Final de campanie

24 Mai 2014 at 11:20 84 comentarii

N-am aflat mai nimic în această lună de campanie cu privire la intenţiile candidaţilor noştri  în următorul mandat PE, pentru Europa ca şi pentru România. Campania pentru alegerile de europarlamentari români (bine că se-ncheie!) n-a venit cu dezbateri colocviale formative pentru electorat ci  a  performat sub semnul răfuielilor obositoare între partizanii corupţiei şi inamicii lor (şi ai corupţiei). Cum şi aceştia din urmă nu se găsesc în relaţii de concurenţă normală între ei, cu toată încurajarea binevenită din partea vicepreşedintelui american Joe Biden, scepticismul electoratului e pe deplin justificat. Altfel spus, e tot mai greu să sperăm în acţiunile responsabile, pragmatice şi eficiente ale unor formaţiuni zise de dreapta preocupate excesiv de a-şi împărţi ce n-au.

Cât despre “mândria de a fi român” sloganul găunos şi sfidător al stângii oligarhice dintr-un stat politizat şi sufocat de corupţia administratorilor săi politici, sună tare trist! De fapt, competitorii n-au transmis nici cea mai mică undă de preocupare faţă de electoratul român în termeni democratici europeni, n-au comunicat cu electoratul pe problemele care-l  frământă pe el, preocupaţi fiind de ale lor. S-au mărginit să simuleze arătându-şi unii altora, muşchii, fleşcăiţi ori tatuaţi cu lăudăroşenii agresive. Excepţiile (e bine că există şi excepţii)  sunt ale personalităţilor individuale, active în fiecare formaţiune, fără să fie încă, suficient de puternice ca să imprime mediului politic de care aparţin o conduită colectivă convingătoare. Şi de aici, cred, pleacă speranţa noastră pentru toamna şi anii care vin. Nu de la actuali lideri  ci de la mulţimea tinerilor de calitate, majoritatea neobservaţi, potenţiali reformatori din interior. Absenţa de la vot s-ar răsfrânge păgubos asupra şanselor lor şi, cu atât mai mult, asupra viitorului nostru.

Entry filed under: 7301634. Tags: , , , .

Noile legi ale lui Murphy Paradoxul secretului MeReU vizibil

84 comentarii Add your own

  • 1. racoltapetru6  |  24 Mai 2014 la 11:45

    Slavă Domnului că s-a terminat campania asta! M-au zăpăcit bannerele, emisiunile TV, ziarele și alte surse mass-media cu atâtea promisiuni și atacuri reciproce!

    Apreciază

  • 2. theo  |  24 Mai 2014 la 11:48

    BUNÄ;
    ce gust amar mi-a läsat campania asta,
    tzarä cu oameni ce nu mai au nici o mandrie, nici un respect de sine, de amäratzii primitivi si asociali, intzelegi, dar ii vezi
    bine inbräcatzi, cu bijuterii, conduc masini f. scumpe si aplaudä un cretin, se bat pt. o sarma, urlä la comandä.
    este infiorätor.
    imi este milä si am un deosebit respect pt. voi, ce träitzi
    aläturi de aceste animälutze, trebuie sä le suportatzi si sä
    le combatetzi.

    RESPECT!

    Apreciază

  • 3. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 11:50

    Saluttare!
    Imnul folcloric al PSD îmi sună ca apa-n cap:
    „Mândri că suntem români, tot noi aici… pe veci stăpâni”.
    *
    „N-am aflat mai nimic în această lună de campanie cu privire la intenţiile candidaţilor noştri în următorul mandat PE, pentru Europa ca şi pentru România”.
    Nora,
    Astea-s informați clasificate, de interes național și internațional. 🙂
    Ce știm noi?
    *

    Apreciază

  • 4. vericu  |  24 Mai 2014 la 12:01

    Ziua bună!
    Problema cu informaţiile alea clasificate e că îs aşa de bine ascunse că nici candidaţi nu le ştiu. 🙂 🙂

    Apreciază

  • 5. noradamian  |  24 Mai 2014 la 12:01

    Salut şi aici, prieteni 🙂 Petru, senzaţia mea a fost că fac tot posibilul (cu excepţia câtorva) să ne devină şi mai nesuferiţi 🙄

    Apreciază

  • 6. noradamian  |  24 Mai 2014 la 12:02

    Vericu, bună observaţie! 🙂

    Apreciază

  • 7. noradamian  |  24 Mai 2014 la 12:03

    Theo, mă bucur că esti mereu aproape si niciodată indiferentă faţă de ce se petrece pe aici. Multzam 🙂

    Apreciază

  • 8. theo  |  24 Mai 2014 la 12:04

    bäscutzä,
    dece trebuie sä aflii,? ce nici ei nu stiu,
    au fäcut totzi o gargarä de cuvinte si
    pitzigoiul Pavelescu o tzine cu doamne ajutä,
    se repetä, la inviat pa dl. Coposu, cu stilu
    lui, ii murdäreste mai mult memoria.il auzeam
    si pe Cäcäräu vorbind, mai bine täcea.

    Apreciază

  • 9. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 12:04

    @Vericu-4
    Bună, bună! 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 10. noradamian  |  24 Mai 2014 la 12:07

    Bsk, imnul ăsta folcloric pesedist te duce urgent la proverbul, tot românesc, al prostului fudul. Cu cât e mai prost, cu atât mai fudul!

    Apreciază

  • 11. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 12:14

    Da, Nora,
    Am văzut mulți fuduli de arhivă… și în Sala Palatului.
    Tara asta are multe palate. 🙂

    Apreciază

  • 12. noradamian  |  24 Mai 2014 la 12:24

    Unii rămân aşa si după ce ajung după gratii. 🙂

    Apreciază

  • 13. noradamian  |  24 Mai 2014 la 12:27

    Un exemplu proaspăt de fudulie de asta cu efect invers ( prostul îi face indirect, campanie, de fapt, da’ nu realizează :)) Adrian Năstase, din pușcărie:
    ”Monica Macovei a fost cea care a generat scandalul legat de “Mătușa Tamara”, în 2006. (…) Voi puteți, prin votul vostru, de duminică, să o sancționați pe Monica Macovei, ascunsă în spatele lui Teodor Stolojan, pe lista PDL”.

    Apreciază

  • 14. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 12:28

    🙂
    Roșia fudulie ar fi în stare să confiște și sufletele pușcăriașilor:
    „Mândri că suntem după gratii!” 🙂

    Apreciază

  • 15. noradamian  |  24 Mai 2014 la 12:28

    Revin mai pe-nserate, poate şi mai târziu.
    Să fiţi cuminţi!

    🙂

    Apreciază

  • 16. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 12:47

    Nora
    Să știi că nu văzusem 13 când am scris la 14. (șe vede oarecum și din decalajul de numai un minut 27-28)
    Am fost gând la gând cu fudulie. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 17. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 12:54

    @13
    Bombo își exercită drepturile electorale interzise prin mobilizare la răzbunare. Nu poate să stea… în celula lui.
    Se răcorește și el… de la răcoare, ca tot pușcăriașul fudul.

    Apreciază

  • 18. noradamian  |  24 Mai 2014 la 13:00

    Bsk, he, he!… Înainte s-o sterg, am două sublinieri, cu plus, pentru două campanii de excepţie demne de tot respectul prin autenticitatea lor în ce priveste interesul pentru societate: a Monicăi Macovei si a lui Daniel Funeriu. Ei sunt în topul excepţiilor de care vorbesc în postare. Mai am vrei doi, pe poziţii mai modeste 🙂

    O zi minunată vă doresc! 🙂

    Apreciază

  • 19. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 13:01

    Toate cele faine, distractive și frumoase, Nora! 🙂

    Apreciază

  • 20. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 13:03

    Regula de aur a excepției:
    Excepția confirmă regula. 🙂

    Apreciază

  • 21. theo  |  24 Mai 2014 la 13:12

    Nästase este un puscärias , cu caracter de cartitzä,
    un gunoi , el hotzul ordinar, dä vina pe cel ce -l-au väzut.
    asa un dobitoc , des intanlit la PSD. marca psd:

    Apreciază

  • 22. theo  |  24 Mai 2014 la 13:18

    un articol bun are Sorina Matei,
    Arde-i………………….

    Apreciază

  • 23. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 13:23

    Îndemnul Sorinei Matei e foarte inspirat: iute ca ardeiul, tare ca morcovul! 🙂

    Apreciază

  • 24. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 13:26

    Mai bine zis:
    iute și usturător ca ardeiul, tare și adânc ca morcovul. 🙂

    Apreciază

  • 25. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 13:29

    Oricum, toate de la 24 au aceeași țintă electorală. 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 26. vericu  |  24 Mai 2014 la 13:36

    Apropo io când văd afisul cu mândri că sântem rromâni îmi vine să renuţ la cetăţenie. 😦

    Apreciază

  • 27. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 13:43

    @26 🙂
    Vericu, ești prea pretențios.
    Eu simt la fel și fără afiș. 🙂

    Apreciază

  • 28. theo  |  24 Mai 2014 la 14:36

    chiar dacä renuntzatzi la cetätzenie, voi vetzi fi intodeauna
    romani, iar ei niste caricaturi handicapate- nu romani:

    Apreciază

  • 29. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 15:20

    @Theo-28
    Am glumit cu Vericu. Nu mi-am dorit niciodată să-mi schimb cetățenia sau să obțin alta simultan. Am câțiva prieteni apropiați în situația asta și mă impresionează teribil cum îmi vorbesc de dor de casă, amintiri, întâmplări comune și mai ales vorbe de-ale noastre cu lux de amănunte, unele ignorate de mine complet. Am fost pus într-o situație cumplită să recunosc că n-am dat importanță acelorași cuvinte, unele spuse chiar de mine cândva, iar prietenul meu părea așa de dezamăgit… . În niciun caz nu m-aș fi prefăcut doar ca să-l fac să se simtă altfel, dar am dres-o până la urmă… amintindu-i de altele neuitate de mine, dar nici de el. 🙂

    Apreciază

  • 30. theo  |  24 Mai 2014 la 15:44

    BÄSCUTZÄ;
    NU-TZI DAI SEAMA; TOTUL ESTE IMPRIMAT, NU NUMAI
    IN MINTEA DAR SI IN SUFLETUL TÄU: INDIFERENT CÄ ESTI DE ORIGINE ROMANÄ; GERMANÄ S-AU ALTCEVA.
    AS PUTEA SPUNE S-AU SCRIE CÄRTZI DESPRE; AMINTIRI; DURERI; SPERANTZE.

    oricand si orce, te intorci la ceva care ai impresia cä este al täu, s-au putzin si al täu, la cei care simtzi cä itzi sunt
    aproape,.
    stii am discutat cu multe paciente, cand lucram, nu-tzi dai
    seama cu greutätzi, dureri, s-au bucurii, in toate discutziile,
    se intorceau cu discutzia la romania.
    nu sunt totzi la fel de atasatzi, s-au in aceias mäsurä.

