Fumegaţii

21 Noiembrie 2013 at 12:37 192 comentarii

Pamflet indignat

După şirul neîntrerupt de victorii useliste,  s-ar spune că exact când „doctor victor” a atins nivelul maxim al moralităţii sale, adică cinstea şi onoarea de a fi brandul personal al varanului celui expert în jaf patriotic şi fumegaţii de camuflaj, bossului îi căzu pe ochi pălăria grivco! Enervant! Pălăria e prea mare sau cappo di tutti capi le-a intrat la apă? Şi asta când mai au atâtea reforme de reformat! Şi, desigur, de pus cătuşe, justiţiei.

Ca să ţii în priză un electorat care-ncepe să dea semne de nervozitate şi are, tot mai des, greţuri (la mulţi, ca efecte ale dezintoxicării de antene) trebuie să bagi chestii mai şocante decât tot ce s-a inventat pân-acuma în materie. Mai dure, de pildă, decât celebra casetă contrafăcută de bietul patriciu cu copilul  pe care l-ar fi agresat preşedintele, mai mizerabile decât acuzele de trafic de arme prin fratele lui Băse, urmate de altele recente de acelaşi gen, marca SRS-  diversionist  şi expert notoriu în contrafaceri securiste. Chiar şi aşa premierului nu-i stă nimic în cale, slujit fiind cu zel, de o seamă de grajdani de înaltă probitate morală din parlament. … Şi asta nu-i tot!…

…La nevoie, ca emanate de comisiile de fumegaţii, apar şi alte ajutoare de nădejde. De te miri unde. O doamnă, etalon de jurnalism de la RL (nu de la „Scânteia„) de pildă, decretează imoral ca preşedintele &fiica lui să cumpere pământ în timpul mandatului (parc-o auzi:useliştilor, nu urmaţi asemenea model”!) Cât despre avertismentul critic, poate exasperat, al presedintelui, referitor la lâncezeala de pe dreapta în contrast cu zelul, cam comic, al paradei prezidenţiabililor, afirmă, nici mai mult nici mai puţin, că e încercare de dezbinare a dreptei! (Să fi fost dreapta unită şi ne-a scăpat amănuntul ăsta?) În fine, pentru a veni în sprijinul programului  popular de debăsescizare (dintr-o direcţie sau alta nici nu mai contează) propun câteva masuri pentru simplificarea lucrurilor: intrarea băncilor sub controlul direct al primului ministru. Prin lege, profiturile să fie direcţionate spre propaganda de partid. Creditele nesemnate de premier să fie declarate ilegale. Notarilor să li se repartizeze o aripă din palatul Victoria unde vor lucra sub strictă supraveghere. Orice legalizare a unui act legat de familia preşedintelui să fie lovit de nulitate. Cei care l-au semnat să fie identificaţi şi trimişi la muncă forţată pe şantierul şoselei suspendate a lui Oprescu. Să se instituie ca distincţie din stat, cea mai înaltă şi  singura, „ordinul victor”. Pentru serviciu credincios adus încătuşării României.

Anunțuri

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , , , .

Atenție la CCR! Ne așteaptă rușinea națională în folosul criminalității și în disprețul jurisprudenței europene Oamenii varanului

192 comentarii Add your own

  • 1. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 13:22

    Buna ziua! 🙂

    Doamne, ce m-am mai enervat azi-noapte cand m-a pus gaia sa citesc articolul ala din RL (al Sabinei Fati, nu al AMP, ca pe cea din urma n-o mai citesc de muuulta vreme).
    Nu stiu sigur daca am sau nu o „disputa” cu sotul meu, sau ne completam unul pe altul: eu zic ca e manipulare-parsiv-stangista in primul rand, el zice ca e si prostie cu carul :mrgreen:

    Gluma, gluma, dar e foarte, foarte GRAV ce fac oamenii astia din presa.

    Si apropo de presa (cea cu pretentii democratice, stat de drept, justitie independenta etc.): am cautat o stire legata de ce se intampla azi la CCR: n-am gasit nici macar una! GRAV!!!

    Apreciază

  • 2. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 13:31

    Salut :)! Mih, de-asta am şi scris articolul! Teribil de dezamăgitor să vezi că într-un moment de parşivenie maximă a useleului sub toate aspectele, din spirit „deontologic”, se găsesc jurnalişti „onorabili” care să-l sprijine.

    Apreciază

  • 3. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 13:41

    Servus, Nora!
    Eu nu (mai) cred nici in onorabilitatea, nici in spiritul deontologic al acestor oameni de presa. Mai demult mi-am spus ca sunt probabil naivi, sau orgoliosi/vanitosi. Nu-i mai banuiesc (doar) de asa ceva. In cel mai „bun” caz sunt resentimentari (la nivel strict personal, din ei stiu ce pricina). Desigur, nici asta nu e o scuza pt ceea ce fac, mai ales, asa cum spui, in contextul actual.

    Apreciază

  • 4. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 13:54

    Mih, tocmai am pus ghilimelele, le uitasem! Culmea e că tot soiul ăsta de presari sunt campioni la lamentaţii! Jurnalista respectivă n-a făcut nici minimul efort de a lua în consideraţie argumentele incontestabile ale legalităţii actului respectiv. Articolul,ultra-stângist, se-nscrie în categoria calomnie cu aparenţă de onorabilitate.

    Apreciază

  • 5. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 13:57

    Nora 4
    Exact! Este halucinant cum se preia in continut retorica antenista in zona de presa ce pare onorabila…

    Apreciază

  • 6. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 14:36

    Un comentariu pe facebook:

    „pffui, mare nesimtit Basescu asta, dom’le! phai, cum indrazneste individul asta sa IMPRUMUTE, frate, sa-si amaneteze familia pe 30 de ani, sa glorifice MUNCA, CINSTEA, spiritul de initiativa atunci cand brand-ul politicianului roman e JAFUL?… al naibii, mosier exploatator, huo, jos, ancheta parlamentara, guvernamentala, televizionara, planetara, extraplanetara, stanga, ”dreapta”, ”puristi”, clasa muncitoare, badea Gheorghe, tzatza Floarea…COMUNISTI PANA LA CAPAT! (mi-e greata!|)” (Gelu Iancu)

    Apreciază

  • 7. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 14:37

    Saluttare!
    În 2001 l-au scos pe Ponta din procuratură ca pe o măsea stricată și pe ușa din dos. Bombo, Picioruș și Hrebenciuc și-au dat seama că n-au nicio perspectivă cu el pe-acolo.
    Nora, un fost procuror de o lețcaie fără doi bani ar fi în stare să-ți fure câteva din ideile tale legislative din firmalul postării.

    Pentru Sabina Fati, o veste proastă:
    *
    Uniunea Notarilor: Contractul de vanzare-cumparare a terenului achizitionat de Ioana Basescu este legal
    *
    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-16060790-uniunea-notarilor-contractul-vanzare-cumparare-terenului-achizitionat-ioana-basescu-legal.htm

    Apreciază

  • 8. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 14:49

    Mih, 6, plin de năduf, da’ excelent! 🙂

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 14:52

    Bsk, salut, procurorului le cedez cu plăcere! Comisiilor SF de fumigaţii şi jurnalistei SF, ca lectură particulară… 🙂

    Apreciază

  • 10. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 15:02

    Terenul ăsta și alte indicii îmi sugerează plecarea definitivă la lui Traian Băsescu din politică după terminarea mandatului.
    A revenit provizoriu asupra deciziei anunțate cu mult timp în urmă, dintr-un motiv rezonabil: și-a dat seama că politicianul curvă își adaptează comportamentul duplicitar după interes și perspectivă , adică PDL-iștii începuseră să-și dea prea tare arama pe tenul gros cu gândul la plecarea anunțată, îl tratau ca pe un bun plecat și nefolositor în viitorul dedtul de apropiat; TB a fost nevoit să retracteze intenția scăpată prematur, nu atât inutilă cât perdantă, în speranța recâștigării terenului pierdut și cu gândul că la lăsa în urmă o formațiune închegată, viabilă, cu ceva vână; politicianul curvă și jurnalistul lepră nu știu să lase loc de bună ziua la despărțire; acum se întoarce cumva împotriva lui TB anunțata revenire asupra hotărârii de plecare și îi este și mai greu să recunoască
    adevărata direcție irevocabilă de la început.
    Vom trăi și ne-om convinge cum bat cîmpii agricoli ai piratului. 🙂

    Apreciază

  • 11. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 15:09

    Bsk, tare mi-e că asta are-n cap! Spre deosebire de milică, în ciuda dezamăgirii Băse pare împăcat: a făcut tot ce se putea face, le-a stat de-a curmezişul mai mult decât oricine. Iar acum pare a spune: „lupt până la capăt, dar dacă preferaţi să fiţi învinşi, să rămâneţi sub talpa useleului,să faceţi sluj mafioţilor, n-am ce să vă fac” 🙄

    Apreciază

  • 12. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 15:19

    Nora, exact la Țapul Spășit m-am gândit când am scris mai înainte. Îmi amintisem replica lui Băse despre el:
    -Nu a lăsat nicio dâră.
    Piratul lasă tranșee și cratere. 🙂
    (mai vroia și-o opoziție cu potențial, dar nu fu să fie… deocamdată)

    PS. Sunt foarte răcit; abia scriu; ieri am umblat cam dezbrăcat și în fugă prin frig.
    Măcar vreo trei zile mi-ar prinde bine să-mi mai dai peste caracter, mă rog, când n-ai altceva mai bun de făcut. 🙂

    Apreciază

  • 13. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 15:26

    Bsk 12 (pot sa-ti spun asa?)
    De la mine nu s-a luat, ca m-am sfiit ieri sa comentez prea mult (nu din motive de guturai – sa-mi traiasaca, ci din limite auto-recunoscute in domeniu). Sanatate!
    Si multumiri pentru postari (cu toata ignoranta mea, imi prind bine fascicolele de lumina pe care pot sa le receptez)

    Apreciază

  • 14. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 15:32

    Mih, păi se poa’? Am obosit pe-aici tot cerând să nu mi se adreseze nimeni în termeni de politețe nulă și neavenită.
    Mulțumesc!
    Numai pe mine m-am suspectat și învinovățit, imediat cum am intrat în boale. 🙂

    Apreciază

  • 15. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 15:36

    Bsk, ok, ok!… Sănătate!

    Adineaori dădui peste unii care-şi înfigeau dinţii în propria lor dreaptă pe care o vor tare, mare şi victorioasă, desigur. O fac praf, din interior, de dragul unităţii ei. Asa luptă ei cu useleul. Indirect, aplicând strategia blaga. Mai are rost să-i iei în seamă?

    Apreciază

  • 16. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 15:42

    Mih, însănătoșire grabnică!
    Când eram copil și se mai întâmpla să am amigdalită (n-am suferit de altă boală) cel mai mai tare sufeream din cauza sentimentului că nimeni din familia mea nu ține cont de starea mea… dornică de tandrețe, nu indiferență. 🙂
    Am zis copil, da’ nu mi se pare acum c-aș gândi și suferi altfel. 🙂

    Apreciază

  • 17. theo  |  21 Noiembrie 2013 la 15:44

    bunä
    Bäscutzä, eu cred de tandretze si de grija cuiva avem nevoie toatä viatza, chiar dacä o simtzim si interpretäm altfel.

    Apreciază

  • 18. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 15:47

    Mulțumesc, Nora!
    Sper să-și revină dreapta, fără ordinele ideologilor incurabili de pe margine. 🙂
    În Cișmigiu, chibiții strigă în draci și se oftică mai tare tocmai fiindcă piesele de șah sunt mutate numai de cei doi combatanți. 🙂

    Apreciază

  • 19. theo  |  21 Noiembrie 2013 la 15:49

    nu mi-a pläcut Predoiu, a cam balbait-o
    in primul rand a mintzit cu D Morar, care intotdeauna
    a fost o aparitzie discretä, nu avea motive sä-l schimbe
    decat sä-si punä favorita. treaba cu ponta cä s-a propus
    in guvern, a negat-o dar neconvingätor. la ce nu i-a convenit
    a ocolit si nu a räspuns.
    ce mare om politic este Presedintele, cum l-a mirosit.

    Apreciază

  • 20. theo  |  21 Noiembrie 2013 la 15:52

    cine stä pe aläturi si nu ajutä la schimbarea
    pieselor de sah, sunt vinovatzi, nu au dreptul sä oftice.

    Apreciază

  • 21. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 15:53

    Mih, acum îmi dădui seama: fă-te bine cât mai iute. Gândurile noastre bune de la distanţă să te însănătoşească. Şi pe tine ca şi pe Bsk. Sănătate!!!!

    Apreciază

  • 22. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 15:54

    Theo,
    De acord, totuși eu am boala mai acută la vreme de boală. 🙂
    În rest, probabil, observ tandrețea cu alți ochi. 🙂

    Apreciază

  • 23. nightmare  |  21 Noiembrie 2013 la 15:54

    Ziua bună ,gradinari …..Eh !!!….uite așa mai afla omu’ de uslamistii mascati …eu doar am un gust amar ….nu mai pot nici sa mă enervez …bine ca nu stau in RO …uslamistii astia sunt ca rîia ,contamineaza ….contamineaza …practic o suspectam demult pe madam Fati de simpatii uslamiste ,dar nu prea s-a dat de gol ….acum si-a dat masca jos ….îl mai aștept pe Turturica …Cristoiu era de deconspirat demult …si-au dat cu dreptu’n stangu’ Tapalaga ,Radu Moraru,
    M.Marian si acu’ Fati ….

    Sunt de acord cu Bsk ,cind spune ca Piratul este împăcat ca a facut tot ce a putut ….ce sărăcie sa facă cu niște politicieni second-hand de „dreapta” si o majoritate a romanilor ca si USLamul puși pe furtișaguri si smecherii ,dar la scara mai mică .

    Astia suntem ,n-are rost sa ne mai iluzionam ,ca marea majoritate a natie sunt altfel decât ce penali avem acum la putere .

    Singurul care si-a dat seama cu cine sta de vorba ,este Base si a insistat pe justiție ,fiindca romanul smecher stie numai de frica puscariei .Punct.

    Apreciază

  • 24. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 15:54

    Theo, 19, asa e!

    Apreciază

  • 25. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 15:55

    Bsk 16
    Si eu tot cu amigdalele-amintiri-din-copilarie (pana intr-a 3a cand mi le-au scos de tot si definitiv – m-am bucurat ca am scapat de ele, de injectii, de restrictiile la inghetata si reprosurile „vezi daca ai baut rece/alergat/dat jos caciula etc 😀 )

    Apreciază

  • 26. theo  |  21 Noiembrie 2013 la 15:55

    suzä-mä BASCÄ, dacä te-am deranjat spunand BÄSCUTÄ,
    am fäcut-o din f. multä simpatie.#
    incä odatä scuze.

    Apreciază

  • 27. nightmare  |  21 Noiembrie 2013 la 15:56

    Bsk,Mih ….multă sănătate si ceaiuri multe 🙂

    Apreciază

  • 28. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 15:59

    Nora,
    Multumesc de urari si sanatate pentru toata lumea!
    Nu-i mare lucru, trece (fara tratament, mai greu, in vreo 7 zile, cu tratament, iute, iute, nu tine mai mult de o saptamana 🙂 )

    Apreciază

  • 29. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 16:01

    Bsk 16
    Multumesc! 🙂

    Apreciază

  • 30. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 16:06

    Nora,
    Apropo de criticii de drepata care trag dreapta pe dreapta. 🙂
    Avem două opoțiuni blogosferice:
    1. Ne exprimăm cât mai pertinet posibil ideile, le expunem celor direct implicați și interesați pe drepata, iar ei au libertatea să se inspire și să aleagă, dacă au ce.
    2. Ne batem ca nebunii cu apucături de dreapta, ne dăm care mai de care mai țanțoși și buricii Pâmîntului. iar ideile ne trag automat pe dreapta în decor inutil.
    *
    Concluzie: celor direct implicați și interesați de pe dreapta le rămâne de ales… doar pct. 2. 🙂

    Apreciază

  • 31. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 16:07

    Night,
    Multumesc! Da, ceai cu muuulta lamaie si miere…

    Apreciază

  • 32. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 16:15

    @Theo, mă înnebunești! Se poate așa ceva? Citește, te rog, la poz.14 !
    @Nightmare
    Mulțumesc!
    N-am băut niciun ceai până acum. Mi-ai dat o idee.

    Apreciază

  • 33. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 16:18

    Bsk, Night, Mih, Theo, m-am tot întrebat de ce atâta excesivitate în reacţiile adverse la adresa domnilor Papahagi, Baconschi şi în general, a vârfurilor reprezentative ale PMP în raport cu ceea ce ar putea fi eventual, de criticat (trecând peste săgeţile ateilor) Motivul, cred, e de căutat în aversiunea dreptacilor, desigur a acelora care, dornici de unire, o tot sabotează, faţă de Băsescu. Nu mai zic ai cui purtători de vorbe si de feeling politic sunt dumnealor fiindcă stiu. E usor de dedus…

    Apreciază

  • 34. theo  |  21 Noiembrie 2013 la 16:21

    nora,
    sunt cabotini in ale politicii, fac ce pot,si fac urat.

    Apreciază

  • 35. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 16:22

    Oameni buni! Aveți grijă de sănătatea voastră!
    Dacă se mai îmbolnăves vreo doi-trei dintre noi, nu vom mai termina cu urările de sănătate și mulțumirile nici până la Crăciun. 🙂

    Apreciază

  • 36. theo  |  21 Noiembrie 2013 la 16:29

    atunci sä le scriem inainte.

    Apreciază

  • 37. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 16:29

    @Mih
    Eu am zis de amigdalită ca singura mea boală numai în perioada copilărie și până la vîrsta a doua, inclusiv.
    La vârsta a treia mi-au venit și alte idei prin cap. 🙂

    Apreciază

  • 38. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 16:35

    Bsk 35 😀 😀 😀
    Bsk 37 ei, cu varsta, ideile alea nu prea ocolesc pe nimeni 🙂

    Apreciază

  • 39. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 16:37

    Stiu ca potecuta spre Copac e scurta, scurta si batuta, dar aduc mai aproape articolul lui Filadel:

    http://copaculdinpadure.wordpress.com/2013/11/21/morala-socialista/

    Apreciază

  • 40. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 16:39

    @Nora 33
    După cum mă cam știi, eu le mai scap frontal și fără menajamente.
    Uite, nu mi-e deloc rușine să spun că încă îl mai consider pe MRU cel mai bun dintre toți. Nu mi-e nici tată, nici mamă (bănuiesc 🙂 ) , dar nici alții n-au un asemenea statut pentru mine. Încerc doar să fiu cinstit cu mine însumi și să fiu cât mai aproape de adevăr. De multe ori fuge adevărul de mine, da’ asta-i altă poveste. 🙂
    Cu toate astea nu cred niciun moment că opinia mea are atâta greutate încât să-i atribui un potențial atât de mare încît să mă tăvălesc pe jos de importanță sau putere de influență.
    Am totuși o libertate: n-am să prețuiesc niciodată oamenii care uită de unde au plecat și ce i-au unit într-o colectivitate.

