minte imaginea indusa la inceput. Nu o data am patit-o si eu.

    Sunt discutii in PD-L?Unele chiar contradictorii? Doamne fereste sa nu fie! Abia atunci am putea vorbi de baronizare,inchistare,de monopolul puterii greilor.Este o fasa abordare:greii….adica vorbim de cei vechi cu experienta care au fondat partidul portocaliu si care au infruntat uragane alaturi de pirat. Daca s-au feudalizat si au luat-o pe un drum gresit sa plateasca si nu noi decidem asta
    Imi vine acum in minte cazul Falca atat de mediatizat numai pt.ca este finul lui Base.Si atunci cum explicam admiratia lui Teo Trandafir pentru acest politiciam si multumirile pe care i le-a adresat?

    O vorba din popor spune””daca n-ai batrani sa ti-i cumperi”.Cu conditia sa fie onesti si nu numai intelepti Si sa nu fie inraiti si imbatraniti in rele ca magistratii Curtii Constitutionale. 🙂

    Apreciază

  • 65. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 14:17

    dora, servus! Nu neg unele atitudini pozitive ale lui Blaga, mai ales in perioada primului mandat Basescu. De uitat, nu eu, ci B. a uitat ce a insemnat MM pentru succesul electoral al pedeleului si pentru integrarea Romaniei, dovada e si propozitia citata, si interviul si alte declaratii şi luari de pozitie ale d-lui, care nu par deloc a fi in spiritul basescianismului dar vor, totusi, sa-i speculeze posibile slabiciuni, ca sa spun asa. Mai sunt multe de spus dar eu n-am intentionat in aceasta postare decat sa aduc niste declaratii si atitudini din care putem observa cum se schimba oamenii, sau, cum ajung sa se dezvaluie (in)voluntar. Declaratiile si atitudinile unor oameni politici trebuie privite in perspectiva efectului lor asupra electoratului si a alegerilor. Si la tărănisti au fost persoane de calitate, asta n-a impiedicat ca lipsa de viziune si asocierile compromitatore ale unora de acolo, pe parcurs sa-i scoata ireversibil de pe scena politica. N-au fost capabili sa aprecieze si sa foloseasca increderea de care s-au bucurat un timp, in beneficiul public.

    Apreciază

  • 66. luminita  |  28 aprilie 2010 la 14:24

    Salutari , tuturor !
    Revin la titlul pus de Nora si conchid pentru ca simt ca se va schimba tema curand :
    Un model de urmat ar fi Mona Musca , fara acele declaratii la securitate insa.
    Astea au distrus-o si mai ales faptul ca nu le-a recunoscut singura si la timp , dandu-se lovita de amnezie .
    Eu sunt sigura ca nu le uitase dar sperase ca nu le va mai gasi nimeni printre milioanele de file de dosare.
    Si astfel demersul ei cel mai corect privind legea lustratiei a ramas de izbeliste pana azi , riscand chiar sa cada in ridicol datorita amendamentelor aduse de Iliescu , Voiculescu et. comp.
    Cu regret o spun.
    Teo a avut-o ca invitata surpriza in campania ei pt colegiul 19 si cred ca o sa incerce sa o „recupereze” din mers.
    Sa vedem ce va fi.

    Apreciază

  • 67. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 14:37

    luminita, servus! Doar Teo poate sa faca asta, e o surpriza pe care o va saluta multa lume! Dincolo de greseala ei, Mona Musca a fost cea mai eleganta, comportamental, vorbind, mai eficienta si mai dedicata binelui public, prezenta feminina din parlament de dupa’89! Si ca veni vorba, nu numai adversarii penelisti &pesedisti i-au purtat sâmbetele profitând de situaţie si speculând-o mizerabil, ci si unii colegi invidiosi din pedele 🙄

    Apreciază

  • 68. luminita  |  28 aprilie 2010 la 14:45

    Nora,
    asa este.
    Din pacate.

    Apreciază

  • 69. luminita  |  28 aprilie 2010 la 14:49

    Nora,
    eu cred ca daca Mona Musca nu va dori sa revina in politica vocea ei se va face auzita prin initiativele lui Teo Trandafir.
    Am auzit-o vorbind in campanie si m-a emotionat .
    A lasat multe lucruri bune neduse pana la capat si inca multe altele – poate chiar mai salutare – care ar fi venit pe parcurs.