    Apreciază

  • 31. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 15:52

    Îmi dau seama.
    Nici în diaspora nu sunt toți la fel. 🙂
    Recent am simțit o dorință intensă să vă povestesc ceva din copilăria mea de pe la 9 ani. Mi-au rămas în suflet imaginile, emoțiile, chiar mirosul din aerul de toamnă și gustul perelor roz. A fost suficient să scrie Creangă despre culoarea roz. 🙂
    Îmi dau seama ce poate fi în sufletul plecat de mult din țară.

    Apreciază

  • 32. theo  |  24 Mai 2014 la 16:20

    bäscutzä,
    eu sunt bucuresteancä, imi amintesc vara cand trecea masina
    stropitoarea pe stradä, avea un anumit miros, s-au teei la sosea,cu maia(bunica) la piatzä , care mä invätza cum sä mä uit peste tot si apoi sä cumpär, lucruri mici, pt. altzii banale, sigur pt. altzii carachioase, dar sunt ale mele,eu scoteam cainele dela hingheri, care era pe cheiul dambovitzei. si multe altele
    fracmente, ce vin ca ceva drag……..cele nepläcute, parcä nu sunt asa acute, s-au pierdut durerea, s-au timpul le sterge:

    Apreciază

  • 33. dora  |  24 Mai 2014 la 17:52

    Ne-am analizat „interiorul”, 😆
    ne-am rebranduit optiunile
    si am deliberat.

    Votam cu aceea care ne vor reprezenta
    cu adevarat intr-o Europa Unita

    excluzand mafiotii si tradatorii neamului,adica
    pesedistii si argatii lor. .

    Apreciază

  • 34. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 17:54

    Cățelușul meu scump și drag a fost luat de hingheri de două ori.
    De-atunci se repede și latră la rupere la uniformă: polițiști, gunoieri, popi, instalatori de la asociația de locatari, zugravi, lucrează la uniforme fără discriminare și nu poate fi oprit.
    De când l-am adoptat (vreo 8 ani) din cartier, știa să se ceară afară și să inspecteze teritoriul lui. Dacă îl însoțesc, uneori rămâne lângă mine, alteori dispare și mă trezesc umblând ca prostul în deșert.
    Mai bine îl las singur, se întoarce, bate la ușă. Dacă ușa de la intrare este închisă, vine și-mi latră de jos la ferestra camerei mele.

    Apreciază

  • 35. dora  |  24 Mai 2014 la 18:09

    theo,Bascuta,
    eu regret ca viata mea citadina nu mi-a lasat prea multe amintiri.Tot ce mi-a lasat placut in memorie e legat de tara,de locurile unde au copilarit parintii mei si familiile lor.Numai ca de timpuriu si-au luat traista-n bat si tot in oras au poposit.Vacantele mele n-au depasit Teius,,Husi,Brasov,Razboieni cu mici exceptii,la rude mai indepartate din Frata,Berchies si pe valea Muresului..Ele mi-au lasat cele mai marcante amintiri cu scaldat in rau,mugetul vitelor seara la asfintit,sezatorile din sat si dansurile locale,pe care le admiram,dar cu parere de rau nu le-am invatat niciodata.

    Apreciază

  • 36. dora  |  24 Mai 2014 la 18:16

    Frumoasa comportare,absolut naturala al catelusului tau.Si catelusa noastra e adoptata(de mult,de 15 ani,acum isi duce greu zilele) si obisnuieste sa latre zgomotos la „organili” in uniforma,probabil tot din amintire neplacuta .A fost luata si ea de hingheri si salvata de noi.
    Acum sufar alaturi de ea si ma ingrozesc de ziua cand va trebui sa ne luam ramas bun pentru totdeauna.

    Apreciază

  • 37. dora  |  24 Mai 2014 la 18:20

    nora, 🙂 eu l-am remarcat in mod placut pe Siefgrid Muresan ,o noua achizitie si de viitor in politica romaneasca.
    Nu l-as neglija pe Cristi Diaconescu,surpriza lui Base din punctul meu de vedere.

    Apreciază

  • 38. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 18:23

    Salve, Dora!
    Uneori așteaptă să intre o persoană în scara blocului, să-i deschidă ușa. Se strecoară imediat, dar dacă persoana e străină pentru el, a încurcat-o. Se întoarce înainte să ajungă la primul etaj și nu-i mai permite să treacă. 🙂
    Datoria înainte de toate. Nu se lasă cumpărat cu un gest de politețe. 🙂

    Apreciază

  • 39. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 18:35

    Vârsta cățelușei tale este echivalentă cu 105 de ani la om.

    Apreciază

  • 40. theo  |  24 Mai 2014 la 18:43

    imi plac animalele la nebunie, acum am o pisicä Pinky,
    are 17 ani, una normalä ca un tigruletz gri cu alb, am primit o
    cand nici nu avea ochi, aratä incä f. bine am sterilizat o,
    surpriza uratä, desi am mai avut pisici, am cäpätat
    o frumoasä alergie la ea, cu tot tacamul, tuse,nas si ochi.
    este f. greu, dar nu o pot s-o dau, ea a deschis ochi la noi,
    ar muri de tristetze si eu la fel.

    Apreciază

  • 41. theo  |  24 Mai 2014 la 19:01

    dragilor,
    atzi väzut ranjetul handicapat al URANGUTANULUI?????
    a fost huiduit in garä si isi bätea joc de oameni ,cu ironii si sfidäri aplaudand. omul este dement

    Apreciază

  • 42. dora  |  24 Mai 2014 la 19:08

    Nu Bascuta,are 76 ani umani.

    Apreciază

  • 43. dora  |  24 Mai 2014 la 19:11

    theo,

    dementa se transmite?Gasca din jurul lui nu se comporta mai normal.

    Apreciază

  • 44. theo  |  24 Mai 2014 la 19:23

    CUM POT AVEA INCREDERE ROMANII , IN ASA UN

    URANGUTAT DEMENT :

    RANJEA CAT A FOST BIDEN; CAT ESTE LA CONFERINTZE;
    PE STRADÄ; CAND E HIUDUIT:

    ESTE GRAV.iresponsabilul vesel e prea putzin,

    habdicapatul urangutan este exact

    Apreciază

  • 45. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 19:34

    Eu știam de x7.

    Apreciază

  • 46. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 19:36

    Cine-i urangutanul, Theo?
    În gară? O fi vreun impiegat de mișcare.

    Apreciază

  • 47. theo  |  24 Mai 2014 la 20:13

    ASA ERA ; UNUL MARE GRAS ;URAT CU FATZÄ DE
    MONGOLOID ,

    Apreciază

  • 48. eugeni  |  24 Mai 2014 la 20:43

    Titlu: Nimic despre EU

    Mai demult am scris ca CD poate fi acel om care sa se poata adresa unui electorat mai mare decat electoratul hardcore al lui TB. L-am vazut pe C. Diaconescu in paralel cu MRU. Desi votez PFC (na ca am devoalat secretu’ 🙂 ) discursul lui Diaconescu a fost mai clar si mai cu impact decat a lui MRU care se comporta didactic si nu ca emitator de mesaje. Adica spune conditiile, contextul si mai apoi, dupa ce lumea nu il mai urmareste, ceea ce rezulta. Un emitator spune rezultatul(capteaza atentia) si mai apoi explica de ce.
    Mesajul lui CD, clar si fara briz-brizuri, ponta&co (nu tot psdul) este un pericol pentru democratie si statul de drept. Acesta este si mesajul lui TB. Problema lui TB este ca mesajul lui este rejectat in anumite segmente electorale. Si aici ma opresc , daca vreau sa respect titlul. 🙂

    Apreciază

  • 49. theo  |  24 Mai 2014 la 21:12

    eugeni,
    tu nu vrei sä spui, dar spui………………
    MRU, a fäcut räu, s-a indepärtat de presedinte,e un om inteligent, dar cam arogant.
    C Diaconescu, este tot un diplomat, dar find aproape
    de presedinte in ultimi ani, a asimilat . multe si mai este
    si la curent cu f-f.f. multe lucruri de actualitate:

    Apreciază

  • 50. eugeni  |  24 Mai 2014 la 21:14

    Cand ma refer la mesaj rejectat, ma refer la statul de drept. Este uluitor cum oameni care deobicei gandesc cat de cat refuza sa accepte incalcarea constitutiei in 2012. Schimbarea Av poporului li se pare o „smechereala” . Cand le atrag atentia ca Av Pop. este singurul care poate ataca un OUG – scris in constitutie – iar de av pop. nu te poti atinge petru ca asa scrie la constitutie mi se spune ” da’ ce Av Pop este o institutie?”. crina spune ca CCR a spus ca usl nu a incalcat constitutia atunci in 2012. Este o minciuna patentata. La acest segment ma refeream…… (asta pentru prezidentiale).

    Apreciază

  • 51. eugeni  |  24 Mai 2014 la 21:18

    MRU nu s-a indepartat de respectarea statului de drept. Asta este ce conteaza.
    Faptul ca a incercat o alta cale de afirmare, sa se adreseze si altor oameni – uite are aproape 5% electorat care nu sunt furati de la pdl sau hardcore TB, este meritul lui. Cred ca ar fi putut mai mult daca ar fi organizat mai bine PFC si nu s-ar fi concentrat pe prezidentiale. Asta nu inseamna ca nu este de acord cu presedintele.

    Apreciază

  • 52. theo  |  24 Mai 2014 la 21:23

    ATUNCI MRU , SÄ-SI CASTIGE SINGUR SUSTZINÄTORII

    Apreciază

  • 53. eugeni  |  24 Mai 2014 la 21:30

    Theo,
    Pai exact asta a facut, nu i-a luat de la pdl. i-a castigat singur.

    PS. DAR DE CE SCRII CU LITERE MARI?

    Apreciază

  • 54. theo  |  24 Mai 2014 la 21:39

    deci ; nu o sä primeascä nici un vot dela bäsisti, sä nu-si
    murdäreascä partidul, noroc cä il are pe unul….SAVA::::::
    curätzel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Apreciază

  • 55. eugeni  |  24 Mai 2014 la 21:46

    Theo,
    vrei sa pomenesc si eu de unii „basisti” din PMP?. Chiar vrei sa deschizi discutia?, am cateva exemple excelente- mai multe. Nu cred ca te avantajeaza…..