    Apreciază

  • 41. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 17:03

    @39 Mih
    Binevenită și frumos scrisă postarea lui Filadel.
    Tare greu îmi rețin îndignarea când renasc din cenușa jurnalimului personaje de la care mi-am format în timp alte așteptări.
    Vuvu(zelele), bubu(iții), cucu(velele), căcă(cioșii) obișnuiți cu practica presei vîndute pe față mi-au devenit indiferenți fiindcă m-am detașat cu scârbă și nu-i mai urmăresc, deci nu le mai dau ocazia să-mi reaztualizeze scârba.
    Am puterea și încerc să le înțeleg frământările ceilorlalți – de la care am (avut) așteptări – poate se tem de perspectivele useliste, au probleme familiale (rate, copii de ținut prin școli costisitoare, soțul vreunei ziariste mai lucrează sau conviețuiește cu ea la fără frecvență, ș.a. Am bunăvoință în aprecierea lor, dar se face scrum când limitele bunului simț sunt depășite strident.

    Apreciază

  • 42. filadel  |  21 Noiembrie 2013 la 17:10

    😆 cercul moralității se lărgește. Andreea Pora a ținut neapărat să și-o exprime:

    Avem șanse. Mari. Da’ nu-s acasă.

    Apreciază

  • 43. dorian65  |  21 Noiembrie 2013 la 17:14

    Buna ziua !
    Va citesc din cand in cand si vs rog sa corectati chestia cu ,,calusul justitiei” . Parerea mea este ca pun ham cu zabala si inhamata sa traga caruta ,,prea cinstitilor”.

    Apreciază

  • 44. cinic  |  21 Noiembrie 2013 la 17:18

    salut. In imbecilitatea mea, ce precepte morale (sau care porunca din cele 10) a calcat Basescu?
    Dna Fati, ca sa nu calce morala, a renuntat la breakfast si l-a donat unui azil de copii ai strazii???? Umbla dansa in nadragi peticiti si a donat haine ?

    Apreciază

  • 45. o  |  21 Noiembrie 2013 la 17:31

    Bună seara tuturor,
    Taika mă alătur celor care vă mulțumesc pt. descâlcirea ițelor „incurcate” de grăjdanii mamii lor.
    Aduc aici vinile Baselului meu 🙂
    http://www.dorintudoran.com/2013/11/20/felix-gandire-cu-executare-condamnat-de-ras-comun/#more-17872
    P.S. Sănătate!

    Apreciază

  • 46. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 17:34

    @42 Filadel
    De unde revarsă atâta moralitate la Andreea Pora?
    Îmi place de cele mai multe ori, bătăioasă, curajosă și chiar tupeistă când mai înfruntă câte un invitat la emisiunea altora, dar astea-s subiectele națiunii?
    Moralitatea ei îmi amintește de un articol un pic plagiat de ea, cînd a fost expulzată de la un ziar.
    Dacă Ioana Băsescu lua creditul de la BCR, sigur n-ar fi întrebat de ce nu l-a luat de la CEC? De când moralitatea este discriminatorie după cum o bancă ar fi de stat sau privată, de parcă banii ar fi de la bugetul de stat? Nu cumva este imoral pentru un președinte să aibă două fete și niciun băiat?
    Pe mine nu mă oprește nimeni să votez cu cine vreau în turul al doilea între Antonescu și Ponta sau să nu votez deloc, fără să mi se pară strâma băgată de pirat o directivă națională și să-l judec pentru ce putea să nu spună deloc. Dacă a ales s-o declare, avea un mortiv. Deci, ciocul mic, duduie Pora! Tehnica asta cu săritul în ajutorul bubuitei de breaslă o văd destul la nulitățile politice. Pora n-a găsit altceva să plagieze de la clasa primară politică.

    Apreciază

  • 47. Dan  |  21 Noiembrie 2013 la 17:39

    În calitatea nea, de cetăţean de rând dar cu drepturi depline, constituţionale, al ţărişoarei ăsteia, mă simt discriminat de Parlamentul României (Legislativul care văd că vorbeşte prin vocea întâiului Executiv al ţării) pe motiv că deşi şi eu am fost sunat pe mobil de către un operator al unei bănci care m-a înştiinţat asupra unei oferte de creditare în „condiţii avantajoase” şi, ulterior, am şi luat creditul chiar într-un timp mai scurt decât fiica preşedintelui, mie nu-mi face nimeni o Comisie parlamentară, să mă dau şi eu mare la mine în cartier. 👿

    Apreciază

  • 48. dorian65  |  21 Noiembrie 2013 la 17:43

    Dan,
    Buna ideea deabia au de lucru multimea de parlamentari.
    Cand am citit ce ai scris m-a unflat rasul.

    Apreciază

  • 49. Dan  |  21 Noiembrie 2013 la 17:47

    Şi le-aş mai da, aşaaa… la prima strigare, încă două nume care-mi vin acum în minte şi care-ar merita, fiecare, câte o comisie dintr-asta : o oarecare doamnă Naum (mama onor prim-ministrului nostru) o biată pensionară căruia BRD-ul i-a oferit un împrumut de 1,6 milioane de euro (probabil pentru medicamente că ştim cu toţii că e greu la bătrâneţe) şi Antonescu Crin George Laurenţiu, beneficiarul unui împrumut generos şi el la acelaşi CecBank.

    Apreciază

  • 50. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 17:48

    Am două grețuri majore.
    M-ați văzut vreodată să scriu că cineva are sau nu are dreptate?
    Nu veți găsi așa ceva.
    Pora: Are dreptate Sabina Fati.
    Da’ cine te crezi, fă? Judecătorul suprem sau deținătorul adevărului absolut, abilitat să se pronunțe în sala de judecată?
    A doua mea scîrbă mi-o produce un cuvânt : excelent (când apreciază cineva un articol sau comentariu) Mi se pare intrat în deșuetudine din cauza frecvenței exagerate cu care este folosit ca înlocuitor pentru orice, precum creditul pentru orice, de parcă cine îl folosește nu găsește nimic altceva de spus decît acest obositor stereotip de înlocuitor. Îmi amintește automat de nechezol.

    Apreciază

  • 51. filadel  |  21 Noiembrie 2013 la 17:50

    BSK

    nu știu de unde. Nici nu mă interesează, doar observam cum n-a putut să tacă. 😆 Sămînța asta de vorbă, din călcîi, stă la baza tuturor ororilor compartamentale de azi. Psihanalizabilă, desigur.

    Apreciază

  • 52. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 17:52

    Fila, bun articolul! As zice excelent ( asta ţine loc de câteva laikuri) dar mi-e că mă ia Bsk pe lopată. 🙂

    Apreciază

  • 53. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 17:54

    Dan, 47, 😆 Cred c-ar fi nevoie ca autoritatea pentru discriminare ( nu stiu exact cum se numeste ) să intre-n acţiune.

    Apreciază

  • 54. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 17:56

    Pora are un complex de super-corectitudine care, când îi pică pe ochi, e egal cu unul de incorectitudine.

    Apreciază

  • 55. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 17:57

    Oameni buni, e 17:57 In data de 21 noiembrie a.c. De la CCR a aparut vreo stire???????????

    Apreciază

  • 56. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 17:57

    Nora,
    Îți mai aduce aminte, Doamnă,
    Când am fost prost și era toamnă?
    *
    Am avut amândoi o dispută în contre și te cam săturaseși să mă vezi cum îi luam apărarea Andreei Pora. Îmi amintesc și cum o protejam, printre altele, că poate are probleme pe-acasă.
    Te rog să primești scuzele mele! 🙂

    Apreciază

  • 57. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 18:00

    @55 Mih
    N-avem vești de la CCR; nu-i exclus să n-avem azi. 🙂

    Apreciază

  • 59. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 18:04

    Numai despre memorandumul cu Rompetrol din februarie 2013 a zis : neconstituțional! Sus memorandumul, jos piratul! 🙂

    Apreciază

  • 60. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 18:05

    @Filadel- 58
    Cred că Mih a întrebat altceva. 🙂

    Apreciază

  • 61. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 18:10

    Confirm, ma refeream la solutia privind legea 27/2012

    Apreciază

  • 62. filadel  |  21 Noiembrie 2013 la 18:13

    Bsk, Mih
    Da, știu, dar funcționez cu întreruperi. 😆

    Apreciază

  • 63. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 18:15

    Nora 54
    În completare la chestiunea cu dreptatea de la poz. 50:
    îmi repugnă imaginea celui care dă din coate și se cocoață din proprie inițiativă temerară pe un piedestal, ca să împartă cât mai de sus dreptatea la proștii grămadă (tăvăliți pe jos 🙂 )

    Apreciază

  • 64. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 18:22

    @Filadel-51
    Nu de puține ori tăcerea face mai mult decât o vorbă înțeleată.
    Uite ce înțelept am tăcut ! 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 65. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 18:33

    Bsk, sindromul auto-cocoţatului pe piedestal se potriveste de minune într-o societate pusă pe găsit pete oricui vrea s-o scoată din mocirlă şi pe dărâmat a tot ce-nseamnă responsabilitate, valoare si acţiuni în beneficiul public.

    Apreciază

  • 66. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 18:49

    @Ovidiu-45
    Mulțumesc și îți doresc numai bine!
    Te rog să-mi ierți descoperirea întârziată a mesajului tău.

    Apreciază

  • 67. dictaturajustitiei  |  21 Noiembrie 2013 la 18:51

    Bună !
    Băgam mâna în foc că este vorba de AMP. Mă ardeam.

    Apreciază

  • 68. oldhashu  |  21 Noiembrie 2013 la 19:19

    Salut grădinari dreptaci! 😉

    @ Mister B 50, m-ai dezamăgit!
    Cum adică „fă”?!
    Noi nu ne permitem așa ceva…
    Corect este doar „phă!” cu ph, însoțit eventual de „phuphă”, „pharphuză” ș.a. că doar ne respectăm, noah?! (G/M) 😀

    Apreciază

  • 69. neax  |  21 Noiembrie 2013 la 19:31

    Bună seara, cred că mulţi omit un lucru esenţial: băncile fac profit dând credite, nu pierderi, nu le dau din milă faţă de aproapele. Pe mine mă sună din când în când de la diverse să mă convingă să-mi dea credite diverse.

    Apreciază

  • 70. filadel  |  21 Noiembrie 2013 la 19:32

    😆

    Apreciază

  • 72. dictaturajustitiei  |  21 Noiembrie 2013 la 19:55

    😆

    Apreciază

  • 73. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 20:25

    @68 Salve, M.O, am înțeles! 🙂
    MO = M. Ophicial. 🙂

    Apreciază

  • 74. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 20:30

    Familia Daciana o pune de-o cumisie în frunte cu părintele Popa.
    Phoaie verde Sârbu-doi,
    Popa are doar un vis. 🙂

    Apreciază

  • 75. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 20:40

    Cu un vis, oricât se-nodoaie,
    Nu poate vorbi de două. 🙂

    Apreciază

  • 76. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 20:42

    scris corect : se-doaie
    Ăștia n-au minte de oameni maturi.
    Sonatorii patriei.

    Apreciază

  • 77. filadel  |  21 Noiembrie 2013 la 20:42

    Vise, taică, vise! De vînătoare. 😆

    Apreciază

  • 78. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 20:45

    scris mai corect: se-ndoaie.
    Cu deputații, da, mă mândresc.
    Noroc că n-avem. 🙂

    Apreciază

  • 79. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 20:49

    @77 Philadel
    Vise de povestea poveștilor:
    Alice în țara minunilor. 🙂

    Apreciază

  • 80. theo  |  21 Noiembrie 2013 la 20:50

    POATE IL RIDICÄ LA CER PE SARBU; TINERII CARE AU FOST LÄSATZI DE EL IN BÄTAIA GLOATZELOR-INCHIZAND USA BISERICII; AU MURIT MULTZI DIN CAUZA LUI; UN MIZERABIL.

    Apreciază

  • 81. ovidiu  |  21 Noiembrie 2013 la 20:50

    Sara buna inc-o dat’ ,
    Oare ce-o fi in sufletul presedintelui…

    Apreciază

  • 82. ovidiu  |  21 Noiembrie 2013 la 20:51

    ca la un semn parca a dat boala in toti gurnalistii lu’ peste prajit.

    Apreciază

  • 83. theo  |  21 Noiembrie 2013 la 20:53

    dece nu s-a fäcut comisie pt. apartamentul lui CÄCÄRÄU,
    mosia si hotelul lui DRAGNEA, pt. terenurile ilegal cumpärate de BECALI- TOATÄ FAM: SI TURNÄTORUL VOICULESCU ???

    Apreciază

  • 84. ovidiu  |  21 Noiembrie 2013 la 20:55

    Nu stiu unde am citit azi un banc. cineva ar fi zis mamei lu’ Ponta:
    Femeie la ce ti-a trebuit copil ?

    Apreciază

  • 85. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 20:58

    @81 Ovidiu
    De multe ori mi-am pus întrebarea asta.
    N-are rost s-o fac pe viteazul după război. Se vedea de departe și era imposibil să-i fie indiferent. N-are stofă de nesimțit ca Ponta.
    A zis de cîteva ori cât de umilitare poate fi funcția de Președinte al României.

    Apreciază

  • 86. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 20:59

    Comentul lui @ion, la Copac:
    „Judecătorii CCR au amânat pentru data de 12 decembrie pronunțarea pe o excepție de neconstituționalitate care are impact asupra soluționării Dosarelor Revoluției și al Mineriadelor. A fost paritate”

    Apreciază

  • 87. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 21:04

    După cât de rău mă simt, abia scriu, ar fi necesar un concurs:
    cine nu ghicește ce literă lipsește. 🙂

    Apreciază

  • 88. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 21:06

    @86Mih
    De la 15 decembrie Iulia Antoanella Motoc pleacă.

    Apreciază

  • 89. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 21:11

    Bsk
    Asta l-am si intrebat pe Ion, imediat ce am vazut comentul lui, cand pleaca Iulia Motoc…

    Apreciază

  • 90. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 21:13

    Rectific: asta am vrut sa intreb, dar am formulat altfel: daca se schimba componenta CCR…
    Multumesc, Bsk!

    Apreciază

  • 91. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 21:18

    La 15 decembrie expiră mandatul predecesorului Bârsan.
    Eu înțeleg că n-ar avea de ce să lipsească pe 12 dec din CCR.
    Poate are alte planuri, dar n-aș prea crede. Termenul în amînare îl fixează președintele CCR și dau cu presupusul că a judecat ca lumea măcar atât. 🙂

    Apreciază

  • 92. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 21:22

    Bsk
    Aha!
    Nu am fost atenta ca amanarea e pt 12 si IM pleaca din 15…Mi s-a parut ca e aceeasi data.

    Apreciază

  • 93. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 21:24

    Dacă a fost 4:4, enigma se leagă de al noălea cer.
    Dacă nu se anunță cine și de ce n-a votat, în căteva zile îl dibuiesc.

    Apreciază

  • 94. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 21:28

    Nu mi-l imaginez pe Valer Dorneanu să fi avut bunul-simț să se abțină. Mai știi ce exces conștiință l-a inundat? 🙂

    Apreciază

  • 95. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 21:34

    Mih,
    Cu o probabilitate cam mică, îl suspectez de șarlatanj pe Mircea Ștefan Minea.

    Apreciază

  • 96. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 21:40

    A fost propus de Camera Deputaților din partea PDL în 2010.

    Apreciază

  • 97. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 21:45

    Putea sa fie si unul absent?
    Eu nu-i stiu (doar despre Iulia Motoc am referinte excelente).

    Apreciază

  • 98. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 21:47

    Na, c-am scapat un excelent (si inca la plural) 😀
    Si Motoc, parca tot din partea PDL

    Apreciază

  • 99. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 21:48

    Mih
    *
    http://www.dcnews.ro/2013/10/iulia-motoc-poate-amana-numirea-judecatorului-usl-la-ccr/

    Apreciază

  • 100. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 21:53

    Citit, multam!

    Apreciază

  • 101. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 21:55

    Depinde cine este abstinentul de azi.
    pe 12 dec se poate întâmpla să se repete scorul 4:4 și să decidă cine va fi numit de PSD la termenul următor.

    Apreciază

  • 102. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 22:16

    Mih
    Titularul acțiunii la CCR este un condamnat obișnuit, nu are nicio legătură cu revoluția: Trebuian Nicolae. Se va răsfrânge decizia CCR și asupra altor categorii de condamnați, urmăriți penal sau ajunsi în instanță, nu doar în legătură cu revoluția sau torționarii.

    Apreciază

  • 103. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 22:39

    Bsk
    Nu prind ideea…

    Apreciază

  • 104. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 22:51

    O sa recitesc maine articolul cu CCR cu mai mare atentie…
    (Trebuian pare o coada de coada de topor…)

    Apreciază

  • 106. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 23:05

    @103
    Mih
    Ideea, problema CCR nu-i doar pt ce apare scris la 86: „care are impact asupra soluționării Dosarelor Revoluției și al Mineriadelor”.

    @105
    Feliks
    La fel am scris la 102. 🙂
    *
    Somn ușor! 🙂
    *

    Apreciază

  • 107. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 23:06

    Da, asta s-a spus deja, asta am inteles (am gasit si eu articolul respectiv). Si?

    Apreciază

  • 108. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 23:08

    107 e pt 105

    Apreciază

  • 109. Mih  |  21 Noiembrie 2013 la 23:11

    Bsk

    Aha! Cred ca a fost o exprimare …eliptica din partea lui @ion.
    Noapte buna si din partea mea! 🙂

    Apreciază

  • 110. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 23:14

    Înţeleg că perspectivele nu-s din cele mai bune. Iar până-n 12 decembrie mai sunt trei săptămâni. Răbdare… 🙄

    Apreciază

  • 111. noradamian  |  21 Noiembrie 2013 la 23:14

    Noapte bună, prieteni!

    Apreciază

  • 112. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 23:31

    Nora, a fost de mai rău și va fi. 🙂

    Apreciază

  • 113. Bască ilie  |  21 Noiembrie 2013 la 23:32

    Of, a fost loc de mai rău și va fi. 🙂

    Apreciază

  • 114. tucu2  |  22 Noiembrie 2013 la 10:21

    Buna dimineata,
    Nici o data nu m am omorit cu doctrinele politice.Nu am citit nimic, nu pricep nimic si de multe ori incurc dreapta cu stinga.
    Am fost pina ieri un afon politic.
    Ieri am avut insa o revelatie.Nu stiu de unde venea de la Cel de Sus , de la ziarele aruncate la gunoi fara a fi citite , de la TV ul care sta deschis dar fara sonor.Sincer nu stiu dar m am simtit dintr o data revelat (termen nou o sa l inscriu la OSIM).
    Am descoperit un nou curent politic.L am lansat deja pe facebook si in copac.Tin neaparat sa l lansez si aici.
    COMUNISMUL de DREAPTA.
    Am sa incerc sa o contactez pe Dna Pora poate ma ajuta sa i definitivez doctrina si sper ca in scurt timp sa infiintez si o miscare politica.
    Sloganul va fi
    Dreptaci !Fiti comunistii mei!

    PS.Astept inscrieri.

    Apreciază

  • 115. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 11:17

    @Tucu, salut!
    Eu consider stânga și dreapta numai două etichete pentru delimitare, ca să știm despre cine discutăm; în rest, vorbim vorbe despre un conținut inexistent și de neregăsit în realitatea de pe teren. Despre ce frumos ar fi să fie… putem duce gargara în cele mai îndrăznețe unghere ale inutilității în superliga națională, dar jucătorii de pe teren n-au nici măcar nivelul de ligă județeană. Așa, câte-un pic, pic, pic, să le mai trezești nivelul la casa de cultură- pentru campionatul comunal – poate ar merita încercată conștientizarea lor pe stânga-drepata, numai că ceva îmi spune totul despre pierderea de vreme cu asemenea planuri mărețe: consumarea deja a peste două decenii fără rezultate demne de delimitarea reală stânga-dreapta, dimpotrivă se transferă reciproc jucători… în bătaie de joc, de nu mai știe stânga de joacă pe dreapta și viceversa. Ca să ne propunem alte 2-3 decenii de pierdut, (în speranța ridicării nivelului doctrinar al amestecaților și mai ales atingerea unui grad de conștiiță al jucătorilor viitorului… nou de superligă, încât să să fim spectatori mândri de titularizarea lor consecventă pe post) nu mai dispunem de baterii atât de reîncărcabile pe cât n-am dori. Nu mai apucăm să vedem un fără blaturi între adevăr și minciună, între dreapta și stânga formate din convingere și nu din oprtunitatea de moment.
    *
    Simplul rol de etichetare, doar ca să nu încurcăm borcanele în discuție, ar fi mai bine oglindit de banc, despre unul care trece pe lângă o coadă, întreabă: ce se dă? Îi răspunde ultimul din coadă: koko-taka. Curios să vadă cum și cu ce se mânancă, se așează la coadă, după 2 ore ajunge la vănzătoare și cere 1kg de koko-taka.
    -S-a terminat. Mai avem numai kaka-maka. Doriți? 🙂

    Apreciază

  • 116. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 11:24

    nu mai dispunem de baterii atât de reîncărcabile pe cât ne-am dori.

    Apreciază

  • 117. dorian65  |  22 Noiembrie 2013 la 11:33

    Mda,Tucu2 ai dreptate cand spui ce spui dar eu sunt atat de zgarcit incat nu prea doresc sa pun in comun nimic si absolut nimic cu nimeni.
    Solutia este go to work for every body aduna si nu mai jindui la bunul altuia.
    Comunistii sunt cei ce jinduiesc la bunul altuia si vor distribuirea lui doar asa ca-sa moara si capra vecinului de lenea si prostia noastra.
    Cand spui comunism de dreapta ai dreptate ca tot ce vor actualele partide vor impartirea a ce a mai ramas de impartit si cand se va termina de impartit nationalizam si o luam de la capat.
    De ce noi ne uitam numai in curul francezului,nu am priceput niciodata sau acolo este luminita? In turnul Efel.
    Suntem si vom fi ignoranti nu vrem sa analizam succesele si rateurile altora ca-sa nu repetam ce au facut alti. Ori vrem sa parcurgem ca oile proaste toate etapele?
    Prostia face ca istoria sa se repete ciclic si toti se invart in jurul borcanului cu miere(buget) .Ne rugam ,,Doamne pune ceva acolo!” dar Cel de sus ne-a dat minte si o carte drept ghid restul depinde de individ.
    Oare noi trebuie sa urmam turma si numai turma?Aici iti dau dreptate cand spui ,,comunism”.
    La borcan ne este speranta !Stam si ne rugam sa intre ceva dar daca cineva doreste sa nu fie dependent de borcan este un nealiniat trebuie sa-i confiscam totul.
    Romania nu se vrea a fi stat component al Americi latine sau anexa Rusiei! Asta este parerea mea ,politic si economic vorbind.

    Apreciază

  • 118. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 11:33

    Am scris din grabă casa de cultură. Am vrut să zic căminul cultural din comuna (primitivă).

    Apreciază

  • 119. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 11:41

    Antrenorii străini, aduși pe bani grei- Silbersteini, Frankensteini sau Kakensteini- găsesc doar un teren propice pentru a-și face plinul pe seama primitivismului local. Se vede din avion ce politică de kăkat lasă în urma lor: instabilitate, puciuri, impotență economică și multe goluri… bugetare. 🙂

    Apreciază

  • 120. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 11:48

    Peste tot și toate domnește statul de drept la măcelărie.

    Apreciază

  • 121. noradamian  |  22 Noiembrie 2013 la 12:27

    Salut, prieteni! Nu pot decât să subscriu celor spuse de voi!

    Cu un comunism de dreapta şi un capitalism al milionarilor socialisti uselismul nu face decât să ducă la apogeu doctrina istorică a prăpădului în numele binelui oamenilor muncii: „după noi, potopul”

    Apreciază

  • 122. noradamian  |  22 Noiembrie 2013 la 12:32

    Şi o stire de black friday de la Cluj despre „cel mai frecventabil partid” de dreapta:

    http://www.gazetadecluj.ro/stiri-cluj/blatul-usl-pdl-contracte-de-5-milioane-din-bani-publici-pentru-ginerele-lui-blaga/

    Apreciază

  • 123. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 12:51

    Mă simt dator să completez sensul afirmației mele de aseară: încă îl consider pe MRU cel mai bun dintre toți (candidat la prezidențiale).
    Am mai zis: nu mi-e rușine cu afirmația asta, în sensul că nu găsesc deloc rațional să-mi condiționez aprecierile în funcție de caracterul josnic al calculelor meschine, practicate de alții; așa cum nu cred nici în onestitatea întemeiată pe rumori și orgolii personale, fiindcă nu concep să-mi influențeze opțiunile nici mama Politeiei, darămite niște slugarnici cu stofă de cârpe și valoare inestimabilă de kaka-maka.
    Pe de altă parte, ce cred eu despre MRU este doar o apreciere prin raportare la potențialii contracandidați, or asta nu înseamnă nici pe departe c-ar avea șansele cele mai mari să câștige alegerile prezidențiale. Dimpotrivă, a comis o serie de gafe cu semnificații atât de transparente, încât îndoielile mele ascendente, în privința șanselor lui de a accede în turul doi (dacă va candida), se apropie cu pași repezi de încrederea mea în eșecul lui, de pe poziția de cel mai bun candidat… perdant.

    Apreciază

  • 124. nightmare  |  22 Noiembrie 2013 la 13:03

    Alt “teribil” al politicii dambovitene …..o scrisoare pierdută de MRU .

    Fapte, nu vorbe!
    I. Caderea Guvernului Ungureanu (29 aprilie 2012): Nu PDL a tradat, au tradat oameni din PDL. Unii s-au reintors in PDL si sunt in pozitii de conducere sau in Parlament.
    II. Plecarea la Varsovia, in ultima zi de guvernare, a fost discutata cu Presedintele Traian Basescu. Premierul Romaniei nu putea lipsi de la o reuniune de lucru care insemna intalnirea cu Prim-Ministrul Chinei si alti Prim-Ministri din statele Europei Centrale. Miza era strategica pentru Romania. Prezenta mea la Varsovia atunci garanteaza astazi prezenta Premierului chinez in Bucuresti. Cum ar fi fost interpretata absenta Premierului Romaniei de la o astfel de intalnire, pe fondul asteptatei motiuni de cenzura? Ca Romania este instabila politic, ca Prim-Ministrul aseaza supravietuirea Guvernului deasupra interesului national. Fals! Interesele Romaniei sunt deasupra intereselor politice de moment.

    http://www.nasul.tv/2013/11/22/scrisoarea-lui-mru/

    Deci,mai mare prostie nici că am auzit ….UE si-a arata ingrijorarea fata de venirea chinezului in RO ,fiindca deja are loc Sammitul UE-China,iar guvernul de la București subminează acest Sammit prin aceasta vizita…..iar pe ciocoflenderul asta îl doare ca Pokemon se impauneaza cu victoria vizitei chinezului.

    Si se mira mulți de ce TB i-a dat flit …..pai ce sa faci cu asemenea politicieni de birou ,habrnamisti in ale politicii externe ????

    Second-hand se cheamă dreapta asta comunista

    Apreciază

  • 125. Mih  |  22 Noiembrie 2013 la 13:10

    O zi cat se poate de buna va doresc! 🙂

    Nora 122
    „Cu d-ul Blaga se poate discuta” – cam asa se exprimau liderii PSD cu ceva timp in urma… :mrgreen:

    Apreciază

  • 126. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 13:16

    Am curajul să spun pe șleau și ce gândesc despre @Cetățean.
    L-am cunoscut suficient… de îndeaproape și vă spun cu toată convingerea: este un om excepțional, cu o capacitate de sinteză ieșită din comun, tenace și energic, analizează cu discernământ ce se întâmplă în jurul nostru și poți conta pe contribuția lui.
    Cum nimeni nu-i perfect, face două confuzii regretabile, adică nu distinge pe cât ar fi necesar:
    -între devotamentul și personalitatea lui;
    -între bunele lui intenții și manipulare orgolioasă.

    Apreciază

  • 127. Mih  |  22 Noiembrie 2013 la 13:30

    Bsk 123
    Din pacate nici „oferta” si nici competitia intre actualii prezidentiabili ai dreptei nu sunt de natura sa creasca gradul de incredere in victorie…Chiar si asa, daca s-ar intelege de catre toata lumea conditia absolut obligatorie a sustinerii unui candidat unic (si acesta ar fi desemnat in timp util), poate, poate…
    Pe langa speranta la care nu vreau sa renunt, incerc sa construiesc (ca un punct interior de rezistenta) sintagma „exista viata si dupa 2014″…

    Apreciază

  • 128. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 13:36

    Da, Mih, de acord cu observația ta.
    Cântărește enorm în ecuația realității zilei și nu ne pemite prea multe alternanitive în deslușirea necunoscutelor (căi ale Domnului 🙂 )

    Apreciază

  • 129. noradamian  |  22 Noiembrie 2013 la 13:56

    Bsk, 123, comparaţia îl pasează jos de tot pe MRU faţă de Băse ( ca tărie de caracter, capacitate de convingere, neinfluenţabilitate, tipul de relaţii cultivate în organizaţie etc. etc) şi asta nu-i din vina lui Băse, nici a noastră care l-am creditat la-nceput ca urmaşul lui legitim. Sigur că faţă de neamţu are un plus. 🙂

    Apreciază

  • 130. noradamian  |  22 Noiembrie 2013 la 14:00

    Night, nu-mi amintisem de „scrisoare”! Normal că asemenea fanfaronadă să-l fi dezamăgit pe Băse. În sărăcia de potenţiali lideri, a momentului, însă, desigur e mai cuminte să nu-l flituiesti 🙂

    Apreciază

  • 131. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 14:03

    Bineînțeles, Nora, în relația asta s-a spart inspirația optimă a lui MRU și nu aveam cum să-l includ pe pirat în rîndul contracandidaților lui. 🙂
    .

    Apreciază

  • 132. noradamian  |  22 Noiembrie 2013 la 14:03

    Mih, 127, asa e : toate astea fiind spuse (şi înghiţite, că avem o lungă experienţă de mâncat broaste) cu gândul că trebuie să existe viaţă si după 2014 🙂

    Apreciază

  • 133. noradamian  |  22 Noiembrie 2013 la 14:04

    Bsk, nu mă-ndoiesc 🙂

    Apreciază

  • 134. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 14:05

    Aș avea un singur lucru de adăugat la ce-ai scris: lada. 🙂

    Apreciază

  • 135. noradamian  |  22 Noiembrie 2013 la 14:05

    Încă un detaliu menit să spulbere fumigenele: „Sabina Fati știe cât de greu se obține un credit în România. I-au lipsit decât 15.000 de euro (plus TVA) să își adjudece la licitație marca Academia Cațavencu cu 1.617.359 euro. În țara asta mori cu milionul jumate de euro în mână!” Razvan Cucui

    De unde se poate deduce că ipocrizia nu-i un camuflaj suficient de sigur pentru cei care fac paradă super-moralitate. Uite unde se ascundeau resursele moralităţii prea-curatei (si frumoasă si desteaptă şi devreme acasă, vorba zilei):

    http://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-8740400-doru-buscu-cumparat-marca-academia-catavencu-1-304-322-euro.htm

    Apreciază

  • 136. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 14:16

    Ca să vezi, Sabina, Fată, tot problemele personale primează la tine… în cap, na! 🙂

    Apreciază

  • 137. Mih  |  22 Noiembrie 2013 la 14:34

    Vasile news (sau variatiuni pe aceeasi tema) :mrgreen:

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/de-ce-nu-face-blaga-opozitie-sa-i-intrebam-pe-sova-si-cnadnr-ul-1068895.html

    Apreciază

  • 138. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 14:35

    Doar o vorbă de concluzie pentru prima jumătate a zilei gândurilor deschise 🙂 înainte de o pauză de om bolând:
    -Reacționez când îmi este insultată independența.
    *
    O zi liniștită și veselă! 🙂

    Apreciază

  • 139. nightmare  |  22 Noiembrie 2013 la 15:05

    Nora 130

    Scrisoarea e recenta …cred …..fiindca a trimis multe scrisori. 🙂

    Apreciază

  • 140. theo  |  22 Noiembrie 2013 la 16:15

    bunä,
    hai cä MRU, se face de ras cu scrisorele, ce om de stat serios se cäcäneste asa, iar un anumit blog, infiereazä tot ce miscä in jur, totzi sunt de vinä.
    nu!!!!
    MRU, sä facä declaratzii serioase, acuzand püe fatzä.
    altfel cu politicä de salon si manusi de catifea nu merge.
    mai dä inpresia cä nu vrea sä spunä adevärul, cä poate
    anumite persoane ii pot fi de folos.

    DE UN CONSULTAT SERIOS ARE NEVOIE

    EU AM CREZUT IN MRU, are calitätzi, dar ii trebuie un consultat politic serios. altfel politica lui o sä fie de cämin cultural.

    Apreciază

  • 141. theo  |  22 Noiembrie 2013 la 16:21

    NU MAI ESTE NIMENI IN GRÄDINÄ.

    Apreciază

  • 142. dorian65  |  22 Noiembrie 2013 la 16:30

    Theo eu doar citesc comentariile daca am ceva de spus spun.
    Delecteaza-te cu un articol din Gandul intre timp.
    http://www.gandul.info/puterea-gandului/300-eroii-de-la-nana-11713997

    Apreciază

  • 143. tucu2  |  22 Noiembrie 2013 la 17:09

    @Taika Bascua 115, salut
    Am fost si voi ramine dusmanul etichetelor mai ales ca nu definesc nimic.
    Am simtit insa nevoia unei definitii pentru a releva rezidul educatiei noastre comuniste.
    Comunismul de dreapta , vizibil, zic eu, la foarte multi purtatori de eticheta , nu schimba continutul etichetei ci doar il detaliaza.
    Sorgintea acestui comportament cred ca am gasit o in celebra definitie data comunismului -„”Cei a tau este si al meu ce i al meu este numai al meu””
    Probabil ca stimata Dna Pora (pe Sabina Fati nu o bag in discutie datorita reletiilor sale.Despre ele mi a vorbit o steluta si nu am motive sa nu cred in stele) ar sari de koor in sus daca i ar cauta cineva prin poseta si ar trage o de urechi pentru ca si a permis un ruj prea scump.Ea insa considera ca are tot dreptul sa faca acest lucru in numele moralei.Socialiste probabil.
    Asta i tot.Si folosesc exemplul Pora pentru ca i cel mai recent.Daca stam si cautam , inclusiv in discursuri politice vom descoperi ca toata lumea vrea capitalism ( care i parintele dreptei) dar nimeni nu accepta sistemul ca atare.Toti vor sa l umanizeze, sa l moralizeze, sa l duca spre o incrucisare imposibila -cu egalitarismul.
    Din acest motiv as dori sa le scriu dreptetichetatilor (evident de la dreapta nu de la dreptate) ca suntem egali intr un singur moment -la nastere.Dupa ………………………………………..

    Apreciază

  • 144. ovidiu  |  22 Noiembrie 2013 la 17:14

    Bună seara,
    Taika 126, Mulțumesc.
    Mi-ați răspuns la o întrebare pe care v-am adresat-o telepatic.
    Îmi plăcea mult de @Cetățean. Acum ințeleg de ce nu eram supărat pe el chiar dacă cârmise :).

    Apreciază

  • 145. tucu2  |  22 Noiembrie 2013 la 17:20

    Tot @Taika Basca 126
    Taika eu sunt de profesie inginer.
    Profesia m a invatat ca poti fi un stralucitor analist atita timp cit tu sau altcineva iti furnizeaza datele corecte .Daca pleci de la date eronate rezultatul analizei tale este nul.
    In ceea ce priveste harnicia , puterea de munca si tenacitatea prima lectie am luat o de la Dl Prager.Dl Prager a fost cel mai mare antreprenor roman in perioada interbelica.Sun zeci de cladiri superbe ridicate de el in Bucuresti.
    Dl Prager mi a spus dupa o zi de lucru (lucra si in anii socialismului drept consultant la diverse firme de stat)-mai baiatule poti sa fii harnic , ascultator , muncirtor etc dar daca nu esti eficient , daca produsul tau nu este mai valoros decit munca irosita , toate calitatile tale nu fac doi bani..
    In concluzie lumea asta strimba anuleaza toate calitatile cu care te a blagoslovit Dumnezeu daca nu esti capabil sa scoti un produs de valoare.

    Apreciază

  • 146. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 17:23

    @Tucu-143
    Imi fac critica de rigoare. N-am specificat clar. Este vina mea.
    Nu m-am referit la etichetare la figurat, ci la propriu, pe stânga și dreapta, cum ai lipi-o pe o sticlă: verdeață, de ex., ca să nu fie confundată cu alta, din aceeași camară, cu verde de Paris. 🙂

    Apreciază

  • 147. tucu2  |  22 Noiembrie 2013 la 17:23

    Referitor la MRU,
    Imi refuz constant placerea de a l birfi pentru ca stiu ca voi fi fericit daca voi avea ocazia sa l votez in turul 2.
    In contextul celor de mai sus alung tot timpul senzatia de Emil Constantinescu pe care mi o creaza prestatia lui.

    Apreciază

  • 148. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 17:41

    @Ovidiu, salut!
    Nu mă mai chinui cu tepelatia! 🙂
    Vorbește, scrie, nu baga bâțul telepatic prin gardul Grădinii, intră în ea și cântă despre ce-ți dorește inima! Nici nu știi cum se nimerește vreun prășitor în stare să te calce din greșeală pe stratul cu flori de colț din sufletul tău. 🙂

    Apreciază

  • 149. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 17:44

    Frumos zis, Tucu!
    Până la turul doi, ne mănîncă turul pantalonilor. 🙂

    Apreciază

  • 150. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 17:54

    Despre Țapul Spășit, numai de bine!
    Nu-s convins de vina celui ales din greșeală națională, cât de contribuția determinantă a celor care l-au împins să candideze: când s-a declarat învins de ei, ar fi putea fi vorba de un moment de sinceritate. 🙂

    Apreciază

  • 151. dorian65  |  22 Noiembrie 2013 la 17:58

    Tucu2 143
    Nu suntem egali nici la nastere ca unii se nasc in spitale sau case de nasteri mai bune ca alti.
    Treaba cu egali la nastere a cazut in viziunea mea.

    Apreciază

  • 152. nightmare  |  22 Noiembrie 2013 la 18:13

    Vladimir Putin: Uniunea Europeană este cea care ameninţă şi şantajează Ucraina

    Un articol de: B1.ro

    Preşedintele rus, Vladimir Putin, a declarat vineri că europenii sunt cei care folosesc „ameninţările şi şantajul”, ca răspuns la acuzaţiile potrivit cărora Rusia a exercitat presiuni pentru ca Ucraina să abandoneze acordul cu UE, relatează Reuters.

    „În legătură cu presiunile. Când am aflat că Ucraina va suspenda – nu va închide, ci va suspenda – negocierile cu Uniunea Europeană (…), am auzit ameninţări din partea partenerilor noştri europeni împotriva Ucrainei, până la favorizarea manifestaţiilor în masă. Iată presiunea, iată şantajul. Vom vedea în zilele următoare dacă Ucraina şi Guvernul ucrainean cedează acestui şantaj”, a declarat Putin în cadrul unei conferinţe de presă.

    „Preşedintele ucrainean a propus negocieri tripartite (Ucraina-Rusia-UE). Suntem pregătiţi să participăm la asemenea negocieri şi aceasta va fi, într-o oarecare măsură, o testare serioasă a intenţiilor partenerilor noştri europeni”, a mai declarat el.

    Apreciază

  • 153. tucu2  |  22 Noiembrie 2013 la 18:34

    @Taika Basca,150
    Soarta se razbuna crunt pe noi.Daca atunci unii l au inpins si noi l am votat, acum ,desi ne am fript o data noi o sa l impingem si tot noi o sa l viotam.
    Asta e si nici dreptul de a ne vaita nu ne ramine.

    PS daca ai timp si citesti blogul pe care se desfasoara amicul @city ai sa gasesti asta seara un articol legat de subiectul dicutiei noastre in care inculpatul da citeva explicatii.
    Eu nu am priceput nimic din respectivele explicatii.Poate pricepi tu si ma incurajezi cu un „”E de bine””

    Apreciază

  • 154. tucu2  |  22 Noiembrie 2013 la 18:37

    @Dorian 65
    Ai mare dreptate dar este obligatoriu sa fim farisei pina la capat.Asa zice morala si socialista si neocapitalista asta cu politic corect.

    Apreciază

  • 155. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 18:54

    @Tucu
    Presentimentul tău legat de MRU (similar la țapul răpus), de-ar fi să se adeverească, nu mă face să cred că MRU ar fi la fel de sincer. 🙂
    Poți să fii fericit să-l votezi în turul doi cu asemenea suspiciune pe capul tău?
    Eu am motive de neîncredere în apartenența lui la „sistem”: trebuia să fie prea bun actor, după un scenariu prea curajos, când a sărit la gâtul celor care au dărâmat Guvernul MRU, pe motiv c-ar fi prea obositor pentru ei să aibă două joburi: parlamentar și ofițer acoperit. Ulterior l-au liniștit… parlamentarii cu un singur job. 🙂 🙂 🙂
    *
    Ce să fie de bine? Vrei să zici de comentariul depre Udrea?
    Dacă da, nu e de bine pentru MRU. 🙂

    Apreciază

  • 156. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 19:04

    Mai de-a dreptul, cred că serviciile nu-l vor pe MRU președinte.
    Aceleași servicii care ne îndoctrinează propagandistic cu ideea profund mincinoasă că nu s-ar implica în politică.
    Mi se apleacă de duplicitatea asta mizerabilă.

    Apreciază

  • 157. nightmare  |  22 Noiembrie 2013 la 19:04

    De ce te încăpățânezi să-mi ceri respectul,domnule Presedinte ?

    Noi nu respectăm nimic, domnule preşedinte! Noi ce scuipăm azi, mâine pupăm : de la mâini întinse pentru o vilă şi-un sejur în Dubai, la funduri urât mirositoare de politicieni turnători, de la prim-miniştri scăpaţi din foame de vreo mătuşă care s-a trezit bogată taman când se pregătea să dea “coltu’”, la plagiatori-doctori în aburit sticlă televizorului!

    Noi, după ce construim baricade, le dăm foc şi ne îmbrăţişăm euforic cu duşmanul, învinşi sau învingători! Vă credeaţi abil, domnule preşedinte, dar ar fi trebuit să luaţi aminte la conu Iancu : când binele ţării o cere, “pupat Piaţă Independenţei”! V-a rugat cineva, domnule preşedinte, să ne salvaţi de la faliment? De ce aţi fost aşa sigur că nouă nu ne place falimentul? Ne place! Ce contează că ne-a murit capra când vecinului i-a ars acoperişul ? Ce fericire mai mare decât să constaţi că tu te-ai descurcat, că ai furat la timp, că ai băgat pilă unde şi când trebuia, că te-ai băgat în politică fiindcă altfel trebuia să munceşti, iar prostul de vecin, rupt în fund, a rămas şi cu ochii-n soare?! Ne place enorm! Ce impietate, să ne luaţi din bănuţii aia amărâţi, să vă infingeti ghearele în micul nostru, în berea noatră cu guleraş diafan : aşa ceva, domnule preşedinte, nu se uită niciodată!

    http://politicstand.com/de-ce-te-incapatanezi-sa-mi-ceri-respectul-domnule-presedinte/

    Apreciază

  • 158. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 19:12

    Din acest motiv l-aș alege pe MRU fără rezerve.
    Nu-s sigur, doar bănuiesc, că Elena Udrea a vrut să spună cam ce-am zis eu mai sus cînd a afirmat că Maior ar fi fost mai bun premier decât MRU, adică Nașul ar fi fost servit de serviciul din spatele lui și nu ar fi îndrăznit/reușit nimeni să-i dărâme Guvernul.

    Apreciază

  • 159. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 19:13

    @Nightmare
    Ai un talent fantastic să ne aduci numai vești bune. 🙂

    Apreciază

  • 160. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 19:19

    Chiar trebuie să ținem cont de toți căcănarii de presă?

    Apreciază

  • 161. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 19:25

    Căcănarii sunt cu noi.
    Ăsta scrie fain. Îl citisem. 🙂

    Apreciază

  • 162. tucu2  |  22 Noiembrie 2013 la 19:34

    @Taika Basca 155,156,158

    Repet as fi fericit sa l pot vota pe MRU in turul 2.
    Indiferent de ce suspiciuni am.
    Pluralul folosit de tine cind vorbesti de servicii este admirabil pentru ca el precizeaza de fapt cu ce avem de a face.Serviciile sunt multe chiar daca sunt adunate sub 2 sau 3 sigle.
    Eu am convingerea ferma ca reusita unui candidat la prima sau a doua functie in stat este strict legata de abilitatea candidatului de a ghici care dintre aceste servicii are muschii mai tari in respectivul moment.Poate ca semnalul transmis de Udrea a fost -MRU a mers in continuare cu fostii lui colegi si nu cu cine trebuia.
    Rescunosc insa ca am citit prea multe romane horor ca judecata mea sa nu fie influentata (vezi fac si eu analize dar nu uit sa precizez limitele si carentele de documentare)

    Apreciază

  • 163. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 19:37

    Articolul are vână de clasă mai mare decât 3 căcănari la un loc:
    doi Fati + una Pora. 🙂

    Apreciază

  • 164. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 19:41

    @Tucu
    Când vine vorba de ce sunt în stare serviciile, încerc să leg indiciile din spațiu, n-am cum să le stăpânesc cu valoare de adevăr, dar cel mai tare mă îngrijorează vechimea lor, cu mult înainte de 1989. 🙂

    Apreciază

  • 165. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 19:52

    Încă unul fain. Merită citit.
    *
    http://www.contributors.ro/editorial/cinstit-inainte-de-toate/

    Apreciază

  • 166. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 19:56

    Cine nu îndrăznește să deschidă linkul precedent, poate prinde curaj după ce citește ce-am preluat din el:
    *
    O doamnă în vârstă dintr-un sat izolat care nu văzuse în viața ei vreo persoană de culoare, dar fusese cândva în copilărie la circ, mergea cu troleibuzul și multe papornițe de la gară la o rudă în București.

    La stația Cotroceni urcă un domn de culoare student la medicină, din țările prietene. Bătrânica îl observă surprinsă și exclamă:

    – Îu, maimuța !

    Un domn cărunt și politicos se adresează bătrânicii cu politețe:

    – Doamnă, trebuie să știți că și oamenii de culoare, deși nu sunteți obișnuită cu prezența lor, sunt oameni ca și noi, egali, la fel de inteligenți ( ș.a.m.d.). Domnul este student din țările prietene (etc). Vă rog respectuos să nu vă supărați, dar ar fi politicos să cereți scuze domnului de culoare pentru jignirea pe care i-ați adus-o.

    Bătrânica, timorată, înțelege situația și se adresează domnului de culoare:

    – Domnule, vă rog să mă scuzați !

    Domnule de culoare, de altfel imperturbabil de la bun început, se adresează bătrânicii:

    – Doamnă, nu face nimic, vă rog să nu vă faceți probleme.

    Bătrânica exclamă:

    – Îu, vorbește !

    Apreciază

  • 167. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 20:04

    @Tucu
    Știi la care școală de-a Securității a făcut armata Adrian Năstase?

    Apreciază

  • 168. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 20:26

    Una din sarcinile de serviciu ale ofițerilor acoperiți este racolarea de viitoare cadre( a se vedea cererea ofițerului acoperit Sorin Crivăț- ep 8, Cazul Panait)
    *
    Care ar fi probabilitatea ca Năstase să nu-l fi racolat taman pe copilul-pupilul mic cât Titulescu?
    Eu zic: zero!
    *
    Doru Tompea, fost lider organizaía PSD Iași.
    La Gradistea a fost racan 6 luni, coleg cu Mircea Dinescu, Adrian Nastase sau Tudor Mohora-1975,-(am verificat, toți au aceeași vârstă)
    La Gradistea, la Scoala de Ofiteri a Securitatii. „M-am gandit ca nu e intamplator locul in care m-au trimis, dar armata tot trebuia sa fac, pana la urma. Am facut la Batalionul de Militie, o unitate elitista, unde se adunau junii nomenclaturii dar si firi rebele de prin mediul universitar”,
    Gradistea era cunoscuta ca pepiniera Securitatii, locul de unde erau alesi viitorii ofiteri specializati, cadrele active. Posibilitatea ca un recrut sa fie racolat de Securitate inca din timpul stagiului militar exista, o recunoaste si Tompea. El face o marturisire surprinzatoare: „Ne-au dat sa completam o groaza de formulare. Nu stiu daca atunci am semnat sau nu vreun angajament de colaborare cu Securitatea. E posibil sa fi semnat. Dar nu stiu. O sa aflu cand imi vad dosarul de la CNSAS”.
    „Mi-au propus sa raman profesor de Filosofie la scoala Securitatii de la Baneasa. Trebuia sa predau „Curente si tendinte in filosofia contemporana”. M-am gandit cateva zile si nopti si, pana la urma, m-am hotarat sa nu accept postul”.

    Apreciază

  • 169. filadel  |  22 Noiembrie 2013 la 20:30

    Vă aduc și vouă o propunere de cinema de comedie pentru seara asta:

    http://inregistrari.b1.ro/view-butonul_de_panic%C4%83_-108.html

    Apreciază

  • 170. filadel  |  22 Noiembrie 2013 la 20:30

    Sau ceva interesant de citit 😆 :

    http://www.contributors.ro/editorial/cinstit-inainte-de-toate/

    Tnx

    Apreciază

  • 171. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 20:33

    @Filadel 170+165+166. 🙂
    *
    Linkul despre Doru Tompea + Adrian Năstase:
    *
    http://old.ieseanul.ro/articol/ziar/iasi/tompea-mcrturisecte-colaborarea/12348/0/print/

    Apreciază

  • 172. filadel  |  22 Noiembrie 2013 la 20:39

    😆 încă unu care-am inventat apa caldă! Tnx.

    Apreciază

  • 173. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 20:42

    În linkul 171, observați cu ce se ocupa în 1979 prim-secretarul PCR, Ion Iliescu: plasa oameni de încredere în funcții de-ale tineretului de nădejde.

    Apreciază

  • 174. theo  |  22 Noiembrie 2013 la 21:14

    ce sä mai speräm noi dela cei de dreapta,
    Ponta, a fäcut azi numai cäcäreze, azi dupä declaratzia lui
    ar trebui ca opozatzii, cei de dreapta- sä-l facä carne tocatä
    din el, din ei.

    unde sunt????

    PRETENTZII; IFOSE………………….atat

    eu il aleg pe BASCÄ presedinte.

    Apreciază

  • 175. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 21:33

    Președintele n-are bască. 🙂

    Apreciază

  • 176. theo  |  22 Noiembrie 2013 la 21:37

    tzi-o dai jos.

    Apreciază

  • 177. noradamian  |  22 Noiembrie 2013 la 21:58

    Asta-i 😆 În ţara unde toţi ( sau aproape toţi!) poartă bască a la Ilici ( eu am zis şapcă!) cine nu poartă e dubios 🙂

    Apreciază

  • 178. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 21:59

    Nu m-ar accepta președinte nici la asociația mea de locatari.
    Locatarii știu de ce, în frunte cu șeful de scară. 🙂

    Apreciază

  • 179. noradamian  |  22 Noiembrie 2013 la 22:14

    Mai bine pentru ei 😆

    Apreciază

  • 180. Bască ilie  |  22 Noiembrie 2013 la 22:38

    Somn ușor și mai vedem… ce visăm! 🙂
    *

    Apreciază

  • 181. noradamian  |  22 Noiembrie 2013 la 22:40

    Postarea nouă o lăsăm pe mâine! 🙂

    Noapte bună!

    Ca să fim pregătiţi cum se cuvine pentru zăpezile ce vor veni peste două zile 🙂

    Apreciază

  • 182. nightmare  |  22 Noiembrie 2013 la 23:33

    Stie cineva ruseste???……poate înțelege ce vor psihopatii astia .in frunte cu Dugin??

    Apreciază

  • 183. Dora  |  23 Noiembrie 2013 la 00:37

    Salut gradina fermecata!!!!!!!

    Cat adevar graita-ti c totii.M-am convins definitiv:traim intr-o tara de kakat(scuzati expresia) nu este de felul meu de a ma exprima.De obicei sunt delicata si cat se poate de toleranta chiar si cu adversarii politici.Mi-a ajuns cutitul la os si nu mai accept nici macar licente poetice cand e vorba de calaii natiei mele .

    Revolta mea a juns sa depaseasca orice granita si orine va incerca sa mai dea sansa actualei guvernari socialiate (actualmente pesediste si liberale) va deveni dusmaul meu fara nici un echivoc.M-am saturat de-a lupta – soarecele si pisica ,jocul pontanacu; si cacara- ,lupta interna de fatada (din puncttul meu de vedere) si care nu are alt scop decat de a deruta dreapta democratica dezbinata si incoorenta,Si fara sprijin din partea unei prese de dreapta autentice si a unei societati civile cu adevarat democratice,numai exista nicio sansa.

    Te salut cu mult drag BASCA ILIE !!!!!!!

    Mi-ai lipsit!!

    Apreciază

  • 184. Dora  |  23 Noiembrie 2013 la 00:50

    Draga mea ,Nora, scuza-ma ca nu te-am salutat asa cum se cuvine.Am fost luata de val si m-am exprimat mai sus la prima impresie si la primul impuls.Totusi ,topicul tau extraordinar n-a motivat sa scriu comentu’de mai sus.

    Ieri cand am aterizat la Sibiu m-am gandit la tine cat de bine era sa vii si sa ma indrumi sa ajung cat mai repede acasa.Nu aveam alta posibilitate decat sa vin cu blu aer la Sibiu pt.a ajunge acasa.Era singurul zbor pt. a ajunge acasa si a ma prezenta la un consult medical pt.ziua de luni la mamografie.programata.Acum D-zeu cu mila si sa sper in ceva bine.

    Apreciază

  • 185. Dora  |  23 Noiembrie 2013 la 00:52

    Noapte buna tuturor!!!

    Apreciază

  • 186. tucu2  |  23 Noiembrie 2013 la 09:13

    @Taika Basca 167,
    Nu era obligatoriu sa faci o scoala de securitate sau sa sa devii ofiter activ.In cazul cadrelor de nadejde -familie infipta bine in structuri-racolarea se putea face de sus de tot si deveneai un fel de securitate privata a sefilor mari.Nici Nastase nici Isarescu nu aveau nevoie sa toarne sa stea drepti sau sa plece la atacat dusmanii poporului.Ei erau cei ce asigurau logistica , influenta , expertiza.
    Asa au ajuns sa exercite partea vizibila a puterii.
    Ti am scris de pluralul folosit pentru definirea structurilor.El se folosea si in vremurle cind Nastase era tinerel si frumusel.Existau se pare structuri care erau controlate direct de cele 2 cabinete deci ieseau de sub controlul structurii oficiale.
    Taika ce am scris mai sus sunt povesti auzite pe ici pe colo asa ca trateaza le ca atare.Ce mi place mie din toata aceasta poveste este pluralul .Pluralul sau pluralitatea structurilor.

    Apreciază

  • 187. Mih  |  23 Noiembrie 2013 la 09:31

    Buna dimineata! 🙂
    Daca vreti, primiti-l si pe Florin Toma la cafeaua, sau cafeaua cu lapte, sau ceaiul de dimineata.

    http://www.evz.ro/detalii/stiri/bazdaganiile-radicale-1068990.html

    Apreciază

  • 188. noradamian  |  23 Noiembrie 2013 la 10:34

    Ziua bună :)! Dora, bine ai venit! Chiar mă-ntrebasem zilele astea de ce nu mai apari. Îmi pare rău că nu mi-ai dat un semnal când ai aterizat la Sibiu, poate reuseam să ne vedem.Sper să nu fie nimic grav cu sănătatea ta! Doamne ajută!

    Apreciază

  • 189. noradamian  |  23 Noiembrie 2013 la 10:37

    Mih, Tnx! un pic pişcăcioasă cafeluţa, numa’ bună de trezit din somnolenţe ( nu ale noastre :))

    Un crochiu de fineţe inutil de pretins de la „b. radicale”:

    „Pentru că, aşa cum se ştie şi cum a probat-o de nenumărate ori, Traian Băsescu- ca actant politic dotat cu o intuiţie de speriat – a fost dintotdeauna un redutabil mânuitor al proiecţiilor cu grad doi de semnificaţie. Un maestru al „jocului secund”. O atât de rafinată dublă intenţie a limbajului, la un fost marinar – trebuie să recunoaştem, fără să cădem în extaz, că este o performanţă admirabilă. Chiar şi pentru cârtitorii tăcuţi şi trişti!”

    Citiţi mai mult: Bâzdâgăniile radicale – VOCILE DREPTEI > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/bazdaganiile-radicale-1068990.html#ixzz2lSH7IGH7
    EVZ.ro

    Apreciază

  • 190. Mih  |  23 Noiembrie 2013 la 10:47

    Nora, servus!
    Citatul tau este cel care mi-a mers si mie fix la inima.

    Apreciază

  • 191. noradamian  |  23 Noiembrie 2013 la 11:11

    Mih, dublu laik! 🙂

    Apreciază

  • 192. noradamian  |  23 Noiembrie 2013 la 11:11

    postare nouă

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nora Damian Facebook nora.damian@gmail.com

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 882,769 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 2.285 de urmăritori

Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Add to Google

Member of The Internet Defense League

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 882,769 hits
Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Feeds


%d blogeri au apreciat asta: