Paradoxul secretului MeReU vizibil

25 Mai 2014 at 10:13 155 comentarii

 Postat de Bască ilie în „Grădina publică”

Prieteni cititori/comentatori, vizitatori ai Grădinii de hârtie,
Vă aduc la cunoștință un mic anunț, formulat din dorința clarificării unei dileme noi, departe de gândul de a-i permite să se învechească și să fie interpretată greșit în viitor.

Imediat după publicarea rezultatelor alegerilor europarlamentare, veți afla în postarea din Grădină motivele reținerilor mele – exprimate parțial, voalat sau anticipativ – legate de președintele Partidului Forţa Civică, domnul Mihai Răzvan Ungureanu.

În urmă cu mai mult de două luni de zile a început confruntarea mea cu alegerea extrem de dificilă – să divulg sau să nu divulg – ce mă frământă și mă intrigă în atitudinea candidatului multilateral dezvoltat pentru alegerile europarlamentare și prezidențiale. În ultimele două săptămâni, timpul presant mi-a oferit dilema mai nouă a alegerii momentului potrivit – înainte sau după 25 mai? – de parcă n-ar fi fost suficientă prima complicație.

A treia dilemă, de-a dreptul paradoxală, derivă din inșăși ideea divulgării, fiindcă nici nu-i vorba de un secret, dimpotrivă!… și totuși este un secret (ba produce și efecte, pe ascuns). Asta-i culmea secretului, dacă vă imaginați așa ceva! Dacă nu reușiți, vă invit să reveniți la aceste rânduri după ce veți fi citit postarea post-rezultate euroalegeri, anunțată acum, și veți redescoperi paradoxul secretului mai valid decât v-ați fi imaginat.

Am ales divulgarea paradoxului după 25 mai, deoarece nu mi s-a părut suficient de onorabil să planeze asupra mea eventuala suspiciune că mi-aș fi propus obstrucționarea șanselor PFC de a depăși obstacolul numit prag electoral. Am dorit să evit această interpretare nedreaptă, posibilă dacă elementele ascunse ar fi fost prezentate cu circa două săptămâni în urmă: nu-i vorba de un moft bloggeristic banal; ar fi fost preluat de presă și mediul politic, cu impact asupra strategiei electorale a liderului PFC. Nu mi-ar fi convenit să fiu confundat cu un factor de influență a rezultatului alegerilor europarlamentare ce urmează să fie înregistrat în dreptul PFC.

Mă preocupă să rup complicitatea mea tacită cu minciuna și ipocrizia, infiltrate în puterea înșelătoare de convingere a credulității sau ignoranței, indiferent cine și sub ce formă le etalează. Îmi insultă urechea ascultătoare din publicul receptor al indicațiilor prețioase, transmise direct sau indirect. După 25 mai vraja se va rupe, dar nu mă voi sincroniza cu ascunderea adevărului vrăjit.

Poate vă întrebați de ce nu aștept rezultatul, fără să fi scris acest anunț. Nu văd altă modalitate să susțin și să probez că divulgarea paradoxului va fi postată indiferent dacă PFC va trece sau nu pragul electoral. Fondul mesajului nu depinde de acest rezultat și îmi voi respecta oricum promisiunea. Repet, cu prezentul anunț previn interpretarea că postarea anunțată ar fi condiționată de rezultatul de după 25 mai la europarlamentare, însă, pe de altă parte, nu tolerez nici propria mea ipocrizie: nu mă voi preface acum că nu observ problema similară – am tăcut până la europarlamentare, de ce nu tac până la prezidențiale? – însă, se subînțelege deja, din această dilemă aproape veche se poate ieși simplu și fără echivoc. Aici începe separația relativă, dar hotărâtoare înainte să vă prezint jumătatea goală a paharului: pentru alegerile prezidențiale nu mai subzistă problema pragului electoral, iar tergiversarea promisei postări până la toamnă ar însemna să conviețuiesc nepermis de mult timp cu intolerabila mea complicitate.

Cel mai important motiv al meu îl constituie modul cum înțeleg să apreciez și să respect nivelul calitativ al Grădinii de hârtie, așa cum a fost permanent asigurat cu migală de grădinăreasa timpului nostru, Nora Damian. Postările și comentariile ei nu cred să-i fi lăsat cuiva dintre noi vreo îndoială în privința inadmisibilității ca acest blog al reuniunii sufletești cu bună-credință să devină vreodată platformă propagandistică pentru vreo formațiune politică sau protectoare a minciunii și ipocriziei de orice natură. Dacă postarea anunțată ar fi apărut aici, cu cel puțin două sptămâni în urmă, ar fi însemnat să atrag menționatele suspiciuni nedrepte asupra Grădinii. Postarea după aflarea rezultatelor nu mai ridică aceleași impedimente, dilemele enumerate își vor fi pierdut efectele nedorite, inclusiv sub protecția acestui anunț.

Am avut de gând să rup tăcerea în urmă cu cel puțin două săptămîni, pregătit cu prezentarea unui comentariu pe Contributors, unde majoritatea cititorilor Grădinii știe că obișnuiam să mai scriu câte un mesaj („TT” – de la „Taika Terezu”) și unde mi-am exprimat intenția divulgării aceluiași secret paradoxal. Ulterior mi-am călcat pe inimă și am renunțat, în extremis, din considerentele descrise. Intenția plasării comentariului lămuritor pe Contributors am mai transmis-o la vecinii noștri de la „Copacul din pădure” („Bodolache” – unde am scris circa 20 de comentarii și, deasemenea, nu am fost o enigmă nici pentru copăceni). Referirile la nick-uri au o anumită legătură cu postarea promisă.

În fine, în același ton explicativ, să mai lămuresc un pic concepția mea despre participarea la discuțiile blogosferice. În lumea noastră virtuală, trăirile mele interioare (emotive, de comportament sau de orice fel) sunt identice cu cele din viața mea obișnuită. Nu am resimțit până acum diferențe notabile între rigorile mele de consțiință din viața reală – admiteți să existe așa ceva în mintea omului invizibil de pe net!? – și cele corespondente lumii nevăzutelor și necunoscutelor figuri. Când s-a întâmplat să nu mă mai regăsesc în mediul virtual, n-am mai găsit util niciun cuvânt de spus pentru cauze perdante și m-am retras în lumea mea reală (prima dată 13 luni consecutive, a doua 4). Gândurile mele sunt libere/gratuite, nu vorbe de interes ascuns sau manipulator. Adevărul și convingerile mele, exprimate așa cum le simt în viața reală, nu se lasă înlocuite de prefăcătoria mea pe net, nici altundeva. Cu alte cuvinte, o cauză pierdută mă motivează mult mai tare decât una perdantă.

Nu are relevanță în acest context, totuși închei cu precizarea că din acest moment am renunțat definitiv și irevocabil la utilizarea oricărui nickname diferit de Bască ilie. Cu intenții suficient de rezonabile, optimiste și justificabile în timp, pe curând!

Entry filed under: 7301634. Tags: , , .

Final de campanie Un Domn MeReU înșală în disprețul legii. Să ne bucurăm și să-i mulțumim!

155 comentarii Add your own

  • 1. theo  |  25 Mai 2014 la 11:27

    INTZELEG RETZINERILE VOASTRE
    mä alätur cu prietenie, adevärului ce se cultivä in
    grädina NOREI.

    Apreciază

  • 2. noradamian  |  25 Mai 2014 la 11:39

    Multzam, Theo! Grădinăritul în spiritul adevărului are dificultăţile lui, dar e singurul care merită efortul 🙂

    Apreciază

  • 3. noradamian  |  25 Mai 2014 la 11:42

    MD : auzit la TV ” Cetatenii din Teleorman sunt cetateni europeni sau doar cetateni teleormaneni ?” That is the question.
    🙂
    Times New Roman: „Tradiții în Teleorman! Dacă pui ulei și făină sub pernă, la noapte visezi cu cine trebuie să votezi” 🙂

    Apreciază

  • 4. nightmare  |  25 Mai 2014 la 11:54

    Nora

    De abia aștept postarea ta…..dipretuiesc tradatorii slabi si infatuați,mai ales cind își trimit diversionistii pe alte bloguri

    Apreciază

  • 6. dora  |  25 Mai 2014 la 11:58

    Nu degeaba am numit acest loc”Gradina fermecata cu gradinari si gradinareasa sefa de exceptie.
    Uneori nici nu-ti vine sa pasesti pe pajiste,de teama sa nu risipesti vraja.

    Indemnul meu de moment cu bataie lunga e sa votam pentru implinirea visului european

    Apreciază

  • 7. carmen cujba  |  25 Mai 2014 la 12:02

    L-am admirat pe MRU (si-l admir) pentru eruditia sa, pentru rigoarea si decenta exprimarii, pentru multe. In acelasi timp, nu stiu de ce, si nu pot da o explicatie logica faptului ca de fiecare data cand imi spuneam, da, acesta merita sa fie alesul, ceva din mine, din subconstient, ma facea sa fac un pas inapoi, sa am o retinere, sa nu pot spune cu toata convingerea ca nu ma insel. Si astazi ma gasesc in acelasi loc, facand cate un mic balans intre da si nu. Poate si faptul ca orgoliul i-a depasit ratiunea, si faptul ca la un moment dat a spus ca daca va castiga un loc de europarlamentar isi rezerva dreptul sa numeasca (la nevoie !?) in locul lui pe altcineva, cineva pe care nu-l cunoastem, nu l-am auzit, nu l-am vazut, nu l-a votat nimeni, poate si faptul ca a fost extrem de NEONORABIL si neinspirat dezicandu-se tocmai de cel ce si-a pus sperantele in el si l-a propulsat pana la f-ctia de premier, poate toate acestea si altele mai putin explicabile, ce tin de intuitie probabil, ma fac sa am dubii.

    Apreciază

  • 8. dorian65  |  25 Mai 2014 la 12:15

    Neica,partidul lui MRU are o problema de comunicare si de aceea multi il percep ca un cerc restrans, ca un club unde numai cei spilcuiti au acces.
    Stampila este si in mana nerodului vorbeste-i si pe limba lui!
    Poate corecta chestia asta la alegerile prezidentiale.
    P.S.Am discutat chestia aceasta cu mai muti insi cand am fost in tara.

    Apreciază

  • 9. noradamian  |  25 Mai 2014 la 12:27

    Ziua bună, prieteni! Nightmare (4), lumea virtuală , ca expresie a celei reale ne oferă prilejul să ne cunoastem mai bine pe noi înşine şi, desigur, să ne probăm mai usor alegerile.

    Autorul postării de faţă care ne promite lămurirea paradoxului e Bască ilie.

    Apreciază

  • 10. noradamian  |  25 Mai 2014 la 12:30

    Dora, prietenoasă cum te ştiu! Multzam. 🙂 Probabil de asta simt nevoia, din când în când, să schimb registrul politic cu zona mai puţin accidentată a literaturii…

    Apreciază

  • 11. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 12:30

    @Carmen
    Nu sunt sigur, dar este posibil ca admirabilul tău comentariu, echilibrat și onest, să se explice printr-o intuiție foarte bună.(de obicei îmi spun că intuiția exprimată este o formă de exteriorizare a influenței exercitate de o logică normală)
    Nu-ți ascund o vreme (până în decembrie trecut) când l-am considerat pe Domnul mru cel mai bun candidat le prezidențiale și nu mă înghesuiau prea mulți susținători ai punctului meu de vedere. 🙂
    Nici acum nu-i contest calitățile deosebite. Din păcate, și calitățile se întrec între ele. 🙂

    Apreciază

  • 12. noradamian  |  25 Mai 2014 la 12:32

    Carmen, bine ai venit în grădină :)! Cred că într-o zi, două, prietenul Bsk va veni cu o postare lămuritoare si cât se poate de concretă.

    Apreciază

  • 14. noradamian  |  25 Mai 2014 la 12:37

    Dorian 65, câtă vreme problemele de comunicare sunt unicele impedimente, e OK! Mai ajută şi bloggerimea pentru a suplini lipsa. Om vedea însă, dacă nu cumva e mai mult decât asta.

    Apreciază

  • 15. noradamian  |  25 Mai 2014 la 12:45

    Night, că unele gesturi si demersuri( mărunte sau nu) pot influenţa votanţii e fără doar si poate. Ca să ne referim strict la alegerile astea, dădusem exemplul cu reclama involuntară făcută de bombo din puşcărie pentru MM, îndemnând lumea s-o pedepsească 😀
    În aceeasi logică, presupun că scuipatul zglobiului din Constanţa îi va aduce simpatie lui Băse şi mai mulţi votanţi PMP-ului.

    Apreciază

  • 16. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 12:50

    @Carmen
    Să nu se înțeleagă altceva decât am gândit, înlătur eventuala confuzie:
    Din păcate, și calitățile aceleiași persoane se întrec între ele.

    Apreciază

  • 17. theo  |  25 Mai 2014 la 13:43

    uitatzi-vä ce mizerabili sunt uslinosii-sleiosi,
    la sectzia de votare unde a fost presedintele, a fost aplaudat
    doamna a primit flori, iar 2 speriati consilieri PSD, l-au huiduit,
    astia trebuie sä disparä, dacä nu, romania iese din UE.

    Apreciază

  • 18. Stefan  |  25 Mai 2014 la 14:27

    O frecati cu griji ancestrale pana castiga PSD. Sunteti niste cacati-care pana va hotarati sa va definiti trairile voastre eterne o sa ne trezim si cu pontache si la presedintie si voi tot o sa mai discutati cu cine sa votati la europarlamentare, ba caragiosilor!

    Apreciază

  • 19. theo  |  25 Mai 2014 la 15:21

    stefan,
    obräzniciile pästreazäle pt. tine, te rog sä fii respectos.

    Apreciază

  • 20. victor L  |  25 Mai 2014 la 15:33

    astept.
    o corectura „Partidului Alianța Civică”.
    „Va schimbam cu Forta” 😛

    @ Stefan, 18,
    daca atita poti, de unde nu e nici Dumnezeu nu cere.

    Apreciază

  • 21. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 16:11

    @Victor-eL 🙂
    Dacă te-ai gândit să faci o aluzie la terminologia folosită de domnul MRU, mai exact spune „(să) aplicăm o corecție”.

    Mă pregăteam să merg la votare și regret graba răspunsului meu pentru Carmen. Am avut în gând să-i spun mai pe îndelete și ce cred eu despre intenția ei de vot.
    Dacă nu-i tardivă completarea mea, @Carmen, sfatul meu deschis este să mergi să votezi pentru PFC, pentru că asta este de fapt alegerea ta (strecurată printre rânduri).
    Chiar dacă ai niște ezitări, ai scris că-l admiri pe MRU și este mai normal să nu uiți că vorbim de libertatea ta de opțiune, nu de ce te învață unul sau altul să votezi. În acest sens menționez dreptul tău de a-ți exprima liber votul, chiar și cu inima.
    Bănuiesc că nu ai nu ai rețineri asemănătoare față de niciun alt candidat sau partid competitor în aceste euroalegeri, nu ai o opțiune alternativă mai apropiată de pretențiile tale.
    Votează pentru MRU și eliberează-te de orice influențe, fiindcă nu ai nevoie de ele! Postarea mea nu urmărește să-ți schimbe opțiunea.

    Apreciază

  • 22. victor L  |  25 Mai 2014 la 16:43

    @ Bască ilie,
    da, insa exista si (scris) „va schimbam cu Forta”
    Dar nu la asta faceam referire, ci la greseala din text.
    Partidul Alianta Civica a sucombat de mult.
    Partidul Forta Civica este condus de MRU.
    Cit despre comentariul @ 7. carmen cujba | mai 25, 2014 la 12:02, cred ca exista mai multi in aceiasi dilema.
    Dar pina miine nici eu nu vreau sa spun ceva despre MRU.

    Apreciază

  • 23. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 16:55

    Da, o rog pe Nora să modifice. Mulțumesc!
    În sigle am scris corect.
    Mi se întâmplă câte una ca asta când mă gândesc la ce trebuie să scriu în continuare, în special când am de-a face cu date calendaristice.

    Apreciază

  • 24. carmen cujba  |  25 Mai 2014 la 18:13

    M-am intors acum de la vot. Optiunea mea de a vota PMP este veche, n-am avut intentia de a vota FC, si nu am votat. Faptul ca mai sus mi-am exprimat parerea despre MRU, nu avea legatura cu votul de astazi. Ma gandeam la alegerile pentru prezidentiale din toamna.

    Apreciază

  • 25. carmen cujba  |  25 Mai 2014 la 18:30

    @Nora – La Copac am mai scris si in alte dati, e drept ca mult prea rar, sub un pseudonim. M-am hotarat sa renunt la el si sa semnez cu numele meu real pentru ca, in definitiv, nu am de ce sa ma ascund si nu-mi face mie, personal placere sa (mai) scriu intr-o parte cu un nume, in alta parte cu altul … Pentru ce ? Nu spun si n-am spus niciodata in comentariile mele decat exact ce gandesc si ce simt si asa va fi si de acum incolo. Pe blogul tau si pe inca vre-o doua interventiile mele sunt rare pentru ca, citind comentariile in mare majoritate inteligente si la subiect, imi dau seama ca nu as mai avea ce adauga. Imi place mult Gradina ta.

    Apreciază

  • 26. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 18:31

    OK, Carmen.
    Ne-ai povestit despre ezitările tale legate de MRU la europarlamentare și te gândeai numai la prezidențiale.
    Voi medita la precauție. 🙂

    Apreciază

  • 27. noradamian  |  25 Mai 2014 la 18:51

    Seara bună, dragilor! Carmen, multzam! Felul tău de a gândi se potriveşte cu ce cultivăm pe aici 🙂

    Apreciază

  • 28. noradamian  |  25 Mai 2014 la 19:00

    Am votat. Acum pot spune că, fiind mai mulţi votanţi în familie (număr par!) fără să premedităm, voturile noastre s-au împărţit fifty-fifty între PDL şi PMP. Cei mai responsabili din cele două părţi (si nu numai) vor găsi, sper, căile si oamenii potriviţi pentru ca interesele dreptei să devină şi ale ţării şi statului.

    Apreciază

  • 29. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 19:04

    Nora-28
    O familie de nehotărâți! 🙂 🙂 🙂

    Apreciază

  • 30. noradamian  |  25 Mai 2014 la 19:10

    Bsk, o nehotărâre pe care se poate conta! 🙂

    Apreciază

  • 31. dorian65  |  25 Mai 2014 la 19:13

    Basca ilie 19;04
    Tatele la Nora s-a votat partide de dreapta dar la mine soacra-mea este de stanga si cauta sa o lamureasca si pe sotie ca aia sunt cei mai buni si mie imi spune ca ce stiu eu.
    Eu prefer sa o las in plata ei si atat dar o ating de cate ori este necesar cu un ,,vezi mama soacra ce fac maimutoii tai!”.Imi place sa o necajesc ,imi place cand imi spune si se tine de cuvant ca nu mai vorbeste cu mine. 🙂

    Apreciază

  • 32. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 19:19

    @Dorian
    Eu prefer sa o las in plata ei si atat dar o ating de cate ori este necesar cu un ,,vezi mama soacra ce fac maimutoii tai!”
    *
    Să nu te consideri un caz izolat. Nu glumesc.
    Eu prefer să mă opresc la prima parte din ce-ai scris. 🙂

    Apreciază

  • 33. dorian65  |  25 Mai 2014 la 19:28

    @Basca,
    Nu sunt misogin dar o prefer mai bine suparata pe mine decat impacata cu mine.
    Vrei sa scapi de cineva cu idei fixe fii contra ideilor lui si o sa ai pace si liniste.Capeti cateva epitete dar linistea ta este linistea ta.

    Apreciază

  • 34. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 19:36

    @
    După cum spui, o fi avantajos de liniștitor și așa; n-am încercat. 🙂
    Mai bine zis, aș încerca, dar mă îngrijorează liniștea iliesciană. 🙂 🙂

    Apreciază

  • 35. theo  |  25 Mai 2014 la 19:37

    eu i-am dovedit sotzului meu, cä Schultz este o soparlä
    comunistä, prieten cu schröder- prieten cu Putin si………
    care nu demult, schultz fäcea planuri si intzelegeri cu ianukovici.

    vai de UE dacä inträ pe mana comunistului:

    Apreciază

  • 36. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 19:51

    Copiii mei mă păcălesc. Eu nu-mi propun să-i influențez, ei vin să mă tragă de limbă, mă provoacă, reușesc să afle ce-i interesează, pleacă cu fețele senine de parcă au obținut recunoașterea unui criminal în serie, apoi le spun soției că au votat după cum le-am sugerat; soția îmi spune ce-au votat și de ce, eu n-am voie să le spun copiilor ce-am aflat, iar la urmă mă tot întreb dacă nu cumva cineva mă minte. 🙂

    Apreciază

  • 37. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 20:06

    Se poate observa că prima afirmație este adevărată indiferent cât de sinceri sau nesinceri sunt copiii mei. Totuși soția mea rămâne suspectul principal… încă neprins din 1990 încoace. 🙂

    Apreciază

  • 38. theo  |  25 Mai 2014 la 20:20

    bäscutzä,
    itzi dai seama cä si ai mei sunt la fel,
    copii mei sunt prea mari, sä incerc s-au intreb,
    mai aud doar cate ceva intamplätor
    sotzul ,era cat pe ce, sä-l voteze pe schultz, dar l-am lämurit
    cä este rosu, iar de rosu………..haita rosie , sä nu aud:

    Apreciază

  • 39. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 20:26

    @Theo
    Te cred. Nu-mi închipui cum ar îndrăzni soțul să iasă din cuvântul tău și să-și complice viața. 🙂

    Apreciază

  • 40. theo  |  25 Mai 2014 la 20:42

    dacä nu-i dovedesc cä am dreptate, nu este asa usor.
    s-au poate in 50 de ani, i-am dovedit cum gandesc.
    are si el capul lui. la alegerea primarului, a votat altfel.

    Apreciază

  • 41. noradamian  |  25 Mai 2014 la 22:06

    Noapte bună, prieteni! 🙂

    Apreciază

  • 42. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 22:27

    Somn ușor și mai vedem… ce visăm!
    *

    Apreciază

  • 43. theo  |  25 Mai 2014 la 22:28

    CE A INSEMNAT AROGANTZA DREPTEI

    HAITA ROSIE INSTAUREAZÄ STALINISMUL

    Apreciază

  • 44. theo  |  25 Mai 2014 la 22:30

    cred cä visul , este singurul ce vä rämane

    noapte bunä.

    Apreciază

  • 45. noradamian  |  25 Mai 2014 la 22:54

    Nu e dracu’ chiar aşa de negru!… USD mai are doar 2 milioane de votanti. Unde sunt restul pana la cei 7,4 milioane? De unde vor scoate cele 5 milioane necesare castigarii prezidentialelor?

    Apreciază

  • 46. ovidiu  |  25 Mai 2014 la 23:09

    Bună seara,
    Și până-n toamnă se mai subțiază (din diferite motive) trupa de votanți.

    Apreciază

  • 47. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 23:21

    Nu-i așa de negru, e roșu, da-mi place optimismul tău.

    Apreciază

  • 48. Bască ilie  |  25 Mai 2014 la 23:23

    @Ov
    Nu se subțiază la prezidențiale.

    Apreciază

  • 49. noradamian  |  25 Mai 2014 la 23:56

    Singurul lucru sigur e că pe Crin, Mru, Predoiu, Udrea- prezidenţiabilii care se înscriseseră avant la letre pentru Cotroceni, puteţi să-i stergeţi de pe listă.

    Apreciază

  • 50. noradamian  |  26 Mai 2014 la 00:03

    Măcar la nivel european lucrurile stau mai bine: PPE (centru-dreapta) castiga alegerile, cu 18 locuri mai mult decat S&D (socialistii) „

    Apreciază

  • 51. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 00:24

    Nora 49
    Asta-i concluzie de bază și de nou început.
    Dintre toți patru, aș zice că Udrea va pricepe prima să bată în retragere. Următorul pe făraș ar trebui să fie Crin, în funcție de cum se vede și se acceptă în PNL chemarea la useleala reunificată.(acceptarea ciolanului mai lasă lor de-o miuță prezidențială, nu meci oficial)
    La ceilalți doi pare mai greu de conceput retragerea.
    MRU și-a reafirmat cu forțe proaspete proiectul lung pentru Cotroceni, iar Predoiu începe abia acum să-și vadă șansele sporite să ajungă președinte.
    .
    @50
    Asta-i vestea zilei. Singura valoroasă.

    Apreciază

  • 52. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 00:30

    Banciu îl ia în șuturi pe MRU acumla B1. L-a făcut KO,

    Apreciază

  • 53. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 00:39

    Banciu i-a spus-o direct:
    „Nu aveți discurs de om învins , nici nu înțelegeți c-ați fost învins”.
    Orcan… nici el nu înțelege că a fost învins (sare nervos să-i ia apărarea lui MRU)

    Apreciază

  • 54. noradamian  |  26 Mai 2014 la 00:40

    Mru îşi varsă veninul pe B1. El, personal, e la fel de măreţ ca totdeauna.
    Logoreic, fariseic şi categoric.

    Apreciază

  • 55. noradamian  |  26 Mai 2014 la 00:46

    Pentru Banciu infatuarea ridicolă a insului a fost chiar prea mult! Dac-a rezistat, totuşi să nu-l facă KO, e din colegialitate pentru Sabin Orcan 🙂

    Apreciază

  • 56. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 00:46

    În loc de 49,
    Doar mi se pare sau chiar ai o propunere năstrușnică? 🙂

    Apreciază

  • 57. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 00:51

    54+55
    Ai fi foarte potrivită de crainic sportiv la meciuri politice în direct. 🙂

    Apreciază

  • 58. noradamian  |  26 Mai 2014 la 00:52

    Ca s-apară „o propunere năstruşnică”, adică un alt gen de lider era nevoie ca toată seria asta să iasă din scenă. Mai departe, om vedea. 🙂

    Apreciază

  • 59. noradamian  |  26 Mai 2014 la 00:52

    57, da, e o idee! 😀

    Apreciază

  • 60. noradamian  |  26 Mai 2014 la 00:53

    Somn usor! 🙂

    Apreciază

  • 61. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 00:54

    Poți să descrii și culoarea bombeurilor. 🙂

    Apreciază

  • 62. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 00:54

    Somn ușor, Nora! 🙂

    Apreciază

  • 63. ovidiu  |  26 Mai 2014 la 10:04

    Bună dimineața,
    E de bine, pesedeaua n-are 40%.
    Taika 48-dacă gândesc mai bine ai dreptate, la prezidențiale va fi care pe care. Poate atunci vom ieși mai mulț la vot.

    Apreciază

  • 64. noradamian  |  26 Mai 2014 la 11:39

    Ziua bună! 🙂

    Sebastian Lăzăroiu ( cu o opinie pe care am avut-o mulţi dintre noi când am aflat, surprinşi şi dezamăgiţi, lista candidaţilor PMP pentru europarlamanetare. Dacă mi-amintesc, înainte să fie luat cu duba, figura şi Florin Popescu pe o poziţie elgibilă)

    „Funeriu a luat in colegiul din Timisoara in care a candidat 18%. PMP a luat 11% in Timisoara. PMP si-a inceput campania cu doua saptamani inaintea lui Funeriu.

    Dar Funeriu n-a fost bun de pus pe afisul electoral al PMP pentru Parlamentul European. Si n-a fost bun nici pentru un loc eligibil pentru Parlamentul European”.

    Apreciază

  • 65. noradamian  |  26 Mai 2014 la 11:40

    Prin măsurile de excepţie cu care a reuşit într-o perioadă scurtă să dea un suflu nou învăţământului, Funeriu era de departe cel mai potrivit exponent al meritocraţiei clamate de PMP. N-am aflat de ce a fost împins în spate şi nici cine a decis asta dar o asemenea „viziune” nu va duce PMP-ul prea departe.
    Înlocuirea criteriilor corecte cu unele politicianiste arată din start o găunoşenie care nu duce la alt tip de politică faţă de cele de până acum

    Apreciază

  • 66. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 12:05

    Saluttare!
    Un semn de la ilici spune cât o mie de cuvinte și o garanție de luat aminte: „Antonescu este o lichea”
    Asta înseamnă: „Terminați-l și recuperați-vă peneliștii utili!”

    Apreciază

  • 67. nightmare  |  26 Mai 2014 la 12:29

    Ziua buna gradinari !!!

    Una peste alta ,rezultatele de la aceste alegeri mai reflectă ceva ….PDL si PMP vor domina dreapta mulți ani de acum încolo 😀

    Cred că este clar pentru toti de ce au rămas mulți basisti in PDL …asta a fost strategia de fapt ….PNL se va scinda …o parte va lua PSD si o parte PDL ,sau va rămâne un partid balama ,care poate scoate UDMR din guvernările de dreapta ….

    Aceste alegeri au scos din scena pe Crizel si MRU ..Piratul ia dat 2sanse lui MRU ….una cu PDL ,a doua cu PMP ….le-a respins pe amandoua …MRU a murit politic pe mina lui ….despre „morți” numa de bine 🙂

    Udrea a avut rolul ei de care s-a achitat onorabil …de abia acum își vor face apariția greii

    Apreciază

  • 68. noradamian  |  26 Mai 2014 la 12:42

    Bsk, salut, operaţia de recuperare sub stindard roşu a „orfanilor penelişti” a şi început. Şi ceva punţi vor fi recondiţionate prin subteranele judeţene şi cu PDL.

    Apreciază

  • 69. noradamian  |  26 Mai 2014 la 12:49

    Night, ziua bună! Udrea putea să aibă un rol bun dacă rămânea mai în spate. Cam ca-n episodul de la Cluj, 2009, la duelul electoral între Băse şi Crizel. Acum se poate spune că mandatarea ei ca purtătoare de imagine a PMP a fost neinspirată.

    Apreciază

  • 70. nightmare  |  26 Mai 2014 la 12:53

    Nora 69

    PMP a fost mereu in atenție si cunoscut,rău sau bine ,datorită madamei ….a facut orice pentru a face cunoscut PMP ….a facut scandal ,a sărit cu parasuta ,a alergat la cros,a mers pe bicicleta ….pentru un partid de 3 luni ,cred că procentele sunt bune

    Apreciază

  • 71. noradamian  |  26 Mai 2014 la 13:06

    Night, partea de spectacol (plăcută, după mine) n-a prea ajutat, totuşi! PMP ar fi crescut în procente dacă imaginea ei (secondată de a unor baroni aduşi de ea în partid, ca anton si florin popescu) nu se suprapunea cu a partidului. Aspect demonstrat concret de creşterea (până la 10% în primele zile după intrarea ei în partid) şi scăderea decisivă care a urmat ulterior, contabilizată în rezultatul alegerilor.

    Apreciază

  • 72. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 13:10

    Nora
    Elena Udrea a avut nevoie de lecția asta. Nu reușea să-i fie bine primită, decât lăsată să se convingă. Asta nu înseamnă că alții ar fi făcut minuni. Poate mai mult, nu amețitor.

    Apreciază

  • 73. noradamian  |  26 Mai 2014 la 13:13

    Bsk, nu numai EU a avut nevoie de lecţia asta, ci PMP şi cei care decid acolo! Doar că o asemenea lecţie costă. Poate nu ameţitor, dar destul 🙂

    Apreciază

  • 74. nightmare  |  26 Mai 2014 la 13:16

    Nora si Bsk

    Alegerile astea scot ii scot din scena pe toti ….de la Crizel ,Blaga ,MRU si Udrea ….pe toti competitorii pentru prezidențiale sau șefi de partide ….deci ,vom asista la apariția unei noi garnituri pentru prezidențiale ….oricare ar fi fost rolul lor pina acum ,acesta s-a terminat ….asta zic eu că-i benefic pentru societate si mai ales pentru partide ….nu mă bag la PNL …e treaba lor ce conducere își aleg ,fiindca PNL e marele perdant al acestor alegeri

    Apreciază

  • 75. noradamian  |  26 Mai 2014 la 13:16

    Decizie de urgenţă la Casa Albă:
    Presedintele american Barack Obama se va intalni cu Basescu peste doua saptamani !

    Apreciază

  • 76. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 13:17

    Despre ce vorbim? De unul sau maximum doi europarlamentari și iluzia supra-lansării. Și cu asta ce-am făcut?

    Apreciază

  • 77. noradamian  |  26 Mai 2014 la 13:19

    Night, da, o consecinţă fără echivoc, am spus-o de azi-noapte ( 49) Garnitura Crin, Mru, Predoiu, Udrea, iese din joc.

    Apreciază

  • 78. ovidiu  |  26 Mai 2014 la 13:23

    Nora 75- uau!

    Apreciază

  • 79. nightmare  |  26 Mai 2014 la 13:24

    Aceste alegeri au adus dreapta lacul procent mai mare decît USD …vad că asta nu vede nimeni ….procentul dreptei e mai mare decît cel al USD ….una peste alta PSD a pierdut aproape jumătate din votanti ….Ponta va avea o problema la prezidențiale …nu cred ca mai are de unde scoate inca 3 milioane si ceva de voturi

    Apreciază

  • 80. noradamian  |  26 Mai 2014 la 13:26

    Bsk, bănuiesc că te referi tot la PMP. Nu-nsemna mare lucru, ar fi amânat doar, tratamentul fesenismului care lăsase deja două pete pe măr.

    Apreciază

  • 81. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 13:27

    Sunt de acord că dreapta se află într-un mare… rahitism, dar mi se pare absurd să reducem toată problema la vinovăția unei persoane sau a unui partid, indiferent la cine/ce ne referim.

    Apreciază

  • 82. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 13:28

    @80
    Da, la PMP m-am referit și ma maximum doi europarlamentari în plus.

    Apreciază

  • 83. noradamian  |  26 Mai 2014 la 13:28

    Night, dreapta va avea şanse în toamnă, numai dacă din acest moment, susţinătorii ei îşi vor exprima fără reţinere, exigenţele.

    Apreciază

  • 84. nightmare  |  26 Mai 2014 la 13:29

    Nora 75

    Wow !!!…un link te rog dacă poti

    Apreciază

  • 85. noradamian  |  26 Mai 2014 la 13:32

    De la Iulian Urban, citire, de pe FB.

    Apreciază

  • 86. nightmare  |  26 Mai 2014 la 13:35

    Thx

    Apreciază

  • 87. noradamian  |  26 Mai 2014 la 13:37

    Bsk, 81, asa e! Am si spus ceva în genul ăsta pe FB: vanitoşi, lipsiţi de vizionarism responsabil, liderii dreptei şi factorii de influenţă din subordine au picat fără să-i plângă nici cei mai fideli susţinători. Ceea ce era de asteptat. Dincolo de asta, măcelărirea post-factum la care se dedau „mineri şi gospodine” încărcaţi de adrenalina urii poartă-n sine si microbul, neînvins în 25 de ani, al viitoarelor esecuri.

    Apreciază

  • 88. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 13:47

    @83
    Nora, să nu vă supărați pe mine când spun ce cred și asta nu înseamnă c-aș deține adevărul. Discutăm și atât, cât putem să ne motivăm opiniile. Eu n-am alergie la ideile justificate de partenerii de dialog.
    Nu cred în prostioarele astea cu exigențele exprimate de electorat. Neputința politică așteaptă/acceptă lecții mură-gură despre exigență de la alegătorii adunați la Radio-Erevan sau Radio-Urban? Să plece acasă! Nu-s buni de nimic, dacă habar n-au ce să le transmită alegătorilor și ce așteptări au, fiindcă la fel nu vor ști cum să folosească nici noile „indicații” ale electoratului.
    La fel se comporta Iliescu pe vremea CPUN-ului. S-a așezat pe un scaun – monoprezidiu – în centrul unei săli ca să fie cel mai vizibil și striga lozinci mobilizatoare: să punem umărul cu toții…. dar numai cu el în prim-plan. Așa ne-a rămas ilici în gât.

    Apreciază

  • 89. noradamian  |  26 Mai 2014 la 13:57

    Bsk, electoratul captiv al usd-usl, merge tot cu ulei si făină, acolo nu ne facem iluzii,”exigenţe” sună ca dracu‘ 😀
    Nu vorbesc de electorat în general, ci de grupurile de susţinători- partizani ai unora si altora din zona dreptei, care dau tonul luptelor, pentru care defectele sunt numai la ăilalţi. A galeriştilor cu dublă măsură, unii sinceri, alţii „tocmiţi cu ziua” din arealul fiecărui partid, prin care liderii au în prim plan o realitate distorsionată. Şi chiar ei înşişi! Ca să nu mai vorbim de zelul cu care se muşcă unii pe alţii 🙂

    Apreciază

  • 90. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 14:04

    Aha. Eu înțelesesem greșit electorat în general, dar nici cu susținătorii nu mi-e rușine: nu-i simplu să-i aduni, dar cel mai greu este să-i lecuiești să nu se mai bată între ei cap în cap. 🙂

    Apreciază

  • 91. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 14:09

    Apoi exigențele exprimate ale susținătorilor nu măresc neapărat numărul lor; ca să ajute la ceva, ar însemna să cunoască la rândul lor exigențele altora, nesusținători, ca să-i atragă. Ne întoarcem la învârtitul în jurul aceleiași cozi. 🙂

    Apreciază

  • 92. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 14:11

    Interesant! PNL nu se lasă atras de PSD.

    Apreciază

  • 93. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 14:17

    Demisia Crinăucului se numește acum interimat tot pe loc, pe loc… 🙂

    Apreciază

  • 94. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 14:21

    Johahannis, tot așa și iar așa…! 🙂

    Apreciază

  • 95. noradamian  |  26 Mai 2014 la 14:28

    Bsk, 91, nu mă refer la grupurile partizanale (desi prezenţa activă a unor persoane de bună credinţă poate impune tonul critic necesar oriunde) ci la segmentele societăţii civile care se dovedesc independente şi suficient de puternice ca să impună respectarea unor criterii. Desigur oengeurile politizate, grupurile radicale şi mercenarii nu intră aici. Altfel spus, deocamdată nu prea e populată zona asta.

    Apreciază

  • 96. noradamian  |  26 Mai 2014 la 14:29

    Încă un candidat la demisie ori demitere ( mă tem că e cam târziu) http://www.ziare.com/mihail-neamtu/noua-republica/in-partidul-noua-republica-se-cere-congres-extraordinar-mihail-neamtu-acuzat-de-abuzuri-1300979

    Apreciază

  • 97. noradamian  |  26 Mai 2014 la 14:40

    Iulian Urban: Stan Mustata judecatorul lui Dan Voiculescu trimis in judecata pentru grup infracţional organizat, şase infracţiuni de luare de mită, trafic de influenţă ; procurorii cer pedeapsa maxima [ inchisoare cu executare ] si confiscarea totala a averii.

    Apreciază

  • 98. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 14:42

    @85
    Toate drumurile duc la Pîrțulescu. 🙂
    Ironia sorții în casa susținătorilor:
    *
    E ușor a scoate paiul,
    Când bârna din ochi atârnă,
    Moraliștii cu alaiul
    Cată șchioapa sau o cârnă. 🙂

    Apreciază

  • 99. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 14:49

    Nora,
    Cu zestrea cum mai stai? 🙂

    Apreciază

  • 100. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 14:55

    @98 Asta-mi displace la culme! indiciu:
    Chici cine vine la cine! (cu vorbe dulci și de bine?)
    „Va trebui sa redevenim raționali, sa nu mai politizăm antipatiile si simpatiile personale, sa nu mai punem proiectelele personale înaintea interesului național”.

    Apreciază

  • 101. theo  |  26 Mai 2014 la 15:22

    este ceva ce trebuie dat de gandit,
    TÄRICEANU securistul din transee, insultä liberalii cä vor sä treacä la PPE, pt. a intärii dreapta, sfidätor si plin si injurii,
    el liberalul rosiu preferä sä sustzinä PSD ,deci sä intäreascä socialistii.

    pricepe cineva, cä aici securistii-mafiotzi, isi pun in miscare
    trupele infiltrate, täriceanu,stroie,chitzoiu,etc:

    Apreciază

  • 102. theo  |  26 Mai 2014 la 15:23

    mru, a arämas acelas arogant, ca si sustzinätorii lui:

    Apreciază

  • 103. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 15:27

    Theo
    Crin reacționează. A dizolvat conducerea organizației PNL Satul Mare , care l-a reprimit pe Motoderapant.

    Apreciază

  • 104. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 15:34

    În PNL se decide șansa opoziției.
    Tăriceanu a fost data afară din ședința PNL (pentru că n-ar fi membru).
    Îmi place cum se bat. 🙂

    Apreciază

  • 105. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 15:38

    Zvonistica îl vede pe Crin candidat repetent din nou și înc-o dată tot așa cum era la conducerea PNL. Rechemarea partidului ar fi de nerefuzat.

    Apreciază

  • 106. theo  |  26 Mai 2014 la 16:04

    VÄ DATZI SEAMA CE TURBEAZÄ SOCIALISTII??????

    manechinul tocmai uita cä este liberal, ii sustzine pe schultz
    prin -psd

    ce trädätor, TÄRICEANU este un gunoi

    Apreciază

  • 107. ovidiu  |  26 Mai 2014 la 16:22

    Sal’tare,
    Nu-l pot contrazice pe Cătă:
    http://prisacariu.ro/2014/05/26/crin-antonescu-scula-utilizata-cel-mai-eficient-de-catre-psd/

    Apreciază

  • 108. nightmare  |  26 Mai 2014 la 16:32

    De la Urban cetire : 🙂

    Pdl -sef Monica Macovei …..PNL – Johannis ….PMP – Funeriu si toti să-l susțină pe Daniel Morar

    Apreciază

  • 109. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 18:22

    Nora
    La 98 am răspuns pentru 95 (nu 85) apropo de oengeuri.

    @Ov
    Îl îndrăgim pe Crin pentru aceleași păcate înșirate de Prisacariu. 🙂
    Acum mai avem un pic și sărim la gâtul lui, dacă mută dur, gata să-l iertăm… fără să ne ceara asta și fără să-și conștientizeze păcatele.

    Până la urmă tot noi vom fi obligați să ne spovedim și să ne îmbătăm cu aghiazmă. 🙂

    Apreciază

  • 110. dora  |  26 Mai 2014 la 18:25

    Salut „gradina fermecata”.

    Am tacut si mai tac pentru a-mi pune ordine in ganduri.
    Anticipez doar atat. diavolul nu e atat de negru cum pare,in tot raul e si un bine.
    Suntem in faza de a lua totul de la zero si chiar daca timpul ne preseaza e mai bine sa luam taurul de coarne cand ne simtitm suficient de pregatici si apti de batalie. 🙂

    Apreciază

  • 111. dora  |  26 Mai 2014 la 18:25

    pregatiti,scuze!

    Apreciază

  • 112. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 18:41

    @Dora, salve!
    De ce pui grădina în ghilimele? 🙂
    La fel ca tine ziceam și noi pe aici la 81, mi se pare absurd să reducem toată problema la vinovăția unei persoane sau a unui partid, indiferent la cine/ce ne referim.
    Epigrama de la 98 am scris-o pentru moraliștii de după război, cu dioptriile cât bârna și care au uitat de unde au plecat. 🙂 (de fapt asta poate fi o ghicitoare 🙂 )

    Apreciază

  • 113. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 19:16

    Moțiunea de cenzură nu a trecut, dar ne spune multe vrute și nevrute.
    Au votat pentru numai 176 de parlamentari din 571, mult mai puțini decât minim-necesarul 286.
    Ce înseamnă asta în raportul de forțe pro și anti PSD?

    Avem o opoziție funcțională de numai 31%.

    Pe de altă parte, PNL-ul are 143 de parlamentari cameleoni înregistrați (94 dep + 49 sen), adică 25% din totalul de 571.
    Evident, nu toți PNL-iștii au votat pentru moțiune, dar de aici se vede și interesul PSD pentru atragerea peneliștilor, care per total nu reprezintă doar 15%… de la europarlamentare. 🙂

    Apreciază

  • 114. noradamian  |  26 Mai 2014 la 19:34

    Seara bună! Theo, sefia lui schultz si a socialistilor lui, mulţi pro-rusi, ar fi însemnat o problemă de care Europa acum, chiar n-are nevoie. E bine că a câştigat PPE 🙂

    Apreciază

  • 115. noradamian  |  26 Mai 2014 la 19:35

    Ovi, 107, nu, nu poate fi contrazis 🙂

    Apreciază

  • 116. noradamian  |  26 Mai 2014 la 19:36

    night, 108, n-ar fi rău 🙂

    Apreciază

  • 117. noradamian  |  26 Mai 2014 la 19:41

    Bsk &Dora, 110, 112, cei mai furioşi dintre acuzatori sunt şi cei cărora le cade cel mai bine esecul celor pe care-i acuză. Şi la care, într-o oarecare măsură, au contribuit. E nevoie de conduită normală şi-n critica cea mai necruţătoare.

    Apreciază

  • 118. noradamian  |  26 Mai 2014 la 19:47

    Era nevoie de eşecul ăsta, al doilea de mare anvergură după 2012, ca să priceapă tot omul sănătos la cap că politica cu lideri lipsiţi de substanţă ne termină.

    Apreciază

  • 119. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 19:49

    Iată cam ce potențial al diasporei ar fi însemnat votul prin corespondență:

    1. PMP = 28,63%
    2. PDL = 15,71%
    3. PSD-UNPR-PC = 11,04%
    4. PNL = 8,69%
    5. PFC = 6,47%
    6. M. Diaconu = 6,37%”

    La o participare de vreo 2 milioane ar fi schimbat serios situația.

    Apreciază

  • 120. noradamian  |  26 Mai 2014 la 19:51

    Mda, de asta au aprobat atât de puţine secţii de votare!
    În 2009 au fost organizate 294, în 2014 le-au redus la 190 🙄

    Apreciază

  • 121. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 19:57

    În locul bârnelor isterice care continuă s-o muște pe Monica Macovei, după modelele Daciana și Victoraș și popa-prostu, mai bine și-ar pune speranțele în cum ar reuși să atragă cadrul legal european obligatoriu pentru România în privința votului prin corespondența al diasporei. S-ar schimba multe în țara asta plină de bârne, bolovani și alte nemișcătoare.

    Apreciază

  • 122. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 20:07

    Eu am asemenea speraanțe de la Monica Macovei, inclusiv legate de cazul procurorului Cristian Panait, și din acest motiv am votat-o, mi-am dorit să-și continue activitatea de europarlamentar și abia așteptam să vă împărtășesc și vouă acele speranțe.
    Mi-a fost teamă de o concentrare de forțe anti-Macovei, inclusiv prin intermediul Buldogului, care mi-ar fi năruit aceste speranțe.
    Am suferit în felul meu de câte ori am citit tot felul de mușcături la adresa ei, dar nu puteam să spun cu ce anume se leagă dorința mea să o revăd în PE.
    Le mulțumesc celor care mi-au jignit celelalte argumente , mai puțin provocatoare, pe care le-am mai strecurat din când în cînd.

    Apreciază

  • 123. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 20:08

    Acesta a fost unul din motivele pentru care am întrerupt serialul.

    Apreciază

  • 124. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 20:20

    În ultimele rânduri de la 122 m-am referit la alte argumente de-ale mele în favoarea rămânerii Monicăi Macovei în PDL unde , cu excepția riscului de la buldog, am considerat că MM are șansele cele mai mari să obțină un nou mandat.
    Dacă ați urmărit sau nu, veți găsi în comentariile mele anterioare procentul de minim 13 % pe care contam pentru PDL.

    Apreciază

  • 125. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 20:38

    Nora,
    Ai citit ce-am scris la 99 despre ladă?
    Ți-am trimis un e-mail de pe la prânz.

    Apreciază

  • 126. noradamian  |  26 Mai 2014 la 20:44

    Voturile au fost, în proporţie mare pentru MM şi nu pentru PDL. E o situaţie interesantă, asta, o replică, pe invers, a excluderii PDL-ului din guvern în 2007, de către tăriceanu&pnl doar pentru a scăpa de Macovei…

    Apreciază

  • 127. noradamian  |  26 Mai 2014 la 20:45

    Nuuuu! M-am uitat de vreo două ori şi nu era nimic. Mă duc uite acum

    Apreciază

  • 128. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 20:50

    @126
    Exact la asta m-am gândit și eu când am văzut procentul mic pt PNL.
    Românii nu uită, oriunde își duc traiul și graiul departe de țară. Prind altă cultură democratică și probabil nu uită nici motivele plecării.

    Apreciază

  • 129. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 20:53

    @127
    Și eu am re-re-verificat. Nu am nicio eroare de transmitere.

    Apreciază

  • 130. dorian65  |  26 Mai 2014 la 20:57

    Basca
    Sa nu creada vre-un cacanar de politician ca am uitat de ce am plecat din tara.
    Sa nu creada vre-un cacanar de politician ca daca fac din nas ca noi suntem rebeli si nu suntem in trend cu cei care sunt in tara asta se datoreaza si faptului ca vedem ca se poate si altfel.
    Boul care l-a scuipat pe Basescu daca emigra nu facea acel gest.
    Mai mult ca mine nu cred ca uraste cineva comunismul si de aceea comentez orice urma de rosu pe care o vad la partidele politice.
    As mai spune eu multe dar nu-i timp si spatiu.

    Apreciază

  • 131. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 21:03

    @Dorian
    Te înțeleg, simt și știu că se pot schimba multe. S-ar parcurge un pas uriaș dacă aici în țară ne-am stabili și recepționa unitar conceptul de interes general.

    Apreciază

  • 132. dorian65  |  26 Mai 2014 la 21:07

    Basca
    Pentru mine respectul fata de proprietate .libera initiativa, reducerea birocratiei si schimbarea mentalitatii adresantului catre institutiile publice pot sa-l numesc interes national.

    Apreciază

  • 133. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 21:08

    Încă se confundă cârna vinovată cu obstrucționarea atingerii scopurilor imediate, meschine, individuale, mărunte, orgolioase…

    Apreciază

  • 134. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 21:11

    @132
    Sunt definitorii pentru o democrație consolidată, dar majoritatea au fost mutilate cu premeditare și apoi trecute prin operații estetice cu efecte pe termen lung. Totul a început odată cu revoluția confiscării.

    Apreciază

  • 135. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 21:12

    dar în majoritatea lor au fost mutilate

    Apreciază

  • 136. noradamian  |  26 Mai 2014 la 21:41

    Noapte bună! 🙂

    Apreciază

  • 137. Bască ilie  |  26 Mai 2014 la 22:06

    Somn ușor și mai vedem ce visăm… mâine! 🙂
    *

    Apreciază

  • 138. theo  |  26 Mai 2014 la 22:10

    bunä,
    sper ca dreptacii sä lase orgoliile.

    Apreciază

  • 139. ovidiu  |  26 Mai 2014 la 23:58

    Seara bună
    109- poate Crinuța să mute dur? Doamne-ajută! Este ceva in ființa lui care să vadă adâncul minții in care a umblat?
    Simte ceva ilici de nu s-a putut stăpâni la adresa colegului de alianță până mai ieri.
    Dacă Crinuța îmi inșală așteptările pe care nu le aveam, nu doar mă spovedesc ci dau acatiste și aprind și lumânări.

    Apreciază

  • 140. dorian65  |  27 Mai 2014 la 00:21

    Ovidiu,
    Bunicuta a facut criza de isterie pentru ca PNL pentru PSD-PC era ca o cortina de la baie si odata trasa ea a fost vazuta in baie cu gaspadin.
    Se stia de concubinajul cu gaspadin si se mai stia ca credibilitatea PSD-PC este ZERO in afara tari si daca mai dispare si marioneta pe care o manipulau este de rau. Viitorul nu prea se vede roz si bani de unde sa mai dai la ,,’jtoare” sociale.Economia se duce la vale taxe pe ce sa mai inventezi masina de printat bani are lacat pe ea si cheia este Bruxelles.Aia de la Washington au ce au cu socialistii romani le-a cam picat pata pe ei si bine ca le-a picat.Etc,etc…

    Apreciază

  • 141. theo  |  27 Mai 2014 la 09:04

    bunä dimineatza,
    cu mult soare si sperantze:
    SI NOI SPERÄM, sä nu castige Schultz, un comunist sadea,
    prieten cu Schröder si Putin::fereascä d-zeu:

    Apreciază

  • 142. theo  |  27 Mai 2014 la 09:09

    HYPOPOTAMUL PONTA, a scris presedintelui, sä-l lase sä meargä la UE
    omul este chiar un animälutz needucat si tra-la-la.
    invitatzi a fost fäcutä personal Presedintelui.asa este un neam
    prost:

    Apreciază

  • 143. theo  |  27 Mai 2014 la 09:12

    iliescu; A FOST INTODEAUNA UN MITOCAN; AFEMEIAT
    a zäcut linistit la cotroceni, a fäcut vizite in toate tzärile lumii,
    nu l-a interesat absolut nimic, asa au putut fura in liniste ,totzi
    escrocii socialisti, sub el s-a incropit haita de mafiozi socialisti

    Apreciază

  • 144. theo  |  27 Mai 2014 la 09:28

    eu as fi vrut sä meargä la Bruxelles, dl. Funeriu
    nu Preda, asa cred cä era corect.

    Apreciază

  • 145. victor L  |  27 Mai 2014 la 09:45

    @ theo,
    Funeriu nu ar fi mers la Bruxelles; chiar pentru asta a acceptat locul mai jos pe lista.
    El a candidat in colegiul 3 Timisoara pentru Camera Deputatilor, dar nu a adunat decit 18%. Bizonii din Palmisoara au preferat un pesedist.

    Apreciază

  • 146. theo  |  27 Mai 2014 la 09:57

    mie imi place f. mult Funeriu, oriunde ,era un
    castig. mafia rosie a fäcut paranghelii, a amenintzat,
    a cumpärat. au aruncat milioane.
    asta este romanii au decäzut moral, sunt de cumpärat:
    DIN FERICIRE , MAI SUNT CATZIVA INTEGRII.

    Apreciază

  • 147. theo  |  27 Mai 2014 la 11:00

    eu astept un articol , promis de bäscutzä si nora.

    Apreciază

  • 148. tayss  |  27 Mai 2014 la 11:50

    buna ziua,eu cred cu tarie ca dreapta ca sa fie uñita le trebuie sa sustina un candidat independent, si atunci ar cisdiga prezidentialele, un mai trebuie nimeni din dreapta sa se invirta in jurul cozii, au nevoie de schimbare luk , nimeni din garda veche in fata sa fie doooa comentatori politici , imi place de E udrea, dar un are priza la toti romanii, am fost in tara si am vazut ca inclusivi multi biciuscari il apreciaza pe BASE, F PUTINI PE EU, un cred ca valoarea si puerea unui partid se reduce doar la cite o persoana chhiar daca a facut lucruri bune ptr tara , gaaaaata sau erodat

    Apreciază

  • 149. theo  |  27 Mai 2014 la 12:07

    tayss,
    intodeauna o sä ne placä, unii s-au altzii,
    romanii trebuie sä lase misoginismul si etichetele,
    indiferent de Udrea s-au altele. asa au fäcut cu MM
    au manjit-o cu minciuni ,au insultat-o, unde au fost
    bravii bärbatzi romani , cavalerii.se dä in cap la orce.
    ascultä , d-l. Presedintele a muncit mult sä ajungetzi
    mäcar aici. voi aruncatzi la gunoi orce, nu apreciatzi nimic.
    aducetzi voi ceva in loc, inainte sä arduncatzi ce atzi dobandit

    Apreciază

  • 150. Bască ilie  |  27 Mai 2014 la 12:56

    Saluttare!
    @Theo- 147
    Va apărea astăzi postarea promisă. Mai întâi să apară Nora și să-mi dea un semn, fiindcă i-am trimis ceva la lada cu zestre. M-am gândit să anunț și aici, să nu se repete printr-o minune regăsirea tardivă de aseară. 🙂

    Apreciază

  • 151. tayss  |  27 Mai 2014 la 16:34

    @Teo, nu ai ajuns la concluzia ca barbatii din ROMANIA ACCEPTA F GREU IN FUNCTII FEMEI CARE MERITA, daca le dai una numai un zimbet seducator o voteaza toti barbatii din tara, sint fan EU, , DAR GAAAATA , NUMAI mai bine sa stea in umbra ,credema nu are simpatizanti multi, ce sa mai vorbim de sustinatori,nu ar trebui nici comunícatele pmp sa le mai transmita, degeaba spune ca nu are functie dar ea este la inaintare,romanii care il urasc pe BASE o urasc si pe EU, LE TREBUIE O CU TOTUL ALTA STRATEGIE,.cIT A FOST MINISTRESA PUTEA MACAR SA AJUTE PE CINEVA DE DREAPTA CU O TELEVIZ ,ORICUM ARE IMAGINEA VARZA IN FATA ELECTORATULUI CA A FURAT SI CAAAAA ESTE FEMEIE

    Apreciază

  • 152. theo  |  27 Mai 2014 la 17:57

    minciuna cu furatul, au aruncat-o uslinosii sleiosi tuturor,
    dar hotzii strigä hotzi.
    uite cä noi diaspora, nu ne „MOLIPSIM ” dupä minciunile PSD:

    SPRE BINELE DREPTEI; NU REPETATZI MINCIUNILE PSD
    trebuie sä-i ajutatzi sä vadä cä haita rosie a mintzit.
    cred cä sefia poate fi luatä de Funeriu, de Papahagi, etc.
    dar sä ii väd la lucru , Udrea are votantzi ei, nu-i alungatzi:

    Apreciază

  • 153. theo  |  27 Mai 2014 la 17:58

    bäscutzä,
    multzumesc , astept.

    Apreciază

  • 154. noradamian  |  27 Mai 2014 la 19:07

    Seara bună, prieteni! 🙂

    postare nouă

    Apreciază

  • […] Aici*6 (sta-i postarea cu precedentă cu paradocul secretului) https://noradamian.wordpress.com/2014/05/25/paradoxul-secretului-mereu-vizibil/ Aici*7 […]

    Apreciază

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Arhive

Categorii

Protected by Copyscape Originality Checker

Blog Stats

  • 890,709 hits

Introdu adresa ta de email pentru a urmări acest blog și vei primi notificări despre noile articole pe email.

Alătură-te altor 2.359 de urmăritori

Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Add to Google

Member of The Internet Defense League

all blogs

Urmărește-mă pe Twitter Follow @noradamian1

Statistici blog

  • 890,709 hits
Follow Gradina de hartie on WordPress.com

Feeds