    Eu votez cu PFC din motive pragmatice. Pot ajuta ca la dreapta sa se adune 5%. Altminteri se pierd 4% prin redistribuire. Daca merg mai departe cred ca este un lucru bun pentru reasezarea dreptei.

    Apreciază

  • 56. theo  |  24 Mai 2014 la 21:47

    SPOR LA LÄUDAT

    Apreciază

  • 57. eugeni  |  24 Mai 2014 la 22:04

    SI TIE, SPOR LA LAUDAT

    Apreciază

  • 58. Bască ilie  |  24 Mai 2014 la 23:21

    Papahagi se întoarce. 🙂
    Cu fundu-n sus și la toți. Mare caracter!
    Arată o disperare fără ouă! Ca o țărancă debusolată, în centrul Bucureștiului, a pierdut coșul cu ouă și a rămas cu poalele-n cap, fără bani pentru tren de întors la alte poale, ale Feleacului.
    A pierdut trenul și fuge după el, cu limba scoasă, să tragă semnalul de alarmă și să ne deschidă ochii cu nemaipomenita viziune politică retroactivă. Țăranca întreabă, țăranul din el răspunde:
    -Ce-a fost mai întâi, oul sau Monica Macovei?
    -DNA-ul.

    Bravo, țărane, stai jos! Trage aer în piept, adună-ți scuipații de pe jos, trage aer în piept! Ți-ai revenit? Du-te acasă! Tot pe jos.

    Apreciază

  • 59. ovidiu  |  25 Mai 2014 la 00:03

    Bună seara,
    Adusu-și-a aminte de mine MRU și mi-a dat un mail să mă lumineze 🙂
     
    Nu mă simt solidar și vinovat la un loc cu actuala clasă politică. Aceasta este o sumă de destine individuale și fiecare component al acestei clase politice are propria datorie de a fi cât mai bun, astfel ca la sfârșitul carierei să nu îi fie rușine să iasă pe stradă. Dar singurul care poate să îi elimine este electoratul, printr-o acțiune permanentă și, mai ales, prin vot. Pădure fără uscăciuni nu există, iar aceste uscăciuni trebuiesc îndepărtate în mod permanent. Nu există o curățenie definitivă.

    Și din acest motiv, vă cer votul. Pentru mine, pentru FORȚA CIVICĂ sau pentru oricine credeți că merită. Cel mai important și cinstit gest față de sine este să mergem să votăm pentru noi și pentru cei care urmează. Întrebați-vă atunci când deziluzia vă cuprinde, unde am fi fost astăzi dacă bunicii noștri care au luptat în cele două războaie mondiale ar fi zis că se simt dezamăgiți și deziluzionați, că e prea greu și inamicul prea numeros și ar fi depus armele.

     Mihai-Răzvan Ungureanu

    Președinte FORȚA CIVICĂ

     Iar eu îi fac pe plac lui năstase și voi vota cu Monica Macovei.

    Apreciază

  • 60. dorian65  |  25 Mai 2014 la 00:05

    Eugeni 21:18
    Draga Eugeni chestia cu furatul de la PDL sau din alta parte sa sti ca nu o agreez.
    Sti de la copac cata opozitie am facut pentru intrarea unor personi in acel partid.
    Personii au venit singuri mirosind ceva de halit pe acolo.Vazand si simtind in electoratul indecis ca poate fi atras spre ceva nou aparut pe esicherul politic.
    Nu am nimic dl.MRU ba din contra ii apreciez puterea de munca politica.
    Daca as avea sansa sa pot vota(distanta mare pana la ambasada si drumuri nesigure)nu as vota FC pentru ca mi-a lasat impresia ca cine nu este cu mine este impotriva sau ma insel eu.

    Apreciază

  • 61. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 00:13

    @Ov 🙂

    Apreciază

  • 62. noradamian  |  25 Mai 2014 la 00:38

    Hello, prieteni! Văd c-a plouat în grădină, asta-i bine! O să devină şi mai infraverzită 🙂

    Apreciază

  • 63. noradamian  |  25 Mai 2014 la 00:38

    Noapte bună! 🙂

    Apreciază

  • 64. eugeni  |  25 Mai 2014 la 06:56

    Noptea tarziu, cand greeri canta si draga (dragul) inimii este alaturat si infiorat de atingeri necuviincioase care infioara, placute inimii……….
    Pe scurt….
    Oameni buni, parerea mea
    A face un idol (sau idola, pentru feministe 🙂 ) din oamenii politici este necugetat.. Cu MRU votez pragmatic. Cu Monica Macovei as vota din tot sufletul, cu TB as vota din admiratie, cu dreapta (nedefinita ) din Romania din principiu.

    @Dorian:
    Cat a adus EU in PMP se poate calcula. TB a spus ca aportul lui este neglijabil, a mintit. Este cavaler. TB este catalizatorul esential.
    In ce tara te afli daca esti departe de ambasada si drumurile nesigure? Ceva orient apropiat 🙂 (jumatate de gluma).
    @all
    Nu stiu daca este cazul ca aici la Nora sa incercam sa vedem care sunt caile de dezvoltare ale dreptei. Nu cred ca pot prevad cum viitorul se va desfasura in fata noastra(poate cineva?). Ce as putea face este sa asigur un feedback onest care sa fie citit de partidele de dreapta. feedbackul (ca la orice sistem de reglare ) este negativ (adica corectiv) si are rolul de a corecta derapajele.

    @ Theo

    Tu nu ai spus fetei tale sa iasa pe „strasse” sa obtina bani. De ce vrei ca oameni cinstiti sa faca lucru acesta? Merkel a FOST fotografiata nud DAR nu s-a expus in mod voit nud. Asa ca te rog nu imi jigni inteligenta, asa cum si eu iti spun ce cred si nu te menajez, dar te respect pe tine si opinia ta.

    Apreciază

  • 65. Creanga  |  25 Mai 2014 la 07:11

    Buna dimineata!

    http://www.hotnews.ro/stiri-europarlamentare_2014-17344812-parlamentarii-milionul-euro-mandat.htm

    Parlamentarii UE castiga gras si aceasta e o miza reala a tuturor candidatilor la alegerile europarlamentare din 25 mai, dincolo de promisiuni, intentii si alte abstractii cu care e chemat alegatorul la urne. Parlamentarii UE sunt platiti din bani publici, venitul lor reprezintand 878% fata de cat castiga unui cetatean european obisnuit, conform unui studiu efectuat de portalul german Preisvergleich.de. La sfarsitul unui mandat, fiecare dintre cei 766 de alesi in PE ar fi incasat pe cont peste un milion de euro, mai mult decat alesii parlamentelor nationale din tarile Europei, sau chiar dublu fata de congressmenii americani.

    Apreciază

  • 66. eugeni  |  25 Mai 2014 la 07:36

    @TT

    (TT, Bsk, Bascutza,etc)
    Cred ca ai dreptate in legatura cu Papahagi
    Eu cred ca ca nu exista , inca, oameni de dreapta, (incluzand toti profesorii universitari) in Romania.
    De exemplu, nu pot sa inteleg este cum de este acceptabil ca Paleologu sa voteze pentru stelica.
    Asta este ce mi-a placut la TB , rectitudinea, sau cum a zis poolimea: n’are mama n’are tata. (pana la EBA, dar este explicabil lipsind atata de acasa)
    Mi s-a urat de : „lasa ca ne aranjam noi”, sau : ” lasa ca trece si lumea uita”.
    In final nu ma intereseaza daca unul ca anton (si inca fo 4 sefi de filiale judetene de acelasi calibru) intra in partid. Au avantajele lor. Ce vreau este ca fiecare sa faca un mea culpa, si sa adere OFICIAL la valorile partidului.

    Scuze pentru lungime, dar asta a fost varianta scurta. 🙂

    Apreciază

  • 67. eugeni  |  25 Mai 2014 la 07:38

    @Creanga

    AI dreptate, treaba este ca UE este un pic prea „social democrata” pentru mine. Se promoveaza pe ei pentru ei.

    Apreciază

  • 68. eugeni  |  25 Mai 2014 la 07:51

    @ovi
    Inteleg ca ti-ai schimbat opinia. (printre altele am citit de trei ori ce a zis MRU si tot nu am inteles 🙂 ) . Ai dreptate. MRU nu este un bun emitator de mesaje. Mai mult cred ca desi consilierii i-au spus cum sa zica tot nu a ascultat. Eu votez PFC pentru 5%, atat tot. (Desi pentru mine este un no brainer sa pleci din tara atunci cand o motiune de cenzura in parlament este impotriva guvernului). Pragmatic , si numai de data asta….pentru ei.

    Apreciază

  • 69. Creanga  |  25 Mai 2014 la 07:57

    Salut Eugeni,
    De ce sa nu fie cazul sa discutam aici?
    Uite si feedbackul meu:
    Ion Savoiu, un fost puscarias a candidat din partea FC la senat. Pe site ul lor liniste si pace, nici un comunicat despre acest lucru. Nici prin presa nu apare mare lucru, doar in adevarul local si pe antena 3 ce este urmarita de alti votanti.
    Site ul FC este din alt film, timp de 2 saptamani nici o informatie. Nici candidatii la PE nu ii poti gasi. Candidati ce nu au fost in nici un chip promovati. Este o greseala, unii poate ar fi votat daca ar fi stiut ca dupa MRU sunt 2 femei pe lista.

    Bsk,
    Nu stiu daca e adevarat, am gasit si un comentariu suplimentar la cazierul lui Savoiu:

    „Sa-i aduceti aminte penalului si de problemele cu justitia din Italia, ca de alea s-a facut ca uita…sau chiar a uitat panarama! A fost prins de carabinierii din Carrugate in zona Milano, cu obiecte/scule pentru spart usi(yale,lacate etc). A fost prins cu clandestini in masina, are un proces pe rol pentru evaziune fiscla si spalare de bani cu asociere mafiota etc etc”

    Apreciază

  • 70. Creanga  |  25 Mai 2014 la 08:02

    Eugeni,
    Nora spunea ca romanii din US au trimis o petitie lui Joe Biden, ceva idei pentru o petitie in Canada?

    Apreciază

  • 71. eugeni  |  25 Mai 2014 la 08:23

    @Creanga

    Salutam cu respect. 🙂

    Nu am fost (eu ca fire) niciodata prea gregar. Prefer sa ii injur pe uslisti singular(chit ca imi sunt neamuri) in fata. Pentru ca au dat dovada de imbecilitate dar au sansa sa iasa din asta daca fac ceva penitente si , mai apoi, devin aproape maculati. (aproape fecioare? 🙂 ) .
    Cred ca lupta trebuie dusa la noi acasa si nu ca sa voteze cu unii sau altii, ci sa recunoasca unde a fost nerespectarea statului de drept.

    Apreciază

  • 72. eugeni  |  25 Mai 2014 la 09:02

    @Creanga

    Cazuri „dificile” gasesti in toate partidele. Bottom line nu pentru cine votezi ci contra cui votezi.

    De ce sa nu discutam aici lucruri? Pentru ca , decamdata cel putin, sunt oaspete aici si incerc sa nu fiu prea „contendent”.
    Pentru moment am plecat de la „copac” pentru ca nu pot lupta cu fanatismul, Asa cum lui Filadel, i-a scris Barbu Mateescu:
    „Trebuie să existe o etanșeizare între cei (puțini) care vor analize și cei care se duc pe Internet să se încarce cu emoție haiainoștrijosailor. Cele două grupuri n-au ce să caute unul lângă celălalt – orice analiză implică posibilitatea înfrângerii sau posibilitatea ca acțiunile/tacticile actuale să nu fie cele optime, ceea ce pentru grupul 2 e inacceptabil și echivalent cu propaganda inamică.”

    Pe scurt, ca in orice religie, fiecare spune ca detine adevarul interpretand numai ce ii convine, orice altceva este o blasfemie.

    O sa incerc , cu timpul, sa imi dezvolt blogul meu,unde sa permit opinii diferite sa fie argumentate chiar daca o sa sune ca blasfemice. De exemplu , pe tine te-ar interesa sa scri un articol?

    Apreciază

  • 73. eugeni  |  25 Mai 2014 la 09:32

    @dorian

    Inainte de a pleca pentru cateva ore.

    PMP a crescut de la 5 % la 10 % datorita oamenilor de la pdl. Nu exista dubiu.
    Ar fi avut sansa sa atraga si alte voturi. A ratat aceasta sansa , parerea mea.

    Am mai spus-o odata. Cred ca declaratia lui TB despre intelectuali, ca nu pot sa conduca un vapor, a fost o greseala tactica. Un vapor are capitan(TB) si are intelectuali (*) adica armatori. Ei trebuie sa colucreze nu sa demonstreze cine este mai tare.

    (*) Intelectuali? ce inseama un intelectual? Este un inginer un intelectual? sau numai fetele de la snpca cu relatii internationale? Ca ma enervez si ii spun si lui Plesu una:
    Da internetul lasa lumea sa topaie si nu se mai vede dansatorul performant. Dar numai in lumea cu formatie umanista, speculativa de dragul speculatiei uneori. Pe cei cu formatie tehnica ii ajuta enorm sa stie cum si ce este un dans de exceptie.
    Inginerul care proiecteaza un echipament influenteaza comportamentul a miliarde de oameni (tuch screenu’ telefoanelor, de exemplu, soneria de la bicicleta, scrumiera din masina etc, etc) . Nici un intelectual „clasic” nu viseaza sa fi avut aceasta influenta asupra comportamentului omenesc). Nu exista ceva pe care sa nu pui mana sa nu fie proiectat de cineva, lucru care iti influenteaza viata. Repet, ce inseamna intelectual? Viziunea asupra vietii? Va recomand cartea: „Singularity is near”, scrisa de unul dintre cei mai mari inventatori ai SUA. Este intelectual? Este inginer…..
    Gata , mi s-a terminat enervarea 🙂

    Apreciază

  • 74. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 09:38

    @Eugeni
    În primul rând al scurtului meu răspuns (deocamdată nu te aștepta la prea multe răspunsuri de le mine) vreau să afli că am comentat de mai multe ori în Grădină ce impresie îmi lasă comentatorii care – cu aere superioare de judecători al blogosferei – împart dreptatea, folosind cu mândrie magistrată sintagma gâdilitoare și grețoasă „Ai dreptate”.
    Îți recomand să mă scutești de dreptatea ta, sper să mă descurc și fără ea; în plus mă las cu greu gâdilat.
    Nu-i nevoie să-mi selectezi comentariile care pică bine pe gustul tău. Lasă-te de sportul ăsta, nu te avantajează!

    Mai întâi ai nevoie de un pic de ordine în cap și să te hotărăști:
    -Cum poate fi pentru mine Elena Udrea una bucată „idolă” în același timp în care tot eu o lovesc și îi dau cu Papahagi în cap?
    Te depășește răspunsul și n-am acum chef să-ți spun de ce și cum.
    Ești de acord cu ce spun despre Papahagi fiindcă ți se pare opinia mea a avut neapărat o țintă. Nu fi prea sigur că nu-s în stare să-mi formez propria mea convingere și atât, fără șopârlele tale favorite ! Așa s-a nimerit, să pară expres anti-PMP sau anti-Udrea, pe gustul tău.
    Dacă ești de acord cu comentariul meu despre Papahagi și implicit nu ești de acord cu aberațiile lui despre Monica Macovei (fiindcă DNA-ul n-ar mai fi fost condus de Daniel Morar, ci de un preferat al CSM-ului de sub Lidia Bărbulescu și iliescianul Nicolae Popa – pe care președintele TB nu avea cum să-l refuze nemotivat și nici toate propunerile ulterioare ale aceluiași CSM) înseamnă că ai fi în stare să pricepi contrariul: fără modificarea legii 303/2004 operate de MM la fel și a procedurii de numire în funcțiile de conducere din Parchetul General (inclusiv PNA, ulterior DNA), TB se uita la alt procuror numit de nevoie și apoi se mândrea cu alt DNA.

    Dacă ai înțeles asta și poți astfel să arăți un minim argument în susținerea puterii tale de înțelegere, n-aș mai avea de ce să insinuez că MM ar fi idola ta în orb.

    Apreciază

  • 75. theo  |  25 Mai 2014 la 09:45

    Bunä votare !

    Apreciază

  • 76. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 09:45

    Saluttare, prieteni cititori/comentatori sau aproape toate categoriile de vizitatori ai Grădinii!
    @Crengulin
    Am reținut, mulțumesc!

    Apreciază

  • 77. theo  |  25 Mai 2014 la 09:51

    bäscutzä,
    se cred unii asa desteptzi, subtili ,ce indirect pot manipula.

    eu sper ca romanii sä meargä la vot.
    este f. important.

    Apreciază

  • 78. noradamian  |  25 Mai 2014 la 10:28

    Ziua bună, prieteni! Nu încurajez disputele emoţional-politice- radicale care duc la ceartă, nu sunt în spiritul Grădinii. Îmi cer iertare 🙂

    Apreciază

  • 79. noradamian  |  25 Mai 2014 la 10:30

    Crengulin, 69, la fel gândesc şi eu. E intolerabil să vii cu o asemenea panaramă pe listă şi după ce e descoperită să taci mâlc. Panarame sunt la toate partidele, dar există unele pretenţii, totuşi, la o formaţiune serioasă! 🙂

    Apreciază

  • 80. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 10:32

    Pentru cine nu a aflat de marea revenire a lui Papahagi… pe FB
    *
    „Eu merg până la capăt pe mâna lui Băsescu. Am construit și votez PMP.

    Băsescu a făcut-o posibilă pe Macovei. Fără Băsescu, Macovei era doar o oengistă respectabilă. Fără Macovei, Băsescu tot Băsescu rămâne.

    Băsescu l-a făcut posibil pe MRU. Fără Băsescu, MRU era un istoric de la Iași. Fără MRU, Băsescu tot Băsescu rămâne.

    Fără Băsescu, PD era un partiduleț de stânga, Năstase era acum președintele României, mafia era la putere. Nu ar fi existat niciun reformism, niciun ICR, nicio bază la Deveselu, niciun DNA curajos”.

    Apreciază

  • 81. noradamian  |  25 Mai 2014 la 10:48

    Prin acest „crez” mărturisit înainte de a se arunca în luptă, Papahagi şi-a lăsat raţiunea de intelectual şi cetăţean la garderoba uitând că se declara omul păcii si al unităţii dreptei. Spun asta, fiindcă nu exista nici o îndoială asupra opţiunii lui, n-avea de ce s-o spună în acest fel şi în acest moment. Un tip de reacţie contagios-distructivă frecvent pe care-l vedem şi la războinicii din presă şi oengeuri masaţi în jurul MM. Şi uite-asa, răzbelul de pe dreapta deschide cale liberă stângii… 🙄

    Apreciază

  • 82. dorian65  |  25 Mai 2014 la 11:55

    Eugeni ,
    Ai auzit de Boko Haram?
    Astia salajuiesc prin Africa subsahariana si cea mai apropiata ambasada este la Abuja Nigeria si de la mine pana acolo sunt peste 200Km.
    Ma bucur ca te enerveza ceea ce te enerveaza asta inseamna ca esti tu si sti ce vrei si nu poti fii dusa de nas ca un copil naiv dar cati sunt ca tine?Putini foarte putini!
    Ce facem noi pe aceste bloguri este de a barfi dar in acelasi timp de a cauta liderii care sa ne reprezinte.
    Ce vrem noi?Hai sa discutam ce vrem noi de la noi si cum vrem sa fie societatea in care vrem sa traim.
    Uite eu sunt nemultumit ca in Romania dreptul de proprietate este limitat,sunt nemultumit ca o mana de maimutoi pun taxe cu nemiluita si spun ca taxele sunt democratice,sunt nemultumit ca………….etc
    Rpmania nu mai poate iesi din cercul rosu usor si daca doreste iesirea din acel cerc vicios iese cu costuri enorme dar merita aceste costuri .
    Romania a avut sansa sa fie cu fruntea sus si a avut ’89 un start bun din punct de vere financiar dar am pierdut startul.
    Voi credeti ca un partid de dreapta poate repara situatia imediat?Nu si nu am spus ca se poate cu sacrificii enorme si cei patru ani sunt un nimic in timp ca nu se poate darama o structura in patru ani.

    Apreciază

  • 83. eugeni  |  25 Mai 2014 la 17:29

    TT,

    Imi prezint scuze daca am gresit. Nu imi este clar cu ce, in orice caz nu am avut cea mai mica intentie. Cand am scris : ai dreptate, am vrut sa spun ca am citit atent si ca sunt de acord cu tine. Atat tot si nimic mai mult. Cand am scris de idol /idola m-am jucat cu cuvinele si a fost o referire de principu.
    Am recitit si tot nu vad ce te-ar fi deranjat….

    Apreciază

  • 84. eugeni  |  25 Mai 2014 la 17:31

    Nora,

    Scuze pentru discutia aprinsa…..

    Apreciază

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nora Damian Facebook nora.damian@gmail.com

Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 885,384 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 2.303 urmăritori

Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Add to Google

Member of The Internet Defense League

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 885,384 hits
Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Feeds