    Apreciază

  • 70. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 14:51

    luminita, la capatul celalalt, al ţopeniiilor, fiind o multime , cum spune si Rahoveanu(36):
    „Oamenii s-au saturat de ţaţe gen Buruiana, Olguta Vasilescu, Norica Nicolai etc, de golanasi gen Banicioiu sau de isterici gen Vadim. Din nefericire, BVB, Udrea, Ridzi, Boc etc. au distrus sperantele electoratului care a crezut ca PDL e altceva.”

    As spune, insa, ca sperantele electoratului care a votat pedele( nu vorbesc de nucleul dur, ci de restul, mult mai numeros si mai important de luat in seama) inca mai pot fi recuperate, dar „fereastra” asta nu mai poate fi mult timp tinuta deschisa

    Apreciază

  • 71. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 14:59

    lumi, uite ce credeam eu la inceputul lui 2010:

    https://noradamian.wordpress.com/2010/01/06/romania-mon-amour/

    Au trecut patru luni de atunci. Ar fi momentul… 🙂

    Apreciază

  • 72. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 15:00

    Ne auzim mai spre seara 🙂

    Apreciază

  • 73. luminita  |  28 aprilie 2010 la 15:28

    Nora,
    da, exceptionala acea postare a ta , ca mai toate de altfel,
    si comentariile pe masura.
    Din pacate atunci cred ca aveam netul taiat, din cate imi amintesc .

    Apreciază

  • 74. luminita  |  28 aprilie 2010 la 15:29

    ….rectific, cred ca aveam rasnitza arsa .

    Apreciază

  • 75. dora  |  28 aprilie 2010 la 16:45

    nora,

    am ramas amandoua pe aceiasi pozitie si nu ne-am modificat prea mult opiniile.Dupa cum vezi si in ian.si acum imi sustin acelasi punct de vedere. Nu cad in capcana fetisizarii unor persoane,le atribui fiecaruia locul pe care-l merita.

    Modelul meu de om politic si femeie politician ramane Mona Musca.Am spus-o de nenumarate ori la thor si pe alte bloguri.Ma bucur ca odata cu trecerea timpului multi isi revizuiesc pozitia vis-a-vis de ea.(skorpi a fost la fel de consecvent )
    Stii unde ne despartim in aprecieri?Cand vorbim de intelectuali onesti si cu intentii bune fata de interesul public si de politicieni de anvergura cu capacitati de decizie si asumare a deciziilor.Aici ii incadrez eu pe Base,Boc,Mona Musca,C.Preda.P.K.Eckstein si buldogul de Blaga.In nici un caz nu-l voi asocia niciodata pe Boc cu Ridzi sau Udrea(cu toate ca la ultima ii gasesc si calitati) .
    Vorbesti de perceptia electoratului si de efectul actiunilor in perspectiva alegerilor.Tu chiar crezi ca M.Macovei este o rasfatata a alegatorilor?Pai,aminteste-ti cati oameni s-au deplasat in capitala la solicitarea soc.civile pt. sustinerea ei?Ea nu a avut si nici acum nu are notorietatea lui Teo,de exemplu.Activitatea in Pe este f.departe de preocuparile romanilor si pt.asta suntem vinovati si noi,de presa ce sa mai zic?

    Sa nu-ti imaginez ca Teo nu va fi luata in colimatorul presei si a colegilor pentru preferinta ei pt.M.Musca si nu Macovei sau pt.prietenia ei cu M.Badea.Om trai si vom vedea. 🙂

    Apreciază

  • 76. dora  |  28 aprilie 2010 la 16:49

    lumi,

    scuze pt.omisiuni de cuvinte.asta se intampla cand am comentarii mai lungi si scriu dintr-o suflare.

    -o falsa abordare a greilor – de exemplu.

    Apreciază

  • 77. clemycali  |  28 aprilie 2010 la 18:39

    Buna seara, buna seara.
    @nora, eu cred ca Monei Musca trebuie sa i se gaseasca un nou rol in politica. Personal cred ca a platit mult prea greu greseala din tinerete si ca privind in ansamblu, are si mai multe merite in evolutiile pozitive ale politicii romanesti decat multi dintre detractorii ei. Poate ca o va face din postura de consilier al lui Theo. Sa vedem.
    @dora, trebuie sa repet ce am spus de nenumarate ori. Ii cunosc foarte bine pe fostii lideri ai PD numiti generic BVB. Dintre cei trei, Videanu are chiar merite incontestabile in partid. Berceanu si Blaga chiar mai putin. Problema lor este ca nu inteleg ca vremea lor politica a trecut si ca ctiunile lor de acum fac mai mult rau decat bine. Iar Boc devine pe zi ce trece o dezamagire.

    Apreciază

  • 78. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 19:48

    Seara buna dora, clemy, prieteni.
    🙂

    clemy, perfect de acord

    Apreciază

  • 79. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 19:57

    dora, nu noi ci ei trebuie sa fie consecventi cu ceeace au promis si cu ceea ce asteapta alegatorii de la ei, chiar daca lucrurile merg greu si sunt piedici mai mult sau mai putin prevazute. Rau e cand chiar unii dintre ei pun piedici, asa cum se vede a fi situatia de catva timp. În acest mod de a intelege consecventa, in functie de interesul public, gasesc eu ca e relatia corecta a cetateanului obisnuit cu politicianul caruia i-a dat votul.

    Apreciază

  • 80. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 19:59

    …Si, nu, nu mi-am imaginat si nu-mi imaginez ca pe Monica Macovei, Mona Musca, Teo Trandafir le iubeste toata lumea! Dimpotriva. In plus, au personalitati diferite, merite si greseli asemenea. Ca un amanunt, doar,dupa confruntarea televizata de la Cluj cu Prosty, Crin din campania prezidentiala, in urmatoarele,Monica Macovei a fost adusa in primul rand si Udrea mutata in ultimul. Evident consilierii de campanie constatasera ca, strategic, e o pozitionare mai avantajoasa 🙂

    Apreciază

  • 81. luminita  |  28 aprilie 2010 la 20:02

    nora,
    parca la Cluj n-a fost Prosty ci numai Crin cu Baselu .
    Am inceput sa uit ?
    N-ar fi de mirare.
    Mi se mai intampla.

    Apreciază

  • 82. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 20:04

    luminita, multzam, ai dreptate! Eu am uitat! Intalnirea era cu Crin. Asta nu schimba sensul comentariului… 🙂

    Apreciază

  • 83. luminita  |  28 aprilie 2010 la 20:05

    Nora,
    si Teo a zis la o aparitie la Nasul ca este convinsa ca vor mai veni si altii ca ea din societatea civila.
    Nu a dat nume insa e posibil ca nu chiar din senin s-a hotarat ea sa ia taurul de coarne candidand ci probabil are legaturi si cu altii care asteapta niste incurajari de genul victoriei ei ca sa intre in politica pentru a o face ALTFEL .

    Apreciază

  • 84. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 20:10

    luminita, aparitia simpaticei Teo are, se vede, o anume incarcatura pozitiva inoitoare neobisnuita si fiindca acum e un moment de cumpana si de asteptare … 🙂

    Apreciază

  • 85. luminita  |  28 aprilie 2010 la 20:19

    Nora,
    eu o iubesc pe Teo de multi ani, de pe vremea cand facea emisiuni matinale cu Mircea Badea si eu radeam cu ei in hohote .
    Erau inepuizabili in umorul lor nebun.
    In ultimii ani am urmarit-o mai rar , stiu ca a fost acuzata ca aducea manelisti in emisiune dar asta era politica postului , care traia din rating iar manelistii fac rating la orele dupa-amiezii.
    Insa nu era o emisiune numai cu manele.
    A avut invitati din toate sferele societatii , oameni interesanti si care aveau ceva captivant de spus.
    Cred ca daca ar fi depins doar de ea facea o emisiune ALTFEL.
    Acum imi pun toate sperantele in ea ca o sa faca o POLITICA ALTFEL , asa cum a promis.
    Vom vedea.

    Apreciază

  • 86. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 20:28

    luminita, pe fondul dezaprobarii promovarii lui prig, mai deunazi, si a băţoşeniei BVB&comp care cred ca doar ei inseamna pedele, Teo are o intrare in politica sub bune auspicii! Si nu ma-ndoiesc ca e o alegere in beneficiul inoirii modelului de politician, ca slujitor in beneficiul public.

    Apreciază

  • 87. dora  |  28 aprilie 2010 la 21:17

    Bine fetele! Sa fie cum ziceti voi!

    Am observat un amanunt nu chiar lipsit de importanta.Ati gasit scuze pentru favoritii politicii de moment,ceea ce nu acceptati la altii.Ma rog!

    A fost hotaratoare aducerea M.Macovei in randul intai ?A fost aspru criticata de media pt.ca vocifera tot timpul si a perturbat retorica contracandidatului.
    Mie mi s-a parut mai semnificativa participarea ei pe parcursul intregii campanii .A fost superba! 🙂

    Apreciază

  • 88. Nicu  |  28 aprilie 2010 la 21:18

    Cred ca doamna Udrea este intr-adevar un bun model de urmat pentru oricine.

    Apreciază

  • 89. orangeskorpion  |  28 aprilie 2010 la 21:22

    va salut cu respect,

    de acord ca mona musca si-a ispasit pedeapsa, poate va ajunge consilierul lui teo trandafir, care intr-adevar are nevoie de un consilier de calibru pentru a iesi in fata!

    in rest…..

    Apreciază

  • 90. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 21:29

    dora, va fi cum vrea electoratul!

    „Ati gasit scuze pentru favoritii politicii de moment,ceea ce nu acceptati la altii” ? Nu-nteleg! 🙄

    „Mie mi s-a parut mai semnificativa participarea ei pe parcursul intregii campanii .A fost superba! ” De acord 🙂

    Apreciază

  • 91. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 21:34

    Nicu, problema nu e catusi de putin de a nega calitatile doamnei Udrea. A exprima preferinta, ca model, pentru dumneaei, in contrast cu Monica Macovei asa cum s-a exprimat public dl Blaga, despre asta era vorba! O idee nefericita si nu prea inteligenta 😉

    Apreciază

  • 92. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 21:36

    skorpion, te salut cu bucurie, misteriosule!

    Cam asa vad si eu 🙂

    Apreciază

  • 93. clemycali  |  28 aprilie 2010 la 21:42

    Salut tuturor din nou.
    @skorpion, bine te regasesc 🙂 Gand la gand: si eu cred ca Mona Musca si-a ispasit pedeapsa.
    @dora, recunosc ca nu inteleg ce ai vrut sa spui.

    Apreciază

  • 94. Fini  |  28 aprilie 2010 la 21:49

    Bună seara ! 🙂

    Eu nu aş alătura pe Mona Muscă lui Teo.
    Mona Muscă a fost un politician în adevăratul sens al cuvântului.
    Teo este un personaj de mare popularitate şi care poate este bine intenţionată. Mai trebuie să fie susţinută şi de cei din propriul partid. Dacă va deranja pe careva? Va păţi ca Monica Macovei.

    Am o fixaţie aproape cu acest ANI. Curtea Constituţională când declară că ANI este constituţională, când o declară neconstituţională. Ei cântă, ei descântă. Poate vă faceţi timp să citiţi articolul:

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/senatul-evz-anti-anticoruptia-in-romania-893333.html

    Apreciază

  • 95. Fini  |  28 aprilie 2010 la 21:53

    Îmi place s-o privesc pe Elena Udrea, dar îmi pare chiar ridicol să o compar cu Monica Macovei.

    Apreciază

  • 96. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 22:01

    fini, servus! 🙂

    Ai dreptate! Mona Musca are o cariera parlamentara de exceptie, intrerupta brutal si pagubos pentru noi toti. Ceeace nu se poate spune despre alti politicieni.
    Gestul lui Teo, singular, de a o readuce pe MM, ii confera o bila alba de la primul ei pas in politica. Speram sa confirme 🙂

    Apreciază

  • 97. Fini  |  28 aprilie 2010 la 22:01

    Trec la treaba mea.
    Astăzi este lună plină, deci va fi muzică on-topic :

    Sonata lunii cântată de Liberace

    Apreciază

  • 98. Fini  |  28 aprilie 2010 la 22:04

    Mai puţin clasic, dar poate merge mai bine la inimă.

    Apreciază

  • 99. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 22:04

    Ai dreptate si cand spui ca e ridicola comparatia intre cele doua. Blaga, insa, vede total diferit.

    …Sa ne bucuram de Moonlight Sonate! E timpul 🙂

    Apreciază

  • 100. Fini  |  28 aprilie 2010 la 22:05

    Apreciază

  • 101. Fini  |  28 aprilie 2010 la 22:06

    Apreciază

  • 102. Fini  |  28 aprilie 2010 la 22:08

    Creangă,

    o aduci pe Mylene Farmer ?
    Da’ pe unde bântui? 🙄

    Apreciază

  • 103. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 22:09

    fini, excelent articolul lui Sorin Ionita din EZ, am retinut doar ultimul paragraf, deoarece are legatura cu ultimele mele articole::
    „Observând ce gaşcă numeroasă de PDL-işti erau căutaţi recent la avere şi ce zâmbet satisfăcut avea Berceanu când s-a anunţat decizia Curţii Constituţionale, e clar că nici în partidul lui Boc anticorupţia nu mai are sprijin majoritar, dacă a avut-o vreodată. Aşa-i când vrei să faci reformă cu instituţii populate de oameni ce trebuiau să fie ei înşişi primii reformaţi.”

    Apreciază

  • 104. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 22:10

    fini, faine alegere de clipuri 🙂

    Apreciază

  • 105. luminita  |  28 aprilie 2010 la 22:29

    Nora,
    Nicu cred ca a incercat o ironie de arogantza . 😛

    Apreciază

  • 106. luminita  |  28 aprilie 2010 la 22:31

    Fini, bun venit !
    din pacate o sa ies repede.
    juniorul bate din picior. 😆

    Apreciază

  • 107. Fini  |  28 aprilie 2010 la 22:35

    Nora,

    şi mie mi-a plăcut paragraful ultim. E o invitaţie la a fi mai circumspecţi.

    Apreciază

  • 108. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 22:35

    luminita, a incercat! E dreptul lui 😆

    Si eu am sa ies mai repede in seara asta din gradina
    Cred ca luna plina e devina 🙂

    Apreciază

  • 109. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 22:37

    fini, imi plac articolele lui Sorin Ionita! Nu numai ca stil analitic, dar si pentru ca e sincer, credibil si direct 🙂

    Apreciază

  • 110. Fini  |  28 aprilie 2010 la 22:38

    Lumi,

    bun găsit ! Ne mai vedem şi mâine. 🙂

    Apreciază

  • 111. Fini  |  28 aprilie 2010 la 22:44

    Merită citit şi articolul :

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/legea-lustratiei-mai-are-de-trecut-un-hop-in-parlament-893529.html

    Oare va trece ? Oare va fi aplicată dacă „va trece””. CC îi va veni de hac !
    CC sunt primii care trebuie reformaţi. Nişte otrepe de-ale cârpei kgb

    Apreciază

  • 112. dora  |  28 aprilie 2010 la 22:46

    Fini,

    imi pare bine ca asa vezi si tu lucrurile.Eu nu aş alătura pe Mona Muscă lui Teo.
    Mona Muscă a fost un politician în adevăratul sens al cuvântului.”

    Eu tot asta am incercat sa explic pe parcursul celor cateva comentarii.
    Adica, nu este suficient sa beneficiezi numai de i notorietate pt.a deveni un bun politician.Este nevoie de acel ceva ce face din actor un maestru al scenei.De aici si teoria mea cu evitarea fetisizarii.Cate sperante ne-am pus in ministrul culturii Th.Paleologu,ne-am ales cu ceva?
    Pe Theo am admirat-o in multe aparitii ale ei.pe ecran.Era debordanta si deosebit de placuta.In politica ….numai sunt sigura. Daca as fi in locul M.Musca as indruma-o,dar nu m-as amgaja consilier.As simti o retrogadare… un fel de .intoarcere la inceputuri,ca lipitul de afise.

    Apreciază

  • 113. luminita  |  28 aprilie 2010 la 22:51

    dora,
    nu te ingrijora inutil.
    Consiliere nu inseamna numai angajarea pe post de consilier ci sfatuire , indrumare , initiere, ajutorare , incurajare .
    La asta se referea in context .

    Apreciază

  • 114. luminita  |  28 aprilie 2010 la 22:53

    dora,
    ma gandesc ca si daca MM s-ar angaja pe post de consilier personal al lui Teo si ar reusi sa faca din ea un politician de succes tot n-ar fi ceva degradant ci dimpotriva, onorant.

    Apreciază

  • 115. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 22:55

    dora, alaturarea a fost creata de readucerea Monei Musca in atentie si NU de punerea semnului egal intre cele doua. Am mai explicat si am si subliniat! Nu stiu de ce vrei tu sa interprezi altfel! „Fetisizare”, e chiar prea mult si nepotrivit cu felul in care tratez eu politica si personajele politice chiar si acelea pentru care am simpatie. Mai corect era incurajare, nu crezi? Am evidentiat conjunctura favorabila a reusitei lui Teo si un anume efect psihologic legat de asta si legat de nevoia generala de politicieni mai sincer aplecati spre grijile publice.

    Apreciază

  • 116. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 23:04

    fini,111, chiar merita citit! Am retinut ca si magistratii din structurile superioare sunt popriti 5 ani daca au facut parte din fosta nomenklatura sau securitate. Asta ar rezolva exact niste dureri mari ale justitie 🙂
    În schimb nu mi-a placut concesia asta: ” foştii nomenclaturişti şi securişti pot ocupa funcţii în serviciile deconcentrate sau posturi de directori în ministere. PDL s-a opus lustrării candidaţilor la aceste poziţii”.

    Apreciază

  • 117. dora  |  28 aprilie 2010 la 23:12

    nora,
    de aceasta declaratie ce zici? E strategul din campania lui Teo.

