Story sponsorizat de guvern din creşterea economică negativă

1 Iunie 2012 at 18:14 73 comentarii

Telenovela judiciară a lui Bombonel începe să semene cu altele de aceeaşi factură de la reţeaua senatorului Voicu la clanul Cămătarilor. Aceeaşi poftă de acumulare, aceeaşi insolenţă-  cu puseuri de aroganţă.  Aceeaşi mimare a inocenţei de victimă nevinovată dublată de siguranţa unui individ care mizează pe „prieteni”, ştiind că şantajul e betonul  solidarităţii cu iz interlop, desigur, mutată la nivel înalt! Între traficul cu carne vie şi organizarea reţelelor de prostituţie, şi traficul de influenţă şi organizarea prostituţiei instituţionale, se demonstrează, astfel, o comuniune spirituală bazată pe o concepţie comună de viaţă, deşi în condiţii diferite. (Bazele interlopiei politice! Ce temă de doctorat ! Ce zici, maestre Mang?)

Un story emblematic pentru societatea postdecembristă:  dacă ai bani cumperi chinezării, poveşti  cu mătuşi putred de bogate, oameni, instituţii, partide, justiţie, cumperi TOT!  Şi morala: în ţara regimului iliescean instalat prin crimă şi minciună, a nu te prosterna la toate astea e imoral şi  injust.  Şi, peste toate, dictatorial.

Acuzatiile impotriva mea sunt in intregime politice„, spune neîncetat,  fostul premier,  susţinut de guvernul pm. Ponta  şi de tot aparatul propagandistic din media arondată USL. Spune şi dl. ministru al justiţiei, Corlăţean, avocat al inculpatului, privind cu mânie spre DNA şi arătând cu degetul spre Monica Macovei.

„El ironizeaza, se indigneaza apoi simuleaza umilinta: condamnat in prima instanta la 2 ani de inchisoare pentru coruptie, fostul premier roman Adrian Nastase s-a aparat miercuri in apel in fata Curtii Supreme, intr-un proces emblematic urmarit de aproape de Uniunea Europeana„, scrie AFP, preluata de The Huffington Post, amintind şi  de celelalte două dosare ale lui Nastase  în care a fost achitat.

Intrarea în poveste a ISC-ului face din premier un Tartuffe şi din story-ul uselist cu Bombo cap de afiş, acest monstru sacru al teatrului amânărilor, o comedie juridico-guvernamentală demnă de un Oscar dâmboviţean. Personajul Grăjdan merită  cu prisosinţă, ani de aplauze iar echipei guvernului, cu propunerile  eşuate cu tot,  i se cuvine premiul special de guvernat pe sticlă din partea APTR.  Şi-ncă unul, de excelenţă, pentru rolul din piesa „Scuip pe legile voastre”, d-lui Mircea Diaconu.

Entry filed under: 7301634, Ficţiuni satirice. Tags: , , , , , , .

Cazul Panait, standard de lucru în „Cooperativa Avântul”(15) De la un duel la altul: spectacole burleşti, Sibfest 2011-2012

73 comentarii Add your own

  • 1. Bască ilie  |  1 Iunie 2012 la 18:43

    Saluttare!
    Îmi place cum scrii: pm. Ponta.
    E a doua oară și mă inspiră la aceeași traducere.
    Nu spun, mi-e rușine. 🙂
    Inspirația lui Bombo e în derivă, după cum a ajuns să se lege și de Laura Ștefan. Poate-i un semn bun. 🙂

    Apreciază

  • 2. skorpion  |  1 Iunie 2012 la 19:09

    bonjurici,

    comparati, va rog, guvernele Boc & MRU cu guvernul ponta (pm),
    este diferenta ca de la cer la pamint atit in ceea ce priveste materialul uman al premierului, dar si al multora dintre ministri,
    comparati obrazniciile lui ponta (pm) si dupa investire cu atitudinea lui Boc sau a lui MRU,

    comparati neamestecul guvernelor boc & mru in treburile justitiei (vezi apostu dupa gratii de aproape un an) si imixtiunile de-a dreptul grosolane, turbate, de o abjectie rara plus asezonata cu amenintari fine la adresa justitiei…..

    si daca bizonii vor vota tot usl in noiembrie si nu in octombrie cum isi doreste pontalaul, atunci ce sa mai zic..
    or fi ei spalati pe creier,dar eu si tu si tu si el ce vina avem sa fim guvernati de mafiotii uslinosi…

    vorba lui theo-nona: jos guvernul ponta
    🙂

    Apreciază

  • 3. Bască ilie  |  1 Iunie 2012 la 19:22

    Acuzatiile impotriva mea sunt in intregime politice“ zice impostorul politic.
    Păi, când politicul lasă justiția să-l înhațe pe Bombo și să-l trimită la locul lui, vinovatul de toată întorsătura asta nefirească e chiar politicul.

    Apreciază

  • 4. skorpion  |  1 Iunie 2012 la 19:29

    chestia este ca eu vreau dupa gratii si pe alti penali,
    felix asteapta la rind,
    copos, seres, etc. ii vezi pe hotnews cu procese luuuuuungite la miiiiiii de zile…

    Apreciază

  • 5. Bască ilie  |  1 Iunie 2012 la 19:33

    Nu-i de dorit să intre toți la pușcărie: ne-am plictisi fără ei. 🙂

    Apreciază

  • 6. skorpion  |  1 Iunie 2012 la 19:33

    Itzik si Strul isi deschid cate o bacanie, vizavi unu’ de altu’.
    Itzik isi pune un afis in geam „ZAHAR – NUMAI 13 lei/kg”.
    Strul isi pune si el „ZAHAR – NUMAI 12,90 lei/kg”.
    A doua zi Itzik isi pune altu’ „ZAHAR – NUMAI 12,50 lei/kg”.
    Itzik, super-exasperat, trece strada, intra la Strul in magazin si incepe sa tipe:
    – Ba, daca o mai tinem mult asa, dam faliment. C-am ajuns sa vindem zaharu’ cu 20% mai ieftin decat il cumparam!
    Strul se uita calm la el si-i zice:
    – Poate tu dai faliment! Ca eu n-am zahar…

    Apreciază

  • 7. skorpion  |  1 Iunie 2012 la 19:35

    eu demult spuneam ca ce mi-as dori o plictiseala …de tip occidental, de preferinta german
    🙂

    Apreciază

  • 8. Bască ilie  |  1 Iunie 2012 la 19:42

    Și eu încep să dau faliment: nu știam bancul ăsta. 🙂

    Apreciază

  • 9. oldhashu  |  1 Iunie 2012 la 19:57

    Skorpy, Mister B, salut! 🙂

    Da’ pe ăsta îl știați:

    «Ițic nu poate dormi și se foiește în pat, întorcându-se de pe o parte pe alta și oftând. Rashela exasperată îl întreabă:
    – Da’ ce ai omule, ce nu te lasă să adormi?
    – Mâini trebui să dau lu’ Strul 2000 de lei înapoi și n-am de unde!
    – Și d’asta nu dormi și nu mă lași nici pe mine?! Stai numa’ un pic!
    Femeia se scoală din asternut, deschide fereastra și strigă peste drum:
    – Strul, măi Strul!
    – E, ce-i?!
    – Mâini Ițic trebe să-ți dea 2000 de lei înapoi?
    – Da, care e treaba, așa în miez de noapte?!
    – N-are de unde să ți-i dea!!!
    …apoi către bărbatu-său:
    – Acu dormi tu că n-o să mai doarmă el!»

    Apreciază

  • 10. skorpion  |  1 Iunie 2012 la 20:12

    desteapta femeie si iubitoare de sot
    🙂

    Apreciază

  • 11. Bască ilie  |  1 Iunie 2012 la 20:17

    Salve, M Old!
    Binevenit banc! Încep să-mi revin din teama de faliment. 🙂

    Apreciază

  • 12. Bască ilie  |  1 Iunie 2012 la 20:37

    Un tip trece pe lângă o tonetă cu lozuri în plic și chiar în acel moment aude o voce: „Trage un loz!”
    Se uită în dreapta, în stânga, nimeni. Vânzătorul nici nu se uita la el; era clar că nu de la el venea îndemnul. Tipul dă să meargă în drumul lui, iarăși aude vocea: „Trage un loz!”
    Se uită și în sus, nimeni. Se hotărăște să asculte sfatul, scoate banii din buzunar, plătește un loz și întinde mâna să aleagă unul de pe tonetă.
    -Nu, nu, nu ăla! zice din nou vocea, ca un înger păzitor.
    Tipul îndreaptă mâna spre alt loz:
    -Nu, nu, nu ăla!
    Mai plimbă un plic palma cu degetele întinse ca un detector și deodată aude:
    -Aha, ăla, ăla!
    Îl ia, îl deschide încet, foarte emoționat, îl filează și citește:
    -Necâștigător.

    Apreciază

  • 13. skorpion  |  1 Iunie 2012 la 20:47

    am plecat la un fel de miting pro Nicusor Dan,
    merg cu gasca de tineri, nu pot scapa
    🙂
    undeva prin Grozavesti!

    Apreciază

  • 14. Bască ilie  |  1 Iunie 2012 la 20:52

    Ia de aici soluția pentru câștigarea Primăriei!
    Doamne-ajută! 🙂
    http://www.hotnews.ro/stiri-alegeri_locale_2012-12410839-video-preot-din-cadrul-mtropoliei-moldovei-catre-victor-ponta-muncim-primarul-iasului-iasa-majoritate.htm

    Apreciază

  • 15. skorpion  |  1 Iunie 2012 la 20:54

    sunt ateu, mister B,
    asa ca ma scuipa popii
    😛

    am zubuerat

    Apreciază

  • 16. Bască ilie  |  1 Iunie 2012 la 20:58

    am zubuerat și eu. 🙂

    Apreciază

  • 17. Bască ilie  |  1 Iunie 2012 la 21:05

    Am văzut întâmplător acum un minut cel mai bun banc, scris cu litere de-o șchioapă, pe OTV:
    „Ponta, premierul lui Băsescu, huiduit de poporul din Iași.” 🙂

    Apreciază

  • 18. Fini  |  1 Iunie 2012 la 21:15

    Bună seara, tuturor ! 🙂

    IARBĂ

    Lucian Blaga

    Iunie este
    Verde poveste.
    Iureş sporeşte.
    Iarba mai creşte.

    Ziua a şasea,
    Sîmbăta ierbii.
    Creşte mătasea,
    N-o calcă cerbii.

    Cresc ale ierbii
    Fire albastre
    Pîn’ la-nălţimea
    Inimii noastre.

    Asta-i măsura,
    Pune natura
    Luncilor margini,
    Lege-n paragini.

    Vin curcubeie
    Rouă să beie,
    Seva vieţii
    Şi-a dimineţii.

    Praful din spice,
    Traiului strajă,
    Stă ca o vrajă
    Moarte să strice.

    Vremea prieşte
    Inimii, ierbii.
    Ragă şi cerbii!
    Stai şi priveşte!

    Cîte anume
    Feţe în lume
    Are şi-arată
    Iarba cu artă:

    Dulci şi frumoase
    Linii de coapse,
    Linii de fete,
    Mintea să-mbete.

    Fete ce lesne –
    Trupuri şi glezne –
    Ierbii le-asameni.
    Nu mai sînt oameni.

    Apreciază

  • 19. Fini  |  1 Iunie 2012 la 21:19

    Pentru Skorpi:

    http://nicusordan.ro/un-calcul-simplu-pentru-mai-departe/

    Apreciază

  • 20. Bască ilie  |  1 Iunie 2012 la 21:23

    Saluuuuut! Bine a revenit Fini!
    Sănătate, sănătate, sănătate! 🙂

    Apreciază

  • 21. Fini  |  1 Iunie 2012 la 21:26

    Mă bucur şi eu că te văd. 🙂

    Apreciază

  • 22. skorpion  |  1 Iunie 2012 la 22:40

    kuess die Hand, gnaedige Frau,
    ce ma bucur ca te vad din nou in gradina,
    🙂

    Apreciază

  • 23. skorpion  |  1 Iunie 2012 la 22:40

    trebuie sa ai si mare curaj sa faci un asemenea film…

    Apreciază

  • 24. skorpion  |  1 Iunie 2012 la 22:58

    Apreciază

  • 25. noradamian  |  1 Iunie 2012 la 23:24

    Seara bună, dragilor! 🙂 Iar am umblat creanga până spre miezul nopţii! Şi încă pe ploaie 🙂

    Apreciază

  • 26. noradamian  |  1 Iunie 2012 la 23:25

    Finiiii servus, ne-ai luat prin surprindere! Mă bucur!!!! Multzam de clip:minunat! 😀

    Apreciază

  • 27. noradamian  |  1 Iunie 2012 la 23:29

    Fini., 18, tocmai am văzut un spectacol superb, teatru -dans,
    cu actori-dansatori mlădioşi si agili de „Ierbii e-asameni.
    Nu mai sînt oameni”.

    Apreciază

  • 28. noradamian  |  1 Iunie 2012 la 23:32

    Bsk, ioi, nu m-am gândit decât gramatical! 😀
    Eu zic că e corect. Dacă ziceam pr. ai fi zis că e preot , ori procuror, nu? … Ar fi iesit ceva ca “Ponta, premierul lui Băsescu, huiduit de poporul din Iași.” 😆

    Apreciază

  • 29. noradamian  |  1 Iunie 2012 la 23:35

    Skorpion, 6, fain, fain 🙂 Da si Leonard Cohen! Danke 🙂

    Apreciază

  • 30. Fini  |  2 Iunie 2012 la 00:19

    Servus Nora!

    @ 27 🙂

    La anul vin şi eu.

    Apreciază

  • 31. noradamian  |  2 Iunie 2012 la 00:21

    Phiii, Fini, ce fain va fi! Chiar dacă plouă 🙂

    Apreciază

  • 32. Fini  |  2 Iunie 2012 la 00:21

    Noapte bună, tuturor ! 🙂

    Apreciază

  • 33. noradamian  |  2 Iunie 2012 la 01:12

    Minunat clip, Fini! Noapte bună 🙂

    Somn usor, prieteni 🙂

    Apreciază

  • 34. theo- nona  |  2 Iunie 2012 la 10:07

    BUNÄ,

    observ cä vor sä tragä de timp, invocand alte acuzatzii, ce nu au de-a face cu Trofelul ………escrocului.
    adicä totzi procurori si magistratzii sunt prosti, si ei nu vor sä adauge dovezile.

    CAT S-O MAI LÄSA MAGISTRATZII UMILITZI DE NÄSTASE:

    PT: ARDEI UMPLUT vOICU; DECE ASA PUTZIN; DAR JAJARDEAUA DE JUDECÄTOR; DECE CU SUSPENDARE:

    S-A PUS PE AVERI MANA?

    ASTEA TOATE TREBUIES LUATE; NU NUMAI CHELTUIELI DE JUDECATÄ:

    Apreciază

  • 35. luminita  |  2 Iunie 2012 la 10:40

    Buna dimineata!
    Ce frumoasa era viata cand ne-aducea Fini cafeaua si dulceatza!
    Te salut cu bucurie, Fini!
    Bine-ai revenit in gradina!

    La topic zic si io, ca sa nu tac, ca la ce pm de Ponta avem, o sa ni se duca buhul in toata lumea.

    http://hydepark.ro/articol/articol/domnul-goe-vrea-la-bruxelles-899.html

    „Bruxelles-ul nu agreează încropelile şi are un nas foarte fin pentru improvizaţii şi impostură. Poate că de aceea tratează deocamdată echipa lui Victor Ponta ca pe o bandă de squatteri care au intrat abuziv în clădirea guvernului. Repetent la toate materiile europene, Victor Ponta, ca şi domnul Goe, vrea însă să fie plimbat la Bruxelles ca să se îndrepte – precum şi el l-a trimis pe Dan Şova tocmai la Washington ca să afle cum stă treaba cu Holocaustul şi pogromul de la Iaşi.
    Închis în bula de săpun a propriilor ambiţii şi frustrări, Goe Ponta stă în gară şi aşteaptă trenul de Bruxelles bătând din picior : „de ce nu vine trenul ? eu vreau să vie!” Mamiţa Năstase, Mam’Mare Iliescu şi Tata Socru pe post de Tanti Miţa îi surâd protector. Nimeni nu are curajul să-i spună că repetenţii nu sunt invitaţi în trenul european.”

    Apreciază

  • 36. Bască ilie  |  2 Iunie 2012 la 12:26

    Saluttare!
    Condica se semnează la zi, nu retroactiv. 🙂

    Apreciază

  • 37. Bască ilie  |  2 Iunie 2012 la 12:29

    Mamița, Mam’Mare și Popa-Prostu’ pe post de Tanti-Socru.

    Apreciază

  • 38. skorpion  |  2 Iunie 2012 la 12:29

    cred ca eu sint cel vizat,
    l-am semnat in alta parte?
    ametit, ce mai
    🙂

    Apreciază

  • 39. Bască ilie  |  2 Iunie 2012 la 12:36

    Și eu, și eu. 🙂

    Apreciază

  • 40. luminita  |  2 Iunie 2012 la 13:56

    @Bsk&@skorpion,
    nu va puneti cenusa in cap degeaba, ati scris dincolo pentru ca trebuia sa ii raspunda cineva lui @Frank.
    Eu nu am mai comentat la episoadele din Cazul Panait pentru ca m-au amutzit de-a dreptul, astept insa cu interes continuarea.

    Apreciază

  • 41. theo- nona  |  2 Iunie 2012 la 14:54

    Mubarak, a primit o pedeapsä pt. 800 de victime..

    cand v-a primii pedeapsa pt. cei inpuscatzi la revolutzie

    ILIESCU????????????????????

    Apreciază

  • 42. Bască ilie  |  2 Iunie 2012 la 15:19

    Și eu, și eu cu bancul zilei de pe Hotnews (poate v-a scăpat):
    *
    O doamna, cu ochiul vanat, se intalneste in strada cu mama sa:
    -O, Doamne, cine ti-a facut asta?
    -Sotul.
    -Pai credeam ca e plecat in Londra?!
    -Si eu!

    Apreciază

  • 43. luminita  |  2 Iunie 2012 la 15:43

    Si eu, si eu!
    Sotia il tot asteapta ingrijorata pe barbat. In sfarsit, acesta apare in zorii zilei.
    Ea: Poti sa-mi spui pentru ce vii la ora asta?
    El: Pentru micul dejun!

    Apreciază

  • 44. luminita  |  2 Iunie 2012 la 15:48

    După 60 de ani de căsnicie, el moare.
    La scurt timp moare şi ea şi ajunge în rai… unde-l vede pe el.
    – Dragule, ce bine-mi pare să te regăsesc!
    -Lasă-mă-n pace, cucoană! Contractul a fost foarte clar:
    “Până ce moartea ne va despărţi!”

    Apreciază

  • 45. Bască ilie  |  2 Iunie 2012 la 16:47

    Un tip pleacă în delegație seara târziu și pierde trenul. În gară se întâlnește cu un fost prieten din copilărie. Nu s-au văzut de mut, bucurie mare, merg să sărbătorească evenimentul la restaurantul gării, dar tocmai s-a închis. Cu mare greutate au convins un chelner să le strecoare prin ușă o sticlă de vin și nu aveau unde s-o consume.
    -Hai, mă, la mine acasă. Oricum nu mai am alt tren, voi pleca mâine.
    -Ești sigur că nu te deranjez?
    -Nevastă-mea doarme la ora asta; ne strecurăm tiptil în bucătărie și de-acolo nici nu ne aude.
    Zis și făcut, Ajung la destinație, intră amândoi ca niște hoți de apartamente, n-au aprins niciun bec, trec prin dreptul dormitorului doamnei, ajung în bucătărie, aici se face lumină, desfac sticla cu vin, dar musafirul nu îndrăznea nici să soarbă din primul pahar.
    -Ce ai, mă, de ce nu bei?
    -Nu știu cum să-ți zic, parcă aș pleca, nu mai am poftă de nimic.
    -Da’ ce-ai pățit?
    Gazda insistă, până la urmă musafirul îi explică.
    -Știi, când am trecut prin fața dormitorului, am auzit niște zgomote ciudate; ce mai, cred că nevastă-ta e cu un bărbat și…
    -Păi și eu am auzit, da’ m-am gândit că nu ne ajunge o singură sticlă de vin la trei bărbați.

    Apreciază

  • 46. oldhashu  |  2 Iunie 2012 la 19:21

    Salut, grădinari! 🙂

    Și eu cu un banc cu neveste:

    «Se întoarce sotul târziu noaptea din delegație și își găseste soața goală și transpirată în pat.
    – Ce-i dragă, te-au apucat căldurile, de ce nu-ți pui ceva pe tine?
    – Păi de unde, că mă ții dezbrăcată!
    – Cum, când șifonieru’ e plin de boarfe?!
    …si deschizând ușile:
    – Uite: o rochie, două, trei, patru, cinci… salut, sefu’! …sase, sapte…»

    Apreciază

  • 47. Bască ilie  |  2 Iunie 2012 la 20:04

    Salut șefu Old!
    Cică vine soțul devreme acasă și vrea să-și ia o haină de ploaie. Deschide dulapul și dă de nevastă-sa.
    -Ce faci aici, fă?
    -Știi că sunt în concediu. A venit șefu meu pe la noi să-mi aducă o primă și mă caută peste tot prin casă.
    -Nu l-am zărit, unde-i?
    -Ultima dată l-am văzut cum a intrat sub pat.
    -Bine, da’ tu de ce te ascunzi?
    -Vrei să mă vadă așa, dezbrăcată?

    Apreciază

  • 48. noradamian  |  2 Iunie 2012 la 20:26

    Hi, hi, hi, faine bancuri! 😆
    Am venit si iarăşi plec 🙂

    seara bună şi veselă, prieteni 🙂

    Apreciază

  • 49. Bască ilie  |  2 Iunie 2012 la 20:28

    Cică o doamnă veselă a intrat în grădină. 🙂

    Apreciază

  • 50. Fini  |  2 Iunie 2012 la 20:59

    Luminoaso, te îmbrăţişej. 🙂

    Apreciază

  • 51. Fini  |  2 Iunie 2012 la 21:00

    Bună seara, tuturor ! 🙂

    Ion Pillat – CIREŞUL
    Voi înhama magarul, ca-n vremi, la caprioara
    El ce priveste toate cu ochi de întelept –
    Si voi urma poteca de mult, suisul drept
    Prin via verde-n tactul copitei ce-o masoara.

    Si luând prajina lunga si cosul împletit,
    O fata-n vâlnic rosu va merge înainte,
    Am sa opresc magarul din mersul lui cuminte
    Sub un cires, de roade si de ani multi boltit.

    Ciresul va fi rosu ca si-n copilarie,
    Ciresele pe ramuri vor atârna cercei,
    Cu brate goale, fata va prinde-n sortul ei,
    La fiece prajina, o suta si o mie.

    Si când, târziu, lungi umbre se vor culca pe lunci,
    Când gol va fi ciresul, iar cerul plin de stele,
    Bunicii i-as aduce acasa cosuri grele…
    De-as mai avea bunica si sufletul de-atunci!

    Apreciază

  • 52. ela  |  2 Iunie 2012 la 21:02

    Mai, ce fain e la voi!

    Apreciază

  • 53. Fini  |  2 Iunie 2012 la 21:02

    Apreciază

  • 54. ovidiu  |  2 Iunie 2012 la 22:26

    Mai spuneti, eu va citesc 🙂

    Apreciază

  • 55. Bască ilie  |  2 Iunie 2012 la 22:49

    Ovidiu,
    Adică să mai vorbim singuri? 🙂

    Apreciază

  • 56. ela  |  2 Iunie 2012 la 23:00

    nuu, eu ascult 🙂

    Apreciază

  • 57. Fini  |  2 Iunie 2012 la 23:12

    Noapte bună, tuturor ! 🙂

    Apreciază

  • 58. Bască ilie  |  2 Iunie 2012 la 23:15

    Somn ușor, Fini! 🙂

    Apreciază

  • 59. noradamian  |  3 Iunie 2012 la 00:41

    Somn usor, prieteni 🙂

    Apreciază

  • 60. Fini  |  3 Iunie 2012 la 08:37

    Neaţa ! 🙂

    O cafeluţă aburindă:

    Apreciază

  • 61. noradamian  |  3 Iunie 2012 la 10:05

    Neaţa! Multzam, Fini 🙂 E minunată si cu o oră mai târziu 🙂

    Apreciază

  • 62. Sare'n Ochi  |  3 Iunie 2012 la 13:33

    o zi buna, gradinari!
    va bazai cu ale mele:
    din respect fata de Cluj, candidatul USL la primaria municipiului i-a amanetat bunul public pe vremea in care era presedinte de CJ. in exclusivitate, colegii de la Gazeta de Cluj ne desecretizeaza contractul Iulius Mall. va reamintesc faptul, ca numai zilele trecute, Victoras Infantilul Confirmat, a inaugurat la Iasi o investitie declarata ilegala de catre justitie (definitiv si irevocabil) din lantul aceluiasi traficant de influienta Iulian Dascalu (Relu Fenechiu – Crin Antonescu):
    http://sareinochi.com/2012/06/03/afaceri-de-cumetrie-liberala-marius-nicoara-a-amanetat-clujul-unui-afacerist-liberal/
    daca sunt printre voi oameni pregatiti in citirea unor astfel de contracte, ii rog sa nu ezite sa ne ajute cu deslusiri. multumesc.

    Apreciază

  • 63. theo- nona  |  3 Iunie 2012 la 18:10

    SARE;
    BUNÄ;
    INTREABÄ SI LA POLITEIA SI NASUL

    sunt si acolo, multzi oameni priceputzi.

    Apreciază

  • 64. Maria  |  3 Iunie 2012 la 19:19

    Bună ziua,

    Nora, multe salutări din partea unei iubitoare a FITS-ului! 🙂 Regret că nu sunt acum în Sibiu, dar, cum nu vor intra anii în sac, la ediţia următoare cu siguranţă vom străbate împreună drumurile dintre spaţiile de reprezentaţie. Şi cu Fini, din câte înţeleg, spre marea mea bucurie. 🙂

    Apreciază

  • 65. Maria  |  3 Iunie 2012 la 19:21

    Fini, mă bucur să te recitesc! Multă sănătate îţi doresc şi însănătoşire grabnică! Îţi sunt cu sufletul alături, chiar dacă nu mă prea arăt. 🙂

    Apreciază

  • 66. Fini  |  3 Iunie 2012 la 19:48

    Maria,
    @ 65

    mulţumesc. Ştiu că-mi eşti alături. 🙂
    La anul vom face tot posibilul să ne bucurăm împreună de FITS.

    Apreciază

  • 67. Maria  |  3 Iunie 2012 la 19:55

    Fini, va fi splendid! 🙂

    Apreciază

  • 68. Fini  |  3 Iunie 2012 la 21:01

    Bună seara, tuturor ! 🙂

    Apreciază

  • 69. skorpion  |  3 Iunie 2012 la 22:29

    mister B,
    pe asta ai citit-o?

    http://www.adevarul.ro/actualitate/eveniment/Cat_mai_platim_pensii_pentru_magistratii_corupti_0_712128997.html

    Apreciază

  • 70. Bască ilie  |  3 Iunie 2012 la 23:09

    Frecție la un picior de lemn… pentru o mână de posibili afectați, doar cât să aibă ce supă să reîncălzească presa întârziată și câțiva reformiști nereformabili din CSM.
    Noapte bună!

    Apreciază

  • 71. snapshot  |  3 Iunie 2012 la 23:10

    Apreciază

  • 72. Bască ilie  |  3 Iunie 2012 la 23:20

    Este cu mult mai gravă, amplă și profund hoțească acordarea pensiilor de serviciu puzderiei de asimilați cu funcția de judecător și/sau procuror, cu toate că au lucrat în cu totul alte activități. La fel și Costiniu; a fost băgător de seamă vreo 10 ani prin parlament și i-au considerat acea perioadă vechime în magistratură necesară pensiei speciale.

    Apreciază

  • 73. noradamian  |  4 Iunie 2012 la 01:07

    Tara-ta-ta-ta-ta, acuşi ajunsei şi io.
    Salve! Gata, au trecut si artificiile, s-a făcut linişte!

    Maria, Fini, Sare, Theo-nona, Skorpion,Snapshot, Bsk,
    prieteni,
    Noapte bună, dragilor 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 887,442 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 2.322 de urmăritori

Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Add to Google

Member of The Internet Defense League

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 887,442 hits
Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Feeds


