Un petic pentru istorie

24 Iunie 2011 at 11:59 56 comentarii

Miercuri seara înainte de miezul nopţii, în direct, într-o banală emisiune teve, fără ca nimic să prevadă o asemenea trăznaie, Traian Băsescu a abdicat. Şi-a dat în petic, celebrul lui petic, paradoxal devenit un fel de scut. Prin trei vorbe şi două glumiţe a abdicat de la buna cuviinţă, de la ceea ce se cheamă, de regulă, diplomaţie şi înţelepciune. Un nene cu chef care uitase că şi peticul ăla care-i joacă feste, nu-i poate rezista chiar la orice încercare. Am avut strania impresie că se metamorfozase pentru câteva momente într-un soi de pontacrin. Provocator şi iresponsabil. Între timp, tocată-n fel şi chip, cu explicaţii, multe de luat în seamă, isprava prezidenţială continuă să facă valuri. Dar, dincolo de asta, ne dezvăluie şi cât de precară şi subiectivă se prezintă istoria noastră oficială. Dacă asupra a ceea ce se petrece acum e normal să existe diferenţe de percepţie, parcursul lăsat în urmă ar fi trebuit, până acum, verificat, criticat, statuat într-o ştiinţă obiectivă. Neîndoielnic că mai rămân pete albe şi teoreme nerezolvate, dar fundamental, fără o istorie integră în care şi diferitele variante să nu fie peticite politic, permeabile pentru făcăturile unor agenţi etnici ori comunişti, ori de alt fel, o să ne politizăm şi sufletul. Nici preşedintele Băsescu, nici cei dinaintea lui şi nici regii n-ar trebui să aibe-n veci puterea să decidă ce va consemna istoria despre ei. Zecile de kilograme de cărţi ale grafomanului Constantinescu nu-i vor şterge cerneala de pe barbă şi nici imaginea de petic zdrenţuit al istoriei. Iar Iliescu, indiferent câte explicaţii ar fi dat pe zeci de pagini ştampilate cu sânge şi pe mii de diplome false de revoluţionari, cum a fost cu revoluţia şi reforma, tot textilă kaghebistă rămâne. De ce, însă, istoria noastră oficială, după două decenii de libertate, are încă atâtea locuri nefericit peticite sau chiar găurite? De unde să ştim adevărul? Chiar dacă argumentele ştiinţifice vor fi de partea preşedintelui Băsescu, politizarea istoriei în scena de pomină, jucată cu „jurnalistul rupt în fund” nu e câtuşi de puţin glorioasă. Iar faptul că la fel de neglorioasă, s-a dovedit în câteva împrejurări, bine cunoscute, şi atitudinea familiei regale faţă de preşedintele-n funcţie, nu-l absolvă de mitocănie. Dar nici episodul cu pricina nu-l va scoate pe imprevizibilul preşedinte din postura dovedită faptic, de om politic în stare să ţină piept prăpădului iliescean, singurul care s-a-ncumetat să scoată statul din blocajul ineficienţei şi corupţiei.

Anunțuri

Entry filed under: 7301634. Tags: , , .

Pacea de la Cotroceni vs. „diktatul” de la Covasna Greu de reintrat în istorie

56 comentarii Add your own

  • 1. dictaturajustitiei  |  24 Iunie 2011 la 12:12

    Dragă Nora,

    Am sentimentul că gândim asemănător și privind o situație care putea să ne despartă. Am așteptat ieri toată ziua să citesc punctul tău de vedere.

    Apreciază

  • 2. noradamian  |  24 Iunie 2011 la 12:17

    Dj, mă bucură ce spui. Si faptul că ne potrivim în gândire. Şi, mai ales, că nu ne-am politizat sufletele 🙂

    Apreciază

  • 3. skorpion  |  24 Iunie 2011 la 12:25

    bonjurici,
    de acord cu postarea ta, nora, dar am si eu citeva comentarii micutze:

    1. Basescu nu a fost deloc diplomat, folosind citeva expresii stilistice, vorba lui Tismaneanu.

    2. o fi avind si niste frustrari, nefiind invitat la nunta de diamant unde a participat si felix turnatorul si etc + candidatura lui duda la prezidentialelel din 2009

    3. o fi stiind ceva basescu ce nu stie o natzie intreaga??

    4. urmareste ceva duda impreuna cu USL?

    5. vezi poza cine cu cine sta la masa
    http://danvoiculescu.net/blog/2011/05/normalitate-3/

    6. de ce a vb basescu despre regele Mihai? nu cumva ca sa abata atentia de la discutiile deja mult prea aprige romani, unguri, harcov in goana mare spre ungaria??? a vrut sa abata atentia? who knows?

    7. adevarul este ca basescu in mod constient a aruncat un os tare de ros, de au ajuns pora si tapalaga sa gindeasca la fel cu ilici, ponta, crin….risul curcii bete

    si osul acesta tare va fi ros cite ore?
    24?
    48?
    72 de ore maxim?
    🙂

    dupa care va arunca alt oscior?

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  24 Iunie 2011 la 12:31

    Skorpion, foarte bune întrebări. Efectul pervers al politizării, inclusiv a istoriei, la care a contribuit surprinzător, totusi, în episodul respectiv şi Băsescu, este tocmai această părăsire a poziţiilor. Nu-mi dau seama acum cu ce efecte. 🙄

    Apreciază

  • 5. skorpion  |  24 Iunie 2011 la 12:33

    nora,

    cred ca Basescu a lovit in Mihai nu pentru trecut, ci pentru ceva ce urmeaza sa se intimple in prezent…

    poate: duda viitorul premier la USL?

    basescu o fi stiind ceva?
    nu stiu,dar vorba lui fiu-miu Who cares? de toata sarabanda asta

    Apreciază

  • 6. noradamian  |  24 Iunie 2011 la 12:40

    Da, Skorpion: chiar faptul că regele Mihai a coborât de la poziţia consacrată de neutralitate regală, în raport cu structurile politice apropiindu-se inpardonabil de zona roşie, a creat, nu chiar de ieri, premizele incidentului de marţi seara. Dacă Băsescu şi-ar fi păstrat, însă, detaşarea faţă de asta, s-ar fi situat, ca eleganţă a atitudinii, deasupra dudismelor regale. De ce a „abdicat” brusc şi a optat pentru ofensivă, una deloc nobilă, vom afla, cu siguranţă.

    Apreciază

  • 7. skorpion  |  24 Iunie 2011 la 12:45

    de acord, nora, dar iarasi (nu tu, nu eu) acordam mai multa atentie formei si nu fondului….de fapt toti s-au inflamat de forma, uitind sa intre in adincimea fondului…

    basescu = animal politic si nu spune nimic gratuit…

    de ce atit de nediplomatic? l-or fi lasat si pe el nervii, doar este atacat zi si noapte intr-un mod mizerabil de politruci, de presa ( o anumita parte)….si atunci a rabufnit…..
    vrea sa construiasca ceva:
    Constitutie noua,
    reforma teritoriala,
    cresterea economica,

    dar zi de zi este sabotat de toti politrucii pina la CCR & CSM

    dar hai sa trecem peste forma si sa aflam fondul!
    🙂

    Apreciază

  • 8. skorpion  |  24 Iunie 2011 la 12:46

    nu credeam ca o sa-l citez vreodata pe sergiu nicolaescu

    Dar, daca asta voi vreti sa o considerati vitejie, spuneti-i cum vreti voi, dar pentru mine este o tradare. Mai mult decat atata, pe 23 august 1944, regele, asa cum am aratat si in filmul „Oglinda”, i-a arestat pe cei doi Antonesti si a anuntat seara la radio romanilor ca e pace. (…) Ca sa inchei o capitulare fara conditii care s-a iscalit pe 14 septembrie la Moscova, ca sa iscalesti un astfel de document, in primul rand trebuie sa anunti cu gura ta si pe urma sa faci, pentru ca armata era pe front cu rusii. In conditiile respective, intre 130.000 si 150.000 de soldati romani si ofiteri au cazut prizonieri. Din acestia, s-or mai fi intors 70- 80.000 de oameni vii”, a spus regizorul.

    Apreciază

  • 9. dictaturajustitiei  |  24 Iunie 2011 la 12:54

    @Scorpy,

    Mi-am pus și eu întrebări multe :

    Atunci seara, m-am gândit ce știe președintele și noi nu cunoaștem ?

    1. Băsescu nu a vrut să fie diplomat cu regele Mihai în schimb, cu Iliescu și Năstase da.. Oare de ce ?

    Am înțeles raționamentul în legătură cu ultimii doi dar nu îl scriu pentru că nu vreau să dau apă la moară unora

    2. Nu cred deloc în teza cu frustrările pentru că este un prea bun politician. A trecut el peste episoade mai grave și mai dureroase.

    Nu-mi place și nu-mi inspiră încredere Duda deloc !

    6 Cred că este și distragerea atenției dar cred că este și ceva mult mai important.

    Apreciază

  • 10. skorpion  |  24 Iunie 2011 la 12:56

    om trai si om vedea ce si cum…..

    sa avem rabdare

    dar traim in plin „caragiale”….

    Apreciază

  • 11. noradamian  |  24 Iunie 2011 la 12:58

    Skorpion, probabil că asta a şi intenţionat: să atragă segmente din zona politică a regizorului Nicolaescu. Adică a naţionalistilor anti-monarhisti.Probabil are motive serioase pentru aşa ceva, dar e vorba de motive politice. Ori istoria nu are voie să fie politizată, dacă e ştiinţă. Numai că şi istoricii nostri sunt împărţiţi pe tabere, intre ei sunt fel şi fel, dar si destui profesionisti de valoare, însă pe ansamblu, încă nu prea ştim, ca popor, cum stăm cu propria noastră istorie.

    Apreciază

  • 12. skorpion  |  24 Iunie 2011 la 13:03

    apropo de os tare de ros. a sarit si sotia dlui Andrei Pippidi la beregata lui basescu (……strecurind si asta: De ce ? Doar pentru ca Radu Duda are ambitii politice ? )

    http://www.romaniacurata.ro/regimul-iresponsabilitatii-totale-1566.htm

    Apreciază

  • 13. skorpion  |  24 Iunie 2011 la 13:04

    cineva vorbea de ce nu este intrebat si istoricul Constantiniu pe aceasta tema, dar eu nu stiu despre cine este vorba

    Apreciază

  • 14. oldhashu  |  24 Iunie 2011 la 13:05

    Salut, grădinari! 🙂

    @ nora, basescu e un jucător de sah, el judecă mutările înainte.
    „Mitocanul marinar” e un cliseu!
    Câți politicieni poți pune alaturi de TB care să nu „fabrice rumeguș” într-o discuție în direct, să insire logic ideile și să nu aiba o greseală de vorbire?!
    Cât despre exprimarea referitoare la Mihai, cred că a simțit că se coace oarece placintă în slinul socialist liberal și a atacat cu un atu suficient de mare pentru scoaterea din joc a celorlalte cărți.
    Și câte s-au mai aruncat pe masă…
    Câți nu și-au dat arama pe față si câte adevăruri sufocate de legende până acu n-au ieșit la iveală cu astă ocazie.

    @ skorpy, suntem cam p’aceeasi lungime de undă, mai puțin la lăsatul nervilor!
    Base actioneaza cel mai bine când e „cu spatele la zid”, omul ăsta n-are nervi ci corzi de pian ! 😀

    Apreciază

  • 15. ela  |  24 Iunie 2011 la 13:06

    Buna
    Ma bantuie si pe mine ideea ca Basescu a vrut sa transmita ceva. Nu neaparat noua,cetatenilor ci unor politicieni. Altfel nu sareau asa ca arsi.
    Oricum,forma data mesajului lasa mult de dorit.

    Apreciază

  • 16. skorpion  |  24 Iunie 2011 la 13:13

    da-o naibii de forma, ne tot cramponam de forma..

    o fi presedinte de tara, dar nu este nici fata mare, nici calugarita…

    dar nu ne-am inflamat ca tara/popor atit de mult la:

    iesi afara, javra ordinar,
    basescu = deseu toxic de incinerat,
    basescu = nebun, betziv, iresponsabil,
    basescu = sa aiba grija sa nu pateasca la fel ca ceausescu (amenintare voalata de asasinat, nu?)
    basescu vinde romania ungurilor,
    basescu ….basescu …..basescu….

    parca pentru un cuvint (sluga) ii dam aceeasi amploare, valoare, greutate cit la mii de cuvinte jignitoare, invective adeseori, aduse unui singur om (basescu)…

    daca este sa fim obiectivi cit de cit, atunci trebuie lasata patima deoparte (vezi pora)…..