    „De asemenea, Vasile Blaga a fost un alt lider care a fost aproape de noi în acestă campanie, i-a impulsionat permanent pe cei din organizaţie, să creadă în victorie. ”

    Sunt fapte care nu se vad….si speculam de multe ori dupa aparente

    Apreciază

  • 118. dora  |  28 aprilie 2010 la 23:17

    luminita,

    oo,ce amabila esti ! Mersi pt.definirea notiunii…eu nu stiam decat de
    AUXILIUM ET CONSILIUM.

    Inteleg ca n-ai avut timp sa-mi raspunzi la comentu’adresat tie,e bine si asa.

    Apreciază

  • 119. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 23:18

    dora „Sunt fapte care nu se vad….si speculam de multe ori dupa aparente” ai dreptate: uite si niste exemple de fapte care numai aparente nu sunt:

    http://www.catavencu.ro/ministrul_blaga_luptator_remarcat_al_revolutiei_la_care_a_dormit_acasa-12451.html
    si asta, tot o isprava pedele( nu pesedenele) de azi:
    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-7179436-deputatii-eliminat-din-legea-ani-posibilitatea-sechestrarii-averilor.htm

    Apreciază

  • 120. Fini  |  28 aprilie 2010 la 23:18

    Dora,

    ce naiba eşti atât de pătimaşă !
    Mie mi-a plăcut Blaga ca ministru de interne. Asta nu mă împiedică să constat că e mârlan şi meschin în ce priveşte declaraţia cu preferinţa pentru Elena Udrea.

    Apreciază

  • 121. luminita  |  28 aprilie 2010 la 23:22

    dora,
    am mai intrat un pic si chiar as vrea sa-ti raspund dar nu stiu la care comentariu te referi, azi s-a scris mult .

    Apreciază

  • 122. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 23:29

    fini, Blaga are experienta, e autoritar si bun organizator. Blaga si-a aparat „supusii” insa, in mandatul trecut de o multime de acuzatii, de pilda, in scandalul mostenit de la pesedistul Ioan Rus si musamalizat de dumnealui, al”vilelor cu epoleti” Ca si ceilalti doi,berceanu si videanu, dar cu ceva mai multa dibacie , incearca sa-si pastreze scaunul si pozitia facand servicii de campanie etc.

    Apreciază

  • 123. Fini  |  28 aprilie 2010 la 23:37

    Nora,

    declaraţia care a făcut-o Blaga miroase a orice, numai a dibăcie NU.

    Apreciază

  • 124. luminita  |  28 aprilie 2010 la 23:40

    Fetelor(ca baieti nu prea vad ) ,
    va spun noapte buna !

    Apreciază

  • 125. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 23:42

    fini, pai de aia am a si adus-o in postare 🙂

    Apreciază

  • 126. dora  |  28 aprilie 2010 la 23:42

    nora,

    de fapt ,stii ce m-a deranjat?Nu eu am spus ca „n-as alatura pe MM lui Teo”,ci fini si n-ai comentat. Nici nu se poate sa pui semnul egalitatii intre doua sau mai multe persoane.Fiecare are personalitatea sa cu plusuri si minusuri.Despre asta e vorba si in acest sens -si in general – am vb de ferisizare si nu te-am invinuit pe tineAm trait prea multe dezamagiri si ma feresc de superlative,oridecine ar fi vorba.Ma axez numai pe fapte concrete,nu pe supozitii si asteptari.

    Apreciază

  • 127. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 23:42

    lumi, noapte buna!
    🙂

    Apreciază

  • 128. Fini  |  28 aprilie 2010 la 23:43

    Lumi,

    seara asta a fost a „moţatelor”. 😆

    VISE FRUMOASE !

    Apreciază

  • 129. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 23:47

    dora, OK!

    Apreciază

  • 130. noradamian  |  28 aprilie 2010 la 23:48

    noapte buna!

    Somn usor, tuturor

    🙂

    Apreciază

  • 131. Fini  |  28 aprilie 2010 la 23:50

    Dora,

    eşti teribilă !
    Faci ce faci, întoci şi cuvintele mele ca să ne faci să gândim ca tine. 😆

    Apreciază

  • 132. Fini  |  28 aprilie 2010 la 23:56

    Dora,

    eşti cu adevărat o mare DIVERSIONISTĂ. 😆 😆 😆

    Apreciază

  • 133. dora  |  29 aprilie 2010 la 00:10

    Da! Fenomenul cu certificatele de revolutionar luase amploare si multi au profitat materialiceste.Eu nu cred in ingerii si serafimii din politica.Toti sunt tentati sa-si vare macar degetul mic in borcanul cu miere.Iar cei care au cutitul isi taie o felie mai mare de cozonac.

    Atunci,ce facem? Desfiintam clasa politica? Daca as citi tot ce se scrie in presa,cred ca n-as gasi unul asupra caruia sa nu planeze vreo susticiune.

    Apreciază

  • 134. dora  |  29 aprilie 2010 la 00:17

    fini,ai venit mai tarziu si n-ai avut cand sa citesti toate comentariile.Cand am vb de Blaga tocmai de priimul ministeriat am amintit si eu.Stiu ,este bolovanos si de multe ori neelegant fata de colegi.Intr-o vreme se spunea ca n-o poate inghiti pe EU si din cauza aceasta a intrat in conflict cu Base.Tot timpul se spun povesti despre politicieni.De data aceasta este un interviu cu el si ceea ce a afirmat, probabil avea drept scop stergerea acelei impresii false in relatia lui cu EU.

    Apreciază

  • 135. Fini  |  29 aprilie 2010 la 00:19

    Apreciază

  • 136. Fini  |  29 aprilie 2010 la 00:20

    NOAPTE BUNĂ ! 🙂

    Apreciază

  • 137. dora  |  29 aprilie 2010 la 00:24

    fini,

    nu draga mea!Imi spun si eu parerea ca voi toti,nu e voie? Nici pe departe nu-mi doresc sa va fac sa ganditi ca mine, asa cum nici voi n-ar trebui.

    Imi poti explica de ce sunt diversionista? Eu inca nu ti-am spus vorbe atat de grele niciodata.Adica negi ceea ce ai afirmat cu putin timp inainte?
    Eu chiar m-am bucurat cand te-am citit ,vazand o apropiere de opinii.

    Apreciază

  • 138. Fini  |  29 aprilie 2010 la 06:16

    Dora
    @ 137

    😆 😆 😆

    Apreciază

  • 139. Creanga  |  29 aprilie 2010 la 06:29

    Neatza!
    Am lipsit ieri, astept pedeapsa.
    Fini
    Mai am in traistuta doar o melodie cu Mylene, cireasa de pe tort, inca ma gandesc daca voi pune videoclipul original.
    Dora
    Cred ca nu ai simtit tonul, Fini a spus cu dragalasenie ca esti diversionista, cel putin asa am vazut eu.

    Apreciază

  • 140. Fini  |  29 aprilie 2010 la 06:45

    NEAŢA ! 🙂

    APRILIE
    George Topârceanu

    Baloane mari de spumă albă prin grădini
    (Şi zarzărul, şi vişinul, şi perii)
    Stau gata să se-nalţe din tulpini
    Spre cerul primăverii…
    Caisul nostru s-a gătit la poartă
    Cu panglici albe, ca-n tablouri vechi,
    Şi cu zulufi de floare la urechi,
    Cum astăzi nicăieri nu se mai poartă.
    Pe strada mare,
    Ies flori înalte la plimbare
    În rochii de sezon, uşoare,
    Cu toate că-i o vreme aşa de schimbătoare.
    Ah, fetele – şi mai ales cucoanele
    Când vine primăvara
    Sunt dulci şi colorate ca bomboanele!
    Pe cea care-a trecut o cheamă Clara,
    Fiindcă are
    Ochi albaştri tare,
    Şi gura ei cu rouge ca de coral
    Surâde vertical…
    Un mic vârtej, copil al Nefiinţei,
    De-a curmezişul străzii rătăcit,
    Nebun în jurul lui s-a răsucit
    Să-şi prindă coada galbenă cu dinţii.
    Departe, în azurul dintre nori,
    S-arată bifurcat pe cer
    Un şir subţire de cocori,
    O escadrilă de pe vremea lui Homer…

    Apreciază

  • 141. Fini  |  29 aprilie 2010 la 06:45

    Apreciază

  • 142. Fini  |  29 aprilie 2010 la 06:46

    Apreciază

  • 143. Fini  |  29 aprilie 2010 la 06:59

    Creangă,

    un salut matinal ! 🙂
    Nu suntem disponibili oricând. E ok.
    Eşti în dubiu cu alegerea clipului? Dă cu banu’ . Sunt curioasă. După ce văd şi clipul ăsta poate-mi fac o idee mai clară asupra Mylenei.

    Apreciază

  • 144. Creanga  |  29 aprilie 2010 la 08:33

    Fini
    Hihi am scapat de pedeapsa, ma gandeam sa ma ofer sa duc gunoiul. Vad eu cum o dreg cu videoclipul, ala original este cam ciudat, dar melodia e chiar buna de final.

    La scaldat
    de mine

    In lunci pastelul a inflorit
    Miresmele te-mbata
    Gradinile-s un zumzuit
    Aripi de dor se-nalta
    Si verde crud incetisor
    Razbate pe carare
    Iar primavara vine-n zbor
    Cu fum gros in razoare
    Mândrele s-au despletit
    Spre rau se indreapta
    In apa rece-au oglindit
    Iubirea ce n-asteapta
    Pulberi de soare se astern
    Pe-obrajii rumeniti
    Petale de vis se astern
    Pe umeri dezgoliti
    Si chicotind, au lepadat
    Veştmânt de sarbatoare
    In apa s-au purificat
    De ganduri calatoare
    Cosiţe-n părul siroind
    Apar din maini dibace
    Si toate au acelasi gand
    Oare EL ma place?
    Cantand spre casa au plecat
    In val de tinerete
    Copacii s-au cutremurat
    De-atata frumusete
    Perna capşorul a primit
    In noaptea cea senina
    In vise albastre-au ratacit
    Oare o sa mai vina?

    Apreciază

  • 145. luminita  |  29 aprilie 2010 la 09:45

    Buna dimineata !
    Creanga ,
    frumoasa poezia ta .
    Esti un talentos , ce mai !

    Apreciază

  • 146. Creanga  |  29 aprilie 2010 la 10:16

    Neatza Lumi
    Hihi, a dat tonul Fini cu Toparceanu, asa ca am venit si eu ca Greuceanu…

    Corectie: Petale de vis se cern (asta aveam in cap cand am scris, nu stiu de ce am scris din nou astern)

    Apreciază

  • 147. dora  |  29 aprilie 2010 la 10:27

    Buna dimineata lume buna!

    @fini,

    😆 😆 😆

    Apreciază

  • 148. dora  |  29 aprilie 2010 la 10:31

    Creanga,

    n-am simtit tonul si n-am avut nici simtul umorului………. am avut in schimb 3 zile o colica renala si dureri de sale de vedeam stele verzi.Am depus un efort supraomenesc sa stau la comp. si sa-mi apar niste pareri,care pot sau nu sa fie corecte.Inaintea ta ,dorutu’meu m-a certat ca n-am inteles „zambetele” lui fini. 🙂

    Apreciază

  • 149. dora  |  29 aprilie 2010 la 10:35

    @ nora,

    scuza-ma daca te-am suparat ieri.Vorba lui fini,devin patimasa cand vreau sa-mi apar un punct de vedere.Sa nu-ti spun ce patimesc de duminica cand m-am descaltat si am stat pe iarba la liziera padurii. In dimineata asta e un pic mai bine. 😆

    Apreciază

  • 150. dora  |  29 aprilie 2010 la 10:49

    Apreciază

  • 151. noradamian  |  29 aprilie 2010 la 14:03

    Ziua buna prieteni!
    🙂
    fini, azi inca mai e aprilie, o zi frumoasa ca-n versurile lui Topârceanu citite pe muzica Sfinx-ului! Fain clip.

    Apreciază

  • 152. noradamian  |  29 aprilie 2010 la 14:04

    creanga, si greuceanu ne place! Talentuos, cum zice lumi! Cu ghiersuri primavaratice care merg la inima 🙂

    Apreciază

  • 153. noradamian  |  29 aprilie 2010 la 14:07

    dora, te-nteleg! Nu-ti fă probleme. M-ai ajutat un pic la noua postare. Vesel clipul lui Marginean, ne duce cu gandul la mare, la soare, in locuri unde nu ne ajung necazuri si dureri 🙂

    Apreciază

  • 154. noradamian  |  29 aprilie 2010 la 14:07

    postare noua!

    Apreciază

  • 155. Raţiuni politice dincolo de bârfe « Gradina de hartie  |  16 februarie 2013 la 19:19

    […] al unuia din onorabilii tripletei BVB, părea şi foarte motivat, comentam atunci într-un articol. Iar întrebarea asta generase o altă întrebare, anume, dacă modelul politic PDL, aşa cum era […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


noradamian

noradamian

Nora Damian, scriitor Sibiu, Romania

Vezi profil complet →

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 921.630 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 1.437 de urmăritori

Follow Drumul spre Mirhinia on WordPress.com

Add to Google

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 921.630 hits
Follow Drumul spre Mirhinia on WordPress.com

Feed-uri


%d blogeri au apreciat asta: