Udrea

19 Noiembrie 2010 at 14:54 135 comentarii

Pe vremea primului lot de consilieri ai preşedintelui Băsescu, prezenţa ei în proximitatea unor personalităţi ca a domnului Pleşu mi se părea aproape o împietate; iar faţă de reţinuta doamnă Săftoiu, o jignire. În afară de dezinvoltura cu care-şi etala fizicul de revistă nu găseam nimic de apreciat. Prea evident preocupată de imagine, degaja frivolitate. Cuplul cu dubiosul domn Cocoş mă intriga. Iar tevatura stârnită de istoricul bileţel roz plus greşeala subliniată cu rouge 100% şi istorică satisfacţie de dl.Turcescu au contribuit din plin la impresia proastă. Dacă celebrul bileţel a demonstrat sursa  debilităţii mortale a coaliţiei „DA” în relaţia nepotrivită a premierului Tăriceanu cu oligarhul Patriciu, nu-i mai puţin adevărat că dezvăluirea „secretului de stat” a dezlănţuit brusc stihii înfricoşate mult peste ce ar fi fost de aşteptat. Expunându-şi şeful într-un mod cel puţin imprudent, controversata consilieră arunca în aer „liniştea” publică în care se desfăşuraseră până atunci toate compromisurile şi matrapazlâcurile posibile fără ca asta să o transforme într-o eroină apreciată, ba dimpotrivă. Norii negri apăruţi instantaneu în orizontul frontului politic nu anunţau nimic bun, mai ales pentru o societate obişnuită cu practicile duplicitare şi mare doritoare de „linişte”. Nu ştiu ce curs ar fi luat parcursul societăţii noastre fără acest mărunt episod. Din acel moment, însă, a devenit limpede că timpul menuetului guvernamental ipocrit al ministerelor în care justiţia ducea tava se-ncheiase. E drept, cu preţul unui „război necruţător între palate”. Un război prin politizare în care mercenariatul politic inclusiv gherila postacilor pe fondul unei manipulări mediatice obscene, fără limite şi ruşine, a luat o amploare extrem de păguboasă. În acest context, denigrarea permanentă a Elenei Udrea, excesivă cantitativ şi joasă de tot, calitativ, mă face s-o privesc şi din altă perspectivă; din care şi să vreau, nu pot să nu-i recunosc pragmatismul, stabilitatea şi rezistenţa, calităţi greu de găsit la bravii bărbaţi ai politicii dâmboviţene. Cum unghiul de atac la Udrea, plicticos de previzibil, nu s-a mişcat din punctul anti-Băsescu, cu o muniție marcată de un misoginism descalificant pentru bărbăţia masculilor, viitorul ei politic mai are de oferit surprize.

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , .

Stocurile de ură sunt în scădere, ce ne facem oameni buni? Mişcări cosmice

135 comentarii Add your own

  • 1. Udrea - Ziarul toateBlogurile.ro  |  19 Noiembrie 2010 la 15:06

    […] Udrea Fri Nov 19, 2010 14:54 pm Pe vremea primului lot de consilieri ai preşedintelui Băsescu, prezenţa ei în proximitatea unor personalităţi ca a domnului Pleşu mi se părea aproape o împietate; iar faţă de reţinuta doamnă Săftoiu, o jignire. În afară de dezinvoltura cu care-şi etala fizicul de revistă nu găseam nimic de apreciat. Prea evident preocupată de imagine, degaja frivolitate. […] […]

    Apreciază

  • 2. gabriel  |  19 Noiembrie 2010 la 17:45

    Nora,
    cred c-ai bulversat lumea p-aici… 🙂

    Apreciază

  • 3. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 19:28

    Nora servus! 🙂

    Oare ai calităţi de Cassandră? 🙄

    Înloc de comentariu aduc un articol proaspăt apărut:

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8051680-elena-udrea-preia-controlul-pdl-bucuresti-blaga-isi-consolideaza-pozitia-teritoriu-decalara-razboi.htm

    Apreciază

  • 4. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 19:36

    În toată povestea asta mă irită personajul Gheorghe Falcă.

    Apreciază

  • 5. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 19:43

    Seara bună, prieteni!

    🙂

    Gabriel, fără intenţie 🙄
    …Udrea, poate, nu eu 🙂

    Apreciază

  • 6. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 19:50

    Fini, articolul ăsta e scris ( în ciornă) de vreo două săptămâni. Fără-ndoială că promovarea lui e un demers dezamăgitor, în situaţia în care dosarul insului trenează pe rol.

    Prezentarea mea nu spune neapărat că aş şi alege-o pe Udrea.
    🙂

    Apreciază

  • 7. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 19:54

    Buna seara!

    Nu ma dau dupa cires, si nici nu sunt bulversat cum ar crede Gabriel. Am sa imi spun si eu parerea:
    Auzisem de biletul ros, nu am stiut ca EU ar fi avut vreo legatura. Acum ce cred eu despre EU? Tin sa va spun ca de cativa ani nu urmaresc TV, citesc doar online, dar ca orice roman am si eu o parere. La inceput am fost surprins ca se vorbeste asa de mult de EU, toata iua, e imbracta asa, a zis aia, a facut aia. Romania si turismul, baba si mitraliera, am cautat date de pent, Romania nu este in top 50, in schimb apar vecinii nostri, bulgarii, ungurii chiar si Ucraina. Acum ca nu o fi vina ei, sa ziceam ca s-a zbatut si ea, parerea mea ca fara prea mult folos. Unde vad eu porblema? Romanii sunt problema, am sa si va povestec ceva. Asta vara la festivalul de teatru de la Sibiu am hotarat sa ajung cu masina dupa ce am aflat ca un tren face 7-8 ore, asta daca nu are inarziere. Am zis ca e bine sa stau in afara orasului, aer curat, liniste, chestii trestii. Ajung eu la pensiunea cu pricina, prima noapte toate bune si frumoase, a doua zi au venit un grup de scoleri (clasa a Xa), atunci am realizat ca peretii erau din rigips, auzeam si cand introduceau cheia in usa lor. Nu sunt asa mofturos, oricum ajunsesem dupa 12 nooaptea, s-au linistit si ei cu trantitul usilor dupa ora 2. Seara urmatoare ce sa vezi? ajugem noi inainte de ora 12, afara muzichie, era petrecere, propietarul pensiunii era acolo, ne-a spus ca o sa termine curand. Domnu propietar le pusese copiilor la dispozitie statie, calculator pentru a spori confortul copiilor, deh ei erau mai multi. Am stat doar 10 minute in camera, dupa ce a trecut de ora 12 am sunat la un hotel din Sibiu, spuneau ca aveau camere disponibile, cand am intrebat de liniste au spus ca este o nunta (era sambata) dar la ora 12 se termina. Buun, am luat o mic bagaj si am plecat la hotel. A doua zi am revenit la pensiune sa ne luam tot bagajul, ne-am intalnit cu propitarul, tocmai pleca cu masina, avea o fata cam stalcita, spunea ca abia la 4 au terminat distractia, si-a cerut scuze bla, bla.
    Ce legatura este in ce am zis si EU, nu prea e, problemele turismului nu le poate rezolva o singura persoana. Stati asa! nu inseamna ca o laud. Nu. Parerea mea: dna Udrea a r fi buna de primarita intr-un orasel, la Plescoi sau Baicoi. Eu cred ca pentru a fi minsitru la dezvoltare integrare trebuie sa ai un om sau oama mai capabila, care cunoaste cel putin doua limbi straine, dar…. la Orbani si alti pitpalaci din politica romaneasca EU ni se pare o printesa. Inchei amintitnd ce a spus dl Plesu (daca tot e amintit in postare), eu vreau ceva mai bun, nu ceva mai putin rau.

    Apreciază

  • 8. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 20:12

    Iertare! am scris in graba, greseli cu duiumul, normal ca acel grup a venit, nu au…, si mai sunt, asta e, data viitoare am sa recitesc.

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 20:14

    Creangă, seara bună, interesant comentariu! N-am analizat eficienţa si realizările ei în calitate de ministru, văd lucrurile cam ca şi tine. N-am intenţionat s-o laud în articol, am reamintit şi subliniat nişte lucruri bine cunoscute de toată lumea . De altfel si Băsescu afirmase că n-o vede în post de premier (asa cum avansaseră unii pe care UE „îi înfioară” 🙄 )

    Apreciază

  • 10. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 20:15

    Crengulin, cu asemenea patroni în turism mai avem mult până departe 😉

    Apreciază

  • 11. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 20:30

    Nora,
    Ai reamintit si subliniat ca romanii sunt misogini, eu stiu ca am intrebat de cateva ori cum de nu am avut macar o candidata la presidentie???

    Patronii ca patronii, macar avem de unde alege, sunt multe oferte pe piata, in politica nu prea, ăsta e baiaul cel mare.

    Apreciază

  • 12. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 20:34

    salut & bonsoir,

    este viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiineri !

    legat de articol:

    daca nu ar fi fost biletelul roz ar fi fost altceva care ar fi declansat atit de necesara avalansa in societatea romaneasca….

    in consecinta nu-mi pare rau ca a iesit cu biletelul in cioc…

    dupa biletel stim ce a urmat…omul care a vrut sa reformeze statul roman, sa elimine coruptia a fost subiectul celor mai mari atacuri la adresa unui presedinte de tara..nu cred ca in Europa de dupa WW2 vreun presedinte „s-a bucurat „de asemenea tratament din partea presei asa zise „libere”, din partea oamenilor de afaceri, din partea magistratilor si mai nou din partea politailor….

    biletelul roz a fost doar inceputul..

    povestea continua si azi

    si

    zi de zi aflam cit de adinc de corupta este societatea romaneasca, cit de minjite in hazna sint institutiile statului…

    este meritul lui basescu ca a dezgropat taote aceste gunoaie..
    multora nu le place, multora le place, adica sint de acord,
    dar ma intreb daca pina la urma se va si curata statul roman…si va deveni de talia unui stat occidental spre care, unii din noi, dorim atit de mult sa ajungem…

    Apreciază

  • 13. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 20:38

    Creangă, avem o fereastră până-n 2012 în care s-ar putea produce nişte surprize care să împingă mai la margine actualele partide jucătoare pe scena. Ar putea intra în acţiune Societatea Civilă prin „Romania Curată”. Desi nu am mare încredere nici în asta, ar fi un pas salutar. Dacă rămânem cu aceiasi, e bai, ai dreptate.

    Apreciază

  • 14. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 20:41

    nora, please, fara „Romania curata” ;

    se poate obtine Romania curata altfel, eventual prin asumarea de catre justitie a rolului pe care i-l attribuim noi, cei iubitori de dreptate…

    dar fara alina mungiu pippidi cu tolontan cu lideri de sindicat si alte pramatii…

    din start este compromisa actiunea..
    parerea mea
    🙂

    Apreciază

  • 15. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 20:43

    Salut Skorpion! E vineri, drăguţule, a mai trecut o săptămână 🙂

    Pare-mi-se intrăm într-o altă fază a războiului, Justitia începe să se întremeze, fiecare zi aduce noi şobolani la suprafaţă din canalele politico-economice.

    Apreciază

  • 16. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 20:44

    inca un om se lepeada de basescu:

    oare citi au mai ramas??
    noi astia din gradina, din copac, de pe politeia???
    😛

    http://www.ziare.com/basescu/presedinte/liiceanu-se-leapada-de-basescu-video-1056693

    Apreciază

  • 17. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 20:46

    care justitie, nora???

    inca nu am citit vreo decizie de condamnare,
    procesele treneaza pina la mii de zile…

    dna isi face treaba,
    probabil si diicot,
    dar „misterul” sta tot la alde costiniu, jipa in procent majoritar.

    de mister B mai stii ceva?
    daca il „intilnesti” pe drumurile tale, transmite-i salutarile mele

    Apreciază

  • 18. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 20:47

    Skorpion, sunt şi alţi câţiva oameni acolo de bună calitate. Nu-mi pun speranţa în noua aparitie politică, e bine însă să mai apară si altceva pe lângă partidul lui DD si celelalte…

    Apreciază

  • 19. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 20:51

    Salve Skorpi
    Mai e unul la evz, ii spune M Marian, acum 2 zile scria ceva de genul: regim idiot samd.
    Chair daca nu sunt de acord cu tine nu inseamna ca trebuie sa bat cu pumnul in masa sau sa ridic tonul, eu cred altceva, e buna si supa asta reincalzita, parerea mea. Oare de ce romanii nu au rabdare? Ape tulburi, sper sa se limpezeasca si oamenii sa fie mai rationali, cum vad ca suntem noi aici. Hihi !!

    Apreciază

  • 20. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 20:53

    Skorpion, se apropie momentul în care Băsescu va iesi din prim planul vieţii publice dar va rămâne prin niste acţiuni&realizări care l-au distanţat de linia celor dinainte şi care nu i se pot contesta. Cât de mult vor cântări şi greselile lui în această apreciere rămâne de văzut. Mai important cât de reformat va fi statul român după el.

    Apreciază

  • 21. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 20:56

    Skorpion, dacă negi tot ce s-a făcut în justitie înseamnă că l-ai negat implicit si pe Băsescu si pe Macovei chiar si pe Predoiu…

    Mai sunt bătălii grele până vom avea stat dedrept, dar se mişcă lucrurile, totusi.

    Apreciază

  • 22. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 21:04

    Skorpi,
    Spuneai acum cateva zile de un email cand isi repara Nora calculatorul, despre ce este vorba?

    Apreciază

  • 23. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:06

    Nora,

    am priceput ce ai spus în postare. Întâmplarea face că articolul adus de mine este „la temă” şi aburea.

    Apreciază

  • 24. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 21:10

    Skorpion, oare de ce nu mă miră atitudinea domnului Liiceanu? 🙄

    Apreciază

  • 25. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:10

    Nora,

    ia şi plicul de la mine.
    Salutări Mr. ! 🙂

    Apreciază

  • 26. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 21:10

    Fini, da, si eu m-am mirat de potriveală 🙂

    Apreciază

  • 27. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 21:13

    Skorpion, Fini, multzam! Mă bucur că vă gândiţi la mr. B!
    Sper ca la un moment dat, să revină

    Apreciază

  • 28. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:13

    Pentru că tot am vorbit de plic, mai aduc o scrisoare:

    http://catavencu.ro/neagu-djuvara-ii-scrie-lui-traian-basescu-34847

    Apreciază

  • 29. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 21:15

    Fini, Skorpi, Nora
    Atunci eu pun timbrul, pe plicul spre Mr B.

    Apreciază

  • 30. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 21:19

    m-ati luat tare cit am lipsit…
    🙂

    nu neg (unde am facut asta?) actiunile lui basescu.
    consider ca greselile lui sint < decit actiunile lui pozitive.
    insa greselile lui au fost maximizate, iar meritele minimizate

    de catre cei care nu au avut interes pentru scoaterea mizeriilor la suprafata

    Apreciază

  • 31. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 21:22

    nora 18,

    consider ca o asociatie a la romania curata formata din nora, fini, creanga, teofil, mister b, cetatean, gabriel, mircea, viq, filadel, mihaela, maya, turnofftheglory, andrei etc…

    ar fi fost intr-adevar miraculos de eficient…

    dar cum sa-i aduni pe cei amintiti mai sus?
    :mrgreen:

    Apreciază

  • 32. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 21:22

    TKS, Creangă 🙂

    Fini, subscriu la scrisoarea, târzie, a d-lui Djuvara cu observaţia că poziţionarea lui crin alături de geoană se petrecuse cu suficient timp înainte şi era cunoscută de toată lumea, iar a peneleului faţă de acelasi persona&partid rosu, cu vreo doi ani în urmă cel puţin! Dar tot e bine că a scris….

    Apreciază

  • 33. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 21:22

    nora, fini, creanga,

    iar eu o voi face pe postasul
    🙂

    Apreciază

  • 34. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 21:25

    Fini,
    Buna scrisoare, am transmis-o si pe Politeia.

    Apreciază

  • 35. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 21:25

    …Si cu voia d-tră ultimul pe listă, Skorpion… 🙂

    Bun punct de vedere, poate apare un tea-party, o fundaţie, asociaţie, ceva, în care să intre tineri, mai ales, inclusiv bloggeri.

    Apreciază

  • 36. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 21:27

    stii, ca sintagma „si cu voia dvs, ultimul pe lista..” imi provoaca si azi fiori??!!

    acum..ssssssssshht, citesc scrisoarea lui Djuvara
    🙂

    Apreciază

  • 37. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:27

    Am aflat de concertul Marizei cu ajutorul blogului Vaca verde.

    http://vacafoarteverde.blogspot.com/2010/11/despre-concert-la-rece.html

    Iată un bun motiv pentru a asculta clipuri pe care nu le-am mai adus în Grădină. Încep mai devreme pentru că voi posta Mariza de-a lungul întregii seri.

    MARIZA la Jocurile Olimpice de la Atena

    Apreciază

  • 38. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 21:28

    Skopri,
    Cand eram mic postasul insemna ala care paraste: Te zic!!! si ce? vrei un timbru sau ce? Cam asa vorbeam noi, alte vremuri. 😀

    Apreciază

  • 39. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 21:29

    Fini, bună idee! 😀

    Apreciază

  • 40. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 21:31

    Fini,
    Crengulina a fost la concert, daca nu m-ai intrebat nu am zis nimic.

    Apreciază

  • 41. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:33

    O Mariza veselă pentru moment de dezice de fado.

    Apreciază

  • 42. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:35

    Creangă,

    şi cum i-a plăcut concertul?

    Apreciază

  • 43. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 21:36

    dragutza si naiva scrisoarea lui N.Djuvara.

    de la faptul ca crin ar fi meritat sa prinda turul II ,

    la faptul ca in 9 luni si 1/2 nu s-a facut nimic

    pina la

    Ţineţi-vă de cuvînt, dezlănţuiţi Justiţia împotriva celor învinuiţi de crime politice.

    Inseamna ca si lui Djuvara ii scapa multe chestii, nu intelege ca basescu nu este atotputernic, ci doar dictator, sic,
    :mrgreen:

    ca este tinut in lanturile constitutionale…
    ca nu se poate baga in CSM, in parlament, etc……ca reteaua caracatitzei politruci-oameni de afaceri-magistrati-politisti intrece chiar orice imaginatie

    si

    ca ce s-a stricat in fibra omului in 45 de ani de comunism, s-a „desavirsit” in mare in 20 de ani postdecembristi

    nu poate fi eliminat in 9.5 luni, ci poate in vreo 2 generatii….

    Apreciază

  • 44. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:36

    Apreciază

  • 45. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 21:39

    Fini,
    A spus ca a fost de vis, oricum ei ii placea dinainte Mariza, cumparase bilete cu 2 luni inainte

    Apreciază

  • 46. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 21:39

    fini,

    abia acum la no. 44 m-am prins cine este Mariza, asa ca m-am apucat s-o ascult…

    imi place
    🙂

    Apreciază

  • 47. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 21:39

    Skorpion, cam asa stau lucrurile

    Apreciază

  • 48. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:41

    Djuvara este vădit dezamăgit de atitudinea Crinului. Adevăratul andrisant nu este Băsescu ci Crin.

    Apreciază

  • 49. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 21:43

    fini,

    oare? posibil ca adrisantul sa fie crin.

    oricum surprinderea mea a fost mare atunci cind am aflat ca djuvara il sprina pe crin.
    deh, si oamenii inteligenti se mai inseala, nu???

    Apreciază

  • 50. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:43

    Creangă,

    din punctul ăsta de vedere ferice de voi că locuiţi în Bucureşti.

    Apreciază

  • 51. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 21:44

    Unde o fi Gabriel, el se astepta la ceva scantei.

    Apreciază

  • 52. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:47

    Skorpi,

    pe mine nu m-a surprins. El este liberal, după cum spune, de generaţii. Oare Crin este prima secătură din istoria liberalilor?

    Ascultă Mariza, este una din slăbiciunile mele. Poate o să-ţi placă şi ţie.

    Apreciază

  • 53. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 21:48

    ascult, fini, ascult,

    am descoperit-o in urma cu citeva luni si nu-i exclus ca tot gratie tie, aici in gradina…

    Apreciază

  • 54. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:48

    Apreciază

  • 55. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 21:48

    Fini,
    S-ar fi dus si daca ar fi cantat la Timisoara sau Budapesta, locul nu prea conteaza, as fi mers si eu daca eram in zona.

    Apreciază

  • 56. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:52

    Mariza fadista.

    În clipele de linişte sau de nelinişte face bine dacă o asculţi pe Mariza fadista.

    Apreciază

  • 57. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 21:52

    se pronunta Maritza???

    Apreciază

  • 58. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:53

    Apreciază

  • 59. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 21:54

    E numai cântec, Mariza,e grozavă 🙂

    Apreciază

  • 61. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 21:56

    Creangă, drăguţ! 🙂

    Apreciază

  • 62. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:56

    Apreciază

  • 63. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 21:58

    Fini,
    O impresie, Crengulina a spus ca isi iubeste foarte mult tara, vorbea despre Portugalia cu atata pasiune si dragoste. Oare ai auzit de Madeira?

    Apreciază

  • 64. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 21:59

    Skorpi,

    se pronunţă cum se scrie, sigur nu cu „ţ”. Alma ştie, o s-o întreb.

    Apreciază

  • 65. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 21:59

    cine-i crengulina, creanga???

    Apreciază

  • 66. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 22:00

    fini,

    aha,

    adica MARIZA ca de la ZARAZA, nu???

    Apreciază

  • 67. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 22:05

    Madeira? Vinuri buuune. Mniam, mniam.
    Totuşi Porto este cel divin.

    Apreciază

  • 68. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 22:05

    Skorpi,
    Crengulina este sotia lui Crengulin.

    Ce spuneai de emailul ala?

    Apreciază

  • 69. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 22:06

    Unul din cele mai frumoase fadouri ale ei este:

    Apreciază

  • 70. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 22:07

    crengulin are sotie portugheza???
    super!

    despre email: mai tii minte data??
    tone de emailuri vin si pleaca de la mine, trebuie sa-mi aduc aminte de context, despre ce este vorba…

    Apreciază

  • 71. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 22:09

    Fini,
    Noi acolo am redescoperit-o pe Mariza, n-am umblat la beute, insa am adus o sticla de vin pentru cumnat. Sa vezi ce noroc, Funchal aniversa 500 de ani cand am ajuns noi acolo.

    Apreciază

  • 72. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 22:11

    Vin şi eu cu Andrei Pleşu:

    Apreciază

  • 73. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 22:12

    Skorpi,
    Cengulina e cat se poate de romanca, de unde ai tras concluzia ca este portugheza?

    Cand a avut Nora stricat calculatorul, tu ai spus de ceva email, de unde sa stiu eu ce ai vrut sa spui???

    Apreciază

  • 74. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 22:14

    Apreciază

  • 75. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 22:15

    Apreciază

  • 76. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 22:19

    Asta cu tigaia Danei e antologică! Biata Dana, am urmărit-o de vreo două ori fără sonor, avea o expresie si o gesticulaţie fioroase, de-adreptul 😆

    Apreciază

  • 77. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 22:19

    Creangă,

    tu umbli ca banu’ ăl rău!
    Acolo ce-ai văzut? Ştiu răspunsul : munţi, dealuri, păduri…

    L-ai zărit şi pe Columb?

    Apreciază

  • 78. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 22:24

    creanga
    mii de scuze
    😦

    Apreciază

  • 79. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 22:27

    Fini,
    Nu prea aveau paduri, niste chestii de arbusti. Au avut spectacol pentru aniversarea celor 500 de ani, cum crezi ca am aflat,?eram pe catamaran sa vedem delfinii si balenele si pac avioane de vanatoare, ghida ne-a spus ca in acea zi se serbeaza 500 de ani de la infintarea orasului. Seara au defilat prin oras masini de epoca si in costume de la 1500 pana in zilele noastre. De Columb nu am dat, ii ramasese doar oul. Aaa, am vazut papamobilul.

    Apreciază

  • 80. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 22:29

    Alta:

    Apreciază

  • 81. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 22:31

    Funchal este „capitala” insulei mari?

    Apreciază

  • 82. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 22:37

    Fini,
    Îhî

    Apreciază

  • 83. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 22:41

    Fini 69, delicat, sensibil, pasionat 🙂

    Apreciază

  • 84. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 22:46

    7 minute si 29 secunde de incintare.

    priviti chipurile oamenilor,

    o idee excelenta:

    http://www.youtube.com/watch_popup?v=NLjuGPBusxs&vq=medium

    Apreciază

  • 85. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 22:48

    ma uit/ ascult a doua oara

    🙂

    Apreciază

  • 86. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 22:59

    Skorpi,

    uite, dacă asculţi aici se aude cum se pronunţă Mariza

    Apreciază

  • 87. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 23:05

    Skorpion, TKS, o surpriză care oriunde se petrece are un efect de excepţie! Am mai văzut două episoade de acest fel aduse de Angel acum câteva săptămâni, unul într-un market, tot din Spania, celălalt într-un aeroport. Ăsta adus de tine e şi mai cuprinzător 🙂

    Apreciază

  • 88. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 23:07

    Skorpi, ce ne-ai adus tu este un experiment . S-a făcut şi la noi:

    http://www.youtube.com/results?search_query=stradivarius++la+metrou&aq=f

    Apreciază

  • 89. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 23:08

    danke, fini,
    este clar! ZZZZ

    nora,

    pe mine ma impresioneaza asemenea evenimente,
    un fel de solidaritate in placerea de a asculta impreuna…

    vezi ca pentru citeva minute oamenii care asculta sint rupti de orice grija banala si asculta cu incintare..

    unii chiar pling de placere (vezi chiar la final)

    http://www.youtube.com/watch_popup?v=NLjuGPBusxs&vq=medium

    Apreciază

  • 90. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 23:08

    Apreciază

  • 91. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 23:12

    am gresit linkul, dar l-am si pierdut intre timp….

    🙂

    Apreciază

  • 92. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 23:16

    Revin la Mariza.

    Mariza şi rockul :

    Apreciază

  • 93. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 23:28

    Daca tot m+a intrebat Fini de Madeira, ca nu vreau sa par ca ma laud.
    Nu aveau paduri dar aveau o gramada de flori, streliţia este la fel de banala ca musetelul. Nu prea le am eu cu povestitul, poate o sa ii trimit Norei pe email link cu poze de acolo. Am ajuns si pe o alta insula,se numeste Porto anto, doi munti si o plaja, dar nu orice plaja. Fini cu Mariza, eu cu povesti, hai skorp torni in pahare?
    Un lucru stiu sigur, o sa mai aung pe acolo.

    Apreciază

  • 94. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 23:29

    Skorpion, as dori cât maimulte astfel de experimente si la noi.
    Festivalul de Teatru de la Sibiu a introdus ceva experimente, legate nu de spectacole muzicale, operă, ci de piese în stil neconvenţional jucate în cele mai neasteptate locuri…

    Apreciază

  • 95. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 23:30

    Creangă, interesanta relatare 🙂

    Apreciază

  • 96. noradamian  |  19 Noiembrie 2010 la 23:33

    Fini, Mariza înnobilează rockul, îi dă altfel de suflu 🙂

    Apreciază

  • 97. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 23:37

    Creangă,

    încearcă şi Canarele. Sunt minunate.

    Apreciază

  • 98. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 23:41

    Nora,

    Mariza are o paletă interpretativă foarte largă. Cântă fado, muzică din folclorul portughez şi cel al Capului Verde, trece la rock şi ai să vezi după miezul nopţii cântă bine şi jazz.

    Apreciază

  • 99. skorpion  |  19 Noiembrie 2010 la 23:46

    nora, nu am stiut ca si la sibiu au inceput.
    foarte frumos….

    fini,
    imi place mariZa cu fado sau muzica portugheza…

    Apreciază

  • 100. Creanga  |  19 Noiembrie 2010 la 23:51

    Suta.
    Am sa incerc si Canarele, dupa Pacific.

    Apreciază

  • 101. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 23:55

    Apreciază

  • 102. Fini  |  19 Noiembrie 2010 la 23:56

    Creangă,

    Hawai sau Bora-Bora?

    Apreciază

  • 103. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 00:00

    Apreciază

  • 104. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 00:01

    Apreciază

  • 105. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 00:03

    Apreciază

  • 106. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 00:05

    NOAPTE BUNĂ tuturor! 🙂

    Apreciază

  • 107. skorpion  |  20 Noiembrie 2010 la 00:07

    noapte buna, fini,

    oapte buna, all

    Apreciază

  • 108. noradamian  |  20 Noiembrie 2010 la 00:08

    Fini, orice cântă Mariza devine ceva special, deosebit 🙂

    Apreciază

  • 109. Creanga  |  20 Noiembrie 2010 la 00:08

    Noapte buna Fini
    Sorry ca ti-am luat suta, vreau sa ajung primul la Papeti nu in Havai.

    Apreciază

  • 110. noradamian  |  20 Noiembrie 2010 la 00:10

    Fini, TKS!
    Skorpion, Creangă,
    prieteni,

    Noapte bună

    🙂

    Apreciază

  • 111. Creanga  |  20 Noiembrie 2010 la 00:20

    Noapte bunicica Nora & Skorpi
    Azi e deja maine.

    Apreciază

  • 112. skorpion  |  20 Noiembrie 2010 la 00:26

    de citit, chiar daca unele chestii le stim deja…

    http://www.romanialibera.ro/opinii/interviuri/djuvara-romania-a-ramas-in-urma-si-fiindca-e-ortodoxa-206469.html

    Apreciază

  • 113. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 00:35

    Creangă,

    unde vine Papeti? 🙄

    Poate aici?

    Apreciază

  • 114. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 00:38

    Papetti ăsta scrie muzică pentru bezne.

    Apreciază

  • 115. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 00:40

    Apreciază

  • 116. Creanga  |  20 Noiembrie 2010 la 00:46

    Papeti(Papeete) esti in Polinezia Francezî ca şî Bora Bora.

    Apreciază

  • 117. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 00:47

    Gata!

    Apreciază

  • 118. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 00:50

    ok ! M-am luminat.

    La Morpheu cu mini!

    Apreciază

  • 119. Creanga  |  20 Noiembrie 2010 la 00:54

    Noapti bunî Fini, azi deja îi mâini

    Apreciază

  • 120. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 01:02

    Acuma văzui, la mini plouă-n duşmănie. Pic! Pic de somn.
    Mâini e azi NEAŢA!

    Somn uşor!

    Apreciază

  • 121. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 09:33

    Neaţa ! 🙂

    Apreciază

  • 122. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 09:36

    Apreciază

  • 123. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 09:42

    Nora,

    să ai o zi faină! 🙂

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/iris-in-concert-gratuit-la-sibiu-913026.html

    Apreciază

  • 124. skorpion  |  20 Noiembrie 2010 la 10:14

    o abordare corecta:

    http://www.dilemaveche.ro/sectiune/situatiunea/articol/o-scrisoare-autenticitate

    Apreciază

  • 125. skorpion  |  20 Noiembrie 2010 la 11:31

    – Docteur, je suis très inquiet. Votre diagnostic n’est pas le même que celui de votre confrère !

    – Je sais. C’est toujours comme ça, mais l’autopsie prouvera que j’avais raison…

    :mrgreen:

    Apreciază

  • 126. noradamian  |  20 Noiembrie 2010 la 11:37

    Ziua bună! 🙂

    Fini, faine idei de ţoale, urmează numai să ne decidem ce alegem…
    🙂
    Atractiv spectacolul de la Gong, se vede că şi pentru multi alţii de vreme ce nu mi sunt bilete

    Apreciază

  • 127. noradamian  |  20 Noiembrie 2010 la 11:40

    Skorpion, corect, subscriu în totalitate la cele (bine) scrise de dl. Pleşu pe tema autenticităţii

    Da, bună promisiune din partea doctorului 🙂

    Apreciază

  • 128. noradamian  |  20 Noiembrie 2010 la 11:43

    E o zi superbă pe aici, sper că şi pe la voi,
    numai bună de plimbare

    🙂

    Apreciază

  • 129. skorpion  |  20 Noiembrie 2010 la 11:48

    aici a disparut soarele..

    s-o fi mutat la tine, nora
    🙂

    Apreciază

  • 130. noradamian  |  20 Noiembrie 2010 la 11:57

    Skorpion, Yeees!
    …Chiar ies un pic, să mă-nsoresc 🙂

    Apreciază

  • 131. Fini  |  20 Noiembrie 2010 la 13:08

    Citire plăcută!

    http://www.dilemaveche.ro/sectiune/editoriale-opinii/articol/ni-te-intilniri

    Aici a plouat astă noapte , a răpăit. Acuma e un sore îmbietor. Vreme cu năbădăi.

    Apreciază

  • 132. skorpion  |  20 Noiembrie 2010 la 16:02

    Nora,

    da-mi soarele inapoi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Apreciază

  • 133. Galeata cu pixeli  |  20 Noiembrie 2010 la 16:15

    E de apreciat pragmatismul si taria acestei femei. In orice caz, daca isi pune mintea, isi creste mustata si favoriti mai repede decat Crin si Victor. 🙂

    Apreciază

  • 134. noradamian  |  20 Noiembrie 2010 la 16:38

    Salut, again!

    Fini, îmi place Cristi Ghinea
    🙂
    Skorpion, cu drag, dar parcă se arată şi pe aici nişte norişori
    🙂

    Gcpixeli, evident i-ar face KO, sub învelişul ei feminin de supersex-simbol politic pare a se ascunde un bărbat. Asta privind spre partea ei de admirat. Nu că n-ar avea si o alta dar atacul la adresa ei fiind disproporţionat în raport cu ceea ce ar fi în mod normal, de criticat, e nevoie de un echilibru… 🙂

    Apreciază

  • 135. noradamian  |  20 Noiembrie 2010 la 16:39

    Postare nouă

    Apreciază

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nora Damian Facebook nora.damian@gmail.com

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 882,599 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 2.287 de urmăritori

Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Add to Google

Member of The Internet Defense League

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 882,599 hits
Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Feeds


