Cerere

28 Martie 2011 at 16:32 133 comentarii

Dragi prieteni, vă cer să participaţi cu idei şi sugestii privind nevoia de rearanjare de primăvară a grădinii. O să încep eu:
1. Pentru că postările mele din ultima vreme au fost preponderent cultural-politice (categoria „grădina publică sau vedere-n infraverde„) aş dori o apreciere generală a rostului lor, din perspectiva voastră. Cu un număr de 500- 600 de vizitatori în medie, pe zi, asta fără a folosi tehnici de marketing pentru trafic, aş putea deschide un blog exclusiv cultural-politic, dar, cel puţin în prezent, nu găsesc oportună ideea.
2. Pentru că formula cu care s-a lansat s-a dovedit agreată, mă gândesc că grădina merită păstrată, însă, ca să ne avem bine cu platforma, vă propun un calendar:
De luni până vineri, între orele 10 şi 22, postări cu comentarii on-topic, pe cât posibil. De la 22 la 10, însă, binevenite cele of-topic literar-muzicale. Pentru a nu îngreuna accesul în grădină, să nu punem mai mult de un link într-un comentariu (promit să respect şi eu acest lucru). Dacă observaţi că platforma face nazuri, păstraţi bunătăţile de pe youtube, vor fi la fel de preţuite la următoarea postare.
3. În weekend, poate chiar de joi seara, categoriile „grădina cuvintelor” şi „biblioteca cu prieteni„cu specialităţi muzicale şi literare, cu impresii despre diverse întâmplări şi evenimente, cu filme, povestiri, să fie cele din prim plan, dar, din aceleaşi motive, cu oarecare atenţie la problemele de platformă. Aici o să vă dau tot concursul dacă aveţi plăcerea să veniţi cu postări proprii pe lângă ale mele.

Grădina v-aşteaptă.
Bună să vă fie ziua şi inima!
🙂

Entry filed under: 7301634.

Genomul severin Telegrame

133 comentarii Add your own

  • 1. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 16:46

    Salut, ader şi semnez la cerere, cu jos pălăria!

    Apreciază

  • 2. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 16:51

    Bunicul meu avea o povestioară cazonă, scurtă:
    -Soldaţi, aţi mâncat?
    -Daaa.
    -V-a plăcut?
    -Daaa.
    -Să păstrăm meniul ăsta?
    -Ăăăă!

    Apreciază

  • 3. Creanga  |  28 Martie 2011 la 17:04

    Nora,
    Ne apucam de varuit in gradina, eu mai bag o poezie.
    1. Asa e.
    2. Acum serios, programul e bun, dar mie imi place mai mult harababura, altfel sunt timorat.
    3. Colcviu suna frumos vin si eu cu un peste osos.
    Am ajuns la 26 de pagini, nu stiu cine o avea chef sa citeasca atat. Cred ca se pot extrage niste postari din atatea pagini, cele ce nu sunt prea personale, restul la pachet cui vrea pe email.
    In cate colturi de lume am fost si cate peripetii am avut gasesc sa mai scriu cate ceva. Fara sa ma laud singur cred ca am mai evoluat nitel, am trecut de la grupa mica la grupa mare. Catinel o s-ajung si scolarel.
    Acum daca am ceva idei?? Trebuie rearanjata gradina, eu stiu pe unde sa gasesc, altora le este greu. De ex drumul spr Mirhinia l-am gasit doar la etichete, cred ca ar trebui pus mai la vedere. Cre’ca o sa mai am idei, mai spun pana deseara. 🙂

    Apreciază

  • 4. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 17:16

    Tot on-topic, chiar dacă e vechi.
    Şoricoiul, proaspăt concubinat, îi zice şoricuţei:
    -Draga mea, ar fi bine să ne tăvălim cu împerecherea mai răruţ, că-i mai drăguţ. Uite, propun s-o facem numai în zilele cu „r” de la „răruţ: marţi, miercuri şi vineri! În celelalte zile ne încărcăm bateriile.
    Iubăreţii respectă noul program, până într-o „bună” zi când şoricuţa întreabă:
    -Dragule, azi nu e râmbătă?

    Apreciază

  • 5. clemycali  |  28 Martie 2011 la 17:38

    Buna seara, buna seara.
    Ader intru totul la ideea aceasta. 🙂

    Apreciază

  • 6. luminita  |  28 Martie 2011 la 17:46

    Hop si io !
    Pentru mine e bine si asa si altfel.
    Cum eu sunt olimpica la offtopic o sa intru dupa ora 22.
    Daca nu adorm.

    Apreciază

  • 7. luminita  |  28 Martie 2011 la 17:48

    Aaaaaaaaaaaa,
    era sa uit,
    pentru emigranti nu se poate face o derogare de fus orar?????
    🙄

    Apreciază

  • 8. luminita  |  28 Martie 2011 la 17:51

    Si nu in ultimul rand , sa vedem daca si Fini e de acord sa puna tot atatea postari scrise cate youtuburi ar fi avut de gand sa aduca.
    😳 😳 😳

    Apreciază

  • 9. Un tanar de stanga  |  28 Martie 2011 la 18:04

    Buna
    Eu cred exact pe dos. Mi se par extrem de valoroase de exemplu alegerile muzicale ale lui Fini Clemy si Bsk de exemplu.
    Sa ma explic: Personal am in colectie multe mii de ore de muzica pe care as vrea sa le ascult si sunt sigur ca nu voi apuca sa o fac. Imi plac alegerile facute de persoane care mi-au cistigat increderea.

    Pe de alta parte sunt persoane care ar dori sa asculte muzica garantata deoarece Pe youtube sunt milioane de clipuri.Ce poate fi mai grozav pentru cineva ce vrea sa asculte ce este mai bun in muzica simfonica sau de opera decit sa fie condus de Clemy pe acel drum. Sau cind Fini lanseaza un modul de tipul: Un blues si mai multe interpretari. Asta este valoros in gradina. care nu este un blog muzical sau de film etc.
    Daca Nora considera ca a vorbi despre film si muzica in timp ce topicul e Chucky, ma rog. Dar indraznesc sa cred ca e plin de bloguri politice si bloguri de literatura iar blogul Norei are un „avantaj competitiv ” prin asta.

    Daca este asa as sugera un blog separat bine linkat la gradina tinut de Fini,Bsk,Clemy si altii sa puna muzica care le place, poezie, filme dar obligatoriu sa spuna de ce au ales-o, de ce li se pare buna, ce i-a impresionat etc.
    Sau daca nu sa corespondez cu ei pe email si sa ne transmitem unii altora linkurile respective.
    Nu ma intelegeti gresit. Am inceput sa pun si eu muzica mea favorita, numai dupa ce mi s-a cerut asta si ca o rasplata pentru muzica pe care ati pus-o voi.
    Daca muzica, poezia, pictura sint ghetoizate intre orele 22-6 plus weekend se duce spontaneitatea care facea gradina proaspata. Daca crezi ca daca iei gradina ta din Sibiu si o tunzi sa semene cu Tuilleries cu boschete cubice la fel ca si muulte alte gradini si bloguri e ok . E doar gradina si visul tau.

    Apreciază

  • 10. Creanga  |  28 Martie 2011 la 18:09

    TDS,
    Nora doar propunea, se poate ca platforma sa mearga greu de la multe clipuri, poate dai o mana de ajutor, cred ca esti in bransa.
    Asa, ca la patinaj si program impus si liber ales, iar duminica gala laureatilor. Pana la urma doar discutam.
    Mi s-ar parea interesant sa prezinte fiecare cate ceva, la ce se pricepe mai bine, eu unu ma bag la ceva pesti si amintiri.

    Apreciază

  • 11. Un tanar de stanga  |  28 Martie 2011 la 18:11

    Creanga
    De aia am zis: exista si varianta – un blog separat (se face in 10 minute ) – bine linkat la gradina.

    Apreciază

  • 12. Creanga  |  28 Martie 2011 la 18:16

    TDS,
    Eu sunt sincer, nu mi-a placut finalul comentariului tau, eu credeam ca Nora vrea sa visam impreuna, de asta ne cere parerea, altfel ar fi pus programul la intrare si gata. Acum doar discutam, ne spunem parerea, apoi…
    Daca un blog are mai multi vizitatori i se mareste memoria alocata de wordpress? Stiu ca se poate poate si plati, in acest caz ar avea loc mai multe clipuri?

    Apreciază

  • 13. Arizonianul  |  28 Martie 2011 la 18:25

    Nora dragă,
    e bine ca să schimbăm totul, în mod radical, lăsând toate cum au fost…
    Ce zici de asta?
    Cu fusele Luminiţei şi ale ălor de peste baltă…
    Blogul îşi găseşte singur structura…
    Cui nu-i place, să-şi facă blog pe măsura gustului său!

    Apreciază

  • 14. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 18:25

    Din Legile lui Beştelie:

    1. Când te faci că plouă, în grădină, plantează şi un gând ascuns! Nici nu ştii când înfloreşte!

    2. Schimbarea în postul mare, bucuria nebunaticilor!

    3. După Buna-Vestire, era normal să vină şi o veste rea. 🙂

    Apreciază

  • 15. Un tanar de stanga  |  28 Martie 2011 la 18:25

    Si eu sunt sincer si de aia spun lucruri care nu iti plac tie la final. 🙂

    Eu ma trezesc dimineata la ora 5.30 Intii intru pe acest blog

    si ascult muzica pusa cu o zi inainte -toata – Eu nu ascult

    opera, dar de cind cu Clemy ascult ce e in gradina- atit –

    Apoi citesc presa – avind in background piesele puse de voi.

    Totdeauna sunt surprins de ceva nou.
    Nu eu pot spune cit de bune sunt comentariile din gradina, dar

    pot spune precis ca muzica este excelent de bine aleasa de cele mai multe ori.

    Apreciază

  • 16. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 18:36

    Abia acum îmi place.
    Începem să cădem la înţelegere… fiecare cu a lui. 🙂

    Apreciază

  • 17. Creanga  |  28 Martie 2011 la 19:20

    TDS & B
    Fiecare cu ce-l doare, cu vorba sau o floare, eu pun mana pe bidinea, pana s-o intuneca, Haiho, haiho gradina-i mai misto!

    Apreciază

  • 18. noradamian  |  28 Martie 2011 la 19:20

    He, he, dragilor, citiţi cu atenţie, nu impun nimic, hotărâm împreună. Dacă v-am cerut păreri şi idei, înseamnă că socotesc importante dorinţele şi personalităţile fiecăruia dintre voi. Vom ţine seama de fusurile orare ca şi de platformă. Mai aşteptăm 🙂

    Apreciază

  • 19. noradamian  |  28 Martie 2011 la 19:22

    Crengulin, tu scrie, că de joi până luni e jumătate de săptămână în care „harababura” e cuvântul de ordine, doar să reuşim… 🙂

    Apreciază

  • 20. Creanga  |  28 Martie 2011 la 19:26

    Nora,
    Face platforma nazuri la multe linkuri si clipuri, daca da, ce putem face, aici ne poate ajuta TDS. 🙂
    Cred ca se poate cumpara domeniu, contribui si eu cu cateva cirese.

    Apreciază

  • 21. luminita  |  28 Martie 2011 la 19:27

    Arizonianul,
    chiar asa, cine a zis , dom’le , ca nu-i mai place blogul?
    ia sa vina Nora cu stenogramele, s-avem si noi exclusivitate la wikileaks.

    Apreciază

  • 22. Creanga  |  28 Martie 2011 la 19:28

    Nora,
    La harababura sunt primul, la scrobeala ma simt ca Huck (Mark Twain) tot mai bine in hamac, ori la mine in butoi, numarand din doi in doi.

    Apreciază

  • 23. Creanga  |  28 Martie 2011 la 19:30

    Lumi,
    Facem curatenia de primavara, cu harletul pan la vara, fetelor, voi semanati, voi baietilor, greblati!

    Apreciază

  • 24. Creanga  |  28 Martie 2011 la 19:31

    Nora, reusim impreuna, hai sa dam mana cu mana, gradina va fi mai frumoasa, cu Lumi mai luminoasa

    Apreciază

  • 25. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 19:32

    Oameni buni,
    Regula de (bal)aur a democraţiei, în extindere, spune: majoritatea decide, minoritatea doar se exprimă şi se supune deciziei majoritare, alături de abţinuţi, anulaţi şi absenţi.
    Adepţii abţinerii şi absenteismului au aşa o tragere de inimă spre mobilitate şi o încredere în voinţa exprimată de majoritatea decizională, încât merg pe mâna altora mai zvelţi decât babele vindecătoare, de pe vremea străbunicii.

    Există şi caracterele democraţiei duplicitare: întâi aşteaptă rezultatul votului şi, dacă nu le convine, sar la obrăznicia majorităţii sau la gâtul celui ales, cu frânghia de suspendat prin atârnare, pe motivul clasic al bombonauţilor, prostănacilor şi alti promotori ai infantilismului : „aşa nu mă mai joc, ori te fac după pofta ce-o poftesc, ori îmi iau lopăţica şi plec la Moscova”

    Problema cheie se află la deschidere, în startul competiţiei. Cine intră are nevoie doar de bunul-simţ de a-şi însuşi regula jocului, dacă a reuşit s-o priceapă. Cine nu o poate strecura în conştiinţă, ori nu o are şi încearcă degeaba, ori caută altă competiţie, din altă lume sau de la „Bălăceanca”.

    Cea mai nobilă retragere este înainte de start, prin refuzul conştient al regulamentului de joc.

    Apreciază

  • 26. Creanga  |  28 Martie 2011 la 19:33

    M-ati lasat sa vorbesc singur? nimeni prin-prejur?

    Apreciază

  • 27. Fini  |  28 Martie 2011 la 20:35

    Bună seara! 🙂

    Cre’ că pentru mine rămâne tot ca aseară.
    Nu am abilităţile de comentator ale lui B., drept pentru care comentariile mele sunt mai răruţe.
    Apar de obicei la 22,00 trecute fix. Întotdeauna ceeace postez are un fir: un compozitor, o piesă în mai multe interpretări, fie o idee sugerată de o poezie.
    La sfârşitul săptămânii aduc şi câte o cafea sau un ceai.
    Când aduce Clemy operă nu mai vin şi eu cu ale mele. Este atât pasionată de operă încât reuşeşte să-şi transmită dragul faţă de genul şi interpretul ei preferat întregii Grădini. Seara de operă rămâne seară de operă,păstrăm atmosfera creeată. Eu ascult operă de dragul ei.

    Apreciază

  • 28. luminita  |  28 Martie 2011 la 19:40

    Creanga,
    io-s pe-aci dar n-am idei, decat una si fixa, sa se deconspire stenogramele discutiei, sa avem si noi lista noastra cu tradatori, sa infieram si noi ceva. Ce, numai kamikaze poate?

    Apreciază

  • 29. Creanga  |  28 Martie 2011 la 19:48

    Lumi,
    Tu esti pe aici dar pe dincolo, ai si tu rabdare soro, sigur o s-apara in presa, cine-a prins gradina-n lesa. 🙂

    Apreciază

  • 30. noradamian  |  28 Martie 2011 la 19:52

    Lumi, hai că acuşi vin cu stenograma proprie, că mi-am descifrat-o!

    Creangă, multzam pentru cireşe, ţin sâmburii pentru cireşi

    Bsk, undeva e o neînţelegere dar e aparentă

    Apreciază

  • 31. luminita  |  28 Martie 2011 la 19:53

    Creanga,
    da, dar io vreau sa avem exclusivitate de blog.
    Sa ne vindem scump dar sa nu ne lasam cumparati. :mrgreen:

    Apreciază

  • 32. luminita  |  28 Martie 2011 la 19:57

    In Zelistul meu Gradina de Hartie e pe primul loc, cum s-ar spune are cele mai multe accesari zilnice, asa ca io am dreptul sa votez cu doua maini.

    Apreciază

  • 33. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 19:58

    Lumi-Lumi,
    Dezbaterile dinaintea startului competiţei, adică înainte de exprimarea şi centralizarea opţiunilor, au rolul de a-i atrage sau îndepărta pe cei dispuşi să ţină cont de opiniile declarate în campania premergătoare votului, pe cei cu idei fixe sau puţine, abstinenţii sau timizii inhibaţi de soartă.

    La noi nu e cazul, dar mai pot fi de convins instabilii, legănaţii, alintaţii, alienaţii nedepistaţi în timp util, plăngăcioşii, oscilanţii, depresivii.

    Unde competiţie nu e, mai e o cale de retragere, când nu-ţi place taman inexistenţa regulilor în desfăşurare sau, cum se mai spune, când singura regulă este aceea că nu există nicio regulă. 🙂

    Apreciază

  • 34. luminita  |  28 Martie 2011 la 19:59

    Si daca lipseste skorpion , votez si-n locul lui.

    Apreciază

  • 35. Creanga  |  28 Martie 2011 la 20:00

    Aha ! Lumi, tu esti nepoata, te-am prins!

    Apreciază

  • 36. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 20:10

    Amănuntele sunt stabilite de organizator, în cazul de faţă, Grădinarul-şef, interesat cel puţin să-şi păstreze blazonul şi gazonul de joc (să nu se facă de toloacă 🙂 )

    Apreciază

  • 37. noradamian  |  28 Martie 2011 la 20:12

    Arizona are dreptate, lăsăm toate cum au fost, blogul îşi găseşte singur structura, că doar aşa a şi crescut: După o concepţie pe care n-a fost nevoie s-o explic, dar încerc acum.
    Tds are dreptate, postările muzicale ale lui Fini, Clemy şi Bsk, ca şi a lui adaug eu, sunt remarcabile, iar selecţia poartă amprenta inconfundabilă a pasiunii şi cunoaşterii fiecăruia dintre ei.
    Eu n-am dreptate dacă am lăsat să se-nţeleagă (cum deduc acum) că nu sunt permise (ah, ce termen dezagreabil!) iutuburile! Când am spus „că două linkuri într-un coment” nu merg, m-am referit la faptul că pot intra la spam. Prin urmare fiecare link spre ceva bun de citit, e bine să fie într-un coment! Iutuburile oricum merg fiecare separat şi pot fi oricâte îngăduie platforma.
    Ideea că peste zi centrul de greutate să fie mai mult în topicul postării, nu cred că e restrictivă. Nici nu e bătută-n cuie. E o recomandare. ( asta a fi o noutate mai veche, de altfel)
    Ideea că seara după 22 vine partea muzicală a fost introdusă chiar de Fini. La fel si miezonoptica ( atunci când nu adormim mai repede)
    Ideea că dimineaţa, până pe la mijlocul ei, să fie cu link-uri la articolele interesante si cu iutuburi e agreată cam de toată lumea. Uneori avem si cafea ori ceai 🙂
    Ideea cu program de „harababura” literar muzicală ( îmi place! :)) în weekend, aduce ceva-n plus, în sensul să ne pregătim care cu ce avem, dacă avem. Până acum, cu unele excepţii, n-am prea ţinut cont, am postat de-ale politicii chiar şi duminica. Nu c-ar fi interzis, dar parcă prefer să facem loc grădinăritului cu litere si sunete muzicale la sfârsit de săptămână.

    Apreciază

  • 38. Creanga  |  28 Martie 2011 la 20:19

    Nora, asa mai vii de acasa.
    Nu zic sa va pupati, dar nici sa va certati.
    Noapte buna!

    Apreciază

  • 39. noradamian  |  28 Martie 2011 la 20:24

    crengulin, oare n-am fost acasă? 🙄

    Noapte bună!

    🙂

    Apreciază

  • 40. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 20:26

    În concluzie, detaliile organizatorice s-au concretizat în terminarea competiţiei înainte de a începe. 🙂
    Nu contează campania de convingere, nici cu ce am vrea să ne susţinem opţiunile, nici câţi sau ce voinţă îşi exprimă prin vot comentat, nici cine numără voturile.
    S-a hotărât, nu se poate… merge la risc.
    Se merge tot (ca) înainte, cu peronul şi pe sânga şi pe dreapta, iaca-iaca-şa! 🙂

    Apreciază

  • 41. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 20:28

    Eu îl propun pe Băsescu pentru al treilea mandat. 🙂

    Apreciază

  • 42. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 20:32

    Creangă a vrut să lase impresia că a avut o prestaţie stabilă. 🙂

    Apreciază

  • 43. Nea  |  28 Martie 2011 la 20:37

    Buna, Nora, fă ordine, mută mobilele.
    Am văzut însă pe alte bloguri că regulile introduse mai târziu n-au prea ţinut. Oricum, dacă sunt clare şi le afişezi undeva permanent, e posibil să ne intre în cap ba chiar să ni le însuşim.
    Succes!

    Apreciază

  • 44. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 20:38

    Fini, şi eu ascult de tine de dragul tău. 🙂

    Apreciază

  • 45. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 20:43

    Nu avem motive să ne lamentăm.
    A fost posibilă şi poate fi suficientă încercarea Norei de a împăca pe toată lumea. 🙂

    Apreciază

  • 46. noradamian  |  28 Martie 2011 la 20:43

    Bsk, am sumarizat optiunile de până acum şi le-am ponderat readucând blogul la formula lui de grădină naturală. Când am admis că blogul îşi află singur structura am contat pe inteligenta grădinarilor de a-i respecta concepţia: ziua accent pe on topic ( fără a fi bătut în cuie) seara şi dimineaţa, accent pe of-topic În weekend program cu surprize sau odihnă, după preferinţe.

    Apreciază

  • 47. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 20:44

    Gând la gând, la 20:43 , ora României tuturor posibilităţilor. 🙂

    Apreciază

  • 48. dictaturajustitiei  |  28 Martie 2011 la 20:47

    Bună seara!

    Calculatorului meu nu ştiu ce îmi lipseşte încât clipurile nu le pot vedea.
    Boxele s-au stricat sau nu, oricum nu pot să ascult muzica.
    Până ieri, când m-a învăţat domnul Tiberiu ce să fac ca să pot mări scrisul, mă chinuiam să înţeleg ce voiaţi să exprimaţi.

    De ce vin în Grădină atunci?

    În primul rând pentru delicateţea sufletească a gazdei, pentru buna creştere a fiecăruia.

    Informaţii găsesc pe o orice blog, … Măria Ta spunea bunica mea. Nici Creangă nu ştie ce înseamnă …. pentru că este prea tânăr.

    Pe mine mă atrage acea bunăvoinţă a fiecăruia lipsită de orice urmă de aroganţă.
    Eu mai vă vizitez pentru că toţi vă oripilaţi de necinstea celor din jurul nostru, de nedreptăţile pe care alţii le văd şi se fac că nu le observă, de integritatea pe care o bănuiesc în fiecare din voi.

    Nu mi s-a părut că aţi fi xenofobi şi nici că daţi vina pe Guvernul Mondial pentru tot ce ni se întâmplă.

    Nora , ce anume te-a făcut să te gândeşti la o schimbare ?

    Apreciază

  • 49. noradamian  |  28 Martie 2011 la 20:49

    Nea, salut! Nu mutăm mobilele doar văruim pomii şi mai punem ceva pietris pe alei. Îl asteptăm si pe TDS să vadă că n-am tuns nici un pom si că darurile lui de la poalele vulcanului Arenal s-au adaptat la primăvara de pe aici 🙂

    Că veni vorba: grădinile fabuloase ale celebrului Le Notre, în primul rând cea de la Versailles, cu şirurile de pomi tunsi ca soldaţii, nu m-au încântat. Îmi place naturaleţea, Grădinile enlezesti sunt mai atrăgătoare.

    Apreciază

  • 50. noradamian  |  28 Martie 2011 la 20:54

    DJ, multzam de bunăvoinţă 🙂 nu stiu de ce se-nţelege că as dori să impun o schimbare sau un set de reguli de-alea cu nr matricol! Nu, nici vorbă! Voiam doar să ne reacordăm preferinţele la programul zilei si al săptămânii, păstrând naturaletea locului.

    Apreciază

  • 51. Nea  |  28 Martie 2011 la 20:56

    Da, dictatura are dreptate. E o atmosferă specială aici, v-am mai spus că, după primele vizite prin Grădină, am avut un vis din care m-am trezit râzând.

    Apreciază

  • 52. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 20:59

    Atunci să cânte muzica de petrecere!
    Ce-am avut şi ce-am pierdut?
    La început m-am născut,
    Din nimic petrec… trecutul,
    Până mă prinde şfârşitul. 🙂

    Apreciază

  • 53. Fini  |  28 Martie 2011 la 21:01

    UTS,

    Grădina este locul unde mă simt bine şi m-am străduit să-i fac şi pe alţii să se simtă bine. Nu aş vrea să se creeze un blog auxiliar. Avem timp suficient între 22,00 – 10,00 pentru muzici, încheiem sau începem o zi, poate, cu ceva plăcut.
    Explicaţiile aduse de tine la ceeace postezi sunt de milioane. Muzica e imensă, jazzul e imens, prinde bine o explicaţie concisă şi la obiect. Eu n-am făcut-o poate pentru că prea am fost dăscăliţă toată viaţa.
    Tu ai o idee bună cu transmiterea prin e-mail a unor linkuri suplimentare pentru a nu încărca platforma. Dacă ai a adăuga ceva la ceeace postez eu, dă cu praştia spre adresa mea.

    Nora, dacă UTS îţi solicită adresa mea te rog să i-o transmiţi.

    Apreciază

  • 54. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 21:02

    Nea,
    Din vis, mi se pare normal să te trezeşti râzând, dacă umbli tot timpul cu cele 3 forme canine după tine. 🙂

    Apreciază

  • 55. Maria  |  28 Martie 2011 la 21:03

    Bună seara!

    Nora, eu sunt mai nou sosită în grădina ta. Mi-a plăcut de la bun început aşa cum am descoperit-o. Admir mult la tine faptul că îi inviţi pe prietenii şi vizitatorii tăi să fie creatori alături de tine şi le accepţi sugestiile. Oricum va fi grădina, eu voi veni aici mereu, mai ales pe înnoptate, pentru a asculta muzică.

    Apreciază

  • 56. Maria  |  28 Martie 2011 la 21:07

    Şi nu numai pentru muzică, trebuie să completez, căci, recitind comentariul trimis în virtual, îmi dau seama că lipeşte ceva foarte important: lectura dialogurilor on-topic sau off-topic. Toate sunt deosebite.

    Apreciază

  • 57. skorpion  |  28 Martie 2011 la 21:08

    dragilor,

    abia acum am aterizat pe computer,

    dragilor,
    nora,
    fini,
    clemy,
    luminita,
    maria,
    dJ,
    mister B,
    creanga,
    tds,
    nea,
    arizonaman,
    etc
    sper sa nu fi scapat pe nimeni……

    va apreciez pe toti extrem de mult
    (dJ a intuit multe trasaturi ale voastre, pe care le vad si eu la voi si cred ca nu am gresit…)

    asa ca eu las sa cinte dictatura majoritatii!!!
    😛

    ma supun majoritatii
    sau
    luminita voteaza in locul meu…

    🙂

    Apreciază

  • 58. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 21:10

    Poftim motivaţie!
    Putem deja să evaluăm părţile câştigătoare.
    Vom sta cu ochii pe ora 22… ca pe butelie. 🙂

    Apreciază

  • 59. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 21:13

    Mister Skorpi,
    Nu se putea altfel, trebuia să ieşi în evidenţă cu ceva. 🙂

    Apreciază

  • 60. Maria  |  28 Martie 2011 la 21:14

    Îmi pot permite să glumesc puţin? On-topic, bineînţeles. 🙂
    Pentru o posibilă schimbare, eu susţin propunerea înaintată în comentariul 40. Şi mai propun să modificăm încă o dată Constituţia, ca să-l mai ţinem preşedinte pe Băsescu până-n 2019.

    Apreciază

  • 61. Fini  |  28 Martie 2011 la 21:16

    B:
    52

    „Atunci să cânte muzica de petrecere!”

    Ce să înţeleg?

    Apreciază

  • 62. Un tanar de stanga  |  28 Martie 2011 la 21:22

    Gato Barbieri- Motanul Barbieri in spaniola. Este un fabulos saxofonist de jazz si compozitor.argentinian din New York. A compus muzica de la filmul The Last Tango in Paris (cu marlon Brando)
    youtube punct com/watch?v=_uQNkFmgyzI

    dar totusi ascultati-l impreuna cu Carlos Santana in EUROPA e dumnezeiesc, climax total. 🙂

    youtube punct com/watch?v=h4Mrp6wuSwk&feature=related

    daca vreti sa-l aprofundati, acolo e si un mix de 40 de piese.

    un pic despre el in wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Gato_Barbieri
    Veti vedea ca jazzul sudamerican bate cu 10-0 jazzul european sau orice alt jazz in afara de SUA

    Apreciază

  • 63. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 21:23

    Maria 60,
    E oarecum ca-n bancul cu unul care a venit cu o propunere şi, înainte să se voteze, tot el a zis că nu-i de acord. 🙂

    Eu aş susţine propunerea celui de-al treilea mandat al lui Băsescu, dar tot eu zic pe aici că, vreo câteva zeci de ani, nu avem nicio şansă să se întrunească majoritatea necesară pentru adoptarea legii de revizuire a constituţiei.

    Apreciază

  • 64. dictaturajustitiei  |  28 Martie 2011 la 21:25

    Dragii mei,

    Dacă se pune la cale o lovitură de stat dumineca sau după ora 22 nu facem niciun comentariu?

    Cică Vanghelie ar plâns astăzi de supărare , pentru Adrian Severin!

    Apreciază

  • 65. noradamian  |  28 Martie 2011 la 21:26

    Prin urmare: ne place naturaleţea, diversitatea, surpriza, noutatea, flexibilitatea, dar şi creaţia şi ingeniozitatea şi stiu că aici ne potrivim în ciuda harababurii aparente. Ar fi bine, poate, să rămânem cu ideea de cadru general sugerată de program, dar nici într-un caz, nu unul de notat în agendă 🙂

    Apreciază

  • 66. skorpion  |  28 Martie 2011 la 21:26

    fini,

    nu intelegi? este ora 22 +

    🙂

    Apreciază

  • 67. noradamian  |  28 Martie 2011 la 21:27

    Bsk, Maria, reactualizez comentariul 40: sunt de aceeasi părere 🙂

    Apreciază

  • 68. noradamian  |  28 Martie 2011 la 21:28

    DJ, nu comentăm, sărim la luptă 🙂

    Apreciază

  • 69. noradamian  |  28 Martie 2011 la 21:28

    Maria, multzam, mă bucur că participi la „ciorovăială” 🙂

    Skorpion, ia votează tu şi-n locul meu 🙂

    Fini, ora zece a venit, oamenii au tot muncit, să vedem ce-ai pregătit 🙂

    Apreciază

  • 70. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 21:30

    Fini 61,
    N-are voie omul să fie mai petrecăreţ şi fără înţelesuri ascunse, că-i luat imediat la intrebări cu subânţeles. 🙂

    Apreciază

  • 71. noradamian  |  28 Martie 2011 la 21:30

    Bsk 63 😆 😆

    ( mă gândeam la propunerile mele)

    Apreciază

  • 72. Maria  |  28 Martie 2011 la 21:32

    Băşcăliosul,
    Din păcate, asta e realitatea. Am mai votat noi o dată la un referendum de modificare a Constituţiei, şi nici până astăzi nu s-a întâmplat nimic. Mai e mult până departe, la mult visatul unicameral.

    Oare în bancul acela nu s-or mai fi găsind nişte idealişti care să o ţină morţiş cu susţinerea în locul celui ce a susţinut-o până când s-a răzgândit? 🙂

    Apreciază

  • 73. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 21:33

    Nora va umbla cu ora schimbată… din oră-n oră.
    Prima dată e mai complicat. 🙂

    Apreciază

  • 74. Maria  |  28 Martie 2011 la 21:33

    Băşcăliosul,
    uite că şi Nora susţine propunerea. Nu-i loc de întors. 🙂

    Apreciază

  • 75. skorpion  |  28 Martie 2011 la 21:36

    primiti cu offtopicul???
    este ora 10, omul negru a venit
    adica io
    🙂

    demential, demential, dar si cu muzica…

    priviti si ascultati pina la capat.
    mersi.

    http://www.youtube.com/watch_popup?v=qybUFnY7Y8w

    Apreciază

  • 76. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 21:37

    Nora 71 🙂
    E bine şi-aşa, ca între grădinari prieteni :
    -Ce-i al meu e şi al tău. 🙂

    Apreciază

  • 77. Maria  |  28 Martie 2011 la 21:40

    Skorpi 57,
    Ştii de mult că aprecierea este reciprocă, nu-i aşa? 🙂
    Cam de pe vremea când povesteam despre oraşul minunilor şi castanele coapte din vremea copilăriei.

    Apreciază

  • 78. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 21:43

    Maria 72,
    Avem prea mulţi idealişti adevăraţi, hotărâţi să se lase contrazişi flagrant de propria lor practică. 🙂

    Apreciază

  • 79. noradamian  |  28 Martie 2011 la 21:53

    wow, skorpion, 75, ce harababură bine regizată 🙂

    Apreciază

  • 80. noradamian  |  28 Martie 2011 la 21:56

    Apreciază

  • 81. Un tanar de stanga  |  28 Martie 2011 la 21:56

    53
    Fini
    Eu nu te-am rapit din Gradina . 🙂
    E mult mai simplu
    Nora considera ca
    1 topicurilor trebuie sa li se acorde mai multa atentie in prime time iar muzichiile conturbatoare sa stea cu insomniacii intre 22-6
    2- Muzica incarca platforma
    Eu am spus ca ref la punctul 2 se poate face o sectiune de site sau un blog identic – „foarte bine linkat ” aici ca sa dea ideea ca este un singur blog
    La punctul 1 am spus ca mai binele e de multe ori dusmanul binelui. Daca Nora vrea sa taie din avantajele competitive ale blogului (unic din citeva puncte de vedere ) dorind sa copieze avantajele competitive ale altor bloguri (numeroase ) s-ar putea ca rezultatul sa nu fie pe masura. Orice istorie a antreprenoriatului da multe exemple ca asa este

    Apreciază

  • 82. skorpion  |  28 Martie 2011 la 21:56

    @Maria,
    yees, castanele alea coapte invelite in hirtie de ziar….
    intuneric, frig afara
    castanele calde in buzunar
    🙂

    Apreciază

  • 83. skorpion  |  28 Martie 2011 la 21:57

    tds,

    da-mi, please, linkul la Liebherr….fenomenal tipul!
    danke
    🙂

    Apreciază

  • 84. noradamian  |  28 Martie 2011 la 22:02

    Tds, interpretezi în chineza veche 😦 Muzica nu e conturbatoare, iar programul nu e tocmai pentru insomniaci. Avantajele competitive vin din tot ce facem aici, fiecare. Vreau să le potenţăm, nu să le reducem

    Apreciază

  • 85. Maria  |  28 Martie 2011 la 22:03

    Băşcăliosul 78,
    Într-adevăr, idealiştii stau rău cu practica. 🙂 În schimb ideile, şi teoriile sunt excelente, sunt sublime…
    Mă declar idealistă. 🙂

    Apreciază

  • 86. skorpion  |  28 Martie 2011 la 22:03

    mai gavarim si manana,

    gute Nacht!

    🙂

    Apreciază

  • 87. noradamian  |  28 Martie 2011 la 22:04

    Skorpion, noapte bună 🙂

    Apreciază

  • 88. skorpion  |  28 Martie 2011 la 22:04

    revin un pic ca o citii pe @maria,

    maria, exista idealisti care stau bine si cu practica, dar in Ro li se da peste degete…..

    Apreciază

  • 89. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 22:04

    Nora 80 🙂
    Barbieri suflă şi-n iaurt. 🙂

    Apreciază

  • 90. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 22:08

    Maria 85,
    Eu mă declar jumătatea complementară.
    Avem 2 condiţii ideale… pentru un om întreg. 🙂

    Apreciază

  • 91. noradamian  |  28 Martie 2011 la 22:08

    Barbieri îl cheamă si pe fotograful de la Earth-Trek, de la care am preluat ( cu acordul lui) fotografia pentru cartea „Martie în Israel”.

    Apreciază

  • 92. Maria  |  28 Martie 2011 la 22:09

    Skorpi,
    N-ai uitat! 🙂 Mi-e dor de iernile acelea, când Piaţa Mare era covârşită de nămeţi şi parcul încă rezista în mijlocul ei…

    OK go! E interesant aplicat principiul dominoului pe muzică, apoi pe o partidă finală de paintball de toată… culoarea. 🙂

    Apreciază

  • 93. Maria  |  28 Martie 2011 la 22:14

    Băşcăliosul 90,

    Chiar că e situaţie ideală. Rămâne acolo, în idee, căci cu întregul… nu ştiu ce-i de făcut. 🙂

    Apreciază

  • 94. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 22:15

    Apreciază

  • 95. Maria  |  28 Martie 2011 la 22:16

    Skorpi 88,

    Aşa este, din nefericire…

    Apreciază

  • 96. Un tanar de stanga  |  28 Martie 2011 la 22:16

    83 Skorpi – cu placere 🙂
    Linkul este youtube punct com/watch_popup?v=RobaJKGMMiE

    Apreciază

  • 97. noradamian  |  28 Martie 2011 la 22:26

    Maria, despre ce parc vorbesti? Hai că mi-au scăpat niste lucruri 🙄

    Apreciază

  • 98. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 22:27

    Fini,
    Am un chef sălbatic să ascult ceva de la tine. 🙂

    Apreciază

  • 99. Maria  |  28 Martie 2011 la 22:30

    Nora,
    Mă refeream la vechiul parc din centrul Sibiului, distrus de o primăriţă comunistă (îmi scapă numele – e cea care l-a precedat pe Nicu Ceauşescu). Prin coroanele brazlori lui înalţi mă jucam în copilărie. Şi călcam mereu iarba spre disperarea bunicilor şi trecătorilor. 🙂

    Apreciază

  • 100. clemycali  |  28 Martie 2011 la 22:31

    @fini, uts, multumesc ptr complimente 🙂

    Apreciază

  • 101. noradamian  |  28 Martie 2011 la 22:31

    Deci esti sibiancă!!! Mă bucur! Acuma locuiesti tot în Sibiu?

    Apreciază

  • 102. Fini  |  28 Martie 2011 la 22:32

    FRANCISCO TARREGA

    Apreciază

  • 103. Maria  |  28 Martie 2011 la 22:32

    E am reuşit să decriptez deja cablogramele lui TDS de pe wikitube. 🙂
    Barbieri şi Santana sunt o combinaţie uluitoare!

    Acum mă duc să ascult Patti Page. 🙂

    Apreciază

  • 104. noradamian  |  28 Martie 2011 la 22:32

    clemy, eu nu ţi-am mai spus părerea mea de data asta, o stii 🙂

    Apreciază

  • 105. Maria  |  28 Martie 2011 la 22:34

    Nora,
    Locuiesc şi vieţuiesc în Oradea. Dar mama locuieşte tot în Piaţa Mare şi am numeroase prilejuri să vizitez Sibiul. 🙂

    Apreciază

  • 106. Fini  |  28 Martie 2011 la 22:36

    Trei virtuoşi ai chitarei cântând Tarrega: Andres Segovia, Narciso Yepes şi Julian Bream.

    Apreciază

  • 107. Fini  |  28 Martie 2011 la 22:37

    Apreciază

  • 108. noradamian  |  28 Martie 2011 la 22:38

    Maria, avem puţine iutuburi în seara asta, până acum, 80 – de la Tds citire, 94. de la Bsk si Francisco Tarega de la Fini

    Excelente 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 109. noradamian  |  28 Martie 2011 la 22:39

    Maria, o veste foarte bună 🙂

    Apreciază

  • 110. Fini  |  28 Martie 2011 la 22:40

    Clemy,
    100

    asta gândesc, asta spun. 🙂

    Apreciază

  • 111. clemycali  |  28 Martie 2011 la 22:43

    Indraznesc sa postez o secventa dintr-o inregistrare mai veche a Contelui Ory cu Rockewell Blacke in rolul titular.

    Apreciază

  • 112. Fini  |  28 Martie 2011 la 22:43

    Noapte bună, tuturor. 🙂

    Recuerdos de Alhambra în interpretarea lui John Williams

    Apreciază

  • 113. clemycali  |  28 Martie 2011 la 22:43

    Apreciază

  • 114. Băşcăliosul  |  28 Martie 2011 la 22:45

    Asta-i de somn uşor!

    Apreciază

  • 115. Maria  |  28 Martie 2011 la 22:48

    Nora,
    Într-adevăr, toate recomandările sunt excelente! Muzică, imagini, voci – toate într-o armonie desăvârşită.

    Nora, mă bucur că te-am întâlnit. SInceră să fiu, până cu puţin timp în urmă nu bănuiam că şi tu eşti sibiancă. 🙂

    Apreciază

  • 116. Fini  |  28 Martie 2011 la 22:51

    Clemy,

    o zi bună în continuare.

    Apreciază

  • 117. noradamian  |  28 Martie 2011 la 22:57

    Dragi prieteni, vă mulţumesc pentru idei, comentarii, link-uri, controverse si pentru muzici. Muzica e calea cea directă de comunicare. N-as putea spune care e mai bună, vă reprezintă fiecare şi pe voi si grădina, ca si poezia. Comentariul politic contribuie la vocea publică necesară. Nu-ndrăznesc să promit, dar cred că o să mai apară şi creaţii personale pe aici, nu numai din partea mea. Sper să menţinem stacheta în toate privinţele. Vă rog să mă si supăraţi dacă gândiţi că e de folos spiritului grădinii.

    Noapte bună

    🙂

    Apreciază

  • 118. noradamian  |  28 Martie 2011 la 22:58

    Maria, să-mi dai de stire când ajungi în Sibiu 🙂

    Apreciază

  • 119. Maria  |  28 Martie 2011 la 23:02

    Nora, cu siguranţă! 🙂

    Noapte bună, Nora! Noapte bună tuturor prietenilor şi vizitatorilor tăi!

    Apreciază

  • 120. Fini  |  28 Martie 2011 la 23:04

    Apreciază

  • 121. noradamian  |  28 Martie 2011 la 23:05

    OK, Maria! Cred că sunt si prietenii tăi 🙂

    Somn usor, tuturor 🙂

    Apreciază

  • 122. noradamian  |  28 Martie 2011 la 23:08

    Fini, 😀
    gutte Nacht!

    Apreciază

  • 123. Fini  |  29 Martie 2011 la 00:22

    Somn uşor, Nora! 🙂

    Apreciază

  • 124. Creanga  |  29 Martie 2011 la 06:17

    Neatza,
    Cererea a fost stampilata, urmeaza sa fie votata, ala eu, ala eu, auleu si valeleu! Ati tinut cont de al meu sfat, nici pupat dar nici certat. In gradina de hartie, incepem taiatul la vie.

    Apreciază

  • 125. skorpion  |  29 Martie 2011 la 07:33

    neata,

    @tds, multumesc frumos,

    @maria, eu vorbeam de piata din …………Medias, un surior mai mic al Sibiului, dar nu-i bai, tot pe acolo este,
    🙂

    ne vedem pe diseara,
    o zi buna!

    Apreciază

  • 127. Creanga  |  29 Martie 2011 la 09:33

    Mai e pana la ora 10, nimic, nimic? Tonul la cantec!

    Apreciază

  • 128. Creanga  |  29 Martie 2011 la 10:12

    Acum ontopic.
    E trecut de ora zece, treaba serioasa incepe, de cerere vom discuta, ce crezi oare dumneata?

    Apreciază

  • 129. Creanga  |  29 Martie 2011 la 10:17

    Singur intreb, singur raspund, se pare ca mi-s boland.

    Apreciază

  • 130. noradamian  |  29 Martie 2011 la 10:34

    Creangă, salut 🙂
    Da, poate că suntem bolânzi dacă discutăm ceva ce nu intră-n cutumele de aici. Adică: oare ce va vrea asta? Ce wikilicsul ei de treabă se ascunde aici?? 😆

    Apreciază

  • 131. Creanga  |  29 Martie 2011 la 10:51

    Salutare Nora,
    Nu se ascunde nimic, m-am mai gandit eu asa peste noapte, cred ca e bine sa ne mai si punem mintea la contributie unoeri, adica la o tema data, sau alti gradinari sa scoata si ei o postare. Cred ca nu are nici o legatura cu traficul, doar ai facut o cerere, oamenii urmand sa vina cu propuneri. Ca la patinaj, si promram impus si program liber ales.
    Nu ai spus, platforma merge mai greu daca sunt multe linkuri sau videoclipuri?

    Apreciază

  • 132. noradamian  |  29 Martie 2011 la 11:07

    Crengulin, glumesc 🙂 Pentru asta există „Biblioteca cu prieteni” în care sunt contribuţii preţioase. Programul e la fel de liber, ceea ce am sugerat sunt doar recomandări orientative. Dacă pui două linkuri în acelasi comentariu, il poate prelua la spam. Nu totdeauna. La multe videoclipuri da, platforma merge greu. Dar asta simte fiecare, nu trebuie pusă o limită. Discuţia a fost de principiu dar, probabil, o să scadă numărul de comentarii.

    Apreciază

  • 133. noradamian  |  29 Martie 2011 la 11:07

    Postare nouă

    Apreciază

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nora Damian Facebook nora.damian@gmail.com

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 886,232 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 2.314 urmăritori

Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Add to Google

Member of The Internet Defense League

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 886,232 hits
Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Feeds


