Formatorii de contraopinie

9 Iulie 2012 at 17:22 247 comentarii

Discursurile formatoare cu cele deformatoare de opinie fiind relativ uşor de confundat, adevărurile cu neadevărurile, dreptatea cu nedreptatea, mare mirare că poporul a scăpat de fiecare dată când gloanţele imposturii i-au vâjâit pe la urechi. Ultima dată în 2009, când cu preşedinţia de o noapte a prostănacului.

Cultura politică a societăţii, gradul de libertate a gândirii membrilor ei şi implicit, capacitatea de autoreglare social-politică se formează sub incidenţa a mulţime de factori. De la postaci angajaţi cu ora şi-njurătura la chibiţi anonimi şi de la părerile blogherilor la analizele profesioniste ale unor politologi, toţi influenţează mai mult sau mai puţin, reacţiile electoratului. Un spaţiu unde au loc permanent războieli dezolante. Să nu uităm că în 2007 după suspendarea preşedintelui orchestrată mai cu perdea de aceeaşi mafioţi, parlamentarii 322 n-au dat socoteală, au rămas bine mersi pe poziţia de stăpâni, de „facem ce vor muşchii noştri, proştilor” iar costurile le-am plătit noi, proştii. Ce vor muşchii lor, se vede: să fure, să corupă, să manipuleze şi să dezbine şi-n ultimă instanţă să instige la încăierare societatea civilă. De unde atunci, BINE, în ţara asta?? În ce poziţie se află cei care le-au stat în cale, se vede  acum perfect: de ani de zile  în bătaia celor mai murdare atacuri cu putinţă. Mai întâi preşedintele Băsescu, ca garant al Constituţiei şi promotor al reformării instituţionale, apoi, imediat, Monica Macovei, simbolul luptei anti-corupţie şi al reformării justiţiei. Pe palierul din jur se foiesc politicieni, jurnalisti, magistraţi. Aiuritor! Mai jos e palierul forfecărilor publice. Iar sub acest nivel e terra incognito! Un teritoriu  unde creşte-n voie bozul antenelor, unde  zboară scaieţii oteveului, etc.

Normal că răul nu se lasă intimidat, că nu cedează, doar e de o perseverenţă diabolică, nu? Pentru ca prostimea să pice definitiv în cap trebuie  să fie ameţită mai tare, drogată până la inconştienţă!  Prin orice mijloace! Postacii, plătiţi ori voluntari, nu lipsesc nici de pe FB ori alte site-uri de socializare. A-i confunda, cu persoanele de bună credinţă care încă n-au ieşit din mediul dezinformator ori încă nu realizează efectele dezastruoase posibile ale violului constituţional care tocmai s-a produs e o greşeală. Generează sectarism steril.  Un om jignit reacţionează rareori raţional, de regulă răspunde emoţional. Negativ. O atitudine de forţă, dominatoare, adică a trata la grămadă, postaci, provocatori,  cu persoane care vor în esenţă, acelaşi lucru dar nu agrează stilul „bocanc” ( a la usele, de fapt)) ca pe nişte „cretini, ghiolbani, hipsteri nenorociţi„, nu duce la nimic bun. Vanitate satisfăcută, pierdere de voturi. Un serviciu  făcut d-lor voiculescu, antonescu, ponta.

Anunțuri

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , , , .

Victimele „Iubiţi-vă pe tunuri”

247 comentarii Add your own

  • 1. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 17:45

    Formatorul de contraopinie proprie, Ponta, tocmai protestează împotriva dreptului la apărare al Președintelui suspendat în fața CCR; nulitatea absolută într-ale procuraturii garantează aceeași postură numai când vine rândul lui CCR.
    Prostia n-are margini, de-aia se propagă cu persistență diabolică. .

    Apreciază

  • 2. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 17:48

    Când vine rândul lui la CCR, Ponta se crede buricul Pământului și se burică cu kilogramul de plagiaturi.

    Apreciază

  • 3. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 17:52

    Bsk, ori e inconstient, ori e iresponsabil, ori amândouă. probabil n-are unde s-o mai întoarcă si se duce cu maşinuţa până-n prăpastie. Sper să nu ne tragă după el 🙄

    Apreciază

  • 4. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 18:01

    Să-l vedem răsturnat! Noi nu le lăsăm atrași în prăpastie; avem frâne de mărginași. 🙂

    Apreciază

  • 5. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 18:03

    Bsk, da, ne-am asigurat 🙂

    Apreciază

  • 6. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 18:06

    Declaraţiile lui ponta la adresa intervenţiei lui Merkel, sunt teribil de provocatoare! De o obrăznicie de gogoman-cârlan de o prostie totală.

    Apreciază

  • 7. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 18:07

    am terminat dulapul, nu am gasit creier de carlan sub burghiu 🙂

    Apreciază

  • 8. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 18:08

    Ponta mai are putin si o injura de mama pe Merkel!

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 18:15

    Cetăţean, n-ai găsit că nu există. Are ceva volatil, un burduf cu minciuni toxice, în loc.

    Apreciază

  • 10. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 18:16

    Ponta e grav afectat de boala minciunii și mania etalării tupeului disprețuitor. Explicația: ne ia de proști, este convins de asta, dar micul tembel nu știe cât de mic a fost să fie. 🙂

    Apreciază

  • 11. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 18:16

    si mai are ceva: o enorma pata pe constiinta – cazul Panait.

    Apreciază

  • 12. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 18:17

    a fost crescut sa para mare, pentru a nu se vedea ca in spatele lui stau tot aia vechi de zile. Si chiar a ajuns sa se creada mare!

    Apreciază

  • 13. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 18:21

    Întrebarea e dacă are constiinţă! 🙄

    Apreciază

  • 14. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 18:22

    Crin ardea de nerăbdare să fie interimar de weekend.
    N-a fost să fie. Aștept coșmarul.

    Apreciază

  • 15. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 18:23

    are: constiinta de clan; constiinta ca haita il apara si el trebuie sa ii faca servicii; constiinta ca minciuna e primul sau atu; constiinta ca daca Nastase e la bulau, e groasa.

    Apreciază

  • 16. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 18:23

    adus ca sprijin, papasha a tras un puisor de somn legănat de discursul cârlanului

    Apreciază

  • 17. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 18:25

    baietii au mizat pe viteza, pana vineri ei voiau sa aiba totul gata; in weekend Europa a reactionat dur, iar cei de la CCR au avut timp sa cugete. Intrebarea e… la ce?

    Apreciază

  • 18. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 18:27

    „Ponta: Pe 29 o să începem un nou drum şi o să lăsăm în urmă…

    De unde ştie??? Intenţie clară de fraudă!!!” ( de pe FB)

    Apreciază

  • 19. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 18:28

    Ponta e devotat lui Năstase și Iliescu, fără cale de întoarcere, îndoctrinat la sânge. Peste limitele astea nici nu-l duce capul.
    Secera și ciocanul au plagiat tot cârlanul.

    Apreciază

  • 20. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 18:29

    pai altfel nu se explica persistenta lui in rau: asa a fost format, sa duca mai departe flamura rosie, cand cei mai in virsta vor fi cu ortul pe ochi.

    Apreciază

  • 21. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 18:37

    Dan Sova nu se lasă mai prejos, si-a pus din două vorbe organismele Uniunii si media europeană în cap. Confirmă atracţa sa malefică pentru holocaust.

    Apreciază

  • 22. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 18:40

    Conștiința nu se împrumută, nu se obține prin îndopare sau îndoctrinare; ea se formează din cei 7 ani de-acasă sau lipsește toată viața cât se screme să-și disimuleze existența. Mai zvâcnește câteodată în tentative accidentale, dar își revine repede la forma inițială. 🙂

    Apreciază

  • 23. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 18:47

    Am scris aiurea; sunt cam obosit: se creme să-și disimuleze inexistența, precaritatea.

    Apreciază

  • 24. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 18:56

    Enervantă farsa useliștilor cu onorabila trimitere a griveilor la vot. Ca votant, mă furnică peste tot încrederea acordată. 🙂

    Apreciază

  • 25. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 18:58

    au ei grija sa scoate catelandri care sa ne depaseasca la vot.

    Apreciază

  • 26. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 19:08

    Da, nu-i va opri nimeni să-și continue destrăbălarea, mai ales dacă rezultatul referendumului va fi validat fără condiție de prezență.
    Cu o astfel de condiție tot aș avea emoții, de teamă că susținătorii lui Băsescu nu vor alege calea cea mai eficientă: lipsa de la vot.

    Apreciază

  • 27. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 19:11

    kagebistii astia din USL si-au tras toste cartusele; au vrut sa se asigure beton. poate exact asta ii va face pe cei de la CCR sa le desfiinteze planul, macar din orgoliul de stacojii.

    Apreciază

  • 28. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 19:12

    Blaga și-a anunțat deja planul de mitinguri prin țară. În cazul al doilea, cu condiție de prezență, ar fi mitinguri sinucigașe.

