Grădina de hârtie a-mplinit trei ani

21 Mai 2011 at 13:29 140 comentarii

La aniversare

Mai întâi un dar din partea prietenei Ancuţa I. (postat în “biblioteca cu prieteni”)

Ce ştie mama?

La 4 ani – Mama mea stie tot.
La 8 ani – Mama mea stie multe.
La 12 ani – Mama mea nu stie tot.
La 14 ani – Mama mea nu stie nimic.
La 16 ani – Mama mea ? Ce stie ea ?…
La 18 ani – Batrana asta a copilarit cu dinozaurii …
La 25 ani – Posibil ca Mama stie ceva despre asta…
La 35 de ani – Înainte de a decide, vreau sa ma sfatuiesc cu Mama.
La 45 de ani – Precis ca Mama poate sa ma îndrume …
La 55 de ani – Ce-ar fi facut Mama în acest caz ?
La 65 de ani – De-as fi putut sa vorbesc despre asta cu Mama …

Şi ceva din partea gazdei

dresaţi
sărind peste ramă
pe rând
caii
intrară-n
tablou
pe-afară
doar mânzul
aleargă
prin pajişti
albastre
nălucă
hoinară
cu coama de argint
unduind
în lumină

Entry filed under: 7301634, grădina cu trufe. Tags: , , , .

Aventuri în China (16, 17) Blogfest- next day

140 comentarii Add your own

  • 1. noradamian  |  21 Mai 2011 la 13:31

    Elenelor şi Constantinilor sărbătoriţi astăzi, de oriunde, „La mulţi ani!” 🙂

    Apreciază

  • 2. dictaturajustitiei  |  21 Mai 2011 la 13:42

    Cred că pentru câteva momente a picat netul.
    Încerc din nou sperând ca de data aceasta să ajungă urările mele de bine. Nora , te felicit pentru proiectul tău și sper ca să ai puterea să-l duci cât mai mult. La mulți ani!

    Apreciază

  • 3. noradamian  |  21 Mai 2011 la 13:56

    Dj 🙂 multumesc, gândurile tale bune să-ţi fie răsplătite

    Apreciază

  • 4. Maria  |  21 Mai 2011 la 14:02

    La mulţi ani, Grădină frumoasă! Să-ţi fie zilele multe, fericite şi luminoase precum florile proaspete din luna mai! 🙂

    Multe felicitări, Nora! Îţi doresc să ai mereu grădinari buni şi inspiraţi în preajma acestui spaţiu cu totul deosebit, iar ideile tale să fie sădite cu drag în cel mai bun sol cu putinţă!

    Apreciază

  • 5. noradamian  |  21 Mai 2011 la 14:03

    Maria 🙂 frumoase urări, mulţumesc! Să se-mplinească. Şi pentru tine.

    Apreciază

  • 6. Creanga  |  21 Mai 2011 la 14:14

    La mulţi ani grădină fermecată! Să ai o dezordine ordonată, să-ţi fie aleile curate dar şi frunze împrăştiate!

    Apreciază

  • 7. filadel  |  21 Mai 2011 la 14:14

    La mulți ani grădinii și grădinarilor ei! 🙂

    Apreciază

  • 8. luminita  |  21 Mai 2011 la 14:26

    Cat mai multi ani gradina ta sa ne adune laolalta pe cei ce-am rasadit incetisor prietenia virtuala, Nora!
    Iti multumesc pentru bucuria de a te fi intalnit.
    Te fericesc pentru talentul de a-ti asterne gandurile limpezi si verbul alert , pentru puterea neostoita de a-ti expune crezul intr-o lume mai buna, pentru sufletul tau cald pe care ni-l daruiesti in fiecare zi, zambindu-ne din fereastra monitorului.
    Lumina si iubire iti doresc.

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  21 Mai 2011 la 14:28

    Creangă, bună urare! O ordine ca a naturii e cea mai potrivită. O natură prietenoasă 🙂

    Apreciază

  • 10. noradamian  |  21 Mai 2011 la 14:32

    Filadel, mulţumiri din partea noastră, si pentru acum si pentru cele bune din urmă 🙂

    Apreciază

  • 11. noradamian  |  21 Mai 2011 la 14:36

    Lumi, multumesc, mă bucură mult ce spui 🙂

    Apreciază

  • 12. noradamian  |  21 Mai 2011 la 14:43

    Dragii mei, postaţi în continuare ce credeţi şi ce vă place, ca-ntr-o zi de sărbătoare, eu o să revin mai încolo.

    …Pe una din alei, fără doar şi poate s-ar cuveni ca grădinariţele şi grădinarii cu care am „răsădit prietenia virtuală” ( tare frumos spus!) să aibe fiecare câte o stea 🙂

    Apreciază

  • 13. Băşcăliosul  |  21 Mai 2011 la 14:52

    La mulţi ani pentru grădină şi grădinăreasa responsabilă! Să trăiască, să-nflorească, sănătoase şi gustoase.

    Toate cele nume şi durabile pentru personalul auxiliar: săpători, plantatori, plivitori, prăşitori, săditori, răsăditori, pândari, cercetători, iscoditori, băgători de seamă, utilizatori de subtilizări- hoţule! 🙂 – ghicitori în bobi, bocitoare la rupere, şefi de tufă, peisagişti, deratizatori, stropitori, povestitori, vopsitori de bănci, sperietoare de ciori, călcători în straturi de străchini, smulgători de rădăcini, căţărători în copaci şi arbuşti, scrijelitori în scoarţă, mâzgălitori de alei, săritori de sting… incendiile, mincinoşi de îngheaţă sistemul de irigaţie, măturători de aspiraţii, reţinuţi de ruşinică, aruncători de gunoaie, băgători de intrigi, mâncători de orice fără mofturi, exultaţi în foşnete şi şoapte ritmate, visători de nebunii, proiectori de iluzii pe garduri, cameramani, turnători de toate, paza şi protecţia grădinii.

    Să dea Domnul să vorbim (coerent) şi la aniversarea înmulţită de-acum cu nota meritată, zece plus felicitări!

    Apreciază

  • 14. Băşcăliosul  |  21 Mai 2011 la 14:55

    Toate cele bune şi durabile…! (+corectori) 🙂

    Apreciază

  • 15. Un tanar de stanga  |  21 Mai 2011 la 14:57

    La multi ani gradino ! 🙂

    Apreciază

  • 16. Un tanar de stanga  |  21 Mai 2011 la 15:00

    Am fost plecat si vad ca am stirnit comentarii si intrebari pe 19. Asa ca incerc sa raspund pe rand 🙂
    Fini
    44
    Tom Ze este fabulos prin viata lui si prin ce cinta. E complicat sa te conving de asta.
    Nu am reusit sa conving niciodata o femeie de ceva anume. Le-am convins doar pe cele ce erau predispuse sau deja convinse 🙂 Asa ca, daca nici tu care esti mai deschisa ca altii la muzica inca neascultata nu il gasesti fabulos pe TOM ZE eu nu voi reusi in nici un caz 🙂

    45 multumesc pentru recomandarea cu chinezii

    Frumoase piesele cu Grace Jones. Eu am vazut-o in strainatatzuri si chiar era buna de tot . De alfel am adus-o si aici in gradina un an sau doi

    Apreciază

  • 17. Un tanar de stanga  |  21 Mai 2011 la 15:11

    Nora
    Eu nu l-am citit pe Cioran aproape de loc,- nu il gust iar pe Noica doar demult in tinerete, cartile de baza.
    . Am spus doar ca deoarece subiectul iti pare nebulos, sa citesti o carte cea a lui Lavric – Constantin Noica si miscarea legionara aparuta in 2008 in Humanitas . Si poate te va lumina asa cum m-a luminat pe mine. Aici nu e vorba de filozofie de loc. Este doar intrebarea:
    1 Cum s-a putut ca atitia oameni cu o stofa intelectuala incontestabila sa intre cu daruire intr-o miscare totalitara
    2 cum s-a putut ca Eliade, Cioran, Noica, Gyr, Aron Cotrus, Horia stanmatu, Sextil puscariu, Ion barbu, PP Panaitescu Traian Braileanu, sa scrie despre CZCodreanu nu numai cu un ton exaltat ci fara ca cineva sa ii fi silit vreodata
    3 Cum sa-a putut ca atitia insi „baieti buni” cu o calitate umana remarcabila sa treaca de partea unei miscari care privita cu ochii de acum a fost o intruchipare a raului.

    Intrebarea pe care mi-am pus-o tot timpul a fost Daca Noica, Ionesco,Eliade, Cioran adica tot ce avem noi mai inalt in spirit in ulotima 100 de ani au aderat la miscare cum as fi putut eu sau Tibi, sau Nora sa fim mai destepti, mai buni si sa nu aderam daca s-ar fi intimplat sa fim studenti in vremea aceea? Ca mai destepti nu suntem: Am aderat la taranisti, Emil Constantinescu , alianta DA, ca sa ma opresc in trecut. Cum am fi fost mai putin orbi decit tinerii elevi si studenti din anii 20-30 ?
    Este o drama pe care nu o poti descifra decit daca te apleci asupra ei

    Apreciază

  • 18. Un tanar de stanga  |  21 Mai 2011 la 15:28

    Salomea
    E greu sa faci o prescurtare a cartii. Ea trebuie citita. Ti-o pot cumpara si expedia cu placere prin posta – daca ii dai Norei adresa – Fac uneori gesturi din astea pentru persoane necunoscute – prieteni de pe blog stiu asta – 🙂 sau o poti cere la editura humanitas pe site- au carte prin posta.

    Crema spiritului romanesc – oamenii amintiti mai sus si legionarismul au fost optiunea tragica a unor oameni ce au vrut sa dea trup unui ideal religios _ mintuirea neamului – recurgind la mijloace politice.
    Ei au facut spune Lavric 3 mari si fatale confuzii: confuzia intre contemplatie si actiune, confuzia intre mistica si politica si confuzia intre viata si ideologie. (prin confuzie se intelege suprapunerea a doua entitati ce nu mai au spatii despartitoare)

    Intr-o carte a Sandei Stolojan , ea noteza ca intoarsa la Paris in 1971 dupa o vizita in Romania , ii povesteste lui Cioran despre intilnirea cu Noica . aducind vorba ca Noica citeste Biblia. E imposibil a spus Cioran ! Poate datorita limbii in care e scrisa Bibilia ! De fapt Cioran nu suporta gindul ca Noica mai putea fi credincios dupa supliciul prin care trecuse. Aici Sanda Stolojan surprinde drama generatiei interbelice.

    In privinta acestor mari oameni ai culturii noastre este vorba de o credinta rau investita.
    Asta incearca sa prezinte cartea

    Apreciază

  • 19. skorpion  |  21 Mai 2011 la 17:48

    bonjurici,

    1.) la multi ani, gradinita impreuna cu prietenii virtuali !!

    2.) la multi ani, sefa, gradinara noastra sefa, the first, the best!
    🙂

    3.) eu m-am oprit aici: Posibil ca Mama stie ceva despre asta… a plecat mult prea devreme….

    4.) am plecat cu biclele pe o zi splendida de mai.
    50 km dus intors.
    pe drum pe o parte si alta………….au innebunit salcimii !!
    pe buuune, nu glumesc!

    ne-am intors pe o ploaie torentiala, tunete si fulgere, ne-am udat pina la…………..
    🙂

    au innebunit salcimii:

    Apreciază

  • 20. Creanga  |  21 Mai 2011 la 17:53

    Am făcut săpături în arhivă, prima postare datează din 3 mai, rezultă că vârsta grădinii este de 3 ani, 2 săptămâni şi 4 zile. Cred că e o greşeală, apare 3 mai la ultima postare din Drumul spre Mirhnia, iar începutul începutul drumului pe 17 mai.

    Apreciază

  • 21. Creanga  |  21 Mai 2011 la 17:57

    Aha Skorpi! te-ai udat până la şaua bicicletei. 🙂

    Apreciază

  • 22. luminita  |  21 Mai 2011 la 18:02

    skorpion,
    a naibii coincidentza, si aici acum o ora a inceput sa tune si sa fulgere iar apoi sa ploua cu rupere de nori.
    Am inteles ca te-ai udat pana la chiloti, sau, ma rog, boxeri.
    Eu nu, ca am stat pe terasa, cu pisicile.
    Acum astept curcubeul.

    Apreciază

  • 23. skorpion  |  21 Mai 2011 la 18:02

    Jawohl, Herr Creanga,
    spatele plin de noroaiele preluate de la roata din spate…
    a fost grozav!

    🙂

    Apreciază

  • 24. skorpion  |  21 Mai 2011 la 18:03

    luminita,

    esti o norocoasa daca vei prinde un curcubeu….

    Regenbogen, nu-i asa???

    Apreciază

  • 25. luminita  |  21 Mai 2011 la 18:09

    PS: si aici au innebunit salcamii, si aici pasarile zboara libere de orice constrangere,si florile cresc nestingherite, colorand fara oprelisti iarba din jur in toate splendorile posibile.
    Si aici oamenii isi impletesc zilele cu iubire si truda, cu lacrimi si zambete.
    Timpul e darnic cu toti deopotriva, doar unora ni se pare ca in RO ar fi un pic mai zgarcit decat s-ar cuveni.

    Apreciază

  • 26. noradamian  |  21 Mai 2011 la 18:10

    Bsk. 🙂 e clar: ai evaluat locul aista cu tot ce-nseamnă şi am iesit bine 🙂
    Dintr-o privire, circulară, de sus şi dar şi din toate laturile, ai prins tot ce s-a reusit, ce se vrea si ce se poate face, cu detalii, perspective, personaje, complet, fără nici o scăpare.
    🙂
    Thanks.

    Apreciază

  • 27. luminita  |  21 Mai 2011 la 18:11

    skorpion,
    sa intreb dexul, dar ma bazez pe tine, Rogenbogen sa fie.

    Apreciază

  • 28. noradamian  |  21 Mai 2011 la 18:12

    Skorpion, 🙂 danke schon! Ja, ja, si pe aici, pe la Cisnădioara au innebunit grădinile, pomii, e o frumuseţe 🙂

    Apreciază

  • 29. skorpion  |  21 Mai 2011 la 18:13

    se pare ca o actiune civica a avut de data asta cistig de cauza….
    am auzit o frintura de stire la tv: caii au fost salvati !!
    meritul este al acelora ca azi noapte au blocat convoiul mortuar….
    soferul risca 6 ani inchisoare….nu am auzit de ce, pentru ca el doar a executat, vinovatii sint notabilii din delta, parerea mea.

    felicitari si cristinei topescu, care s-a implicat direct, fiind azi noapte la blocarea convoiului….

    Apreciază

  • 30. Salomea  |  21 Mai 2011 la 18:14

    Un tanar de stanga, salut
    Iti multumesc pentru clarificarile de mai sus si pentru buna intentie in ce priveste procurarea cartii. Eu sper sa vin in curand , in Romania asa ca am sa rezolv acolo problema cartii. Problema dezbatuta de Lavric este chiar foarte importanta si din pacate actuala si azi. Si azi se pot vedea oameni culti, de elita , si totusi confuzi in perceperea realitatii, sau influentati inca de prejudecati vechi, stravechi. Acum cateva zile , la festivalul filmului la Canne, am vazut un exemplu, acel producator danez, care a declarat ca nu e antisemit, dar , da, este nazist.
    Cat despre Noica, dupa cele scrise in vikipedia, a aderat la miscarea legionara in 1940, dar s-a dezis de ea inca in acelasi an.

    Apreciază

  • 31. luminita  |  21 Mai 2011 la 18:15

    skorpion, der Regenbogen schon kommt.

    Apreciază

  • 32. noradamian  |  21 Mai 2011 la 18:18

    Tds, grădinarilor şi prietenilor deasemeni la mulţi ani!
    Scrierile lui Cioran îmi plac ca spectacol, unul fascinant, cu o acrobaţie inegalabilă a cuvintelor. Nimic fundamental contaminant din conţinutul de idei, însă, în ce mă priveşte. Conflictul cu apostolul Pavel, de pildă, îmi pare a avea o motivaţie generată mai curând din manierismul orgolios al artei sale( frumoase) decât dintr-o convingere fundamentală. „Pusă-n scenă”, însă, controversa nu-l favorizează decât aparent pe Cioran… 🙂

    Apreciază

  • 33. skorpion  |  21 Mai 2011 la 18:23

    FRANCE 24 Reporters: The Danube’s wild horses
    (incarcat in ianuarie 2011 de France 24)

    Apreciază

  • 34. Salomea  |  21 Mai 2011 la 18:24

    Nora, servus
    Felicitari si sa ai o gradina placuta si frumoasa si in continuare.

    Apreciază

  • 35. noradamian  |  21 Mai 2011 la 18:25

    Tds, subiectul nu mi-e tocmai nebulos, dar nefiind pregătită cu detalii privind personalităţile implicate- pentru extensia de la subiectul postării adusă de voi în discuţie n-am avansat 🙂

    Bineînţeles că m-am gândi la astea, ba chiar la ideea pe care ai adus-o acum în discuţie că, în condiţiile în care a fost iniţiată miscarea atunci, nu se stie care ar fi fost atitudinea oricăruia dintre noi 🙄 Ca si faptul că pentru a judeca pertinent lucrurile e nevoie de o introspecţie serioasă precum în cartea recomandată
    „optiunea tragica a unor oameni ce au vrut sa dea trup unui ideal religios _ mintuirea neamului – recurgind la mijloace politice. (…) Un răspuns mai limpede si mai exact nu s-ar putea da. „In privinta acestor mari oameni ai culturii noastre este vorba de o credinta rau investita”

    Apreciază

  • 36. noradamian  |  21 Mai 2011 la 18:26

    Salomea :)servus, multzam

    Apreciază

  • 37. noradamian  |  21 Mai 2011 la 18:31

    Crengulin, 20, la săpăturile alea nici eu nu mai stiu exact, că pe vremea „Drumului spre Mirhinia” când am deschis eu blogul, n-aveam nici blogroll, nu stiam o grămadă de lucruri. Abia prin toamnă am reasezat episoadele cărţii si m-am lămurit cu alte treburi de „bucătărie”. Oricum, e văratec: din Mai 2008 🙂

    Apreciază

  • 38. Un tanar de stanga  |  21 Mai 2011 la 18:37

    Salomea 30
    1 an scrie in wiki ?
    sunt din ce in ce mai multi oameni care nu mai merg la doctor si se doftoricesc cu ce gasesc pe wikipedia. 🙂

    Cred ca este mai intelept sa /citesti cartea cum ai zis.
    Lucrurile sunt mai complicate.
    E vorba la Noica de studentie 1928 si articolele sale
    apoi de convertire in 33-35 apoi aderarea 1940 apoi tribulatiile apo agonia
    Pe mine nu ma preocupa daca cineastul chiar crede sau isi face reclama precum Mel Gibson.
    Mai mult ma intereseaza ca intr-un cuib de legionari NEAGU DJUVARA, activa intr-un cuib de legionari in 1938 la Paris impreuna cu Emil Cioran si alti baieti de valoare , nu le mai insir numele. M-ar interesa mai mult ce ar spune boier Djuvara de asta

    Apreciază

  • 39. noradamian  |  21 Mai 2011 la 18:44

    Skorpion, Luminiţa, bravo, bravo tuturor celor care au contribuit cât de puţin la împiedicarea fărădelelgii. După cum merg lucrurile la noi e mare lucru că în ultima clipă bieţii cai au fost lăsaţi să trăiască!
    Totuşi, nemernicia ălor neoameni iar ne-a făcut de poveste în lume 😉

    Apreciază

  • 40. Un tanar de stanga  |  21 Mai 2011 la 19:14

    Apreciază

  • 41. dictaturajustitiei  |  21 Mai 2011 la 19:18

    Ce mă bucur că și voi vă doreați ca să fie salvați caii.

    Apreciază

  • 42. luminita  |  21 Mai 2011 la 19:45

    Cu ingaduintza voastra am sa pun acum o melodie care imi place, acum si nu mai tarziu pentru ca o sa plec putin de acasa.
    O seara reusita va doresc!

    Apreciază

  • 43. Un tanar de stanga  |  21 Mai 2011 la 19:51

    Tare de tot Sasha Waltz
    Didon si Eneas capodpera baroca a lui Purcell
    Fiecare personaj e interpretat de un dansator si doi cintareti care se misca impreuna pe scena , Genurile sunt amestecate -cintec si dans se dizolva unul in altul

    Apreciază

  • 44. luminita  |  21 Mai 2011 la 20:00

    tinere,
    imi inchipui ca Snow Patrol cu Chasing Cars nu-ti spune nimic. Mie insa imi place de mor.
    😆 😆 😆
    Pe mai tarziu .

    Apreciază

  • 45. niku_elektriku  |  21 Mai 2011 la 20:02

    subscriu cu bucurie!

    Apreciază

  • 47. Creanga  |  21 Mai 2011 la 20:24

    Nora, n-am vrut sa fiu carcotas, cercetam si eu istoria blogului. Daca-i aniversare, aniversare sa fie!Eu merg la stropit la vie, curcubeul a adus mana, nu vreau sa fi muncit depomana.

    Apreciază

  • 48. noradamian  |  21 Mai 2011 la 20:33

    Seara bună 🙂 Asteptăm ploi si curcubee! Ceva exact ca în imaginea cu dublul curcubeu am văzut mai an în timp ce intram în Sibiu pe soseaua Alba Iulia venind de la Gura Râului. O imagine fabuloasă, habar n-aveam, însă, că e un fenomen atât de rar 🙄

    Apreciază

  • 50. Un tanar de stanga  |  21 Mai 2011 la 20:40

    44 lumi 🙂

    Apreciază

  • 51. Creanga  |  21 Mai 2011 la 20:41

    Eu vazusi curcubeu triplu si chiar nu bausem nimic. Parol!
    Nora, ar fi bun un referendum, problema ar fi punerea in practica.

    Apreciază

  • 52. Băşcăliosul  |  21 Mai 2011 la 20:41

    Creanagă 47
    n-ai vrut, da’ ai reuşit. 🙂
    Eu cunosc un caz similar: subscrisul.
    Circulă în familia mea zvonul. nu-ţi mai zic de câşi ani, că eu m-am născut cu 2 zile mai devreme decăt e scris în certificatul meu de naştere. Ca să nu-mi strice cheful aniversar, unul din părinţi a negat, în timp ce celălalt a ţinut la adevărul istoric, fără să dea amănunte incriminatoare: ori s-a prezentat mai târziu la Primărie, ori un funcţionar n-a înţeles bine data corectă.
    În final am de ales între nesiguranţa zilei, când s-ar putea să-i aniversez de fapt pe alţii în locul meu, ori s-o ţin trei zile la rând, ca la nunţile neastâmpărate. 🙂

    Apreciază

  • 53. noradamian  |  21 Mai 2011 la 20:42

    Snow Patrol cu Chasing Cars( fain de tot) Yo-Yo-Ma & Bobby mc Ferrin ( doi uriaşi!) cu Coyote, Sascha Waltz, senzaţional pe muzica barocă a lui Purcell… 🙂 Constat că aria preferinţelor devine tot mai rafinată si mai bogată
    Subscriu la asta, Niku 🙂

    Apreciază

  • 54. Creanga  |  21 Mai 2011 la 20:43

    TDS
    Tinere lupushor, s-a stabilit legatura cu Shanghaiul.

    Apreciază

  • 55. noradamian  |  21 Mai 2011 la 20:45

    crengulin& bsk, de-aia nu am o zi anume a aniversării, sigur e doar faptul că e în mai. De luni până duminecă. 😆

    Apreciază

  • 56. Creanga  |  21 Mai 2011 la 20:46

    Bsk
    Cre_neaga orice carcoteala. 3 zile si 3 nopti tre’ sa dai de baut la toti.

    Apreciază

  • 57. Băşcăliosul  |  21 Mai 2011 la 20:48

    Nora 53
    Toată lumea te crede, nu te-a văzut nimeni să-ţi displacă ceva. 🙂

    Apreciază

  • 58. noradamian  |  21 Mai 2011 la 20:55

    Bsk. da, toate vin cu ceva nou si plăcut. În plus ne feresc de monotonie. Desi unele piese îţi plac chiar mai mult la reascultare. 🙂 Sau în variante interpretative noi

    Apreciază

  • 59. Fini  |  21 Mai 2011 la 20:58

    Bună seara ! 🙂

    Pe mine m-a adus barza în Grădină acum 2 ani şi 4 luni. Mulţumesc berzei.
    Răsfoind albumul de familie aproape că nu mă recunosc în cea din primele luni de grădinărit.
    Mă uit cu nostalgie la fiecare pagină din album. Unii ne-am schimbat prea mult, eram mai frumoşi la început.
    Chipul unora nu mai apare. Pe Gabhry_el, ale cărui comentarii le căutam, nu-l mai văd. Robin…………………………………………
    Plecarea intempestivă a Hultanului m-a bulversat.
    „Timpul e un zeu blând.” – Sofocle

    Apreciază

  • 60. noradamian  |  21 Mai 2011 la 20:59

    Un tango mai deosebit, poate l-aţi mai văzut:

    Apreciază

  • 61. skorpion  |  21 Mai 2011 la 21:00

    intrebare:

    cine a fost primul vizitator al gradinii?
    nora, stii?

    Apreciază

  • 62. Băşcăliosul  |  21 Mai 2011 la 21:03

    61 Probabil Orangeskorpion2009

    Apreciază

  • 63. noradamian  |  21 Mai 2011 la 21:03

    Fini, servus, mă gândesc si eu, uneori, la cei care nu mai dau pe aici. Poate din cauze legate de viaţa şi preocupările lor, poate că nu se mai potrivesc cu noi, poate am gresit( eu!) pe undeva.
    Nu-i uităm, însă 🙂

    Apreciază

  • 64. Fini  |  21 Mai 2011 la 21:03

    Hush little baby

    cello:yo-yo ma
    vocal:bobby McFerrin
    violin:mark o’connor
    contra bass:edgar meyer

    Apreciază

  • 65. Creanga  |  21 Mai 2011 la 21:05

    Eu venii acum un an si jumate, cu manecile suflecate, par valvoi si zgariat de la Theophyle picat.

    Apreciază

  • 66. noradamian  |  21 Mai 2011 la 21:05

    Skorpion, 61, 🙂 uite aici, my friend:

    https://noradamian.wordpress.com/despre-vederea-in-infraverde/

    Nu uită Nora 😀

    Apreciază

  • 67. noradamian  |  21 Mai 2011 la 21:08

    Crengulin, juniorule, asa e, dar ai sărit repede două clase si ai intrat în grupa mare 😆

    Apreciază

  • 68. Fini  |  21 Mai 2011 la 21:08

    The Bongo Project.

    From the album Hush, Bobby McFerrin voice, Yo-Yo Ma Cello

    Apreciază

  • 69. Băşcăliosul  |  21 Mai 2011 la 21:10

    66 Carevasăzică skorpion a apărut cu un an înainte de a de naşte orangeul.

    Apreciază

  • 70. noradamian  |  21 Mai 2011 la 21:10

    Fini, 64, echipa asta „fuzion” e încântătoare 🙂

    Apreciază

  • 71. Fini  |  21 Mai 2011 la 21:11

    Apreciază

  • 72. skorpion  |  21 Mai 2011 la 21:12

    adica pe 20.iunie 2008???

    care orangeul, mister B?

    Apreciază

  • 73. Fini  |  21 Mai 2011 la 21:12

    Apreciază

  • 74. noradamian  |  21 Mai 2011 la 21:14

    Bsk, Skorpion mi-a fost de mare ajutor când am pus primele răsaduri 🙂

    Apreciază

  • 75. Fini  |  21 Mai 2011 la 21:14

    Apreciază

  • 76. Fini  |  21 Mai 2011 la 21:16

    Apreciază

  • 77. Fini  |  21 Mai 2011 la 21:17

    Trec să ascult celelalte clipuri.

    Apreciază

  • 78. Un tanar de stanga  |  21 Mai 2011 la 21:17

    54 Multumesc mult Crengulin 🙂

    Apreciază

  • 79. Băşcăliosul  |  21 Mai 2011 la 21:18

    Este posibil să apară în noaptea asta şi Robin p-acilea.
    Mi-am amintit de ea azi pe la prânz. Imediat după ce am apărut eu prin grădină m-am trezit surprins de o recomandare călduroasă din partea ei, pentru acest loc.
    V-a tras o ţeapă de nu v-aţi văzut. 🙂 🙂 🙂

    PS. Mister S 72
    Orangeskorpion2009 nu-i totuna cu skorpion?

    PS

    Apreciază

  • 80. skorpion  |  21 Mai 2011 la 21:20

    da, c’est moi
    🙂

    Apreciază

  • 81. Băşcăliosul  |  21 Mai 2011 la 21:21

    80 🙂 Care orange, ha? 🙂

    Apreciază

  • 82. skorpion  |  21 Mai 2011 la 21:22

    mister B,
    oranjada se facuse apa chioara….

    Apreciază

  • 83. noradamian  |  21 Mai 2011 la 21:24

    Fini, 75, deosebit de expresive imagini. Copleşitoare, chiar, dar potrivite cu muzica, oarecum trist contemplativă 🙄

    Apreciază

  • 84. Creanga  |  21 Mai 2011 la 21:25

    Nora, la grupa mare doar dupa a ta corectare, incaltarile mi-s largi, pan’ la gat ai mei nadragi.

    TDS, sper sa-ti fie de folos.

    Apreciază

  • 85. noradamian  |  21 Mai 2011 la 21:30

    Bsk, eu nu pot uita când Robin, ne-a pus la numărat pisicile dintr-un clip, cu termen ultimativ. Nu stiu ce s-a petrecut atunci( subiectul postării fiind, desigur, despre pisici) nici câte au iesit la număr, dar nu stiu ce am mesterit că am pierdut postarea şi n-aveam nici ciorna. Am recuperat-o, totusi, cumva 😆

    Apreciază

  • 86. Creanga  |  21 Mai 2011 la 21:38

    In gradina de hartie, mai mereu e armonie, uneori si cate-un fum de la frunzele din drum, repede se risipeste, voia buna infloreste. Acu juniorul tre’ sa o intinda, altfel o sa dorm in tinda.
    Noapte buna,sa ne traiesti gradina!

    Apreciază

  • 87. Băşcăliosul  |  21 Mai 2011 la 21:39

    Nora,
    Nu stiam asta cu număratul; nu ştiu nici de ce nu mă mir. 🙂

    Apreciază

  • 89. noradamian  |  21 Mai 2011 la 21:56

    Somn usor, crengulin 🙂

    Apreciază

  • 90. Fini  |  21 Mai 2011 la 21:57

    @ 43

    frumos conceput baletul, e ca o curgere.
    Henry Purcell a preluat de la opera franceză baletul, realizând şi în Anglia sincretismul în spectacolul de operă.

    Apreciază

  • 91. Băşcăliosul  |  21 Mai 2011 la 21:58

    Ce ştie mama?
    Şi doar mi-a spus Mama într-o bună zi voi înţelege şi eu ce înseamnă să fii mamă şi bunică.

    Apreciază

  • 92. Un tanar de stanga  |  21 Mai 2011 la 22:06

    90
    Am pus-o gindind la urmasii lui Pina Bausch

    uite si aici 🙂
    Lloyd Newson, DV8 Physical theater

    Apreciază

  • 93. Fini  |  21 Mai 2011 la 22:06

    Primul meu clip muzical apărut în Grădină a fost „Nocturna” op. 55 no. 1 de Chopin. I l-am transmis Norei împreună cu „Somn uşor !”
    Îl aduc şi astăzi pentru cei rămaşi pe baricadă. L-am înţolit după cum cântă cucu în moda pariziană.

    Somn uşor, tuturor. 🙂

    Apreciază

  • 94. ela  |  21 Mai 2011 la 22:06

    Buna seara, dragi gradinari

    Apreciază

  • 95. ela  |  21 Mai 2011 la 22:10

    Nora, cu mii de multumiri

    Apreciază

  • 96. Un tanar de stanga  |  21 Mai 2011 la 22:12

    Uite-o si pe asta 🙂
    Wim Vandekeybus sparge bariera intre teatru si dans
    Evident sub coregrafia teribilei a Anne Teresa De Keersmaeker

    Apreciază

  • 97. Băşcăliosul  |  21 Mai 2011 la 22:12

    Nora 88
    Le-am numărat. Am văzut numai una. 🙂

    Apreciază

  • 98. Fini  |  21 Mai 2011 la 22:22

    Pina Bausch sparge graniţele dintre dansul contemporan şi teatru. Creează teatrul-dans făcând apel la introspecţie ca modalitate de creaţie.

    Noapte bună !

    Apreciază

  • 100. noradamian  |  21 Mai 2011 la 22:28

    Ela , drăguţă Ela 🙂 Mutzumim frumos

    Apreciază

  • 101. noradamian  |  21 Mai 2011 la 22:30

    Fini, 93, imi aduc aminte , desi nu stiu când a fost asta dar si acum sună la fel de frumos 🙂

    Noapte bună, Fini

    Apreciază

  • 102. skorpion  |  21 Mai 2011 la 22:35

    bine ca mi-am adus aminte.

    pentru cine o iubeste pe VIRGINIA ZEANI

    Miine la TVR1 la ora 22.45

    Garantat 100%

    Moderator Cătălin Ştefănescu

    Invitate: Virginia Zeani si Angela Gheorghiu

    Virginia Zeani, cântăreață de operă , una din cele mai prestigioase soprane lirice din anii ’50,’60 ai secolului XX, timp de 25 de ani „prima donna assoluta” a Teatrului de Operă din Roma , …

    Apreciază

  • 103. noradamian  |  21 Mai 2011 la 22:36

    Tds, psihocoregrafie (post)modernă 🙂

    Apreciază

  • 104. noradamian  |  21 Mai 2011 la 22:37

    Bsk, da, aia a supravieţuit că nu era cat, era un fel de „râs” 😀
    Semăna un pic cu asta:

    Apreciază

  • 105. noradamian  |  21 Mai 2011 la 22:39

    Skorpion, 99, deci se poate!! 😀
    103, 100% de văzut 🙂

    Apreciază

  • 106. Băşcăliosul  |  21 Mai 2011 la 22:47

    La mulţi ani cu mulţumiri, Nora, Regina florilor acestei grădini!

    Apreciază

  • 107. noradamian  |  21 Mai 2011 la 23:01

    Bsk. multumesc, superbă dedicaţie, asta-mi dă dreptul să spun că-mi pare tare frumos a da „o grădină” pentru un cal: unul înaripat şi luptător 🙂 un fel de pegas, cu dezbateri si dispute, cu povesti, cu muzică şi poezie pentru noi toţi 🙂

    Apreciază

  • 108. noradamian  |  21 Mai 2011 la 23:02

    Vă mulţumesc la rândul meu, prieteni, nu exagerez când spun că grădina fără voi n-ar însemna mare lucru.

    Somn usor, tuturor 🙂

    Apreciază

  • 109. skorpion  |  21 Mai 2011 la 23:13

    somn ushor, nora & all

    🙂

    Apreciază

  • 110. luminita  |  22 Mai 2011 la 02:22

    Gute Nacht , ich bin zu mude …..

    Apreciază

  • 111. Creanga  |  22 Mai 2011 la 05:54

    Bună dimineaţa,
    Dacă a împlinit trei ani trebuie să o ţinem trei zile şi trei nopţi.
    Ia mai toarnă un păhărel, şi la mâţi şi la căţel! Hâc!

    Apreciază

  • 112. Fini  |  22 Mai 2011 la 06:05

    NEAŢA ! 🙂

    Apreciază

  • 113. Fini  |  22 Mai 2011 la 06:14

    Am spicuit din presă :
    Colegiul Naţional „Carol I“ din Craiova aniversează luna aceasta 185 de ani. 🙂

    Apreciază

  • 114. Fini  |  22 Mai 2011 la 06:22

    Creangă salutiru ! 🙂

    Fac eu oficiul de Hebe. Ce vrei să-ţi torn în păhărel ? Vrei răchie, vrei vin sau vrei nectar ? Eşti magnetizat deja cu noaptea-n cap !

    Apreciază

  • 115. Creanga  |  22 Mai 2011 la 07:32

    Salutiru Fini,
    Cum sunt un ştrengar, aş dori nişte nectar.

    Apreciază

  • 116. Fini  |  22 Mai 2011 la 08:18

    NECTAR să fie !

    Apreciază

  • 117. Fini  |  22 Mai 2011 la 08:21

    Bruneţelul şi creaţa. 🙂

    Apreciază

  • 118. Fini  |  22 Mai 2011 la 08:23

    Să aveţi o duminică frumoasă ! 🙂

    Apreciază

  • 119. andrzej  |  22 Mai 2011 la 08:42

    Felicitari Nora pentru locul frumos pe care l-ai plasmuit si de care cu blandete si intelepciune il ingrijesti.
    Aici in gradina ta vin, cand simt nevoia de relaxare, prieteni de calitate cu vorbe si ganduri cumpatate si intelepte.
    La multi ani tie si acestei insule de calm si normalitate.

    Apreciază

  • 120. Băşcăliosul  |  22 Mai 2011 la 08:43

    Apreciază

  • 121. Băşcăliosul  |  22 Mai 2011 la 08:53

    Apreciază

  • 122. andrzej  |  22 Mai 2011 la 09:05

    Apreciază

  • 123. Un tanar de stanga  |  22 Mai 2011 la 09:57

    113 Fini
    🙂 acolo am facut si eu liceul 🙂

    Apreciază

  • 124. Un tanar de stanga  |  22 Mai 2011 la 10:07

    Neatza 🙂

    Apreciază

  • 125. Băşcăliosul  |  22 Mai 2011 la 10:07

    Ştiţi de ce oltenii par oameni la fel de cumsecade?
    Toţi au învăţat la aceeaşi şcoală. 🙂

    Apreciază

  • 126. noradamian  |  22 Mai 2011 la 11:02

    Ziua bună, prieteni, cu soare din plin
    🙂
    Lumi, cu cafelele de aici sare orice oboseală
    Creangă, azi, după ieri: tot fest
    Andrzej, multzam, mă bucur, 122, bună piesă!

    🙂

    Apreciază

  • 127. noradamian  |  22 Mai 2011 la 11:04

    🙂 Fini,113, gaudeamus!
    116,117, adevărate elixire
    Bsk, chef de chef
    Tds, ce să spun, ingrată piesă
    🙂

    Apreciază

  • 128. Sare'n Ochi  |  22 Mai 2011 la 12:10

    La multi ani!

    Apreciază

  • 129. noradamian  |  22 Mai 2011 la 12:12

    Sare-n ochi, multzam 🙂

    Apreciază

  • 130. Fini  |  22 Mai 2011 la 15:18

    UTS,
    123

    Ştiu ! 🙂
    Pentru tine am scris la @ 113. 😆

    Sunt la Formula 1 acum. Vin mai pe seară.

    Apreciază

  • 131. Băşcăliosul  |  22 Mai 2011 la 15:23

    Când nu mai vrem să fim cu picioarele pe pământ, mai avem o şansă: să ne căţărăm !

    Apreciază

  • 132. Fini  |  22 Mai 2011 la 15:30

    @ 125

    Pe dracu !
    Eu am în casă trei „buzeşteni”; trei Doamne şi toţi trei. Doar ginerele este „bălcist”, iar eu de la Liceul mixt ! 😉

    Apreciază

  • 133. Fini  |  22 Mai 2011 la 15:34

    UTS,

    văd că eşti bucuros şi mândru; ai pentru ce.
    A fost odată ca niciodată ! Păcat . A rămas un fel de nălucă a ceea ce a fost.

    Apreciază

  • 134. Băşcăliosul  |  22 Mai 2011 la 15:51

    Nu-s toţi la fel. De exemplu, cei mai mulţi cumpătaţi provin din Şcoala Ardeleană. Şi-apoi ăştia nu par, ci chiar sunt cumpătaţi.

    Apreciază

  • 135. Un tanar de stanga  |  22 Mai 2011 la 16:33

    Hehehe Fini
    . La Liceul de arta erau fete frumoase si interesante. Cele de la liceul 3 erau doar frumoase.
    Restul nu mai contau.
    Sau asa ni se pareau la 17 ani. 🙂

    Apreciază

  • 136. Un tanar de stanga  |  22 Mai 2011 la 17:32

    133
    Sunt bucuros ca am scapat de liceu si mindru ca mi-am luat si bacaloriatul 🙂

    Apreciază

  • 137. Fini  |  22 Mai 2011 la 21:05

    UTS; 🙂

    parcă te văd la gemul Liceului Carol aşteptând să apară frumoasa de vis-a vis, sau din vis………..
    Dacă aş fi fost craioveancă, cum nu am fost nici frumoasă nici interesantă, n-aş fi avut ce căuta la Liceul de Artă.
    Am fost încântată de liceul meu mixt, secţia reală. Un mare handicap pentru mine în primul an de facultate la seminariile de solfegiu. Eu bâjbăiam şi cei care au venit de la „artă” jonglau.
    Am câteva prietne, mândre absolvente la Elena Cuza, a căror frumuseţe trebuie să ghicită. 🙂

    Apreciază

  • 138. Fini  |  22 Mai 2011 la 21:07

    trebuie ghicită 😳

    Apreciază

  • 139. Tiberiu Orasanu  |  23 Mai 2011 la 11:08

    La Mulţi Ani grădină, grădinăriţei şefă şi grădinarilor care o fac atît de frumoasă! 🙂

    Apreciază

  • 140. noradamian  |  23 Mai 2011 la 15:48

    Ziua bună, Tibi 🙂 Mulţumesc, prietene

    Apreciază

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 888,742 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 2.340 de urmăritori

Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Add to Google

Member of The Internet Defense League

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 888,742 hits
Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Feeds


