Karen Shengen Monopolly

13 Martie 2013 at 08:40 49 comentarii

Înainte de 89′ statul la cozi cu orele avea şi funcţia de socializare. La coadă se aflau noutăţile, la coadă îşi spuneau oamenii ofurile, se descărcau emoţional, lamentându-se ori înjurând. Oricum nu se putea face altceva. De la coadă mai aflau şi trollii securităţii ce să raporteze şefilor. Modelul  se menţine, s-a actualizat şi în condiţii de libertate pe site-uri şi chiar pe la televizii, îndeplinind cam aceeaşi funcţie. Ai zice că oricum nu se poate face altceva. …Cum nu? Politic-villurile, adesea cu angry birds care-ntreţin iluzia de acţiune  sunt chiar spiritul cozilor. Petiţiile se ţin lanţ fără să se fi auzit măcar de una finalizată. Games-războielile sunt la ordinea zilei iar în momente fierbinţi politic, trollingul unor nevolnici tocmiţi cu misii dosnice de partid adună prozeliţi la kilogram. Ravagii şi rating! Deşi prin guerilla politică de orice fel nu se schimbă nimic fundamental e nevoie, măcar când dă pe dinafară, de dezvăluit şi învăluit 🙂 prostia şi impostura  Din păcate prea puţini consideră fenomenul ăsta degradant social ca fiind de aceeaşi factură cu minciunile şi furturile- de care se lamentează non-stop. Ca la cozile de altădată.

Istoria postdecembristă a entuziasmelor şi dezamăgirilor consecutive pare a fi intrat definitiv în depresie. Greu de sperat că  se mai poate scoate ţara din fundătură-  deşi urmează o competiţie internă de alegere a conducerii în PDL care l-ar putea readuce pe traiectoria de partid reformist. Iar în perspectivă, de generator al unui sistem politico-economic contrar celui corupt şi ineficient care face legea acum. Momentul este crucial. Pentru politică şi societate deopotrivă. Aparent paradoxal, dominaţia ocupantului politic cu picioare de lut de la putere din acest moment e  o oportunitate. Actualul şef al pedeleului nu e şi proprietarul logisticii, oricât ar dori Karen von Shengen să joace monopolly la butoanele lui. Iar în teritoriu, resursele au mai evoluat politic. Obedienţa a scăzut, cei valoroşi fiind, firesc, profund interesaţi de activarea meritocraţiei în partid. Moţiunea reformiştilor, un program viu, simplu, axat pe nevoile actuale, pe tot ce se poate face acum şi în continuare, are viziune şi realism. Aplicarea lui ar dinamiza sectorul năpârlit şi adormit al întreprinzătorilor mici şi mijlocii, iar ţara ar intra într-un climat economic normal. Revenind la mediul on-line, dacă măcar o parte din atenţia dată ştirilor alarmiste şi doar un strop din energia dedicată lamentărilor s-ar dedica susţinerii grupului şi acţiunilor lui, am spera că epoca cozilor apune. Ca şi a cozilor de topor.

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , .

Poveste cu elefantul roşu Cu ai noştri pe arătură

49 comentarii Add your own

  • 1. Dan (Diana şi Dan)  |  13 Martie 2013 la 09:14

    Hai să îţi spun o scurtă poveste. Am fost şi încă sunt neînregimentat politic deşi, omenesc, am simpatiile şi antipatiile mele. La un moment dat însă, mi-am spus şi eu, aşa cum gândeşti şi tu, că, în felul ăsta nu se mai poate. Momentul a coincis cu anunţul lui MRU referitor la înfiinţarea unei noi formaţiuni politice. Ştiam omul şi, deşi nu apăruse din neant, pur şi neatins de mizeriile în care s-au complăcut toţi cei aflaţi la un moment dat la conducerea ţării, avea un alt discurs. Şi coerent, şi de bun simţ, şi inteligibil şi, dacă există aşa ceva în politică (totul pare să mă contrazică), profesionist. Şi-am zis să intru şi eu să dau la vâsle în barca aceea. Fără pretenţii de a accede la funcţii şi onoruri pentru că mi-aş fi dorit ca toţi din formaţiunea aceea să fie mai pregătiţi şi mai bine intenţionaţi ca mine. Asta ar fi fost ceea ce mi-ar fi întărit convingerea că am ales corect.
    Dar. Eforturile mele de „înmatriculare” s-au concretizat în completarea unui formular online, trimis la „centru”. Au urmat două sau trei comunicate primite pe e-mail, semnate „MRU”. Nu aveau legătură cu mine, erau acţiuni ce se desfăşurau în alte zone ale ţării. Am trimis 8 (opt) e-mailuri la adresa respectivă, solictitând informaţii despre existenţa unei filiale locale, în presa locală neexistând vreo referire la o cât de mică mişcare în sensul ăsta. După vreo lună şi jumătate am mai primit un formular, care chipurile urma să fi direcţionat spre filiala locală. Mi s-a cerut şi un număr de telefon la care urma să fiu contactat. A trecut aproape un an de atunci. Nu am primit niciun telefon dar am aflat din presă cam cine a penetrat FC locală : foşti, exilaţi şi traseişti. Şi-au împărţit funcţiile de conducere şi-acum probabil mă aşteaptă. S-aştepte.
    Să fim bine înţeleşi, Nora. Comentariul meu nu vine să critice modul în care unii sau alţii înţeleg să facă politică. Până la urmă este treaba lor. Singurul lucru pe care vreau să îl evidenţiez este că, „clasa politică” este un cerc închis, impenetrabil, un soi de club exclusivist care pare să nu aibă nevoie nici de umărul pe care sunt dispus să-l pun şi nici de munca pe care mă ofer, dezinteresat să o depun. Are nevoie doar de votul meu. Vot pe care, spre diferenţă de foarte, foarte mulţi alţii, eu încă nu sunt dispus să mi-l vând.

    Apreciază

  • 2. noradamian  |  13 Martie 2013 la 09:28

    Dan, adevărat si dureros ce spui. Ce s-ar mai putea adăuga? Dacă atâţia concetăţeni nu se gândesc că vânzându-şi votul aduc o pagubă imensă acestei ţări şi acestui popor pe care tot ei îl insultă apoi că e netrebnic, greu mai poţi spera la o societate normală. Iar dacă noile formaţiuni intră-n arena politică cu vorbe mari dar năravuri vechi si păguboase e cu atât mai dezolant.

    Apreciază

  • 3. noradamian  |  13 Martie 2013 la 10:28

    Eu n-am făcut nici un demers de a intra în vreun partid dar susţin miscările înnoitoare atâta timp cât sunt, prin ce fac nu doar prin ce spun, credibile. FC-ul părea, după dezamăgitoarea NR, o astfel de miscare dar n-a durat mult până am dat de aspecte pe care nu le suport în nici o împrejurare, oricât de „motivate şi motivante” ar părea. În ambele cazuri, ţin să spun, dezamăgirea ţine de lideri si de unii din jurul lor. Am mai scris despre asta. Condiţionată de compromisuri dezonorante cu blaga (decizia FC din comisia de etică si altele) intrarea lui MRU în parlament e o victorie a lui, fără glorie, nu si a partidului.

    Apreciază

  • 4. Maria  |  13 Martie 2013 la 19:29

    Bună seara 🙂

    Extrag din context o frază grozavă:
    ,,Deşi prin guerilla politică de orice fel nu se schimbă nimic fundamental e nevoie, măcar când dă pe dinafară, de dezvăluit şi învăluit 🙂 prostia şi impostura ” 🙂

    Desigur că mai sunt şi altele, dar prostia crasă, învăluitoare şi aiuritoare a unei cozi de topor mi-a produs senzaţii diverse în zilele acestea: stupefacţie, hohote de râs, tendinţa de a mă cruci tot mai des. Cred că celelalte au amuţit când au văzut-o în acţiune bezmetică. Să te ţii acum, mamaie! Că online-ul nu-i casă naţionalizată.

    En fin, după exact un an, scannând obiectiv, cu detaşare şi panoramic acelaşi mediu online, putem observa vinovaţii de toată degringolada care a dus la destructurarea ,,dreptei”… Eu nu mai aştept nimic, ci mă îndrept spre altceva, care-mi oferă siguranţa seriozităţii şi a consecvenţei respectării valorilor.

    Apreciază

  • 5. noradamian  |  13 Martie 2013 la 19:49

    Seara bună 🙂 Maria, drumul postdecembrist ne oferă atâtea exemple de duplicitate si insconsecvenţă din partea unor personaje care au profitat de buna noastră credinţă încât am învăţat, sper, din experienţa asta câte ceva. Adică dacă ne-am ars de atâtea ori cu ciorba e normal să suflăm si-n iaurt. Dar iaurtul este ideal, mai e până acolo, deocamdată încă predomină ciorbele si ciorbiţele 🙂

    Apreciază

  • 6. Maria  |  13 Martie 2013 la 19:58

    Servus, Nora 🙂 Drumul postdecembrist a fost şi drumul formării şi maturizării mele. I-am cunoscut toate locurile protectoare şi de popas, dar i-am întrezărit şi cotloanele dosite, urât mirositoare, de care m-am ferit amarnic. Poate că de aceea am renunţat de ani buni la ciorbe, ghiveciuri şi alte mixturi cu compoziţie asemănătoare. Prefer iaurtul, e mult mai sănătos. Eventual consome-urile limpezi. 🙂

    Apreciază

  • 7. noradamian  |  13 Martie 2013 la 20:00

    Maria, impostura respectivei ar fi putut trece fără mare tam-tam, dacă nu intra ca musca printr-o fereastră deschisă când nici măcar aluziv nu era vorba de ea. Probabil se enervase rău prin alte părţi 😆

    După ce trece si luna asta -care poate ne va aduce o deschidere oarecare din fundătura în care ne aflăm,sper să schimb si eu macazul De mult îmi promit asta 🙂 Fireste, nu complet si nu dintr-odată.

    Apreciază

  • 8. noradamian  |  13 Martie 2013 la 20:03

    Maria, si eu 😆

    Apreciază

  • 9. brindusa  |  13 Martie 2013 la 20:51

    Buna seara tuturor,

    „Obedienţa a scăzut, cei valoroşi fiind, firesc, profund interesaţi de activarea meritocraţiei în partid. ”

    Nora draga, sa ai gura aurita si promit ca te inscriu in calendar- ” Nora, Gura de aur! „, dar sunt extrem de sceptica deoarece background-ul actualei clase politice, emana in continuare zambaret, de la o ureche la alta, miasma „OBEDIENTEI” si interesele de clan.
    PS: „Videanu catre Hrebenciuc (dec.2009): „Bai Viorica, ia nu mai numara ma!”
    «Ponta (dec.2009): Ai lor au furat mai bine ca ai noştri »
    ” Vanghelie ( perle nemuritoare): M-am săturat să facem dosare noi lor şi noi nouă.”
    „Crin Antenescu, 2006 : Noua ne este suficient faptul ca exista un angajament, faptul ca exista un nume conspirativ, si mai ales, atitudinea pe care astazi, in 2006, d-na Mona Musca o are.PNL a dovedit ca este un partid antisecurist si anticomunist” si avant la lepre
    in 2011 :”Am incheiat alianta cu Voiculescu convins ca a avut relatii cu Securitatea”.
    Cam asta-i marfa, Nora!
    Cine oare vor fi delegatii votanti la Congresul Pdl? Cei valorosi? Sau cei alesi si trimisi ? Pardon, desemnati!

    Apreciază

  • 10. Maria  |  13 Martie 2013 la 20:54

    Nora, 7, de când sunt n-am mai întâlnit o asemenea frenezie a cuiva în a-şi tăia singur craca de sub picioare! 😀 Mă rog, singură în cazul respectiv. :))) Da’ pe cracă mai erau, spre ghinionul lor, şi alte penate. Buf! şi se alese praful…

    Apreciază

  • 11. noradamian  |  13 Martie 2013 la 21:44

    Brîndusa, seara bună! M-am gândit la generaţia tânără- aproape exclusiv. Atinsă si ea de pecingine pe ici pe colo, dar acolo există încă rezerve de calitate. Pe segmentul ăsta mizează reformistii indiferent dacă vor ajunge să conducă pedeleul sau vor fi nevoiţi să-si continue misiunea asumată în altă formulă.

    Apreciază

  • 12. noradamian  |  13 Martie 2013 la 21:47

    Maria, da, un caz clinic. Lipsă de self control, semne tipice de paranoia.

    Apreciază

  • 13. brindusa  |  13 Martie 2013 la 22:06

    Draga Nora, sunt convinsa ca tu ai un spirit tanar , spiritul omului care nu se plafoneaza in perceptia Karmica a ciobanului mioritic. Conteaza liantul si bineinteles Sufletele tari.
    ADEVARATUL INTELECTUAL este un om senin, nepărtinitor, tolerant, un om dispus să discute, să polemizeze urban, de la egal la egal, un om care se ţine strâns de principiile logicii şi ale adevărului şi care nu ţine să aibă dreptate în afara lor.” (Arta conversaţiei / Ileana Vulpescu). Si pt a fi un vector performant e util sa te rupi de miasmele tecutului si cu forta sa cladesti propria CITADELA, privind cu obiectivitate prezentul pentru a avea o constructie solida in Viitor. .
    Asa consider sanitar.

    Apreciază

  • 14. noradamian  |  13 Martie 2013 la 22:19

    Brîndusa, as vrea să fie asa. Chiar cred că e asa. Şi în ce mă priveste pe mine si pe noi cei care schimbăm impresii aici pe „principiile logicii si adevărului”. 🙂

    Apreciază

  • 15. Maria  |  13 Martie 2013 la 22:36

    Brînduşa, servus! Sunt în asentimentul Norei şi al celorlalţi grădinari statornici, susţinând aceeaşi dorinţă de construcţie a unei citadele spirituale durabile. E însă greu să ignorăm trecutul, când omul din subterană ne-a deviat evoluţia, săpând incognito, parşiv şi sigur la temelia zidirii noastre. Drumul ar fi putut fi altul, punctul în care ne aflăm acum, când avem senzaţia că nu am făcut prea mulţi paşi înainte, ar fi putut fi altul. De aceea nu trebuie să uităm. Putem doar ierta… cândva.

    Apreciază

  • 16. brindusa  |  13 Martie 2013 la 22:38

    Da Nora, poate din afara cercului suna utopic, dar utopiile cer multa cedinta pt a deveni realitate. Ma gandesc la Malraux si necesitatea secolului credincios ( si nu religios cum si-au insusit-o unii) !

    Apreciază

  • 17. Maria  |  13 Martie 2013 la 22:44

    Nora, breaking news! 😀
    Semnalez decesul politic al unui viitor fost om politic. :)))

    Apreciază

  • 18. Maria  |  13 Martie 2013 la 22:58

    Aşadar, circulă vorba prin târg că MRU tocmai şi-a salutat coafeza antisemită. Pentru cine nu ştie sau a uitat, e vorba de semnatara articolului de mai jos de pe site-ul extremist altermedia:

    http://ro.altermedia.info/noua-ordine-mondiala/condamnare-pentru-false-mesaje-antisemite_1301.html

    Apreciază

  • 19. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:01

    Până nu apar trollii ‘minim’ sau ‘minima’, ori autoarele antologicelor prostii, in persona, mă grăbesc să le urez prietenilor ,,Noapte bună şi liniştită!”

    🙂

    Apreciază

  • 20. brindusa  |  13 Martie 2013 la 23:03

    Buna , draga Maria,
    ” E însă greu să ignorăm trecutul, când omul din subterană ne-a deviat evoluţia, săpând incognito, parşiv şi sigur la temelia zidirii noastre. ” Da Maria , trecutul nu poate fi ignorat, dar nu se mai poate repara nimic ” din ceea ce a fost” ! Poti eventual ierta, ( asa cum au cerut-o cei ce au patimit cumplit pentru crezul lor – ” Sa nu ne razbunati! ” ) estompand ranile trecutului ( dat fiind ca o cicatrice nu mai poate fi ascunsa cu nicio operatie estetica de moment ) construind temeinic si cu rabdare si cu migala pictorului chinez in boabe de orez! ( caci astia suntem niste boabe de orez 😛 pe campul inundat al vietii ) !

    Apreciază

  • 21. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:19

    Brândusa, ai atins chiar punctul sensibil: ,,trecutul nu poate fi ignorat, dar nu se mai poate repara nimic ” din ceea ce a fost” !” Acesta e destinul. Viaţa nu ne lasă libertatea de alegere. Suntem mult mai constrânşi decât vrem să recunoaştem.

    Cuvintelor rostite de Mircea Vulcănescu la Aiud, cu sfâşietoare durere – ,,Să nu ne răzbunaţi!” – le răspund contrapunctic cele ale poetului polonez Zbigniew Herbert: ,,Cine suntem noi să uităm de cei ucişi în zori?” Altfel spus, aşa cum explica odată un muzeograf de la Muzeul Memorial de la Sighet, nimeni nu ne împiedică să ducem la bun sfârşit actul justiţiar. Am învăţat multe în trecut…

    Apreciază

  • 22. noradamian  |  13 Martie 2013 la 23:20

    hi, hi, hi, crazyng news: ” prietena noastra pe care o salut, a inventat aceasta forma de sustinere. La polul opus este Crin Belarus Antonescu.” :

    Să recunoastem că fostul sef de servici stie să-şi aleagă prietenii. Are intrare liberă la coafor si manichiură -că tot zic unii că-i plac răsfăţurile astea 🙂

    Apreciază

  • 23. ovidiu  |  13 Martie 2013 la 23:21

    Salutări calde grădinarilor dintr-o minunata grădină (Jardin de Tuileries), chiar dacă azi era îmbrăcată cu 3 cm de zăpadă tot am simțit caldura ei din care nu voiam să mai ies…
    S-auzim de bine!

    Apreciază

  • 24. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:22

    Cu scuzele de rigoare, reiau citatul lui Herbert, alterat din pricina orei înaintate: ,,Cine suntem noi SĂ IERTĂM în numele celor ucişi în zori?” Evident, de uitat, nu-i vom uita niciodată.

    Apreciază

  • 25. noradamian  |  13 Martie 2013 la 23:24

    Brîndusa, sper să nu fim utopici în ce susţinem si, mai ales, în ce credem 🙂

    Apreciază

  • 26. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:25

    Nora, 22, really crazying news. :))))

    Da’ o întrebare mă tot frământă: oare forţa civică va fuziona cu noua dreaptă uzând de ipostaza de balama a coafezei, bre?!

    P.S. Să nu uităm de masaj, please!

    Apreciază

  • 27. noradamian  |  13 Martie 2013 la 23:27

    Ovidiu, salut! Sperăm s-auzim de bine. Te asteptăm să ne povesteşti 🙂

    Apreciază

  • 28. noradamian  |  13 Martie 2013 la 23:30

    Maria, nu-i nici un secret: omu’-si caută „comunităţi”. Unde dă de lume mai multă si un steguleţ, aruncă nada. Asa crede că va relansa relansarea dreaptei. Azi a zis ceva despre relansarea asta.

    Apreciază

  • 29. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:34

    Unde dă şi unde crapă! Probabil s-o fi gândit la relansarea noii drepte, că altă raţiune nu văd.
    Văd că-şi caută ,,comunităţi” fix în grupurile ocupate de impostori şi şarlatani cu false imagini strecurate via online.

    Apreciază

  • 30. noradamian  |  13 Martie 2013 la 23:36

    Exact! Faptul că încearcă orice asocieri doar-doar i-o iesi pasienţa deja e de notorietate. Când mă gândesc ce calităţi îi atribuisem în mintea mea ( ca si mulţi alţii) pe vremea emisiunii cu gâdea, mă umflă râsul. Noroc că ne-am lămurit repede. E atins de politicianism de la primul pas în politică.

    Apreciază

  • 31. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:37

    Părerea mea este că mediul social se va însănătoşi treptat, îşi va forma greu, dar sigur, anticorpii necesari şi va ejecta în mod firesc figurile care recurg la arta imposturii pentru promovarea unei false imagini. Deci care se servesc de minciună că mod de viaţă.

    Apreciază

  • 32. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:39

    Nora, de asta am şi constatat că şi-a semnat singur certificatul de deces al carierei politice. Asta e cireaşa putrezită de pe tortul cu chimicale.

    Apreciază

  • 33. brindusa  |  13 Martie 2013 la 23:40

    Nora 25- Eu cred ca este necesara o abordare diferita a realitatii. Incarcati cu resentimente sau zambind cu grimasa de complezenta „conlucrarii de convenienta” se va crea o alta cale spre niciunde!
    Dar aceasta este strict opinia mea ! Nu dispun de exercitii de convietuire intr-un regiment, chiar daca acesta se numeste intamplator „partid” !

    Maria 24- ,Cine suntem noi SĂ IERTĂM în numele celor ucişi în zori?” Suntem cei ce trebuie sa fie cu ochii larg deschisi spre convulsionatul prezent si cetosul viitor, prezentat in miscari spasmice de „premiantii de conjunctura” !

    Dragele mele, pentru ca Svejk 😛 pleaca maine la razboi, va urez „Odihna tihnita! ” in compania inegalabilului ….

    Apreciază

  • 34. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:41

    Şi eu l-am admirat, încă cu mult dinaintea întâlnirii faţă în faţă cu Gâdea. Iar acum constat că e încă unul ce măreşte cohorta de Don Quijote ce s-au transformat în caricatura lui servilă, Sancho Panza. De-ar şti Cervantes ce arhetip ilustru a creat pentru politichia românească…

    Apreciază

  • 35. noradamian  |  13 Martie 2013 la 23:41

    Maria, urmărind de vreo patru ani buni destul de sistematic scena politică, am ajuns să miros fariseismul ca un câine dresat care simte drogurile. 🙂

    Apreciază

  • 36. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:44

    Brînduşa, ideea e că noi nu putem ierta decât în numele nostru. 🙂 Rămânem cu ochii larg deschişi spre trecut, pentru că acolo se găsesc germenii viitorului. Cine ştie să desluşească trecutul poate anticipa viitorul. Trecutul meu e şi clipa ce tocmai s-a scurs în clepsidra vremii. E parte din mine, mă definesc prin el. Viitorul meu a fost deja construit acolo, în trecut.

    Apreciază

  • 37. noradamian  |  13 Martie 2013 la 23:47

    Brîndusa, când dai de mizerie o constaţi si după aia de depărtezi. Altă abordare n-am. În momentul ăsta suntem în faza de constatare-concretă ( sunt niste aspecte pe care probabil tu nu le cunosti si noi n-am vrut să notăm aici decât un script la zi. Urmează, logic, cred că nu după mult timp, detasarea de zona asta

    Apreciază

  • 38. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:48

    Nora, ai scris cumva mai sus cuvântul ,,droguri”?! 🙂 🙂

    Am auzit că unii stau după gratii din pricina lor. 🙂 Cin’ să fie, cin’ să fie oare? Poate-i spune cineva şi lui MRU…

    Apreciază

  • 39. noradamian  |  13 Martie 2013 la 23:49

    Minunat Rahmaninov, odihnitor! Multzam dragele mele-
    vă spun si eu

    Noapte bună 🙂

    Apreciază

  • 40. noradamian  |  13 Martie 2013 la 23:52

    Nu stiu cine-l consiliază dar, după toate cele petrecute în ultimele luni -as putea crede că nu prea are mare consideraţie pentru el 🙂

    Apreciază

  • 41. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:54

    🙂 Îl ajută să-şi compromită definitiv imaginea.
    O fi având consilierul respectiv vreo raţiune personală, cine ştie…

    Apreciază

  • 42. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:54

    Cu isprava din seara asta, MRU şi-a luat adio de la câteva procente zdravene.

    Apreciază

  • 43. Maria  |  13 Martie 2013 la 23:56

    Brînduşa, am avut întotdeauna cei mai buni profesori 🙂

    Apreciază

  • 44. brindusa  |  14 Martie 2013 la 08:21

    Buna dimineata!
    Maria si in Orientul Apropiat si in Balcani si in Corsica, Calabria, Sicilia se apeleaza la vechiul percept „dinte pentru dinte”! 😛
    Dar asta e pareea mea : Vanare de Vant!
    Nu este irational atunci cand primesti o palma sa intorci si obrazul celalalt! Dar ar fi un caz fatal de gresita înţelegere sa primesti o noua palma!
    Iisus nu recomandă resemnarea nevrotică, victimizarea, abandonul necondiţionat în faţa unui agresor sau negocierea cu…acesta! 😛

    Dar, decat să te întorci obsesiv în trecut, te poziţionezi ferm în prezent şi laşi rana să se închidă. . Asta nu înseamnă neapărat că vei uita ceea ce s-a întâmplat!
    Zi buna, Maria! 😛

    Apreciază

  • 45. noradamian  |  14 Martie 2013 la 12:23

    postare nouă

    Apreciază

  • 46. Maria  |  14 Martie 2013 la 15:26

    Bună ziua 🙂

    Brînduşa. n-am scris nicăieri aşa ceva. 🙂 🙂 🙂

    Zi bună şi ţie! A mea abia acum începe, după terminarea programului de lucru.

    Apreciază

  • 47. brindusa  |  14 Martie 2013 la 19:15

    Buna seara, Prieteni!

    Buna Seara, draga Maria!
    Am terminat si eu programul de lucru si tup in Gradina! 🙂
    Ceea ce am scris despre vechiul pecept „dinte pt. dinte” era o simpla interpretare a semnificatiei cuvantului „Vendetta” si-atat! 🙂

    Apreciază

  • 48. dictaturajustitiei  |  17 Martie 2013 la 20:38

    Bună seara !

    Zici „Petiţiile se ţin lanţ fără să se fi auzit măcar de una finalizată. ”
    Nora, te contrazic. Pe 8 martie am primit de laÎCCJ o hotârâre dată de un procuror. Este vorba de petiția împotriva premierului Ponta , ministrul Marga Leonard Orban. NUP-ul la care mă așteptam și pentru că este ceva de 2 bani motivarea… statul plătește cheltuielile. Am să o scanez și o pun pe net mâine.

    Apreciază

  • 49. noradamian  |  17 Martie 2013 la 21:06

    Carmen, salut 🙂 Să-nţeleg că petiţia si-a atins scopul? S-a rezolvat ce au cerut petiţionarii? 🙄

    Apreciază

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nora Damian Facebook nora.damian@gmail.com

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 885,452 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 2.304 urmăritori

Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Add to Google

Member of The Internet Defense League

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 885,452 hits
Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Feeds