    Apreciază

  • 29. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 19:20

    Acum, pe rtv, fostul consilier prezidențial Eckstein Kovac bate șaua să priceapă griveii că referendumul va fi organizat, dar contează în ce condiții se va decide rezultatul. Mă gândesc că știe ce are în cap colegul lui, Pușkas și cureaua lată, de la CCR.

    Apreciază

  • 30. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 19:25

    poate nu sta totul in cureala lata a lui Puskas!

    Apreciază

  • 31. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 19:27

    Poate.
    Eu îmi amintesc foarte bine de campania negativă a lui Iliescu, parcă la referendumul pentru VU din 2008. Le cerea oamenilor să lipsească de la urne. Avem un precedent periculos. 🙂

    Apreciază

  • 32. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 19:28

    si in 2009 le cerea la fel, nici nu a votat, ba chiar l-a facut idiot pe Geoana ca a votat. Nu i-a zis pe fata, insa lasat sa se inteleaga.

    Apreciază

  • 33. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 19:32

    Pe rtv se discută exact problema condiției de prezență, 50% +1 din nr. total al celor înscriși (evident, scoasă de USL în recentele modificări prin OUG 41/2012 și Legea de modificare a legii 3/2000) .

    Apreciază

  • 34. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 19:34

    mi-ar placea o sabia a lui Damocles peste USL: referendumul trebuie reglemantat unitar , fara derogari pentru demiterea presedintelui: jumate + 1 din listele electorale!

    Apreciază

  • 35. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 19:37

    Covacs: ce va spune CCR, așa se va stabili rezultatul la referendum.
    Probabil știe ceva; odată cu salva condiției de prezența, Băsescu nu poate fi demis dacă absentăm masiv: turismul pesedist și alte metode de umflare a prezenței ar necesita eforturi supraomenești ca să ajungă la 50%.

    Apreciază

  • 36. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 19:41

    Presupusa prezență sondată de peste 80%- ca niciodată- pare să spună pe limba uselistă c-ar fi posibil și acel efort supraomenesc, dacă le trec prin cap susținătorilor lui Băsescu să le-o tragă prin absenteism.

    Apreciază

  • 37. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 19:44

    34,
    Merge și-așa , dar au un obstacol în jurisprudență, când același motiv de uniformizare a căzut; tot neretroactivitatea legii noi ar avea șanse mai mari, dar și aici e o bubă: legea anterioară are limita PDL-istă cu peste 50% de DA. 🙂

    Apreciază

  • 38. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 19:45

    ei pe dracu efort, in conditii de concediu si canicula!

    Apreciază

  • 39. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 19:46

    cat despre legea noua si veche, saracul referendum a fost masacrat cu bestialitate din 2007 incoace, ca nu se mai stie ce e niu si ce e vechi.

    Apreciază

  • 40. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 19:49

    Reconsiderarea jurisprudenței ar fi calea de mijloc, optimă, pt a menține doar condiția de prezență; se pot pronunța pe Legea de modificare a legii referendumului, dar pentru asta este nevoie de Blaga la Cotroceni ca s-o promulge în timp util. 🙂 Apoi, să vedem cine o publică în MOf.

    Apreciază

  • 41. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 19:54

    Pai daca Blaga e la Cotroceni, merge buldogul personal cu ea in dinti pana la M Oficial 🙂

    Apreciază

  • 43. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 19:55

    Vorbesc de promulgarea după adaptarea de urgență în parlament, la condițiile deciziei. Chestiune grea. Le trebuie un stimulent. Ar fi unul: perspectiva că vor bate din buze dacă rămâne în vigoare legea anterioară cu condiția PDL-istă de validare: peste 9 milioane de DA. 🙂

    Apreciază

  • 44. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:01

    Cea mai simplă este soluționarea conflictului provocat de neconstituționalitatea suspendării.

    Apreciază

  • 45. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 20:04

    da! 🙂 evident!

    Noi ne punem mintea pe biguduiuri cand cel mai simplu ar fi sa rada judecatorii toata procedura cu CJNC-ul lui Ockham.

    Apreciază

  • 46. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:09

    S-a aflat primul termen de judecată al PDL cu OUG 38 la CAB?

    Apreciază

  • 47. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:10

    Aici ar putea să intervină CSM-iștii reformiști; sunt prieteni cu dna Iulia Moțoc. 🙂

    Apreciază

  • 48. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:15

    Comentariul de la 43 are componentele cele mai plauzibile.

    Apreciază

  • 49. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 20:15

    nu am gasit nimic despre CAB, iar Danilet si Dumbrava au reactionat, solitar.

    Apreciază

  • 50. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:17

    Reacțiile lor post-mortem fac doar impresie frecționară la piciorul de lemn al justiției șchioape.

    Apreciază

  • 51. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 20:18

    se dau vanjosi post-factum, ca sa isi justifice numele de reformisti.

    Apreciază

  • 52. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:24

    Cu câteva bombonele nu se face primăvară, însă consider admirabilă atitudinea reformiștilor doar în sensul apărării independenței reale a magistraților: fără influențe în soluționarea cauzelor și să se supună numai legii.

    Apreciază

  • 53. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 20:24

    prea putin, si asta dupa ce au vazut ce inseamna independenta atunci cand judecatorii insisi si-au luat-o in serios.

    Apreciază

  • 54. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:29

    N-au avut niciodată această independență până recent; abia de curând i-au prins gustul. E nevoie de așa delicatesă și la CCR,

    Apreciază

  • 55. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 20:35

    la ICCJ s-a declansat bomba prin condamnarea lui Nastase, la CCR, daca s-ar solutiona favrabil, s-ar declansa super bomba.

    Apreciază

  • 56. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:37

    Până acum judecătorii nu au știut să beneficieze de independență, nici nu i-a preocupat, ci doar au speculat la extrem inamovibilitatea.
    Procurorii sunt încă victimele sistemului ierarhic, prost construit, înțeles și practicat.

    Apreciază

  • 57. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:38

    Da, Bomba-i de la Bombo, via Ponta.

    Apreciază

  • 58. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 20:41

    pai stiau Sandei ce stiau de inamovibilitate 🙂

    cat despre procurori, numai saracul TB le-a tinut spatele ani de zile.

    Apreciază

  • 59. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:44

    Ar fi nenorocire printre uselisti să piardă puterea și să asiste neputincioși la întreruperea regimului hotelier al lui Bombo, din spitalul Rahova, prin transfer în interesul serviciului în penitenciarul de maximă siguranță a nediscriminări.

    Apreciază

  • 60. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:45

    siguranță a nediscriminării.

    Apreciază

  • 61. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 20:47

    sa te auda Dumnezeu! 🙂

    Apreciază

  • 62. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:50

    Mai visăm, poate ne aude. 🙂

    Apreciază

  • 63. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 20:52

    of, Doamne, uneori as vrea sa dau ceva virtuti in schimbul realizarii unor astfel de deziderate, insa nu am virtuti de dat.

    Apreciază

  • 64. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 20:55

    Funeriu si-a aratat diplome de Bac la B1 🙂

    Apreciază

  • 65. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 20:56

    diploma

    Apreciază

  • 66. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 20:56

    E greu să judeci cu burta goală. Probabil CCR-iștii au fost serviți cu cina cea de taină. După 2 pahare, moș Predescu uită considerentele opoziției sale și își schimbă tabăra. 🙂

    Apreciază

  • 67. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 20:57

    hahaha, totul e sa o schimbe in sensul bun 🙂

    Apreciază

  • 68. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 20:57

    Ilia Motoc ii canta nani-nani si Acsnte Gaspar il maseaza la picioare 🙂

    Apreciază

  • 69. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 20:58

    Seara bună din nou! Turcescu cu Funeriu, un dialog remarcabil! 🙂

    Apreciază

  • 70. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 21:01

    seara buna, nora 🙂

    nervii nostri sunt in pioneze. am montat dulapuri, am spalat pe jos, m-am invirtit ca leul, acuma sunt aproape fara vointa…

    Apreciază

  • 71. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:02

    Se spune că atunci când judecătorii deliberează mult timp, adevărul juridic are șanse mai mari să triumfe.
    Apropierea de cererile planificate să se soluționeze mâine, eventual prin amânarea celor de azi, e de bun augur.

    Apreciază

  • 72. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:08

    Amânarea s-ar lega de soluționarea favorabilă lui Blaga, oricum mai mult ca nimic, chiar dacă asta sună a interimat.

    Apreciază

  • 73. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 21:09

    si eu ma gandesc ca daca nu au rasolit-o din prima, e de bine 🙂 pe de alta parte, au de muncit mult pana isi funamenteaza deciziile, scotocesc prin jurisprudenta. Sper sa dea peste deciziile corecte! (au am citat acum cateva zile decizia 766/2011, vad ca RL a mai scotocit prin jurisprudenta CCR si a mai gasit decizia 1615/2011 care permite agatarea ca neconstiuttional a unui text identic, dintr-un act ulterior celui casat de CCR ca neconstitutional; OUG 38 ar cadea aici sub secure).

    Apreciază

  • 74. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 21:11

    „Avand in vedere aceasta situatie, Curtea constata ca are competenta sa isi extinda controlul de constitutionalitate cu privire la cele doua legi care preiau in terminis solutia legislativa declarata ca fiind neconstitutionala”. (1615/2011).

    Apreciază

  • 75. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 21:12

    „Din contra, Decizia nr. 766 din 15 iunie 2011 obliga Curtea, in calitate de garant al suprematiei Constitutiei, la o atitudine activa, in sensul eliminarii dispozitiei constatate ca fiind neconstitutionala si din actele normative succesive care au intervenit ulterior, indiferent daca acestea sunt sau nu in vigoare la momentul solutionarii exceptiei”.

    Apreciază

  • 76. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 21:16

    Oare mai vine vreo decizie în seara asta de la CCR? …Că poate atunci ne-am mai calma si noi! Ori poate ne-am enerva mai rău… 🙄

    Apreciază

  • 77. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:22

    Nu cred că CCR își permite să extindă controlul de constituționalitate asupra altor legi și ordonanțe în vigoare; totuși, situația este foarte rară, poate inedită, nu-mi amintesc să mai fi existat legi adoptate cu un conținut identic cu al ordonanțelor; regula este legea de aprobare sau respingere a respectivei ordonanțe; nu am verificat conținutul integral, dar acest conflict se poate lovi de imposibilitatea aplicării atunci când una din ele prevede că normele contrare se abrogă; ar fi timp să ajungă OUG la CCR până la referendum.

    Apreciază

  • 78. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 21:31

    verific acuma prin cateva decizii de casare a unor OUG-uri, poate am noroc si gasesc ca motiv de casare reluarea unor prevderi dintr-o lege anterior casata.

    Apreciază

  • 79. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:32

    75
    „atitudinea activă” ar fi binevenită, numai că nu este o practică a CCR; poate de acum încolo metehnele nu vor mai scălda soluțiile, ar fi foarte bine. CCR poate impune ca legea să prevadă abrogarea normelor contrare, dar asta ține de adaptarea legii în parlament. Până atunci, tot sancționarea aplicării retroactive a ordonanțelor poate strânge lațul în jurul useliștilor.

    Apreciază

  • 80. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 21:34

    da, sanctionarea aplicarii retroactive ar fi mai eleganta 🙂

    Apreciază

  • 81. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:40

    Sentimentul din seara asta îl mai aveam pe vremea școlii, când profesorul întârzia la clasă și ne se apropia cu fiecare clipă… ora integrală de chiul. 🙂

    Apreciază

  • 82. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:41

    Au, s-a încheiat ședința CCR: vine profa, am mierlit-o!

    Apreciază

  • 83. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 21:42

    valeu! 🙂

    Apreciază

  • 84. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:46

    Va da comunicat, scrie pe rtv. Le-o fi spus cineva la ieșirea din sală.

    Apreciază

  • 85. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 21:48

    vad si eu, oare a citi Zegrean comunicatul? se publica pe site?

    Apreciază

  • 86. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:49

    A dezbătut 5 puncte din 7. Oare interimatul a rămas în cele 2 restanțe? (conflictul și interimatul pe mâine ar fi încurajator; parcă nu-mi vine să cred)

    Apreciază

  • 87. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:51

    Publică.

    Apreciază

  • 88. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 21:51

    unde scrie 5 din 7? ar fi o o treaba sa ramana interimatul si confictul pe maine, si in seara asta sa-l repuna pe Blaga si sa caseze OUG-urile alea!

    Apreciază

  • 89. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:53

    Spune la rtv: în scurt timp, decizia curții.
    Păi, nu-s mai multe?
    Poate se referă la cea mai importantă: conflictul.

    Apreciază

  • 90. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:54

    🙂 Nu ești pretențios deloc.

    Apreciază

  • 91. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 21:54

    pe B1 zice ca interimatul e maine.

    Apreciază

  • 92. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 21:55

    sunt modest 🙂

    Apreciază

  • 93. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:55

    Nu știu să se fi mutat mâine azi.

    Apreciază

  • 94. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 21:56

    91. Serios? Ar fi mâncat interimatul lui Crin.

    Apreciază

  • 95. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 21:58

    asa scrie B1.

    Uite lista de de sedinta de azi. CJNC-ul era azi fixat, aparent.

    http://www.ccr.ro/sedinte/9iulie.pdf

    Apreciază

  • 96. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:00

    Interimatul pe mâine ar mai înseamna conflictul nesoluționat, cel mult constat.

    Apreciază

  • 97. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:00

    constatat.

    Apreciază

  • 98. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:02

    9 și 10 iulie, inclusiv Blaga, nu defalcat pe zile.

    Apreciază

  • 99. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:04

    da, am vazut, insa ordinea pusa acolo nu e intimplatoare.

    Apreciază

  • 100. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:05

    Oricum, vom avea destule date și indicii din seara asta, încât să deducem ce poate fi mâine.( dacă ne mai interesează 🙂 )

    Apreciază

  • 101. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:05

    Dragotescu zice ca a intrebat pe cineva care a participat la sedinta CCR. Nu poate fi mos Predescu, altfel e cel mult singirul magistrat-asistent care a participat la sendinta.

    Apreciază

  • 102. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:06

    da, vom deduce aproape cu precizie, caci 5 din 7 e mult. Incaltea mai stateau pana la 1 si analizau inca cele 2.

    Apreciază

  • 103. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:06

    Sunt 8 de toate pe listă, nu 7.

    Apreciază

  • 104. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:08

    super contradictorii declaratiile, astia de la RTV se comporta de parca ar sti de la Zegrean.

    Apreciază

  • 105. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:08

    Blaga (Anastase) și interimatul s-ar lega pt mâine.

    Apreciază

  • 106. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:09

    da, ar fi logic. pare fezabil, insa mai stii in ce ordine au analizat?

    Apreciază

  • 107. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:15

    incercarea de radere a amendamentului Sova a cazut!

    Apreciază

  • 108. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:16

    CJNC inadmisibil.

    Apreciază

  • 109. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:16

    Nevastă-mea zice că a văzut pe rtv cât am fost la fumat că Băsescu rămâne suspendat și interimatul la Crin

    Apreciază

  • 110. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:16

    interimat admis. Antonescu.

    Apreciază

  • 111. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:17

    Nasol!

    Apreciază

  • 112. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:18

    Majoritate de voturi

    Apreciază

  • 113. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:18

    nasol rau. De referendum nu se stie.

    Apreciază

  • 114. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:19

    Orice Presedinte va putea fi suspendat oricand, atunci cand la Parlament ii tuna.

    Apreciază

  • 115. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:19

    Sesizarea privind Legea 47/1992 admisă.

    Apreciază

  • 116. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:22

    asta am vazut. insa ce folos?

    Apreciază

  • 117. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:23

    Inadmisibilă ar fi fiindcă hotărârea de suspendare nu avea cale de atac în momentul suspendării (din cauza efectelor produse de OUG 38.) Pe viitor ar putea fi atacată, odată ce amendamentul Șova va reintra în Legea CCR,

    Apreciază

  • 118. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:24

    Și Blaga +Anastase respinse.
    Numai prezenta la referendum ne mai scoate din mocirlă- a zis ceva de asta?

    Apreciază

  • 119. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:26

    nu, nu a zis nimeni, am fost atent. la referendum ma gandeam si eu.

    Apreciază

  • 120. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:29

    Cum naiba Blaga si Anastase respinse? Aia au fost revocati de-amboulea.

    Cred ca CCR s-a spalat pe maini: treburi interne ale Parlamentului. Plus: dreptul Parlamentului de a suspenda Presedintelui la orice ora.

    Apreciază

  • 121. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:30

    La Blaga a zis c-ar fi tot inadmisbilă?

    Apreciază

  • 122. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:32

    stai sa verific.

    Apreciază

  • 123. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:32

    Dacă nu-s inadmisibile, Blaga și Anastase picați înseamnă că oricând se poate repeta figura asta.

    Apreciază

  • 124. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:33

    Dacă sunt inadmisibile (am vrut să zic) în cazurile B+A, se poate repeta figura.

    Apreciază

  • 125. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:34

    1. În ziua de 9 iulie 2012, Plenul Curţii Constituţionale, învestit în temeiul art.146 lit.l) din Constituţia României, s-a întrunit pentru a soluţiona sesizările de neconstituţionalitate formulate de domnul Vasile Blaga, precum şi de un număr de 28 de senatori aparţinând Grupului Parlamentar al Partidului Democrat Liberal referitoare la neconstituţionalitatea Hotărârii Senatului nr.24 din 3 iulie 2012 privind revocarea domnului Vasile Blaga din funcţia de preşedinte al Senatului.

    În urma deliberărilor, Curtea Constituţională, cu majoritate de voturi, a respins, ca inadmisibilă, sesizarea de neconstituţionalitate.

    Apreciază

  • 126. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:35

    În urma deliberărilor, cu majoritate de voturi, Curtea Constituţională a constatat că cererea de soluţionare a conflictului juridic de natură constituţională între Parlamentul României, pe de o parte, şi Preşedintele României, pe de altă parte, formulată de Preşedintele României, este inadmisibilă.