    Apreciază

  • 17. noradamian  |  24 Iunie 2011 la 13:14

    OldH, salut, nu mă dezic, vezi bine, e de-nţeles că omul se află-ntr-un război pe o miză extraordinară pentru noi toţi. Totuşi, nu trebuie trecut peste nivelul jos al reprezentaţiei respective, fără a exclude ideea că , poate, există o justificare politică importantă, pe care acum încă n-o ştim. „Mitocan” e un cliseu, ai dreptate, demonstrat perfect cu acest prilej. Sper, doar să merite, să fie justificat patriotic, ca mai tot ce a făcut până acum.

    Apreciază

  • 18. noradamian  |  24 Iunie 2011 la 13:15

    Ela, salut. De acord cu tine 🙂

    Apreciază

  • 19. oldhashu  |  24 Iunie 2011 la 13:16

    Skorpy,

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Florin_Constantiniu

    Pentru suplimentări e suficient să cauți cu goagăl „Florin Constantiniu” că găsești acolo și pro și contra, ba chiar și „huo!” 😀

    Apreciază

  • 20. skorpion  |  24 Iunie 2011 la 13:17

    danke, oldH

    Apreciază

  • 21. skorpion  |  24 Iunie 2011 la 13:19

    citez

    @mar

    In urma cu ceva timp printul Aguda a aparut imbracat in costum de ofiter superior al armatei romane din perioada interbelica, intr-o emisiune la TvR1. Nu am vazut o pozitie din partea hoardelor de jurnalisti, cu toate ca nu a fost ok aceasta aparitie in cea ce priveste costumul 😦

    este tot vb de forma….

    Apreciază

  • 22. Creanga  |  24 Iunie 2011 la 13:25

    Salutare!
    Ce mai freamăt, ce mai vuiet, pentr-un gest mitocănesc, toţi cobzarii sunt un urlet, apărând osul domnesc.
    Istoria peticită la lumânare citită, printre stropi de ceară caldă, pe toţi şi toate rabdă, nici acum nu este clar, de am fost ori nu grânar, nu ştim cine suntem şi ce vrem, peste uitări minciuni s-aştern, ce o fi mai departe… să fii demn încă se poate.

    Apreciază

  • 23. oldhashu  |  24 Iunie 2011 la 13:26

    skorpy,

    moment de fior și râs ar fi fost dacă TVR ar fi făcut un diptic (două imagini în același cadru) cu duda recitând omagii partidului și iubitului „impuscat”.
    Avea de unde… 😀

    Apreciază

  • 24. noradamian  |  24 Iunie 2011 la 13:32

    Mă iertaţi, n-am judecat istoric faptele, sunt destui abilitaţi s-o facă. Au acum prilejul să se bată-n teorii, surse şi studii de toate soiurile.
    Pur şi simplu am constatat un deosebit derapaj comportamental la cel mai vizionar si mai eficient presedinte postdecembrist, dar nu exagerat în ale politeţurilor, care are legătură cu „oglinzile” formatoare ca si a celor deformatoare ale istoriei noastre. Nu ştiu dacă chestiune poate fi justificată de motive politice benefice. Deocamdată doar le presupunem. Sau speculăm, vorba lui 😆

    Apreciază

  • 25. noradamian  |  24 Iunie 2011 la 13:33

    Cât despre Duda, bietul, nici ca actor „regal” n-are cum să aibe succes.

    Apreciază

  • 26. noradamian  |  24 Iunie 2011 la 13:35

    Creangă , salut, imi place: „să fii demn încă se poate”.

    O zi linistită, vă doresc!

    Am plecat la trebi 🙂

    Apreciază

  • 27. oldhashu  |  24 Iunie 2011 la 13:42

    Creangă, salut! 🙂

    Istorie…

    « Sunt cu ceară picurate
    Filele in bucoavna mea.
    Scrie acolo de un rigă
    Care Mișu se numea
    De-l goniră, spun în cronici,
    Comuniștii cei demonici.

    Dar apoi, la bătrânețe
    Îl primiră cu ospețe,
    Pleanu’ i-l restituiră,
    Ginere-i cadorisiră
    Fercheș și de bună rudă
    De prin neamu’ lu’ Agudă! »

    Eh, Crengulin, să te văz, mă intreci în „lezmajestate” ?! 😆

    Apreciază

  • 28. dictaturajustitiei  |  24 Iunie 2011 la 13:59

    @Oldh,

    Am aceeași părere ca și tine, pe Băseיִ nu l-au lăsat nervii. A spus intenționat dar încă nu îmi este lămurit scopul.

    Apreciază

  • 29. oldhashu  |  24 Iunie 2011 la 14:07

    DJ, salut! 🙂

    Poate coc ceva necurat uslinoșii cu telecomandă Vostok!

    Dracu’ să-i scarmene, li s-o fi facut de cucuie! 😉

    Apreciază

  • 30. dictaturajustitiei  |  24 Iunie 2011 la 15:13

    Bună !
    Eu mai plec, mai vin.

    @Oldh,

    Sunt sigură că președintele știe ceva ce noi nu cunoaștem.
    O prietenă de-a mea, țărănistă și monarhistă , mi-a spus mai zilele trecute că are impresia că se vrea reinstaurarea monarhiei . Prințul Duda .

    S-ar părea astfel că ne depărtăm de comunism. Mai ales că presa străină este ușor de derutat
    http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Politica/214145/Presa-straina-loveste-in-Basescu-pentru-acuzatiile-la-adresa-Regelui-Mihai.html

    Apreciază

  • 31. Arizonianul  |  24 Iunie 2011 la 18:32

    Dictatoroaică dragă,
    Washington Post este un ziar de stânga, aşa că nu pun 2 bani pe ceeace spune… USL sau WP tot un drac e! Apoi, citez:
    „Comentariile lui Băsescu i-au şocat pe români, care îl respectă pe fostul monarh şi preţuiesc rolul său in istorie”…
    O mică inexactitate: românii şi nu români şi nu virgulă.
    Sunt român dar clăpăugul mi s-a deslipit de la inimă cu atitudinea de lingău pe care şi-a asumat-o, după ce Iliescu şi clica, l-au izgonit de la graniţă.
    Faptul că USLINOŞII, toţi tovii, îl căinează pe clăpăug, îmi spune ceva şi anume că aparenta „bădărănie” lui Băsescu are un suport precis, care ne scapă nouă, şi o ţintă tot atât de precisă… Ei ştiu şi de asta scheaună!
    Un singur lucru vă povăţuiesc: Nu jucaţi şah (politic) cu Preşedintele, că vă bate de sună apa-n voi!
    🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 32. oldhashu  |  24 Iunie 2011 la 18:56

    Mister A, salut! 🙂

    Aferim!

    La șah, mai să zici că TB și-a făcut studiile la Moscova! 😆

    Apreciază

  • 33. dictaturajustitiei  |  24 Iunie 2011 la 22:00

    Bună seara!

    @31. Arizonianul ,

    Mulțam! M-ai scutit de a mai căuta, pe goagăl vorba lui Marean, să văd ce orientare politică are Washington Post. Mi-am amintit că, parcă , ziariștii implicați în Afacerea Watergate de la ziarul acesta erau.

    @Nora, sincer îți afirm, dacă aș fi politician pe tine și pe Andreea Pora v-aș lua consilieri personali. Aveți și bun simț și coloană vertebrală.

    Vă doresc o seară bună !
    .

    Apreciază

  • 34. Cantemir  |  24 Iunie 2011 la 22:18

    Regele a ales sa iasa din istorie ca Severing si nu ca Floquet:
    http://camarasdelumini.wordpress.com/2011/06/24/onoarea-la-romani/

    Apreciază

  • 35. Fini  |  25 Iunie 2011 la 01:04

    Salut ! 🙂

    Miercuri seara mârlănia prezidenţială a ripostat mârlăniei regale la care cred că şi Nora a făcut aluzie „la fel de neglorioasă, s-a dovedit în câteva împrejurări, bine cunoscute, şi atitudinea familiei regale faţă de preşedintele-n funcţie „. A fost un fel de „şi-n ciorapi să ne mirosim!”
    Mârlănia îmi repugnă indiferent de la cine vine.
    Nu este o surpriză pentru nimeni că domnul preşedinte Băsescu nu este un „domn”.
    Pentru mine, însă, a fost o surpriză şi o dezamăgire regele Mihai care nu a fost la înălţimea cuvenită Majesăţii Sale jignindu-l pe preşedintele României.
    Afirmaţiile prezidenţiale: „Paul e parte a Casei Regale” şi „Am făcut un gest ca să dovedesc că n-am nimic cu Casa Regală” sunt impertinenţe impardonabile. Popeye face ordine în Casa Regală a României !

    Apreciază

  • 36. Fini  |  25 Iunie 2011 la 01:08

    Trec la ceva mai frumos.
    Somn uşor, tuturor! 🙂

    Apreciază

  • 37. Un tanar de stanga  |  25 Iunie 2011 la 09:04

    Impertinenta impardonabila a impardonabilului Basescu 🙂 🙂
    Mai fetelor, ati vrea parfum de roze si pe usturoi.

    sa ma minta …. dar sa ma minta frumos 🙂

    Sa ma insele daca nu poate rabda dar sa nu cumva sa aflu. Nu vreau sa ma indurereze.

    Sa ne impuste dar cu duiosie.

    Basescu este cel mai mare presedinte pe care l-am avut si cred ca e mai mare decit urmatorii unul sau doi. Sunt momente in care el ne apara pe noi toti, iar noi copiii razgiati ii dam pumni in cap in timp ce incearca sa ne scoata din foc.

    Asa ca mai usor cu delicatezurile si cu dulceata de trandafiri in ciorba.

    Salut si buna dimineata 🙂

    Apreciază

  • 38. Un tanar de stanga  |  25 Iunie 2011 la 09:19

    Cititi ce spune Bratianu, Maniu, si oficialitati americane despre actul iresponsabil din acel moment al Majestatii Sale (si eu sunt regalist)

    http://www.ziaristionline.ro/2011/06/24/23-august-1944-de-trei-ori-tradare-cuvantul-lui-antonescu-si-noi-documente-secrete-despre-regele-mihai-exclusiv/

    Sunt absolut sigur ca Basescu nu ar fi zis nimic cum nu a zis ani de zile pina acum , dar si eu cred ca prorusii pregatesc ceva cu nume de duda in diversiunile care urmeaza

    Apreciază

  • 39. Creanga  |  25 Iunie 2011 la 10:00

    Neaţa,
    Oldhashu,
    Într-o seară liniştită
    Când copacii au adormit
    Băse a spus o negândită
    De motanii a trezit

    Biţi şi tone de cerneală
    Au tot curs la întâmplare
    Ba că nu-i nici o scofală
    Ba-i mitocănie mare

    Constituţia e veche
    Reogarnizarea aşteaptă
    Mulţi vorbesc după ureche
    De-ntâmplarea întâmplată

    Ba că a fost şah la rege
    C-o avea ceva în minte
    Cine poate înţelege
    Despicând două cuvinte?

    În ăst timp regele tace
    Lăsând cobzarii să zbiere
    Îşi dau între ei dupace
    Şi-aruncă tone de fiere

    Apreciază

  • 40. oldhashu  |  25 Iunie 2011 la 10:19

    Creangă,

    😆

    Apreciază

  • 41. Un tanar de stanga  |  25 Iunie 2011 la 10:59

    http://gazetino.wordpress.com/2011/06/24/regele-mihai-rusia-nu-o-gafa-ci-o-strategie/

    Apropos de negindita lui Basescu care s-ar putea mai Crengulin sa fie tare gindita intr-o tara cu conducatori cam fara onoare, cam fara spirit de sacrificiu si cu poporeni gata sa pupe hidrantul sovietic cind este in tara si sa=-l injure cu jumatate gura cind e plecat

    Apreciază

  • 42. Creanga  |  25 Iunie 2011 la 11:06

    Oldhashu,
    Ploia te-a adus lângă calculator?

    TDS,
    Tot în poezioară am zis că o avea ceva în minte, eu oricum, am stat cuminte, mult prea mult s-a comentat, acum avem de aăteptat, să vedem de-a fost gândită, ori o vorbă rătăcită.

    Apreciază

  • 43. Un tanar de stanga  |  25 Iunie 2011 la 11:21

    ok ok 🙂
    stai prea cuminte Crengulin

    Apreciază

  • 44. Maria  |  25 Iunie 2011 la 12:00

    Buna ziua!

    Nora, am apreciat de indata, inca de ieri, postarea aceasta. 🙂 Stiu eu de ce. Nu ne-am politizat si sufletele. Si DJ a punctat foarte bine o parte dintre argumente.

    TDS, mai usor cu gazetino pe scari. Acesta e si unul dintre motivele pentru care m-am indepartat de Politeia: impunerea ca repere blogeristice si mediatice a unor instante lipsite de valoare sau situate pe o directie dubioasa. Nu suntem toti naivi sau orbi si stim sa citim un text sau sa interpretam niste evenimente.

    Apreciază

  • 45. Maria  |  25 Iunie 2011 la 12:01

    Va doresc tuturor un week-end splendid! 🙂 Pana maine seara nu voi mai avea acces la un calculator…

    Apreciază

  • 46. Fini  |  25 Iunie 2011 la 12:13

    UTS te salut !

    Eu am vorbit despre mârlănia regală şi cea prezidenţială. Cea regală este descalificantă şi cea prezideţială era de aşteptat şi o înţeleg. Punct.
    Repet, mârlănia îmi repugnă.
    În altă ordine de idei „domnul” preşedinte Băsescu nu are calitatea să declare că „Paul este parte a Casei Regale”şi să facă pe impegatul de mişcare necalificat acolo unde n-are ce căuta. Făcând acestă afirmaţie,mă întorc şi zic: este un impertinent impardonabil.
    Preşedintele ţării are mari calităţi, evidente pentru cei ce trecem prin Grădină, dar asta nu înseamnă că nu-i vedem şi scăderile.

    Iar acum să trec la ale mele.
    Mai acum doi ani au fost luni de zile când te-am ocolit şi nu te-am citit pentru că te-am perceput ca pe un blănos. Treptat am văzut lucrurile altfel. Astăzi citesc în comentariul tău: ” Impertinenta impardonabila a impardonabilului Basescu 🙂 🙂
    Mai fetelor (nick-ul meu este altul), ati vrea parfum de roze si pe usturoi. , „Asa ca mai usor cu delicatezurile si cu dulceata de trandafiri in ciorba”, la care se adaugă o zeflemea gratuită.
    Îmi pare rău că ai turnat dulceaţa de trandafiri în ciorbă şi te simţi mai bine ca înainte! 😥

    Apreciază

  • 47. oldhashu  |  25 Iunie 2011 la 13:10

    Creangă 42,

    Printre picături, Rămurică, printre picurele …

    Apreciază

  • 48. Creanga  |  25 Iunie 2011 la 13:18

    Oldhashu,
    Parcă era un banc cu un ţigan ce spunea că nu s-a udat că a mers printre picături.

    La cireşe (bulgăreşti)

    KONYAVO, Bulgaria – Bulgarian forces with night-vision goggles appear to be winning an extraordinary fight over thieves seeking to make off with this year’s lucrative cherry harvest

    http://news.yahoo.com/s/ap/20110625/ap_on_re_eu/eu_bulgaria_cherry_thieves

    Apreciază

  • 49. Creanga  |  25 Iunie 2011 la 13:22

    De ce să ne dăm după cireş, a zis o măgărie şi gata, ce să mai despicăm firul în patru? Next!

    Apreciază

  • 50. Un tanar de stanga  |  25 Iunie 2011 la 13:37

    46 Buna fini 🙂
    cind spun fete , ma refer la fetele de ambe sexe
    eu te inteleg dar nu sunt de acord cu tine
    Cind vad ca Mircea Badea, Iliescu ii dau lectii de bunacuviinta lui TB ma oripileaza cind vad ca si Nora si tu ii faceti putina educatie marinarului. Sau in cazul in care nu va citeste sa se noteze in procesul verbal ca v-ati delimitat de mirlan. Mirlanul, cred eu a facut un act de mare curaj. Care e cuvintul mirlanesc. sluga ? Daca spunea obedient era infinit mai bine ? mai cauta un cuvint mirlanesc (in afara de Ion Antonescu si de rusi ) si spunemi-l sio mie.
    Nu credeam sa ajung sa il apar pe Paul.
    Dar casa regala (tine cont ca eu sunt monarhist) nu procedeaza cu dubla masura ? Paul este fiul lui Mircea. Mircea este primul fiu al regelui Carol II casatorit cu Zizi Lambrino. Casa regala anuleaza casatoria pe motiv ca printul se casatoreste cu un cetatean roman.

    Acum Casa regala permite casatoria printesei Margareta cu romanul Duda si daca ar avea un copil ar deveni eligibil
    E corect asa ?
    Altminteri primul baiat Mircea, are numai baieti in descendenti iar Mihai are numai fete. Mihai nu s-a intilnit cu fratele lui de tata, nici cu nepotul si nici cu stranepotul. El prezerva toata averea … avereeeaaaa 🙂 pentru Duda princiara.

    Apreciază

  • 51. Un tanar de stanga  |  25 Iunie 2011 la 13:45

    Fini draga
    Cred ca ai gresit in ambele situatii: Si cind m-ai perceput ca blanos 🙂 si cind m-ai perceput ca mimoza. Nu sunt nici una nici alta , sunt mai la mijloc 🙂 Asa suntem noi oamenii .
    ai gustat ciorba cu dulceata de trandafiri ?
    Nu stii ce buna e supa cu visine sau cirese sau fructe cu vin alb ? 🙂

    Apreciază

  • 52. Un tanar de stanga  |  25 Iunie 2011 la 14:06

    Maria
    Am citit articolul din gazettino – nerecomandat de T- si mi-a placut
    Si Ruxandra Hurezean care e si ea o femeie frumoasa 🙂
    Data viitoare voi vedea daca imi va place articolul. Daca nu voi intra doar sa vad poza Ruxandrei 🙂
    Am citit prima carte a Nadejdei Mandelstam si speram sa o comentez pe blogul tau deoarece pe majoritatea blogurilor actuale scriitorii si constiintele antistaliniste si antibolsevice nu prea isi gasesc locul 🙂

    Apreciază

  • 53. noradamian  |  25 Iunie 2011 la 15:20

    Ziua bună, prieteni 🙂 ( şi dacă plouă mocăneşte şi s-a răcorit 😦 :))
    Aş fi vrut să vă povestesc despre un chef şi o drumeţie cam aventuroase,din zona munţilor Cindrel, de unde ne-a alungat vremea rea, dar altele par a fi problemele preocupante ale zilei. 😆

    Dj, Maria, Fini, filadel, Oldh, Arizona, Creangă, Cantemir, Skorpion, Tds,
    Sare-n ochi, De-a dura, Niku, mulţumesc pentru comentarii, pentru aprecieri şi neaprecieri, pentru „plăcut” ca şi pentru puncte de vedere deosebite şi critici
    Esenţial e că fiecare aduce câte ceva personal interesant,
    bun şi necesar în discuţie 🙂

    Apreciază

  • 54. noradamian  |  25 Iunie 2011 la 15:30

    Maria, week-end plăcut şi ţie 🙂
    Fini, 37, schon 🙂
    Creangă, OldH,M-aţi dat gata cu duelul poetic! Excelent 🙂
    47, 48, asta seamănă cu o glumă japoneză, am auzit-o zile le astea: pacientul iese-n ploaie din cabinetul doctorului, care-i strigă-n urmă: unde fugi, nu veză că peste tot plouă ?

    Apreciază

  • 55. noradamian  |  25 Iunie 2011 la 15:33

    postare nouă

    Apreciază

  • 56. Maria  |  26 Iunie 2011 la 12:41

    Tds, cu … argumentul referitor la frumuseţea lui gazetino şi a fotografiei sale… m-ai lăsat fără replică.
    Faceţi ce vreţi, tu şi Theophyle, este viaţa voastră virtuală.
    Dar am o singură rugăminte. Te rog frumos nu-i mai aduce aici linkurile spre postări (deşi tare cred că o vei mai face, fie şi numai pentru că amicului tău i s-a năzărit să o promoveze cu tot dinadinsul, indiferent de ce şi cum scrie, aşa cum şi tu confirmi oarecum). Mi-a ajuns cât a fost de supraevaluată în blogosfera politeia. Lasă-mă măcar aici să fiu fericită şi să mă bucur de lucruri cu adevărat frumoase şi valoroase. În spirit.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nora Damian Facebook nora.damian@gmail.com

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 885,464 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 2.304 urmăritori

Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Add to Google

Member of The Internet Defense League

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 885,464 hits
Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Feeds


%d blogeri au apreciat asta: