Nereguli de punctuaţie

27 Ianuarie 2011 at 16:13 137 comentarii

Logica interioară a unui destin de ţară, de neam, se supune altor reguli decât ale jocurilor de imagine şi strategiilor de laborator. Totuşi, asta nu-nseamnă că manevrele oculte n-au rolul lor în desfășurarea lucrurilor. Mai devreme sau mai târziu, indiferent de importanţa care li se atribuie, decidenţi ori păpuşari se dovedesc a fi piese pe tabla unui joc pe care îşi imaginează, doar, că-l controlează. Înregimentarea într-o alianţă-cartel, de pildă, a segmentelor politice care se tem să nu scape din gheare ţara ca o pradă, posibil să împingă țara în altă parte decât socotesc proiectanţii săi. E greu de imaginat ce scenarist ar fi putut ticlui o descalificare mai rapidă a noului cartel decât valul de minerisme culminând cu ieşirea din bârlog, ca dintr-un imperiu subpământean, a unui regiment de troglodiţi, mâncători cu polonicul din cazanul bugetului! Tonele de dosare puse la conservare,  rezerviștii revoluţionari, presa, cărţile, filmele pe subiectul decembrie ’89, tocșourile, n-au zdruncinat încrederea boborului în armata lor aşa cum au reuşit s-o facă ei înşişi. După mai mult de două decenii în care s-au ascuns într-o falsă imagine, acum sunt nevoiți să-și schimbe măștile. Ce-i de așteptat? Nimic bun! Ei nu pot ieși din matriță: pot doar să continue luând-o de la capăt.

Cum tot nu s-a dovedit cine a tras în noi după 22, am aflat, cel puţin, pe unde mai sunt, cum o duc, şi cine i-a răsplătit din greu. Şi, mai ales, cine le sunt purtătorii de steaguri şi lozinci. În această înlănţuire descifrabilă, de fapte și interese, respingerea de către CCR a propunerilor pentru CSM (făcute de senat cu grabă şi intenţia vădită de a recupera poziţii în justiţie spre folosul castei) ar putea fi ori punctul de inflexiune, ori punct şi de la capăt. Fie cotitura statului spre un destin de „drept”, fie drumul care o ia mereu, inutil, de la capăt! Din păcate, semnele au fost puse, rolurile distribuite. Neregulile de punctuaţie, oficializate. Siguranţa ipocrit agresivă e pe cale de a câștiga. În ciuda manevrelor fără capăt, însă, cartelul nu poate pune capăt și libertății de a gândi.

Entry filed under: 7301634, Vedere în infraverde. Tags: , , , .

Alice vrea la revoluţie Modele politice de patrimoniu intelectual

137 comentarii Add your own

  • 1. skorpion  |  27 Ianuarie 2011 la 17:31

    salut,

    sint in fuga….revin diseara, maybe.

    iata un presedinte inteligent, foarte spontan, acid pe acoluri, dar alaturi de tara lui…

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8245846-traian-basescu-catre-parlamentar-rus-rog-notati-romania-nu-are-niciun-fel-experienta-anexarea-altor-state.htm

    probabil ca pentru unii sint un pupinbasist.
    🙂

    asta este!

    Apreciază

  • 2. Nea  |  27 Ianuarie 2011 la 17:56

    Uitati aici niste oameni liberi, nici păpuşari, nici păpuşi.
    Fiecare secundă e o încântare, poţi sacrifica cu folos o emisiune la irealitatea sau antene ca să vezi filmuletul.

    http://ciprianmuntele.ro/?p=1497

    Apreciază

  • 3. Galeata cu pixeli  |  27 Ianuarie 2011 la 18:12

    Toate aceste constructii bazate pe minciuna si pe nefirescul unui parcurs fortat, ca si comunismul de pilda, se vor prabusi sub propria lor nebunie. Asta e, poate ca dureaza cateva generatii, dar tot se intampla.

    Apreciază

  • 4. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 19:13

    „…eliberatoare de drum: libertatea minţii noastre”.
    *
    Te unduieşti printre punctele de inflexiune- între optimism şi… libertatea gândului îndoielnic- cu aceeaşi dezinvoltură artistică, provocatoare, iscoditoare, ascendentă.
    Faci ce faci şi tot atingi punctele nevralgice ale minţii prefăcuţilor, până se simte cum îi loveşti în moalele capului, le scoţi probe prezentabile, iar la punctul ochit laşi semne… de punc(tua)ţie.

    Mintea prefăcuţilor din inerţia socio-patologică post-Ceaşcă, de căpătuială prin succesiunea eşalonului pregătit… în bloc-starturile revoluţionarilor închipuiţi, s-a dovedit fructificabilă în sânul leprozeriei partidului preistoric, uniform, unic, roşu de mânie proletară şi însângerare de luptă cu muniţia de război reformată din supradozele de îndoctrinare a dobitoacelor disponiblile.

    În paranteză fie spus, baţi -din scoarţă-n cerebel- punctele de vedenii ale închipuiţilor dotaţi cu mintea mai slobodă decât îşi însuşeşte restul lumii „libertatea minţii noastre”. (În altă paranteză, aş zice că mai batem iapa slobodă, să pricepem înţărcarea libertăţii). Dacă ne referim la o altă neregulă de punctuaţie-linia de dialog- vom regăsi sensul consensului, emanat dintr-o minte superdotată cu un punct de vedere unilateral, fardat prin spoială stridentă cu reguli de conduită rămase în sângele moştenit de culoarea unicităţii:

    -„ să punem umărul… numai la şaua mea!”;
    -„să negociem… respectând numai ideile mele unice!”;
    -„să ţinem cont de partenerii sociali… tot ai noştri, măi dragă!”;
    -„ să respectăm constituţia şi alegerile… după numele câştigătorului suspendat, după toane sau regula neregulilor neconvenabile!”;
    -„ să vedem salvarea… numai în frontul de ambulanţă naţională!”;
    -„ să respectăm onoarea şi demnitatea… servitorilor noştri de nădejde!”
    -„să vedem adevărul despre sângele vărsat de criminali… în justiţia consensului iluzonist de crimă şi pedeapsă, garantate de constituţie, măi animalule!”

    PS.
    Aşa-mi vine câteodată libertatea să mă adresez mulţiimii fariseilor, scăldaţi şi unşi în democraţia parvenitismului, cu semnul exclamării şi să-i bag în puncte-puncte.

    Apreciază

  • 5. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 20:05

    Lui Nuşinică i-a intrat la rupere frica în oasele de pe lângă rotula din zona ventriculară a cardului „Visa la răscruce de vânturi”.
    După radiografie se vede cum a rupt-o la fuga de justiţie… cu picoarele altuia, după ce l-a măncat în al doilea meta(s)carpian.
    Dormi liniştit, doctorii şi judecata de apoi veghează cu somnifere!

    Apreciază

  • 6. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 20:08

    Seara bună 🙂

    Skorpion, da, libertatea minţii se potriveste cu limbajul articulat, nu cu zgomotele postacilor, huiduielile politrucilor, bruiajul mediei cumpărate politic

    Apreciază

  • 7. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 20:09

    Băşcăliosul, cu cât mai reprobabile manifestările asa cum s-au văzut, cu atât se face mai mult uz de expresiile standard pomenite de tine. E tot mai dificil să foloseşti o serie de cuvinte atât de mult le-au devalorizat spoitorii de democraţie 😉

    Apreciază

  • 8. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 20:11

    Bsk, nusinică e gata să-şi puie la bătaie averea, îţi dai seama ce provocare e asta pentru onorabilii corupţi din diverse structuri? 😆

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 20:13

    Gcpixeli, sigur, doar că sperăm şi la contribuţia constientă a cât mai multor compatrioţi 🙂

    Apreciază

  • 10. Nea  |  27 Ianuarie 2011 la 20:21

    Iar offtopic şi nu prea:
    http://ro.wikisource.org/wiki/Amintiri_literare_%28Ion_Luca_Caragiale%29

    Apreciază

  • 11. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 20:23

    Averea pusă în bătaie de joc, cântec şi voie bună, cu ajutorul judecătorilor care stau cu dreptatea lor în puncte-puncte de suspans.

    Apreciază

  • 12. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 20:25

    Nea, 2, multzam, am văzut o bucăţică, încântător, parcă şi recunosc niste locuri de acolo 🙂

    Apreciază

  • 13. dictaturajustitiei  |  27 Ianuarie 2011 la 20:30

    Dragii mei, bună seara!

    Pentru cei care au fost alături de mine cu gândul , întâi şi întâi, să vă spun de ce am fost chemată la poliţie.

    1. Să dau o declaraţie scrisă în care să arăt cum am intrat în posesia înscrisurilor oficiale pe care le-am postat pe blogul meu.
    2. Dacă îmi asum paternitatea postărilor ce apar pe blogul meu.

    Cum am fost fericită, de faptul că poliţia din oraş îmi citeşte blogul personal, am recunoscut.

    Pretextul, ca să dau declaraţia, a fost faptul că un coleg a făcut o plângere la poliţie pentru că postasem , din greşeală , o filă unde apărea CNP-ul său. Colegul m-a rugat să şterg acel document ceea ce am făcut imediat ce m-a rugat. Colegul , se pare, că a dat o declaraţie în care a scris că ştersesem documentul cu pricina! Vreau să scriu mai amănunţit într-o postare pe care o voi numi : ,, Duios, Poliţia trecea ….. la represalii?,,

    Apreciază

  • 14. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 20:32

    Băscăliosul, da, si asta va mai dura un timp, până nucleul de troglodiţi, din aceeaşi familie, parcă, cu „eroii” de grotă ai armatei, mai ocupă niste pozitii de putere în sistemul judiciar, 🙄

    Apreciază

  • 15. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 20:35

    DJ, salut 🙂 E bun si blogul într-un caz ca ăsta 🙂 Potrivit titlu, dar sper să n-ajungă până acolo

    Apreciază

  • 16. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 20:40

    Nea, plăcută surpriză amintirile lui Cincinat Pavelescu. O pagină strălucitoare şi plină de viaţă în care parcă-i vezi şi-i auzi si ai tot vrea să-i vezi si să-i auzi:
    „În seri neuitate, marele Caragiale a fost o fântână luminoasă, care nu se mai sfârşea, de argumente irefutabile, de poezie întraripată, de logică strânsă şi de inspiraţie sclipitoare. Supremul lui argument, care a înfrânt ripostele adversarilor, a fost simplu: nu mă interesează în artă decât talentul. Spre marea satisfacţie a lui Ion Caragiale, am rimat, într-o seară, miezul discuţiei cu învingătorul său argument:
    Te miri cum este cu putinţă
    Să vezi pe critici că se ceartă:
    Când pentru arta cu tendinţă.
    Când pentru arta pentru arta!
    Şi-n vrajba lor înflăcărată
    Să nu-i auzi nici un moment,
    Vorbind de arta-adevărată,
    Adică arta… cu talent!

    Apreciază

  • 17. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 20:43

    DJ,
    Şedinţele de judecată şi documentele din dosare nu au – de regulă- caracter secret, or, în lipsa unei interdicţii exprese, înscrisurile sunt publice, adică miliţienii care te deranjează nu vor avea altceva decât să… ţi-o publice.

    Apreciază

  • 18. dictaturajustitiei  |  27 Ianuarie 2011 la 20:43

    Nu ştiu ce să cred. Am o plângere penală împotriva unui prim-procuror din Văleni şi au încercat să mă sperie în vară, când am fost amendată cu 1000 lei pentru că am recuzat un judecător.

    Apreciază

  • 19. dictaturajustitiei  |  27 Ianuarie 2011 la 20:48

    Băşcăliosule,

    Am întrebat în mod expres avocatul iar documentele mi-au fost date de către justiţie.
    I-am spus şi eu poliţistului acelaşi lucru.

    Apreciază

  • 20. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 20:50

    Motivul sună ca-n codru.
    Să înţeleg că ai achitat amenda fără să o conteşti?
    Dacă da, chiar ai lăsat să se vadă cât de uşor te laşi intimidată .

    Apreciază

  • 21. Nea  |  27 Ianuarie 2011 la 21:01

    Dictatura justiţiei, felicitări pentru curaj.
    Dar eu mă ghidez după alt principiu: nu există proces câştigat. Chiar dacă ţi se dă câştig de cauză, e puţin probabil să-ţi recuperezi timpul, banii şi nervii pierduţi. Dar dacă miza este mare, ţine-te tare şi dă-le la cap cu legea.

    Apreciază

  • 22. dictaturajustitiei  |  27 Ianuarie 2011 la 21:02

    Doamne ,iartă -mă !,
    Am contestat-o. Contestaţia a judecat-o tot respectiva judecătoare , cea care mi-a dat amenda. Mi-a datamenda pentru că am fost ireverenţioasă, nu aveam cum pentru că am făcut recuzarea în scris..
    Am plătit amenda, mi-a plătit-o de fapt fiul meu pentru eu pierd lunar 700 lei şi nu aveam de unde lua banii.

    . Am să-i fac şi respectivei judecătoare plângere penală.
    Este singura soluţie. Şi să ajung la CEDO.

    Apreciază

  • 23. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 21:03

    Există posibilitatea amendării pentru abuz de drept procesual (introducererea unor cereri cu rea-credinţă, vădit neîntemeiate), dar reaua-credinţă trebuie dovedită (constatată, motivată) şi nu-i totuna cu necunoaşterea sau greşeala, cazuri în care avem de-a face de fapt cu abuzul judecătorului.
    Bănuiesc că ai invocat un motiv de revocare inexistent în codul de procedură, dar asta nu înseamnă neapărat abuz.

    Apreciază

  • 24. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 21:06

    Aha, ai fost ireverenţioasă cu cererea de recuzare. 🙂
    E tot ca-n codru.

    Apreciază

  • 25. dictaturajustitiei  |  27 Ianuarie 2011 la 21:16

    Băşcăliosule,

    Am recuzat judecătorul respectiv pentru că mai avusesem un proces judecat de el , nu mă lăsase să vorbesc şi când am intrat în posesia unor copii ale documentelor apăreau ştersături, fals material plus tot felul de minciuni şi ca urmare la timpul respectiv aveam o plângere penală împotriva lui.

    Procesele mele iniţiale sunt împotriva unor foşti prefecţi şi funcţionari ai statului, membrii ai PNL-ului. Plângerile mele penale stăteau neînregistrate şi le-ar fi făcut pierdute dacă nu aş fi bombardat toate instituţiile statului cu petiţii. Bănuiesc şi cine este personajul politic, membru al Parlamentului , care a făcut traficul de influenţă. Nu am probe şi de aceea nu scriu şi nu vorbesc. discut numai când am probe scrise.

    Nea, nu există nicio miză materială. Doar demnitatea mea.

    Bani pierd puţini, timpul îmi este însă ocupat .

    Apreciază

  • 26. dictaturajustitiei  |  27 Ianuarie 2011 la 21:22

    Băşcăliosule,

    Procesul era cred că pe 26 iunie 2010, cererea mea de recuzare am depus-o pe 18 iunie 2010, şi un alt motiv pentru care am fost amendată, două au fost motivele, a fost acela că eu TERGIVERSEZ în mod ilegal procesul! Cam asta era ideea. Judecarea cererii mele de recuzare s-a făcut pe 23 iunie adică cu TREI ZILE ÎNAINTE de proces. Eu cu logica mea de profesor de matematică mă crucesc de câte ori primesc o motivare.

    Apreciază

  • 27. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 21:24

    DJ,
    Când apari „pe piaţă” cu o astfel de plângere penală, automat te ştie tot târgul de robe- de la judecătorie, până la curtea de apel din teritoriu- şi ţi-i faci prieteni de chioşc, pe viaţă.
    Poţi rupe gura târgului numai cu un judecător sfâşiat.

    Apreciază

  • 28. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 21:29

    Buna seara gradina si gradinari. 🙂

    Apreciază

  • 29. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 21:31

    E normal ca cererea de recuzarea să se soluţioneze înainte de termnul de judecată şi nu are nicio relevanţă numărul de zile precedente.
    Ceva mişcări recidiviste ai avut la activ.
    Eu te sfătuiesc să te consolezi cu amenda. 🙂

    Apreciază

  • 30. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 21:32

    Ma gandesc sa postez cateva fragmente dintr-o opera rossiniana rar prezentata, Zelmira, intr-o distributie absolut exceptionala: Kate Aldrich, Juan Diego Florez, Gregory Kunde.

    Apreciază

  • 31. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 21:32

    Apreciază

  • 32. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 21:37

    Apreciază

  • 33. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 21:40

    Clemy, servus! Ce idee faină! Mă bucur 🙂

    Apreciază

  • 34. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 21:45

    @nora, salut, sper sa va placa.
    Cateva cuvinte despre subiect: regele Azor este victima unei lovituri de palat. Toata lumea il crede mort, iar in absenta ginerului regelui, printul troian Ilo, varul regelui, autorul loviturii de palat, este incoronat iar Zelmira, fiica regelui este acuzata ca si-a omorat tatal. Dar regele a fost doar ranit si este ascuns de Zelmira care il hraneste cu propriul ei lapte. Intors dela razboi Ilo afla cu stupoare ca socrul a fost ucis de sotia lui dar in momentul in care Zelmira este condamanata la moarte si trimisa la esafod, Azor, regele detronat apare si dreptatea este restaurata.

    Apreciază

  • 35. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 21:51

    Apreciază

  • 36. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 21:55

    E un subiect adaptat realităţii teveromâneşti.
    Unde-i Azor se află musai şi Grivei. Avem şi deosebiri: la noi, muşcătura de palat se numeşte suspendare, iar rănile şi le ling 322 de lătrători cu probleme de dresaj.

    Apreciază

  • 37. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 21:58

    @bascaliosul, salut. Ponta mai are putin si turbeaza. Nu mai traieste Caragiale ca ar fi avut ce scrie.

    Apreciază

  • 38. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 21:59

    Clemy, puternic subiect, interpreţi la înălţime! Pe JDF îl stim dar si „Zelmira” şi regele sunt remarcabili 🙂

    Apreciază

  • 39. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 22:02

    Apreciază

  • 40. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 22:03

    Bsk. Clemy, da, încântat ar fi fost Caragiale să aibe asemenea modele unicat de personaje scelerate pe care le-ar fi făcut cel puţin la fel de „nemuritoare” ca pe farfuridi, tipătescu, etc 😆

    Apreciază

  • 41. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 22:04

    @nora, montarea a fost facuta la Pesaro in timpul festivalului Rossini de acum cativa ani. O distributie remarcabila. Iar belcantoul, Rossini in special, nu rezista scenic fara interpreti de exceptie. Ma bucur ca iti place. Si o sa mai vin si cu alte raritati muzicale in viitorul nu prea indepartat.

    Apreciază

  • 42. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 22:09

    Apreciază

  • 43. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 22:10

    Salut, Clemy!
    Am avut în parlamentul suspensorilor doi supraveghetori de haită reprezentativă: Teodor şi Alexandru Eutanasiu.
    În mandatul actual, ultimul s-a pierdut pe drum, după ce a rămas fără zgardă şi a ajuns de nerecunoscut, dar face sluj cu spume la bot în contul realităţii şi la antena din poarta cu o mâţă mortală.

    Apreciază

  • 44. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 22:15

    Apreciază

  • 45. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 22:15

    Clemy, arii deosebit de frumoase, de un intens dramatism! Multzam şi asteptăm… 🙂

    Apreciază

  • 46. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 22:18

    La noi e binevenit oricând ceva de Ros(sini). 🙂

    Apreciază

  • 47. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 22:25

    Apreciază

  • 48. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 22:30

    Clemy, cred că după ce iesi de la un asemenea spectacol, un timp uiţi de politică, de grijile zilnice 🙂

    Apreciază

  • 49. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 22:31

    Apreciază

  • 50. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 22:32

    Atenţie, câine rău… la lătrat!

    Imnul lătrătorilor opoziţiei:
    *
    Ciocanul şi secerea
    Ne-au lăsat cu trecerea:
    Ochii văd, inima cere,
    Caravana-i la putere.

    Apreciază

  • 51. clemycali  |  27 Ianuarie 2011 la 22:32

    @nora, intr-adevar. Dar acum am sa va las in companina muzicii si plec la ora de statistica. Noapte buna. 🙂

    Apreciază

  • 52. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 22:38

    clemy, baftă, o zi frumoasă si rodnică ( chiar dacă statistica nu-i prea plăcută) 🙂

    Apreciază

  • 53. Creanga  |  27 Ianuarie 2011 la 22:41

    Seara buna!
    Caravanele se schimba
    Dar in loc aceiasi limba
    Cea de lemn, cu dor de Ro(l)s
    Ai mandat, furi cu folos

    Apreciază

  • 54. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 22:53

    Bsk. tocmai am citit că niste pitesteni de bine au sărit să–şi apere seful de la judeţ de ” justiţia lui Băsescu”. Haitele astea vor să fie caravane 😉

    Apreciază

  • 55. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 22:54

    Creangă, seara bună! 🙂

    Apreciază

  • 56. Creanga  |  27 Ianuarie 2011 la 23:02

    Seara buna Nora,
    Partitura deja-i scrisa
    Functia banoasa promisa
    Cate-o virgula si-un punct
    Au furat cu toti de-au rupt

    Apreciază

  • 57. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 23:17

    Salut, Creangă!
    Exemplul dulăului opoziţiei în gargară de roşu în gât.
    *
    Dulăul să dă integru,
    Dând din colţ în colţ alb-negru
    Şi-l mai dă de gol un crez:
    Stă cu ochii pe…chinez.

    Apreciază

  • 58. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 23:19

    crengulin de rozmarin,
    🙂
    puncte multe în urzele
    partituri cu note grele,
    de plătit cu răvăsele
    dosărele-n plăcinţele

    Apreciază

  • 59. Creanga  |  27 Ianuarie 2011 la 23:20

    Salutare B
    Eu cred ca sta cu ochii pe rus
    Bunicuta si toata sleahta lui nus
    Totusi ii da de gol un crez
    Au mancat cam mult … orez

    Apreciază

  • 60. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 23:25

    Bsk, 🙂
    ma-o-ponta latră-ntr-una
    să ne-nveţe cu minciuna
    ăsta-i omu, ăsta-i crezu
    -lui de pechinezu

    Apreciază

  • 61. Creanga  |  27 Ianuarie 2011 la 23:25

    Nora,
    B zicea sa-i dam in puncte
    Ca au tot furat pe rupte
    Mai bine sa-i dam pe tubulatura
    Sa-i pupe fetili pe gura

    Apreciază

  • 62. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 23:28

    Roşu până-n gât.
    *
    Sigur că popoul rus
    Libertate ne-a adus,
    S-avem mintea-n cutiuţă
    Şi roşu… ca la maimuţă.

    Apreciază

  • 63. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 23:29

    Crengulin, n-am nimic împotrivă 🙂

    Apreciază

  • 64. Creanga  |  27 Ianuarie 2011 la 23:29

    Ponta de cand s-a rasturnat
    Intruna a tot latrat
    De s-o mai rasturna o data
    Va canta popa la poarta

    Apreciază

  • 65. skorpion  |  27 Ianuarie 2011 la 23:31

    pentru recuzarea unui judecator primesti amenda?
    asa este legea???
    intreb si eu pentru ca habar nu am!

    Apreciază

  • 66. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 23:31

    Ponta nici pe post de dulău n-are haz 🙂

    Apreciază

  • 67. skorpion  |  27 Ianuarie 2011 la 23:32

    dJ,
    bine ca ai scapat cu bine.
    🙂

    Apreciază

  • 68. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 23:33

    Se apropie miezul nopţii:
    🙂

    Apreciază

  • 69. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 23:33

    skorpion, ai fost la zăpadă? 🙂

    Apreciază

  • 70. skorpion  |  27 Ianuarie 2011 la 23:34

    FELICITARI, dJ,

    am citit si restul comentariilor tale!

    felicitari!

    Apreciază

  • 71. Creanga  |  27 Ianuarie 2011 la 23:34

    B 🙂 🙂 🙂

    Dar copiii cine-i creste?
    Partidul cu untura de peste?
    Proletari din toate tarile va inmultiti
    Ca alocatie marrrita o sa primiti!

    Apreciază

  • 72. skorpion  |  27 Ianuarie 2011 la 23:36

    Ros(ini)

    🙂

    Apreciază

  • 73. Creanga  |  27 Ianuarie 2011 la 23:37

    Gata cenaclul. Bine ai revenit Skp.
    Nora, Ponta e doar un pechinez, cre’ca i se potriveste porecla micul Putzulescu.

    Apreciază

  • 74. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 23:37

    Azi se-mplinesc 255 de ani de la nasterea lui Mozart! Am vrut să pun o piesă de a lui, dar am dat peste Paganini cu minunăţia asta şi nu m-am putut stăpâni:

    Apreciază

  • 75. noradamian  |  27 Ianuarie 2011 la 23:39

    Noapte bună 🙂

    Apreciază

  • 76. skorpion  |  27 Ianuarie 2011 la 23:40

    Nora,
    am fost la un cognac cu un prieten, caruia i-am explicat multe in legatura cu basescu; omul cu pricina, prietenul, fiind cam antibasescu si asteapta ca tot basescu sa rezolve toate….

    l-am lasat meditind, dar m-a troznit cu eba & udrea, unde i-am dat dreptate…se vede de la o posta cum manipularile abjecte de la latrine sau nushisme isi fac efectul. Nu i-am spus ca este un caz clar de tip manipulat……

    Apreciază

  • 77. skorpion  |  27 Ianuarie 2011 la 23:41

    noapte buna, nora!

    dar vad ca ati fost cu totii niste poeti in seara asta
    🙂

    Apreciază

  • 78. Creanga  |  27 Ianuarie 2011 la 23:45

    Noapte buna Nora!
    Urma scapa turma

    Apreciază

  • 79. Un tanar de stanga  |  27 Ianuarie 2011 la 23:52

    saIut v0i0s dragiI0r
    🙂

    Apreciază

  • 80. Băşcăliosul  |  27 Ianuarie 2011 la 23:53

    Asta-i bună! 🙂

    Apreciază

  • 81. Un tanar de stanga  |  27 Ianuarie 2011 la 23:55

    saI B 🙂

    La o firmă se prezintă doi canibali pentru angajare. Prima dată n-au vrut să-i angajeze dar, într-un final sunt angajaţi cu condiţia să nu mănânce oameni. La început, totul merge bine, însă după câteva luni se observă că a dispărut o frumoasă secretară. Se fac cercetări şi îi iau la întrebări pe canibali. Aceştia nu vor să recunoască, dar după un timp unul dintre ei recunoaşte că a mâncat secretara. Normal, este dat afară.
    Al doilea canibal îl conduce până la poartă şi îi zice:
    – Ce te-a apucat să mănânci secretara? Eu de câteva săptămâni mănânc ingineri şi nimeni nu le-a simţit lipsa. :)))

    Apreciază

  • 82. Creanga  |  27 Ianuarie 2011 la 23:56

    OOO Salut TDS, vad ca ai niscaiva probleme cu ooole

    Apreciază

  • 83. Un tanar de stanga  |  27 Ianuarie 2011 la 23:59

    Si cu I uriIe !
    SaI Creanga 🙂

    Era o dată un copil urât. Atât de urât încât barza a venit de două ori, o dată să îl aducă şi încă o dată să-şi ceară scuze

    Apreciază

  • 84. Creanga  |  28 Ianuarie 2011 la 00:04

    TDS, 🙂 🙂
    Bune bancuri, cred ca puneai 0 in loc de o, e la un dest distanta.
    Pe sparlamentari nici canibalii nu-i inghit, nici lor nu le-ar simti nimeni lipsa.

    Apreciază

  • 85. Un tanar de stanga  |  28 Ianuarie 2011 la 00:08

    Hehehe e simiIar cu: De ce nu fac miIitienii SIDA Pentru ca pe ei nu ii iubeste nimeni ! 🙂

    Apreciază

  • 86. Creanga  |  28 Ianuarie 2011 la 00:13

    TDS,
    Cred ca stii de gluma, ce a spus mama ta berzei cand a venit a 2 a oara?

    Apreciază

  • 87. Băşcăliosul  |  28 Ianuarie 2011 la 00:14

    SAL UT S!
    Apare la rtv un psiholog cu bărbi şi probleme psihice, pornit să convingă oamenii cu bunele lui intenţii:
    Canibal Dumitraşcu.

    Apreciază

  • 88. Un tanar de stanga  |  28 Ianuarie 2011 la 00:15

    In Iegatura cu 0 si I – mai f0I0sesc un Iapt0p care a facut c0ngestie cerebraIa – pr0babiI s-a simtit amenintat cu arestarea 🙂

    Apreciază

  • 89. Creanga  |  28 Ianuarie 2011 la 00:17

    B
    Tacerea meilor, cand lupul canibal la oi.

    Apreciază

  • 90. Creanga  |  28 Ianuarie 2011 la 00:19

    TDS,
    Daca ai probeleme cu 000(zerourile) mi-ar place sa lucrez pentru tine, abia as astepta ziua de salariu 0000

    Apreciază

  • 91. Un tanar de stanga  |  28 Ianuarie 2011 la 00:23

    Ei Creanga cind e v0rba de saIar putem f0I0si si K -uri 🙂

    Apreciază

  • 92. skorpion  |  28 Ianuarie 2011 la 00:24

    vin si eu dupa creanga la tds
    🙂

    Apreciază

  • 93. Un tanar de stanga  |  28 Ianuarie 2011 la 00:27

    n0apte buna prieteni, ne mai auzim 🙂

    Apreciază

  • 95. Creanga  |  28 Ianuarie 2011 la 00:31

    Noapte buna tinere!
    Skp, cred ca a ajuns ceva pe email de la mine.

    Apreciază

  • 96. Băşcăliosul  |  28 Ianuarie 2011 la 00:59

    Ponta e un supradotat, multilateral animat şi dezvoltat, bine conservat… de la naştere:
    -meclă şi binoclu de ciocănitoare Woody;
    -maturitate şi măcăială de răţoi Donald;
    -minte de bâjbăială şi se cere mereu la biberon de papă-lapte;
    -latră de (abia) rupe câteva stereotipuri de mic Cuţu-Puţu-Pechinezu;
    -se laudă cu diploma lui juridică… de jucărie şi plâns, în repetiţii interminabile de uituc precoce şi necopt ireversibil.

    Barza a râs de el atât de tare şi mult, încât nu a mai avut curaj să se mai întorcă pentru scuze, de teamă că mama naturală şi eternul s(l)ugar o vor laua în serios.

    Apreciază

  • 97. Creanga  |  28 Ianuarie 2011 la 01:09

    B 🙂
    Ioi, ioi, unde mai pui la socoteala ca nu a fost dorit, cum sa se mai intoarca barza? iIl dadea inapoi:
    Cer scuze doamna barza
    Dar nu ati fost pe faza
    Eu copil nu mi-am dorit
    Cred ca adresa ati gresit

    Apreciază

  • 98. Băşcăliosul  |  28 Ianuarie 2011 la 01:25

    Dacă barza s-ar fi întors, poate ar fi încercat să-l termine.

    Apreciază

  • 99. Creanga  |  28 Ianuarie 2011 la 01:32

    Fug inainte de suta.
    Noapte buna!

    Apreciază

  • 100. Băşcăliosul  |  28 Ianuarie 2011 la 01:32

    sau măcar să-l schimbe… de scutece.

    Apreciază

  • 101. Băşcăliosul  |  28 Ianuarie 2011 la 01:33

    Bună, bună!

    Apreciază

  • 102. skorpion  |  28 Ianuarie 2011 la 07:12

    @Creanga,
    confirm primirea. abia astept sa citesc.
    ieri cu aburii cognacului….am lasat pe vineri
    🙂

    #96
    si cit de iresponsabili oamenii psd-ului sa-l puna pe pulifrici la cirma pesede. eu insa ma bucur
    🙂

    a nice last day of this working week!

    Apreciază

  • 103. skorpion  |  28 Ianuarie 2011 la 07:35

    dupa ce citesti articolul de mai jos, iti dai seama ca oamenii din DNA sint chiar curajosi; ramine sa vedem judecatorii; deci se poate

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-8248348-ayatollahul-argesului-profilul-complet-contracte-statul-legaturi-biserica-serviciile-secrete-afacerile-bani-publici-ale-familiei.htm

    Apreciază

  • 104. dictaturajustitiei  |  28 Ianuarie 2011 la 07:48

    Bună dimineaţa!

    Bun bancul cu canibalii! Mi-ar place şi mie nişte canibali de : securişti cu garnitură de crini …. Ar fi o idee de meniu

    Scorpi:

    În mod legal nu ar trebui amendat un petent pentru că recuză un jude dar, cum în ţara asta totul se interpretează după cum vor ei, dacă şi în CSM au fost lăsaţi judecători să candideze pentru al doilea mandat, nimic nu mă mai miră. Zilele următoare voi avea timpul necesar să dezvolt subiectul.

    Apreciază

  • 105. Arizonianul  |  28 Ianuarie 2011 la 10:05

    Bre tovarăşi!
    Acumulărili cantitative duce la salturi calitative, dupe cum bine zicea marele corifeu al socialismului victorios, marele Marx!
    Mă adresez Norei, în special. Ce se întâmplă cu CSM este un mic pas spre bine. Jigodiile au organizat un aparat destul de bine pus la punct. Acum se face demontarea acestui aparat. Merge greu, dar merge bine…
    Mi-e gândul la voi, care vă izbiţi peste tot de duhoarea pestilenţială a ceeace au pus la lucru jigodiile, după 89…
    Nick

    Apreciază

  • 106. noradamian  |  28 Ianuarie 2011 la 13:26

    Salut, salut!
    🙂
    skorpion, ce caracatiţă!!! 🙄
    DJ, da, trăind în plin canibalism politico-social, bancurile ne mai ridică tonusul… 🙂

    Apreciază

  • 107. noradamian  |  28 Ianuarie 2011 la 13:28

    Nick, asa e:fiind atât de important, acest pas mic, stârneşte patimi enorme, pe măsura fricii! Ultima declaraţie a lui vântu( că e dispus să-şi cheltuiască averea pentru „dreptate”), efectul „niculescu” asupra lanţului de complicităţi etc. toate demonstrează că lupta care se dă pe frontul justiţiei e tot mai dură.

    Apreciază

  • 108. noradamian  |  28 Ianuarie 2011 la 13:29

    http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/onoarea-manjita-a-armatei-romane-214836.html

    Ziua bună-n continuare 🙂

    Apreciază

  • 109. Nea  |  28 Ianuarie 2011 la 19:19

    Dictatura justiţiei,

    Ai idee despre ceva detalii biografice de’ale lui Stamate & Stoian? O poză, o anecdotă, orice. Mă tot lupt cu Yeba să le creem un profil mai puţin abstract.

    Apreciază

  • 110. dictaturajustitiei  |  28 Ianuarie 2011 la 20:38

    Nea,

    Mă lupt cu gripa. Cine sunt stimabilii Stamate & Stoian?
    Cred că mi-au scăpat

    Apreciază

  • 111. Un tanar de stanga  |  28 Ianuarie 2011 la 21:12

    Sunt autori de culegeri de matematica. pentru admiteri . 🙂

    Apreciază

  • 112. Nea  |  28 Ianuarie 2011 la 21:14

    Grabnică însănătoşire!
    Ţi-a răspuns tânărul de stânga. Poate afli ceva.

    Apreciază

  • 113. Creanga  |  28 Ianuarie 2011 la 21:15

    Seara buna!
    Eu credeam ca sunt avocati, casa de avocatura Stamate& Stoian, scapi de puscarie daca dai un ban.

    Apreciază

  • 114. Un tanar de stanga  |  28 Ianuarie 2011 la 21:21

    Stamate si palnia 🙂

    Stamate si Stoian, Cosnita si Turtoiu, la perechi si Iovanca Olivotto , Gheba, la individual erau acum 40 ani culegerile de probleme pt admitere la liceu , facultate etc.
    Noi le spuneam dupa autor : cosnita si turtoiu…

    Apreciază

  • 115. Un tanar de stanga  |  28 Ianuarie 2011 la 21:28

    Unde esti Fini ?
    prieteni ?
    Bei Mir Bistu Shein – in iddish – Pentru mine esti cea mai frumoasa . la Berlin in 1932 Zarah Leander in 38 in suedeza
    apoi adusa in America de Andrews sisters – preferatele mele – . Pastreaza in iddish doar primul vers
    L-a cintat Benny Goodman, Ela Fitz etc.
    Aici niste gagici haioase : Zo : Pentru mine esti cea mai frumoasa 🙂 .

    Apreciază

  • 116. dictaturajustitiei  |  28 Ianuarie 2011 la 21:29

    Nea, mulţumesc! O să mă gândesc.
    Şi eu care credeam că vă referifiţi la cine ştie ce magistraţi corupţi şi apăraţi de bolşevici ! Şi îmi făceam reproşuri că mi-a scăpat peştele cel mare. M-aţi păcălit.

    Apreciază

  • 117. Creanga  |  28 Ianuarie 2011 la 21:31

    TDS
    De Gheba am auzit si eu, de ceilalti nu cred, imi aduc aminte de o culegere de fizica Hristev sau asa ceva.

    Apreciază

  • 118. Un tanar de stanga  |  28 Ianuarie 2011 la 21:34

    Crengulin
    Ei , tu esti mai tinar. Pe vremea aia nu te preocula Stanate si Stoian ci Miaunel si Balanel 🙂

    Apreciază

  • 119. noradamian  |  28 Ianuarie 2011 la 21:41

    Seara bună! Aţi trecut la alegebră? Cuminţi copii! 😆

    DJ, multă sănătate!
    🙂

    Apreciază

  • 120. Creanga  |  28 Ianuarie 2011 la 21:42

    Tinere,
    🙂 Nu zaiet, nu pagadi! Uite ca Miaunel si Balanel se dau in barci acum pe la tv, Miuacrin si Balaponta. Mihaela dragostea lui a imbatranit, nu mai sare coarda la ora 2000, e ocupata cu crucea rosie si cu mana altor barbati.

    Apreciază

  • 121. noradamian  |  28 Ianuarie 2011 la 21:43

    TDS, sper să te audă Fini, ai ghicit-o cu clipurile astea 🙂

    Apreciază

  • 122. noradamian  |  28 Ianuarie 2011 la 21:46

    Un clip super pus de Fini, cu acelasi hit, mai an:
    🙂

    Apreciază

  • 123. Un tanar de stanga  |  28 Ianuarie 2011 la 21:58

    Miaucrin si Balaponta 🙂 🙂

    Rom si CocaCola
    Andrews Sisters

    Apreciază

  • 124. noradamian  |  28 Ianuarie 2011 la 22:07

    Drăgălase tare surorile Andrews, excelent HIT, mult mai bun decât băuturile cu pricina! TDS, multzam! 🙂

    Apreciază

  • 126. Creanga  |  28 Ianuarie 2011 la 23:47

    Parca simt un vant de postare noua.

    Apreciază

  • 127. skorpion  |  29 Ianuarie 2011 la 00:18

    dormiti???????????

    eu abia la ora 24 am ajuns de pe plantatie….
    nici un minut lucrat suplimentar nu se plateste,
    darmite cele lucrate pina la 23….
    iar daca te duci la o inmormintare iti iei 4 ore din concediul tau de odihna…

    Apreciază

  • 128. Arizonianul  |  29 Ianuarie 2011 la 00:22

    Nora dragă,
    eu voiam să-mi amintesc algoritmul.
    Doar atât.
    Ca să-l ştiu pe viitor.
    Chestia cu accidentul Challenger s-a vărsat…
    E prea târziu, la ora asta.
    A trebuit să ieşim căci doamna mea schimbă azi contorul şi nu se face să stai acasă la chestii de astea.
    Deabia acum venirăm…

    Apreciază

  • 129. Creanga  |  29 Ianuarie 2011 la 00:26

    Skp
    Nu, tu?
    Pai la inmormantare te odihnesti?

    De vrei s-ajungi la vesnica pomenire
    Trebuie de la doctor scutire
    Ori iti iei din concediu de odihna
    S-aprinzi lumanari in tihna

    Una peste alta, ce legatura are inmormantarea?

    Apreciază

  • 130. skorpion  |  29 Ianuarie 2011 la 00:28

    creanga,
    am explicat aiurea..
    azi am fost la plantatie, dar orele suplimentare nu se platesc niciodata;
    in schimb daca vrei sa mergi la o inmormintare cum am fost saptamina trecuta….iei orele alea din concediul de odihna…

    Apreciază

  • 131. Creanga  |  29 Ianuarie 2011 la 00:37

    Skp
    Am sa fiu sadic, sa se programeze inmormantarile in weekend, doar pe Ilici in timpul saptamanii.

    Apreciază

  • 132. noradamian  |  29 Ianuarie 2011 la 00:37

    arizona, skorpion, creangă,
    prieteni,
    Noapte bună şi liniştită!
    🙂

    Apreciază

  • 133. noradamian  |  29 Ianuarie 2011 la 00:38

    crengulin, am urmărit patinajul
    🙂

    postare nouă

    Apreciază

  • 134. noradamian  |  29 Ianuarie 2011 la 00:39

    Nick, nu stiu mai mult decât ţi-am scris în e-mail , eventual mai întrebăm 🙄

    Apreciază

  • 135. noradamian  |  29 Ianuarie 2011 la 00:40

    Skorpion, sper să te odihneşti în weekend 🙂

    Apreciază

  • 136. CiGriArg  |  27 Februarie 2013 la 13:33

    Reblogged this on GriArg and commented:
    „Siguranţa agresivă pare a domina mulţime de variabile şi necunoscute. Din toate, doar una poate fi eliberatoare de drum: libertatea minţii noastre.” Valabil și dincolo, și dincoace de Prut!

    Apreciază

  • 137. noradamian  |  8 Februarie 2016 la 14:06

    Reblogged this on Gradina de hartie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nora Damian Facebook nora.damian@gmail.com

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 882,685 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 2.287 de urmăritori

Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Add to Google

Member of The Internet Defense League

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 882,685 hits
Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Feeds