    Apreciază

  • 127. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:36

    Te înlocuiesc din fruntea camerei, scot poimâine OUG din nou și golesc Legea 47/1992 de prevederea Șova. Gata, avem și jurisprudență!

    Apreciază

  • 128. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:36

    da, la Blaga si Anatase deciziile 601 si 602 au fost anulate. Mai mult ca sigur ca au interpretat in spiritul „autonomiei” Camerelor.

    Apreciază

  • 129. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:37

    si ce unsa a mers jurisprudenta!

    Apreciază

  • 130. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:38

    UIte un pic la sintagma „solutia legislativa”. Cred ca prinde si OUG-ul.

    În ziua de 9 iulie 2012, Plenul Curţii Constituţionale, învestit în temeiul art.146 lit.a) din Constituţia României şi al art.15 din Legea nr.47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale, s-a întrunit pentru a soluţiona, în cadrul controlului anterior promulgării, obiecţia de neconstituţionalitate formulată de un număr de 67 de deputaţi aparţinând Grupului Parlamentar al Partidului Democrat Liberal referitoare la neconstituţionalitatea Legii nr.47/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii Constituţionale.
    În urma deliberărilor, Curtea Constituţională, cu majoritate de voturi, a admis sesizarea de neconstituţionalitate şi a constatat că soluţia legislativă care exclude de la controlul de constituţionalitate hotărârile Parlamentului care afectează valori şi principii constituţionale este neconstituţională.

    Apreciază

  • 131. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:40

    Cred că au interpretat în sensul schimbării configurației după modelul inventat de PDL-isti când i-a mâncat să formeze grupul UNPR-ist cu drepturi depline.

    Apreciază

  • 132. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:41

    da, si la asta m-am gandit, un fel de refacere a supei primodiale de dupa alegeri. Insa pe fond, revocarea nu avea temei, ca nu il poti revoca aplicandu-i o sanctiune cand el nu a gresit cu nimic.

    Apreciază

  • 133. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:44

    Dacă nu-i inadmisibilă la Blaga+ Anastase, înseamnă că CCR le-a recunoscut dreptul de a ataca hotărârea de revocare, dar le-au trântit motivele.

    Apreciază

  • 134. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 22:44

    …zice Papahagi: „Asadar CCR s-a inclinat in fata vointei celui mai jenant Parlament si celui mai inept guvern din istoria noastra recenta. Parea un ultim reazem, dar s-a descalificat fiindca nu a tinut cont nici macar de propria jurisprudenta privind demiterea sefilor Camerelor.

    Sa nu disperam: in timp ce ei fura Statul, noi cream alternativa la politica hotiei. Sus sa avem inimile!”

    Apreciază

  • 135. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:45

    Coroborand respingerea incercarii de anulare a amendamentului Sova (am citit sesizarea PDL-ului) cu aprobarea raderii sefilor de Camera, e posibil ca CCR sa fi pastrat amendamentul Sova si dreptul de a controla Hotararile, insa nu si cele care privesc numirile in functiile de conducere ale Camerelor. ca tot vroiau unii judecatori sa fie clarificat dreptul CCR de a controla Hotararile (numirile sa nu fie controlate, numai Hotararile cu caracter normativ).

    Apreciază

  • 136. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:46

    În acest ultim caz, nu mai merge golăneala cu OUG, în schimb s-a dat liber la revocare după cum se formează o nouă majoritate.

    Apreciază

  • 137. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:46

    133. Mister B, foarte posibil. M-as bucura sa stiu ca dreptul il aveau, insa nu l-au folosit cu cap.

    Apreciază

  • 138. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 22:47

    Să vedem însă, şi dacă le pică legea referendumului mâine 🙄

    Apreciază

  • 139. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:49

    Mister B,. 136.
    Foarte posibil. Insa in cazul asta, functiile la Senat si la Camera sunt tratate ca niste obiecte de troc, nu ca functii stabile ale statului.

    Apreciază

  • 140. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:50

    135,
    Păi, când CCR spune revocarea este constituțională se referă la revocare nu la numirea inlocuitorilor.

    Apreciază

  • 141. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:51

    si CJNC-ul e inadmisibil. Suspendarea fara motiv nu e CJNC, poporul transeaza.

    Apreciază

  • 142. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:53

    139
    Să știi că nu-i nicio nenorocire. În loc să se hărțuiască președintele camerei și majoritatea ostilă, mai bine fiecare cu ce are.

    Apreciază

  • 143. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:56

    nu o fi, insa daca Presedintele e suspendat la fic automat, cine detine Senatul e de fapt adevaratul Presedinte.

    Apreciază

  • 144. lastnightmusic  |  9 Iulie 2012 la 22:57

    salut prieteni

    Apreciază

  • 145. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 22:57

    salut! 🙂

    Apreciază

  • 146. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 22:59

    Nu avem motive serioase de protest și la urma urmei nu Blaga+Anastase ne preocupă special ci referendumul care oricum se simțea/întrevedea, dar trebuie neapărat să nu fie admis după modelul uselist de validare.

    Apreciază

  • 147. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 23:01

    Lnm, bine ai venit! Cu Buika 🙂 Faină!!

    Apreciază

  • 148. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 23:01

    daca ar fi asa cum zici, ar fi de fapt solutia de care aminteai cu combinatia care impaca toate patrupedele 🙂

    Apreciază

  • 149. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 23:03

    🙂
    „Felicitari, idiotilor!
    Ati reusit sa transformati oameni rationali, echilibrati si de bun simt in BASISTI veritabili.
    Aveam in iarna o ciuda pe Basescu incat visam sa-i trag numai suturi in fund si sa-i bat in sila obrazul pentru tampeniile pe care le-a facut. Abia asteptam sa plece.
    Astazi, NU am de ales! Ma ingroziti cu ce faceti si spuneti! Ca mine mai sunt zeci de mii daca nu sute de mii. Milioane!!! A ajuns Basescu SINGURA speranta pe care o mai avem. Sa va fie rusine ca ne-ati adus in halul asta!
    Basescule, merg cu tine pana in panzele albe numai scapa-ne de acesti nenorociti!!!!!!!”
    (culeasă pe FB)

    PS.Spre deosebire de tânăra autoare, şi în ciuda criticilor cu care l-am onorat nu odată, pe Băse,am fost şi rămân de partea lui. Cu atât mai mult acum.

    Apreciază

  • 150. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 23:05

    asta e sesizarea PDL pe referendum.

    http://www.cdep.ro/proiecte/2012/200/60/4/sesizare264.pdf

    Apreciază

  • 151. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 23:06

    Revista Kamikaze
    „Suspendacii USL aplaudă acum decizia CCR: Suspendarea lui Băsescu a fost constituțională. Să vedem dacă o să aplaude și mâine dacă aceeași curte va hotărî că pentru suspendare trebuie să voteze 50% + 1 din populația cu drept de vot.”

    Apreciază

  • 152. lastnightmusic  |  9 Iulie 2012 la 23:10

    Burka din filmul : Pielea in care traiesc de Almadovar El Piel Que Habito

    Apreciază

  • 153. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 23:10

    nora, ar fi un topor in cap 🙂

    Apreciază

  • 154. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 23:11

    multzam, Lnm. 🙂

    Apreciază

  • 155. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 23:12

    Bsk, 142, asa cred si eu 🙂

    Apreciază

  • 156. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 23:13

    Surse apropiate de CCR au declarat pentru HotNews.ro ca votul in CCR a fost 5-4 la cele patru decizii favorabile USL. Votul decisiv a fost dat de judecatorul desemnat de UDMR, Puskas Valentin Zoltan.

    Mister B, da-mi pusca!

    Apreciază

  • 157. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 23:13

    Nu rezultă c-ar fi sancționat OUG 38 și nici nu mai are importanță: acțiunea în instanță a rămas fără interes, din moment ce motivele de neconstituționalitate ale hotărârilor de revocare s-au volatilizat în noua jurisprudență.

    Apreciază

  • 158. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 23:14

    Vai de capul meu! 🙂

    Apreciază

  • 159. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 23:14

    Cetăţean, nu stiu ce mă face să cred că mâine, ar trebui să mai baţi niste piroane-n dulapul ăla ! De data asta s-ar putea să aibe un efect surprinzător 🙂

    Apreciază

  • 160. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 23:15

    Vai de capul meu e pentru 156. 🙂

    Apreciază

  • 161. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 23:15

    Ioi, puskas baci! :mrgreen:

    Apreciază

  • 162. lastnightmusic  |  9 Iulie 2012 la 23:17

    Nu mai dati vina pe ungur, Daca ceilalti 4 romani votau cum trebuie, putea sa stea ungurul si in cap si tot degeaba

    Apreciază

  • 163. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 23:19

    Igen: patru cu unu fac cinci.

    Apreciază

  • 164. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 23:19

    nu ungurul e problema, cu repetitivititatea manevrei de la legea pensiilor: iarasi ungurul face diferenta.

    Apreciază

  • 165. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 23:20

    nora, am montat dulapul, insa il scot si il pun iarasi, pe tavan de data asta 🙂

    Apreciază

  • 166. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 23:20

    Poate si mâine, că doar tot ăia sunt 🙄

    Apreciază

  • 167. noradamian  |  9 Iulie 2012 la 23:21

    Cetăţean, poate ajută, eu stiu? 🙂

    Apreciază

  • 168. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 23:22

    Mister B., vai de capul nostru, sa ajungem de doua ori la mana lui Puskas!

    Apreciază

  • 169. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 23:23

    Nu mai sunt îngrijorat de soarta lui Traian Băsescu, iar interimatul de 20 de zile ar trebui să se soldeze cu chinta spartă al lui Crin din viața politică.

    Apreciază

  • 170. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 23:24

    de fapt stai, cu maine, de trei ori.

    Apreciază

  • 171. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 23:25

    Crezi ca Crin isi va scrie demisia dupa cele 20 de zile?

    Apreciază

  • 172. skorpion  |  9 Iulie 2012 la 23:32

    salve, fratilor,
    excelenta postare

    Apreciază

  • 173. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 23:36

    171
    Depinde de surpriza din legea referendumului:
    1. Rămâne condiția PDL-istă cu 9 milioane de DA, pariul nu mai este cinstit, trebuie anulat de comun acord.
    2. Se salvează condiția de prezență, trebuie să nu mergem la vot, iar campania trebui condusă în acest sens.
    3. Rămâne legea uselistă, am fi învinși la toate capitolele și ne mai lipsește ultima dorință exprimată în fața lui Pușcaș, dar refuz să cred în această soluție.

    Apreciază

  • 174. skorpion  |  9 Iulie 2012 la 23:39

    Zice Laura Stefan, ca sa ne mai dea un pic de speranta:

    Ce s-a decis azi la CCR:

    1. e neconstitutional sa interzici curtii sa analizeze hotararile Parlamentului. Probabil s-au extins si pe OUG data de guvernul Ponta pe acest aspect. Decizia CCR e in vigoare de la publicarea in MOf. Asta inseamna ca abia dupa aceasta data poate CCR sa verifice hotararile Parlamentului.

    2. a respins ca inadmisibile contestatiile pe revocarea lui Blaga si a Robertei Anastase – cel mai probabil constatand ca OUG care nu permite CCR sa analizeze hotararile Parlamentului e inca in vigoare pana la publicarea deciziei CCR care o declara neconstitutionala. Dupa acea data Blaga si Anastase pot face iarasi contestatii si abia atunci CCR se va pronunta pe fond. Pentru ca a decis ca nu se poate pronunta pe contestatia lui Blaga, Antonescu ramane interimar.

    3. a respins conflictul constitutional – probabil zicand ca avizul CCR e consultativ si Parlamentul face ce vrea oricum. Cum hotararea Parlamentului prin care Presedintele a fost suspendat nu poate fi atacata la CCR pana la publicarea deciziei care a declarat neconstitutionala restrangerea competentelor CCR, inseamna ca CCR nu a putut azi sa se pronunte pe asta.

    Apreciază

  • 175. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 23:41

    2. ar fi cea mai rezonabila.

    Refuz si eu sa cred in 3, asta inseamna batjocorirea si sodomizarea referendumului.

    Apreciază

  • 176. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 23:42

    skorpi, par plauzibile explicatiile.

    Apreciază

  • 177. Bască ilie  |  9 Iulie 2012 la 23:51

    aha, deci sunt totuși inadmisibile la 2, dar scorul a fost tot 5/4? Atunci de unde rezultă gogoașa cu schimbarea jurisprudenței, din moment ce n-au judecat pe fond motivele de neconstituționalitate?
    La scorul ăsta… majoritatea poate spune orice și la 3. La 1 vom vedea dacă s-au extins; e devărat că în instanță se fructifică altfel excepția de neconstituționalitate, nu doar pentru viitor.

    Apreciază

  • 178. Cetatean  |  9 Iulie 2012 la 23:57

    Mister B. nu stiu de unde stie Laura Stefan asta, si pana cand apare motivarea, o sa ne tot dam cu presupusul. Exact ce urasc cel mai tare la decizii din astea!

    Apreciază

  • 179. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 00:00

    175
    Sodomizarea nu s-ar reduce la referendum.
    Am forma și o parte de electorat… pasiv.

    Apreciază

  • 180. noradamian  |  10 Iulie 2012 la 00:02

    Mircea Marian spune:
    „Va fac o schema, ca sa fie clar ca CCR nu avea ce face. A. Ponta da OUG prin care CCR nu poate ataca hotararile parlamentului. B. Se publica in MOf deciziile de schimbare a lui Blaga dupa ce apare acel OUG. Deci, CCR nu avea altceva de facut decat sa respinga ca inadmisibile contestatiile lui Blaga si Anstase. C. Pe sesizarile lui Basescu, CCR nu putea lua, teoretic, alte decizii decat in 2007!”

    Apreciază

  • 181. noradamian  |  10 Iulie 2012 la 00:05

    Skorpion, salut! Da, un pic de speranţă de la Laura Stefan cade bine 🙂

    Apreciază

  • 182. noradamian  |  10 Iulie 2012 la 00:09

    Şi o părere mai puţin optimistă:
    ” De maine totul se va juca din Monitorul Oficial. Si se va vedea si mai bine lovitura de stat” ( Sebastian Lăzăroiu:)

    Atfel spus, orice e posibil 🙄

    Apreciază

  • 183. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 00:10

    178
    Sunt inadmisibile, am citit acum comunicatul. Deci nu se poate spune că CCR și-a schimbat soluțiile din deciziile 601 și 602 din 2005. Vor fi interesante opiniile separate, mai ales la scorul corect de 5/4.

    Apreciază

  • 184. noradamian  |  10 Iulie 2012 la 00:11

    Somn usor, prieteni 🙂

    Apreciază

  • 185. Cetatean  |  10 Iulie 2012 la 00:21

    Mister B., daca sunt inadmisibile, sunt din cauza aparitiei OUG-ului 38. Alta explicatie nu vad.E posibil ca CCR sa zica ceva de genul „de aici incolo situatia Blaga-Anastase nu se poate repeta de aici incolo”. Culmea ca exact la opiniile separate ma gandeam si eu si imi ziceam ca vor fi mai interesante decat decizia propriu-zisa.

    Apreciază

  • 186. Cetatean  |  10 Iulie 2012 la 00:23

    Chestia e ca si CJNC-ul e declarat inadmisibil. Tot pe motiv de procedura si pe OUG 38, sau pe fond (nu exista confict)? Asta e interesant de stiut. Adica CCR nu a dat nici acum o decizie pe fond? Cred ca iar au scapat ca in 2007, prin fentarea cauzalitatii.

    Apreciază

  • 187. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 00:29

    Apreciază

  • 188. skorpion  |  10 Iulie 2012 la 00:35

    mister B,
    si eu care credeam, ca arati mitingul din Budapesta de-acu citiva ani, cind au iesit 100.000 de persoane in strada

    si cind colo cintecul cu cele frumoase care au ochi albastri
    🙂

    Apreciază

  • 189. skorpion  |  10 Iulie 2012 la 00:39

    la tema

    Andrei Ujică

    La Bucuresti parca a izbucnit o epidemie de encefalita care scurtcircuiteaza conexiunile logice. Cohorte inflamate de provinciali corupti, care pina mai deunazi isi etalau la televizor fara complexe incompetenta, fac acum eforturi disperate sa inteleaga ei insisi ce spun.

    Apreciază

  • 190. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 00:46

    Blaga și Anastase vor fi fericiți să obțină prin instanță repunerea în situația anterioară pe la Revelion.

    Apreciază

  • 191. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 00:52

    Noapte bună și nu uitați să dormiți!

    Apreciază

  • 192. elablue  |  10 Iulie 2012 la 00:55

    Buna seara, buna dimineata;
    Si sa-l suspende pe noul ales presedinte C. Antonescu

    Apreciază

  • 193. skorpion  |  10 Iulie 2012 la 00:56

    care revelion?
    din ce an?

    Apreciază

  • 194. skorpion  |  10 Iulie 2012 la 00:58

    Revista Kamikaze
    Să vezi belea, Crin a găsit „Levantul” uitat pe noptieră și nu mai poate adormi

    Apreciază

  • 195. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 01:28

    Un conflict există sau nu. Nu se poate spune că sesizarea unui conflict de către un președinte este inadmisibilă decât într-o singură situație: nu i-a mai fost recunoscută calitatea de președinte în funcție, fiindcă era suspendat când a depus sesizărea la CCR. Nu a fost depusă între momentul eliberării avizului CCR și votul în plen.
    Blaga și Anastase nu vor obține nimic în instanță, cu toate că au fost schimbați ca niște ciorapi și umiliți cel mai tare înainte de publicarea hotărârii de revocare în MO, când au fost dați la o parte după marcarea teritoriului uselist, prin aplicarea legii junglei.

    Apreciază

  • 196. skorpion  |  10 Iulie 2012 la 01:38

    si legea junglei vom avea de-acum incolo

    de fapt sa nu uitam momentul 1 aprilie 2007, cind din cauza faptului ca atunci PD nu a vrut sa dea cu MMacovei de pamint, PNL-ul pur si simplu a azvirlit toti ministrii PD peste bordul guvernului…

    cam de atunci a inceput beleaua, tradarile de toate etniile..

    noapte buna

    Apreciază

  • 197. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 01:41

    Se pune și problema ca președintele să fi fost blocat de imposibilitatea atacării hotărârii de suspendare, ca efect al OUG 38, dar asta înseamnă că prin reintroducerea amendamentului Șova, se revine la calea de atac împotriva hotărârii de suspendare în viitor, dar cine oprește pe viitor repetarea loviturii cu OUG? Rămâne batjocura asta depozitată ca strategie de rezervă națională?

    Apreciază

  • 198. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 01:56

    Aș fi înțeles o consecință a schimbării jurisprudenței în cazul președinților camerelor, după o soluționare de fond, dar așa rămânem la tolerarea aceleiași metode cu ONG-ul nebunilor constituționali, până la adânci bătrâneți de democrație tranzitorie spre bulibășeală eternă.

    Apreciază

  • 199. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 02:05

    Cei 5 scamatori CCR de pe lângă Constituție au desăvârșit noua jurisprudență a supremației neputinței.

    Apreciază

  • 200. skorpion  |  10 Iulie 2012 la 02:08

    niste oameni cu coloana vertebrala indoita rau,

    de citit asta,

    „Este mai important pentru dvs să puneți mâna pe toate pârghiile puterii, inclusiv pe justiție, pentru a vă apăra eventual penalii. Vine rândul domnului Voiculescu, cum am înțeles din presă. L-ați salvat acum două săptămâni, dar nu știu dacă, fără să puneți mâna pe structurile justiției, veți reuși să o faceți și în continuare. Obiectivul principal pe care îl aveți este să puneți sub control justiția“, a declarat TRAIAN BASESCU în plenul Parlamentului,

    +

    subordonarea justiției, a fost declarat cât se poate de clar de liderul cel mai important al USL, Dan Voiculescu. „Nu avem toată Puterea până nu luăm și Justiția“ – a declarat Dan Voiculescu, în urmă cu aproximativ o săptămână, dând astfel de înțeles care e strategia USL după preluarea puterii.

    +

    lista parlamentarilor care fug de JUSTITIE ca de dracu

    http://www.curentul.ro/2012/index.php/2012071074144/Actualitate/Penalii-care-l-au-suspendat-pe-Traian-Basescu.html

    Apreciază

  • 201. Creanga  |  10 Iulie 2012 la 03:33

    Naspa moment…. mi s-au muiat genunchii cand am citit stirile, nu imi venea sa cred, am zis ca poate nu vad bine, sa recitesc. Degeaba, era acelasi lucru.

    Apreciază

  • 202. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 09:53

    Saluttare!
    Mi-e greață de post-Nostradamuși.
    Ce-i aia „CCR nu putea da alte decizii” sau „CCR nu avea ce face altceva” ?
    Adică post-război ne iau acum de proști c-au avut asemenea convingeri nu doar post-operatoriu ci și dinainte, altfel n-ar avea sens atâta precizie: nu-i oprea nimeni să știe dinainte de operație ceea ce ne divulgă acum despre „CCR nu avea cum altfel”.
    Cum altfel ne pot convinge acum că nu-i vorba de un truc de gazetar șmecheraș? Arătându-ne convingerea lor formată înainte de ziua de ieri. Vezi să nu apară și să cădem pe spate!
    Să fim mândri de post-Nostradamușii noștri! Poate doar așa mi-ar trece scârba.

    Apreciază

  • 203. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 09:58

    Și-acolo unde ungurul-bulan ar fi trecut balanța de partea astalaltă, normal, CCR nu putea da altfel.

    Apreciază

  • 204. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 10:55

    Ne frecăm creierii să înțelegem ce au în cap judecătorii CCR, dar de fapt ne uităm la Loteria constituțională din fundul Curții.
    Citisem nu mai știu pe unde indicația prețioasă dată de un om de bine: să nu atacăm în niciun caz CCR; vai, sărăcuța neprihănită!
    Păi, ai măcar răbdare, bre, să vezi cum se bat cap în cap motivările majoritare cu opiniile separate si-apoi să-ți pui discernământul la bătaie- că doar n-o să le dai binecuvântarea ca rabinul de Buhuși- până observi cine-i fără de prihană!

    Apreciază

  • 205. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 11:10

    Eu n-am încredere în adevărul stabilit în deliberările CCR cu scorul de 5:4; contradicțiile ne vor deschide ochii acolo unde adevărul nu poate să aibă două capete, cu o singură excepție: când ambele sunt sparte.

    Apreciază

  • 206. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 11:22

    Mascarada suspendării unui președinte ales este portița revoluționară păstrată anume de confiscatorii iliescieni pentru anihilarea voinței electoratului și metamorfozarea ei în arcul de triumf comunisto-securist.

    Apreciază

  • 207. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 14:40

    M Neamțu este acum pe B1 și bagă strâmbe idioate astfel încât Băsescu să fie demis: zice c-ar fi riscant pentru susținătorii- atenție!- statului de drept, să lipsească de la vot.
    Eu sunt acum susținătorul lui Băsescu (vom mai vedea ce se va alege din statul de drept), deocamdată prioritatea absolută este salvarea președintelui de la demitere și susțin cu vehemență că singura soluție este să obținem invalidarea referendumului prin absență de la urne.
    Crearea a două curente diametral opuse, în această problemă elementară pentru mintea cocoșului, ne va băga de unde nu vom mai ieși.
    *
    https://noradamian.wordpress.com/2012/07/09/formatorii-de-contraopinie/#comment-81592

    Apreciază

  • 208. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 14:46

    Bineînțeles, vorbesc de condiția de validare a referendumului, stabilită azi de CCR- peste 50% din nr. înscrișilor cu drept de vot- dar înainte de orice, până la ziua votului, ne vom asigura că acestă condiție nu va fi afectată de un OUG sau alte lucruri trăsnite.

    Apreciază

  • 209. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 15:11

    Formatorul de contraopinie, Neamțu, are un egoism feroce, alți gărgăuni în cap, alte scopuri electorale, vrea doar campanie pt. NR, își arogă ca berbecul merite în protestul ghilimelelor din PV, îl doare-n cot de demiterea lui Traian Băsescu.

    Apreciază

  • 210. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 15:28

    Formularea- „este constituțională în măsura în care…” – aleasă de CCR pentru legea de modificare a referendumului a simplificat circuitul legii, nu are nevoie de alte adaptări în parlament, merge direct la promulgare. Avem ocazia să auzim de un decret de promulgare… fără codeala chiulangiului.

    Apreciază

  • 211. Cetatean  |  10 Iulie 2012 la 15:48

    salut! 🙂

    Te citesc, desi sunt la munca. Deciaia CCR pune direct referndumul sub controlul ei. baietii sunt acuma mancati, vor sa manareasca listele electorale, insa nu pot justifica de la la locale erau peste 18 milioane si brusca intr-o luna vor zice ca sunt mai putini.

    Apreciază

  • 212. Cetatean  |  10 Iulie 2012 la 15:49

    sova zicea ceva de 45 de zile, a uitat de partea cu „sunt suspendate de drept”din acel articol constitutional.

    Apreciază

  • 213. Cetatean  |  10 Iulie 2012 la 15:49

    ne citim mai pe seara 🙂

    Apreciază

  • 214. Nora Damian  |  10 Iulie 2012 la 15:49

    Ziua bună, prieteni 🙂 Cred că pe uselei i-au ajuns minciunile din urmă, le va fi tot mai greu să găsească o iesire din groapa în care ne-au aruncat, fără să recunoască si continuând să sfideze evidenţa. Asta-nseamnă că vor continua bambiliciul ăsta dar cu tot mai puţine sanse de reusită.

    Apreciază

  • 215. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 15:51

    Vor apărea diverse manipulări pentru panicarea susținătorilor lui Băsescu, ne vor păcăli să mergem la vot pt a asigura „cvorumul”.
    USL-iștii sunt mobilizați, cu președinți de secții de votare (și membri) din pepiniera proprie, cu plan de votare fictivă prin strecurarea buletinelor, turism electoral, stimulente, etc. Nu avem nicio șansă să scoatem NU majoritar. Singura strategie pentru noi, nici asta sigură, ar rămâne absenteismul și mobilizare serioasă pentru supravegherea urnelor.
    PSD-istul Dușa deja lansează diversiunea că va rămâne în vigoare OUG-41/2012 pentru validarea referendumului, Ponta zice viceversa, dar deja văd comentatori pe care îi știu de bună-credință și totuși insistă să lanseze ideea că invalidarea ar fi rușinoasă. O fi, un pic, dar e cea mai sănătoasă.

    Apreciază

  • 216. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 15:54

    Salve, Cetățean!
    Acum te-am observat. ok, mai spre seară.

    Apreciază

  • 217. Nora Damian  |  10 Iulie 2012 la 16:01

    Bsk, mi se pare mie că pesedeii înţeleg într-un fel si peneleii într-alt fel decizia CCR pe legea referendumului? 🙄

    Apreciază

  • 218. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 16:20

    Salve, Nora!
    Nu știu la ce te referi, dar orice contradicție de interpretare în tabăra uselistă merită privită mai întâi ca tentativă de manipulare a susținătorilor lui Băsescu pentru a le induce nesiguranța, neîncrederea, teama de singurătatea DA-urilor din urne etc… să-i atragă în plasa prezenței la vor și astfel să evite invalidarea referendumului.

    Apreciază

  • 219. Nora Damian  |  10 Iulie 2012 la 16:23

    Bsk, declaraţia lui Zgonea era in sensul celor spuse de Lura Stefan, a lui Nicolaescu, exact invers! 🙄

    Apreciază

  • 220. Nora Damian  |  10 Iulie 2012 la 16:28

    http://www.hotnews.ro/stiri-politic-12759552-mircea-dusa-referendumul-desfasura-baza-ordonantei-guvern-din-5-iulie.htm

    Presedintele comisiei juridice din Senat, Toni Grebla, a comentat decizia CCR de marti. Pesedistul spune ca listele electorale ar trebui revizuite de fiecare autoritate locala in parte, pentru a se elimina persoanele plecate definitiv din tara sau decedate.

    „Fiecare autoritate locala poate face aceste corecturi intr-o saptamana”, a declarat Grebla, la Realitatea Tv.

    Conform lui Toni Grebla, este pentru prima oara cand este impus pragul de 50 la suta plus unu din numarul celor inscrisi pe listele electorale. Totodata, senatorul PSD a precizat ca listele cu electorii pot fi actualizate in maxim sapte zile, nefiind un proces anevoios.

    „Deciziile Curtii Constitutionale trebuie respectate, este in concordanta cu initiativa PSD si PNL si care a fost atacata la Curtea Constitutionala. Este o decizie normala.

    Apreciază

  • 221. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 16:29

    M-ai lămurit. 🙂

    Apreciază

  • 222. Nora Damian  |  10 Iulie 2012 la 16:31

    Nu zgonea, greblă! 🙂 Probabil o să-i adune diseară, preşul antonescu la acelasi numitor 🙄

    Apreciază

  • 223. Nora Damian  |  10 Iulie 2012 la 16:34

    Oare?

    „va dau una dintre cele mai importante vesti: Victor Ponta nu v-a fi primit la Berlin de Angela Merkel si nici la Paris de presedinte. Stirile nu sunt confirmate direct dar nici infirmate de serviciile de protocol. Ponta ar fi solicitat aceste intalniri, dar raspunsurile oficiale lipsesc cu desavarsire…. Nu stiu cu cine ar dori sa se intalneasca in aceste „vizite de lucru”, dar tandemul terorist, autorii loviturii de stat sunt incepand de ieri seara denumiti de jurnalistii occidentali, „personaje nedorite” in spatiul european, singurele „actiuni anti”, indreptate impotriva conducatorilor unor state estice, de la caderea cortinei de fier… Efectul inregistrarii video al conferintei de presa de aseara, sustinut de V. Ponta a creat o coalizare deplina intre toate partidele din Germania, toate sustinand pe mai departe ca lovitura de stat este mai mult decat vizibila, avand in vedere OU emisa de Ponta si neretrasa pana in acest moment, prin care se restrang „atributiile CCR”, al schimbarii conditiile referendumului si includerii in OG a „executarii” sefilor celor doua camere, lucru total neconstitutional. Se asteapta pana vineri modificarea retingului de tara si actiuni de ingradire in procesul fondurilor europene prin obligatia oferirii de garantii guvernamentale legate de modul in care sunt folositi banii, si verificarea pana la cent a tuturor cheltuielilor facute. Se banuie, ca dobanda pe imprumut penntru Romania, poate ajunge la 6-7%, lucru care duce indirect in cateva luni la intrare incapacitate de gestionare a fondurilor necesare acoperirii deficitului. Deci, cutitul la gat pus de intreaga comunitate democratica. Ponta pregateste ca contrabalans, o racire a relatiilor comunitare si reorintare spre zona chineza si ruseasca, motiv pentru care ambasadorul american a tinut sa faca vizita de astazi de la Cotroceni. Zilele care vin, ne vor aduce schimbari spectaculoase in ce priveste „decontului” politic pe care USL il vor plati pentru acesta alunecare spre dictatura de tip sud american…” ( Mircea Bozan FB)

    Apreciază

  • 224. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 16:50

    Acum am văzut.
    Șova greșește, nu e cazul să mai meargă legea în parlament pentru adaptarea ei la dispozițiile deciziei CCR, (se dă de gol că acesta le era planul, ca să tergiverseze intrarea legii în vigoare). Am explicat la 210 de ce legea atacată la CCR va merge direct la promulgare.
    N-au de gând să promulge legea până la referendum, dar Ponta va fi nevoit să modifice OUG 41/2012 și să introducă în ea condiția de prezență. (dacă nu va opera modificarea ar fi prea sfidător; vom urmări; CCR validează rezultatul și, în lipsa modificării, va aplica OUG fără condiția de prezență)
    Ce spune Greblă deconspiră clar planul uselist de reducere drastică a numărului celor cu drept de vot, pentru a evita invalidarea. E greu să furi milioane de voturi să zicem de la 5-6 mil. la 9 mil. E greu să le ții evidența încât să fie siguri că și-au realizat planul de votanți.
    Asta ne mai lipsește: să contribuie și susținătorii lui Băsescu la îndeplinirea condiției de prezență.

    Apreciază

  • 225. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 16:58

    Băieții useleului se agită tare. Sunt hotărâți să ne-o tragă. Se vede febrilitatea lor cu ochiul liber.
    Până și interimarul are emoții: a declarat că n-are nevoie de înscris ca să-și țină cuvântul.
    Este anormală insistența lor de a păstra OUG tocmai când iese pe bandă acum legea de modificare. La ce să se mai gândească Antonescu 20 de zile înainte de promulgare? De ex. s-o trimită el în parlament, așa, de-o distracție, poate vrea să se schimbe o virgulă pe undeva.

    Apreciază

  • 226. Nora Damian  |  10 Iulie 2012 la 17:20

    Bsk, politica lor îşi va respecta elementele de recunoastere: confuzie, dublu mesaj, smecherii, minciuni, aranjamentele oculte si oneroase.
    Ce se va-ntâmpla peste 3 săptămâni şi după aia, depinde de câţi concetăţeni se mai lasă amăgiţi ori se regăsesc în asemenea date.

    Apreciază

  • 227. Nora Damian  |  10 Iulie 2012 la 17:22

    „Reacţia populară se prezintă, deocamdată, palidă. Stupefacţia, dezorientarea şi lobotomizarea mediatică la care sunt supuşi românii de ani buni, cuplate cu temperaturile toride de afară, par să-i ţină pe cei mai mulţi în case. În plus, destui dintre cetăţenii care ar fi ieşit instantaneu în stradă au emigrat de mult, conchizând încă din vremurile lui Iliescu şi Năstase că nu mai au nici un motiv să aştepte clipa în care pot gândi şi acţiona ca cetăţeni liberi în propria ţară.

    Greu de crezut însă că apatia românilor va persista. Consecinţele economice ale dezastruoasei guvernări Ponta încep să devină din ce în ce mai vizibile, iar după ce plagiatorul va fi reuşit performanţa de a-şi scoate ţara de pe traiectoria ei europeană, românii îşi vor îndrepta întreaga furie împotriva sa şi a regimului USL. Din păcate, s-ar putea să fie prea târziu. Prioritatea absolută a trioului Ponta-Antonescu-Felix constă acum în readucerea statului la cel mai rudimentar nivel posibil, unicul lor criteriu de referinţă fiind obedienţa totală faţă de actuala putere. Ponta însuşi declara, recent, cu o frapantă dulce candoare că alocă 75% din timpul şedinţelor de guvern exclusiv războiului politic. Procentajul va rămâne acelaşi, deoarece epurările, intimidările şi şantajul făţiş sau mascat în vederea acaparării puterii totale nu prea îi vor lăsa timp pentru administrarea ţării. Ca atare, tot ce vor vedea românii pe viitor va fi mimarea, mai mult sau mai puţin reuşită, a câtorva minime acte guvernamentale”. (Tom Galagher)

    Apreciază

  • 228. Nora Damian  |  10 Iulie 2012 la 17:24

    ” Spre ghinionul USL, Marga se descurcă mai prost decât un rector adus de la vreo universitate din Caracal sau Slatina în fruntea MAE. Vedem cu toţii câţi bani au dat administraţiile de la Bruxelles, Berlin, Paris şi Washington pe mistificările sale. Tot ce ar mai putea încerca acum este să convingă Ciprul, ţară ce deţine în prezent preşedinţia rotativă a UE, de soliditatea statului de drept în România. Cum la Nicosia comuniştii sunt la putere, aceştia vor fi indubitabil încântaţi de admiraţia lui Marga faţă de ţarul de la Kremlin, din moment ce tocmai au solicitat Moscovei un al doilea împrumut de miliarde de euro pentru a-şi putea susţine băncile şi economia.

    În ţările-cheie ale UE însă, consternarea faţă de flagranta subminare a statului de drept de către o majoritate parlamentară conjuncturală este imensă. Berlinul a reacţionat vineri extrem de dur, avertizând că are „îndoieli serioase” legate de „legitimitatea demersurilor Guvernului Ponta”, cum a anunţat principalul purtător de cuvânt al cancelarului Merkel, Steffen Seibert. Demiterea unui preşedintele ales cu peste 5 milioane de voturi în baza unei majorităţi simple a participanţilor la referendum, aşa cum s-a grăbit să stipuleze guvernul USL prin ordonanţă de urgenţă, va pecetlui ruptura dintre UE şi România. Actuala putere mizează, desigur, pe cota scăzută de popularitate a preşedintelui datorată nu doar vremurilor de austeritate, ci şi lobotomizării mediatice la care USL a avut grijă să supună electoratul de ani buni. Dar românii vor trebui să realizeze că de această dată nu decid pro sau contra lui Băsescu, ci pentru sau împotriva viitorului european al ţării lor.” (http://www.romanialibera.ro/opinii/comentarii/victoria-morala-a-lui-traian-basescu-270004.html Tom Galagher)

    Apreciază

  • 229. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 17:38

    Nora,
    Problema de pe 29 iulie va fi oablă rău de tot.
    Am citit acum un comentariu pe Politeia scris de Judex și invită la vot ca să nu fim considerați un popor de mămăligari.
    Prefer să fiu mămăligar decât un idiot perdant sau perdant de idiot.
    O vom lua pe cocoașă. Bineînțeles că-i onorabil să lupți cinstit și să câștigi, dar aici nu-i vorba de o luptă cinstită ci de atragerea idioților în capcană.

    Apreciază

  • 230. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 17:56

    Nora 22
    „Ce se va-ntâmpla peste 3 săptămâni şi după aia, depinde de câţi concetăţeni se mai lasă amăgiţi ori se regăsesc în asemenea date.”
    *
    Simt cum se apropie clipa în care voi reacționa radical după „regăsirea” cu mine însumi. Nu mă voi regăsi acolo unde puterea mea de înțelegere nu concepe rătăcirea colectivă.
    Voi avea grijă să postez până atunci ultimele 2 episoade din cazul Panait, să nu rămân dator.

    Apreciază

  • 231. Nora Damian  |  10 Iulie 2012 la 18:13

    Bsk, în plasa cui or fi căzut? Măcar s-aştepte câteva zile, să vadă ce spun si alţii mai în temă, care stiu ce se pune la cale, care stiu că acest referendum e exact ce le trebuie pentru a le legitima puciul!! 😉

    Apreciază

  • 232. Nora Damian  |  10 Iulie 2012 la 18:14

    Mihai Politeanu:
    Pentru ca nu e frumos si nu pot folosi cuvantul cacat ca sa imi exprim furia si sa descriu ce este in capul acestor oameni, il citez pe Lucian Radu:

    „Lucian Radu: cea mai inteleapta decizie acum este sa nu mai mergem la referendum. boicot. daca ramine asa, eu asa fac, nu pot legitima cu prezenta mea cacatul lor anti-consititutional.”

    Apreciază

  • 234. Nora Damian  |  10 Iulie 2012 la 18:19

    Robert Turcescu
    „Finalul comunicatului CCR de astazi privind Legea Referendumului suna asa:

    „Decizia este definitivă şi general obligatorie şi se comunică Preşedintelui României, preşedinţilor celor două Camere ale Parlamentului şi primului-ministru.”

    Deci, SI PRIMULUI MINISTRU! Ceea ce se traduce clar prin faptul ca Victor Ponta trebuie sa tina cont de aceasta decizie si in OUG prin care a fost modificata Legea Referendumului. Altminteri, Curtea n-ar fi precizat ca aceasta decizie trebuie sa ajunga si la seful Guvernului!

    Spre comparatie, pentru deciziile adoptate ieri finalurile au fost:

    „Deciziile sunt definitive şi general obligatorii şi se comunică Senatului, respectiv Camerei Deputaţilor”

    sau

    „Decizia este definitivă şi general obligatorie şi se comunică Preşedintelui României şi Parlamentului”

    Mai clar de atit nu se poate! USL nu poate invoca faptul ca Ordonanta de Guvern privind referendumul n-are treaba cu decizia de azi a CCR. Are! Din moment ce Curtea Constitutionala a decis sa fie adusa si la cunostinta Guvernului e clar ca are!”

    Apreciază

  • 235. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 18:26

    A fost mai sus Nora 220. 🙂
    *
    Useliștii mint când afirmă că OUG 41/2012 nu se poate modifica.
    Au ieșit cu pretextul că numai parlamentul poate să intervină în ordonanță, dar ei confundă intenționat modificarea OUG 41/2012 intenționat cu altă procedură, de adoptare în parlament a unei legi de aprobare sau de respingere a ordonanței, dar aici nu-i vorba de așa ceva și nici de adaptarea OUG la decizia CCR în parlament.
    E vorba de o simplă modificare a unui articol din OUG 41/2012 ce poate fi operată rapid tot de Guvern prin altă ordonanță.
    Vă dau un exemplu: OUG 5/2012 de modificare/completare a OUG 109/2008.
    *
    http://legestart.ro/Ordonanta-de-urgenta-5-2012-modificarea-completarea-Ordonantei-urgenta-Guvernului-109-2008-acordarea-ajutor-stat-individual-avand-obiectiv-dezvoltarea-regionala-%28NjAzMjA5%29.htm

    Apreciază

  • 236. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 18:30

    Nora 232
    Eu l-am pronunțat recent și m-am răcorit. 🙂
    Da, oricum trebuie mai întâi să vedem ce fel de validare va fi de respectat și ne vom mai orienta pe parcurs.
    Poate vom avea și revelații. 🙂

    Apreciază

  • 237. Bască ilie  |  10 Iulie 2012 la 18:41

    Probabil guvernul pm va opera modificarea oug 41 prin altă oug, dar puțin înainte de 29 iulie, ca să întrețină până atunci confuzia printre votanții cu NU-demitere, nu cumva să le treacă prin cap susținătorilor lui Băsescu să se organizeze în sensul absentării de la vot.

    Apreciază

  • 238. Luminina  |  10 Iulie 2012 la 19:41

    buna seara, dragii mei,

    ati vazut ce a declarat Iliescu?

    In rezumat, „preşedintele de onoare al PSD, Ion Iliescu, a declarat, luni, că, în situaţia în care Traian Băsescu ar fi votat la referendumul de demitere pentru a-şi continua mandatul, aceasta ar înseamna că USL nu a înţeles „starea de spirit a lumii”.

    http://www.gandul.info/news/iliescu-daca-basescu-e-votat-la-referendum-inseamna-ca-nu-intelegem-noi-starea-de-spirit-a-lumii-9836514

    Apreciază

  • 239. Cetatean  |  10 Iulie 2012 la 21:56

    BUna seara! 🙂

    Mister B, te-am citit, insa nu am putut sa iti raspund, eram la munca
    si departe de PC.

    E clar ca vor vrea sa intretina confuzia pana la capat, ca sa aduca si pro-TB la vot. Chiar daca umbla in listele electorale, tot nu au de unde scoate doar USL-istii majoritatea necesara validarii referendumului.

    Apreciază

  • 240. snapshot  |  10 Iulie 2012 la 22:30

    ei ne fac de ras in Europa:

    Apreciază

  • 241. skorpion  |  10 Iulie 2012 la 23:18

    bravo, snapshot, excelent
    😛

    Apreciază

  • 242. luminita  |  10 Iulie 2012 la 23:54

    Bsk,
    deci sa boicotam referendumul din 29 iulie ?

    Apreciază

  • 243. Nora Damian  |  11 Iulie 2012 la 00:02

    Seara bună înainte de culcare 🙂

    Luminina, poate va fi zis si ilici adevărul: useleii nu-nţeleg starea de spirit a lumii 🙄

    Apreciază

  • 244. Nora Damian  |  11 Iulie 2012 la 00:03

    Snapshot, cât o mie de cuvinte, excelent 🙂

    Apreciază

  • 245. Nora Damian  |  11 Iulie 2012 la 00:06

    Lumi, cred că e singurul lucru înţelept pe care-l putem face, cel puţin asa cum vedem că aranjează d-lor lucrurile acum. Dar să vedem si ce măgării le mai dă prin cap până atunci 🙄

    Apreciază

  • 246. Nora Damian  |  11 Iulie 2012 la 00:07

    Somn usor,prieteni 🙂

    Apreciază

  • 247. Nora Damian  |  11 Iulie 2012 la 10:54

    postare nouă

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 888,794 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 2.340 de urmăritori

Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Add to Google

Member of The Internet Defense League

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 888,794 hits
Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Feeds


%d blogeri au apreciat asta: